Zeptejte se na to, co vás pálí a zajímá ohledně chodu klubu HC MOUNTFIELD. Na této stránce bude jedenkrát týdně odpovídat generální manažer klubu František Joun.
Redakce si vyhrazuje právo smazat nesmyslné, duplicitní, či urážlivé příspěvky.
Zobrazuji odpovědi 20 - 30 z 384 odpovědí v této kategorii celkem.
Václav Listopad | 17.10.2010, 17:22 |
Dobrý den,chtel bych se zeptat jestli planujete jeste dalsi rozsireni fanshopu a jestli bude prodej zaveden i pres internet nebo zustane jen u prodejny Mountfieldu a fanshopu u stadionu a v nem?Dekuji za odpoved Listopad Odpověď: Dobrý den, samozřejmě bychom chtěli internetový prodej zavést. Řešíme tuhle věc komplexně i s online prodejem vstupenek. V minulosti jsme zasílali věci na dobírku, ale bohužel se nám polovina vždy vracela. Chceme nalézt systém, který by byl přínosný pro nás i pro naše fanoušky, jednáme o tom s firmou, která momentálně zajišťuje systém internetových rezervací. S pozdravem František Joun |
Martin Písek | 13.10.2010, 20:17 |
Dobrý den,měl bych jednu otázku nebo spíš podnět.Zajímalo by mě kam zmizela téměř veškerá grafika z multifunkční kostky?Žádné sestavy,žádné představování s fotkami hráčů,žádné informace o vyloučeném hráči jako bylo zvykem kdo zaco a na jak dlouho a podobně.Třeba v zápase se Spartou by se mohl na kostce objevit souhrn všech trestů po bitce Nováka s Koreisem.To že oba odejdou do kabin s trestem 5+OK si člověk domyslí ale proč za katr putují další tři hráči a motor ještě ke všemu hraje přesilovku už hůř.Člověku který stojí v kotli za brankou není místní rozhlas nic platný.Šlo by toto nějak vyřešit?Od toho přece kostka je ne?To že se na ní promítá jen to samé co se děje na ledě a reklamy sponzorů je trochu velký luxus i když nepopírám,že to druhé z větší části klub živí.Ani opakování branek už není to co bývalo.Děkuji za odpověď a přeji Vám i celému klubu hodně úspěchů.S pozdravem M.Písek Odpověď: Dobrý den, grafika pro nástup hráčů se podle mých informací připravuje, bohužel ji zastínily problémy s kostkou, které vznikly následkem jejího přesunu při koncertu Karla Gotta a následném vystoupení Alexandrovců. Budeme se samozřejmě snažit program na kostce vylepšit. S pozdravem František Joun |
Petr Šíma | 26.9.2010, 21:24 |
Zdravím , bude plakát mužstva na aktuální sezónu???.Prodej suvenýrů dost vázne.Třeba v 17hod byl fanshop uvnitř haly uzavřen.To se mě zrovna nezdá jako nejlepší vizitka extraligového klubu.Z prodeje suvenýrů mají mít hlavně radost fanoušci a pro Vás je to zisk a reklama. Odpověď: Dobrý den, plakát mužstva bude od pátku v prodeji. Co se týká otevření shopů, od letošní sezony jsme se rozhodli pro otevření obou shopů, to jest jednoho před halou a jednoho v interiéru haly. A to hlavně z toho důvodu, že hala je v průběhu utkání uzavřena. Proto je v průběhu utkání otevřen shop uvnitř haly a v době před a po utkání shop před arénou. Ve vámi uvedenou dobu došlo k poruše dveřního systému, který byl následně odstraněn. Za tohle nedopatření se omlouváme. S pozdravem František Joun |
Miroslav Pečenka | 23.9.2010, 16:19 |
Dobrý den.Na nedělním zápase pořadatel zakázal dětem vylézt na mantinel a plácnout si s hráči- prý je to na příkaz vedení.Když jsem viděl jejich výraz bylo mi jich opravdu líto- pro většinu z nich je to vrchol zápasu.Vím ,že obligátní věta ....vše pro bezpečnost... zalepí vše,ale nestálo by za úvahu dětem tu radost dopřát?Co je třeba pustit na střídačku,která je v tu dobu jíž stejně prázdná,hráči jedou kolem a v pohodě si můžou plácnout? Děkuji za odpověď. M.Pečenka Odpověď: Dobrý den, takhle z místa vám tuhle věc neslíbím. Je potřeba celou věc probrat z hlediska bezpečnosti s pořadateli a dalšími zainteresovanými. My totiž máme odpovědnost v případě, že se některému z diváků něco stane. Nicméně vám dávám slovo, že se pokusím celou věc vyřešit tak, aby si i naši nejmenší fanoušci mohli užít děkovačku s hráči. S pozdravem František Joun |
Václav Listopad | 22.9.2010, 17:15 |
Dobrý den,chtel bych se zeptat jestli je v prodeji plakat muzstva a ty nove dresy?Dekuji za odpoved Listopad Odpověď: Dobrý den, plakát bude v prodeji od pátku, obdrželi jsme je teprve v průběhu utkání s Mladou Boleslaví. Nové dresy již v prodeji jsou. S pozdravem František Joun |
Lukáš Kocourek | 16.9.2010, 20:40 |
Dobrý den, chtěl bych se zeptat, zda uvažujete o zavedení dětských velikostí do suvenýrů, rád bych koupil synovi dres i kšiltovku. Určitě nejsem jediný otec, co by rád svojí ratolest takto potěšil. Děkuji za odpověd. Lukáš Kocourek Odpověď: Dobrý den, dětské velikosti jsou běžné u triček a bundiček. Co se týká dresů, neměl by být problém s jejich objednáním od velikosti XXS. Individuálně se na této věci domluvte přímo s prodavačkami ve Fanshopu. S pozdravem František Joun |
Aleš Carda | 7.9.2010, 07:22 |
Dobrý den, plánujete nějaké rozloučení s Romanem Turkem? (třeba před prvnim domácím zápasem?) Odpověď: Dobrý den, s Romanem Turkem se oficiálně rozloučíme před prvním zápasem, kdy bude jeho dres slavnostně vytažen pod střechu Arény. Věřím, že vás na tuto slavnostní akci přijde co největší počet. S pozdravem František Joun |
Martin Pufler | 26.8.2010, 20:49 |
Dobrý den chci se zeptat jestli se my fanoušci muzem tesit v nove sezone na nejake novinky dekuji Odpověď: Dobrý den, otázkou je, jaké novinky máte na mysli. Plánuje se rozšíření Fanshopu, připravili jsme nový design zápasových dresů, i nadále je v platnosti systém internetové rezervace, permanentkáři mohou nově čerpat ze široké škály slev od našich partnerů. S pozdravem František Joun |
Václav Listopad | 25.7.2010, 12:59 |
Dobrý den,chtel bych se zeptat jak to vypada spustenim e-shopu a jestli bude nabidka suvenyru rozsirena?Dekuji za odpoved. Odpověď: Dobrý den, platí má odpověď na váš dotaz ze 6.3. S pozdravem František Joun |
Jiří Morávek | 13.4.2010, 20:40 |
Dobrý den. Bylo by možno poslat na adresu klubu karty a nechat si je podepsat??Děkuji Odpověď: Dobrý den. To není problém. Zašlete to na klubovou adresu a hlavně přiložte zpáteční ofrankovanou obálku. Bez toho nebudou kartičky zaslány zpět. Redakce |