Diskusní fórum
![stoker303](https://vesna.esports.cz/weby_data/forumy_all/user_smiles/photos/default/default.jpg)
![](img/forum_button_down.gif)
![Smajlík Smajlík](/img/smajly/08.png)
Říká se, že „Nevstoupíš dvakrát do stejné řeky“. V tomto případě bych byl i já rád, aby tomu tak bylo..
![Smajlík Smajlík](/img/smajly/01.png)
![Smajlík Smajlík](/img/smajly/12.png)
![Smajlík Smajlík](/img/smajly/09.png)
Co to mělo být? V zápase se Spartou jsem žádněj kix neviděl, proti Hradci chytal kluk..
![Smajlík Smajlík](/img/smajly/09.png)
![Smajlík Smajlík](/img/smajly/16.png)
Troll (či trol) je v internetovém slangu účastník online diskusních fór, chatů či blogů, který začíná hádky, provokuje čtenáře na internetu a rozsévá neshody tím, že zveřejňuje záměrně provokativní, urážlivé nebo irelevantní (off-topic) příspěvky k citlivým tématům. Jeho cílem je vyprovokovat ostatní uživatele k emotivní odezvě nebo jinak narušit normální, věcnou diskusi a odklonit se od tématu debaty. Činnost trolla bývá v internetovém diskurzu nazývána trollingem či trollováním.
Mělo by se to učit už na základních školách, že na blby se nereaguje pojďme to zkusit
![Smajlík Smajlík](/img/smajly/09.png)
![Smajlík Smajlík](/img/smajly/09.png)
![Smajlík Smajlík](/img/smajly/02.png)
![Smajlík Smajlík](/img/smajly/02.png)
![Smajlík Smajlík](/img/smajly/01.png)
Nýmandů je ta organizace plná od hlavy až k patě, takže žádný boj za odehrání soutěže, navíc s diváky neočekávám..i bez ohledu na ty budoucí peníze.
jak je to s oficiálním logem klubu? ELH pomalu přejíma samostatné Mko (bez modrého kruhu s datem založení organizace. Která varianta je tedy ofiko? Nahoře na liště přehledem jednotlivých týmů jhe taky "jen" M... Možná by nebylo od věci umíéstit logo do sekce Klub -> Základní informace
Jsme koukám na tu ELH po všech stránkách co se týče PR a všech těch věcí kolem připraveni na výbornou. Ale tak je to JEN příprava, třeba liga ani nezačne, tak proč se snažit..
![Smajlík Smajlík](/img/smajly/12.png)
![Smajlík Smajlík](/img/smajly/02.png)
Ja si trenera cennim a jsem rad, ze se jako hlavni kouc dokaze za kazdy vykon sveho tymu postavit celem, jit na tu tiskovku a zapas objektivne zhodnotit.
On je zodpovednej za tym jako celek, vcetne predvedeneho vykonu, on by mel po kazdem zapase skladat účty. Ne jako megakouc Ruzicka, kterej vyleze jen, kdyz se zadari, jinak posle asistenta at to nejak okeca..
![Smajlík Smajlík](/img/smajly/02.png)
![Smajlík Smajlík](/img/smajly/08.png)
![Smajlík Smajlík](/img/smajly/08.png)
![Smajlík Smajlík](/img/smajly/09.png)
![Smajlík Smajlík](/img/smajly/14.png)
odkaz
![Smajlík Smajlík](/img/smajly/02.png)
2:Paav
To myslíš vážně, že by byl Kuchejda posilou nebo vhodným hráčem do motoru, kterej chce urvat první místo a postup? Můžeš mi jen napsat, místo koho bys ho zařadil na soupisku?
však to ve svém příspěvku zmiňuji, že to v zájmu klubu kousneme, tak na mě hned nekřičte :( . Jasný momentální model je asi nejjednodušší, jak pro inzerenta, tak pro pronajímatele reklamního prostoru. Nicméně si nemyslím, že by se nedalo přijít s něčím méně otravným, ale stejně efektivním.
![Smajlík Smajlík](/img/smajly/02.png)
![Smajlík Smajlík](/img/smajly/02.png)
![Smajlík Smajlík](/img/smajly/02.png)
![Smajlík Smajlík](/img/smajly/08.png)
![Smajlík Smajlík](/img/smajly/02.png)
![Smajlík Smajlík](/img/smajly/02.png)
![Smajlík Smajlík](/img/smajly/02.png)
![Smajlík Smajlík](/img/smajly/02.png)
![Smajlík Smajlík](/img/smajly/02.png)
![Smajlík Smajlík](/img/smajly/02.png)
![Smajlík Smajlík](/img/smajly/02.png)
![Smajlík Smajlík](/img/smajly/02.png)
![Smajlík Smajlík](/img/smajly/09.png)
Za nic moc sortiment ve fanshopu nemůže klub, rozuměj, nemůže s tím tedy nic dělat.
Za nefungující mobilní aplikace nemůže klub, rozuměj nemůže s tím tedy nic dělat.
Prostě country klub, co byste chtěli...
![Smajlík Smajlík](/img/smajly/09.png)
Ladouš: Ona existuje i možnost zařadit ty místa normálně do prodeje víš, dokonce by případný zisk z tohoto v podstatě druhého prodeje místa mohl jít například na mláděž nebo na naprosto jiný účel než do klubové kasy, chytrý chlapče
![Smajlík Smajlík](/img/smajly/02.png)
Přijde mi, že na spoustu věcí se tady používá formulace, to my ne, ale někdo jiný. Chápu, je to jednoduché, "vymluvit se" na subdodavatele, než tlačit na vylepšení služeb. Zajímalo by mne, jaká je celková náplň našeho marketingového oddělení, když bylo třeba najmout dalšího člověka, předpokládám, že těch věcí bude opravdu hodně. Mohl bys nám sem vypsat, na čem všem se podílíte s kolegou, aby bylo jasno na co si má cenu stěžovat a na co ne? Myslím, že se tím možná i spousta věcí vysvětlí a nebudeme vše svalovat jen na Vás.
![Smajlík Smajlík](/img/smajly/02.png)
![Smajlík Smajlík](/img/smajly/02.png)
![Smajlík Smajlík](/img/smajly/09.png)
![Smajlík Smajlík](/img/smajly/02.png)
Zaregistrujte si své uživatelské jméno a nikdo se za vás již na fóru nebude vydávat! Základní registrace je zdarma.
Jsou diskuse vaším denním chlebem? Pořiďte si profi-registraci s vlastní ikonkou, prohledáváním dalšími službami. To vše jen za jednu SMS! více o profi registraci.
- Chcete-li udělat nový řádek, stačí zařádkovat enterem, netřeba používat html tagy.
- Děkujeme, že se zde na fóru budete chovat jako slušní lidé.
Redakce si vyhrazuje právo ve výjimečných případech smazat vulgární, urážlivé nebo nesmyslné příspěvky.