Diskusní fórum
strom
Reagovat
Nevím, jestli nasazení a kvalita v základní části vznikem LM tolik nabyde. Spíš se k prvenství v ZČ a účasti v LM bude přistupovat tak, že tým z české extraligy tam s největší pravděpodobností skončí na chvostu a výrazně zajímavé finance odsud zatím netečou.
Základní část by měla být směrodatná k posouzení kvality týmu. Pokud se hraje play off, kde základní část je pro některé týmy prakticky jen jakousi přípravou nebo zdlouhavou sezónou doklouzání se k příjmům obživy a na naostro se začíná až v P-O, pak poněkud ztrácí na významu. Ať je to smutné nebo veselé, je to tak.
quak: U tebe mne naopak to hraní na Dušína docela baví.. :-)
Věřím, že Jandač by náš tým v příští sezóně dovedl opět k vítězství v základní části, kde dokázal z hráčů dostat o něco víc, než trenéři konkurence. To ale nic neříká o tom, zda jsme byli opravdu nejlepším týmem extraligy a potvrdilo se, že nebyli.
Na jednu stranu play off nemusím, jenže tím, že se hraje, snižuje hodnotu výsledků základní části a teprve ukazuje, jaká opravdová síla v hráčích a trenérovi je. Je to krátkodobá soutěž ovlivněná zraněními, což jeho význam výrazně sráží. Když se to ale vezme do důsledku, tak je systém nastaven správně. Nejlepší tým by se neměl nechat otloukat a zraňovat víc než soupeř a pokud jsou zranění i hráči soupeře, není se na co vymlouvat. Vary opravdu předvedly mnohem obětavější hokej než my, byť na nás herně nestačily. Ale to už je jedno.
Bokroš zatím nikomu simulantství nevnucuje, nevolal Edovi, zda pod jeho vedením bude ochoten posouvat branku, atd. Navíc Jandač po play off vychvaloval Kotrlu a to je jeden z našich hráčů, kteří rádi pádům pomáhají a diskutují o nich s rozhodčími rozhazováním rukama.
Nekecejte tady o létání a o betonech. Počkejte na novou sezónu. Sám jsem osobně docela zvědav, jak Bokroš s naším o několik hráčů pozměněným týmem naloží. Myslím, že to o nic horší, než to bylo, být nemůže.
Stavte se k tomu tak, že máme nového trenéra a to je jediná faktická změna, která se u nás udála. Nic víc. Ti neposkvrnění moralisté a všeználci jsou tu opravdu k smíchu, bohužel.
Teď je třeba využít domácího prostředí a něsmělosti hry soupeře u nás.
Každý brankář dělá chyby, i ten dobrý. Proto doufám, že klečícího Cháberu opět vystřídá Eda.
P-O, jehož výsledek je hlavním kriteriem hodnocení sezony, neuznávám. Obzvlášť to letošní, které oproti loňskému ztratilo úroveň tak o řád třídy. Ale ze semifinalistů bychom měli mít šance na postup nejvyšší, tak je třeba slabší úrovně soupeře využít, jinak by se odstartovalo asi postupné upadání ČB hokeje. A to nechceme.
milos-KL: Prosím Tě, jak je to u vás s lístky? Narychlo jsem se rozhodl, že se k vám zítra přijedu podívat a nenašel jsem na vašem webu ani info kde a kdy se u vás lístky prodávaj. Předpokládám, že když přijedu hodinu před zápasem, tak dva lupeny seženu :-) Díky za info.
I ty hodně hloupé a sprosté dotazy bych řešil trochu jinak. Smazal bych je s poznámkou, že pokud ho chce dotyčný ve stejném znění vystavit na webu i s příslušnou odpovědí, musí se dostavit na klub, nadiktuje jej a na základě doložené občanky se pod dotaz napíše jeho jméno i s městem bydliště. Efekt bude stejný - hloupé dotazy zmizí, ale provedení bude vypadat lépe:-)
Ale to je fuk. Také doufám, že se na oddělení marketingu vybrečí a zase rubriku "ptejte se" spustí... možná v jiném obsazení..
obávám se, že za každý smazaný dotaz by Ti Jana položila nové dva :-) Ale už jsi to řekl sám... na připomínky typu zdražení lze kopírovat k pohodlnosti stále stejnou věcnou odpověď...
Zrušení sekce zamezilo pokládání i věcných dotazů a konstruktivních připomínek, kterých by toto oddělení potřebovalo poněkud víc.
Například na přístupu Zetyho je vidět, pro koho se hokej hraje...
Samozřejmě, že cestující si vybere to, co mu nejvíc vyhovuje. Jen dopravní politika ČR je oproti zahraničí trochu jinde, což je vidět konkrétně právě na subvencích železničním dopravcům od krajů a státu, které jsou v zahraničí vyšší. A když jsem napsal, že ta kompenzace u nás činí zhruba polovinu nákladů, vychází to tak, že jízdenka ve speciálně objednaném vlaku by Tě měla stát o dost víc než v běžném rychlíku ČB-Pha. S tím holt nic nenaděláš a chápu, že to lákavé není.
Jinak Jančura je tak trochu cvok, ale to je jedno. Chci vidět, jak se běžný cestující v těch jeho šesti třídách vyzná. Ono to bude nejspíš tak, že sál s projekcí bude třída jedna, oddíl pro matky s dětmi třída dvě, jídelní vůz třída tři, atd. Ale šest tříd zní dobře.. :-)
Vymlouvat se na špatný přístup na trh, pokud ještě ani nemám zaplacenou zálohu za vlaky, je také pouze strategická hra.
Jančura si doteď mohl jezdit s autobusy zalevno, pokud je jediným vlastníkem Student agency. Pokud by SA byla akciovka, tak ze zisku 15 mega při obratu 2,5 mld. Kč moc na dividendách nevyplatí. Jednomu člověku to ale stačí. Autobusy používá chytře jako reklamu, ale jeho hlavní zdroj obživy spočívá v něčem jiném.
Osobně si myslím, že se žlutými vlaky si bere na hrb víc než zvládne. Ale proč ne. Ostraváci nebo Brňáci se s ním možná rádi svezou, na další tratě se mu chtít nebude, protože jsou ztrátové.
Ale konec s dopravou :-)
Zejména k tomu Tvému příspěvku z 11:29.
Ano, vypravit speciální vlak (navíc po jednokolejné trati) není tak jednoduché jako vypravit autobus. Kolej není silnice!
Je přirozené, že za vlak musíš zaplatit více. Z personálu potřebuješ minimálně strojvedoucího, vlakový doprovod, úředníka, který vyjedná kapacitu dopravní cesty na vlak, který požaduješ, úředníka, který zařídí volnou lokomotivu s vagony a její pobyt v cílových stanicích a zmíněný personál, posunovače, paní na kase. Možná jsem na někoho zapomněl.
Na autobus potřebuješ řidiče a pani u telefonu, která ho spolu s volným busem zařídí. Už zde je to nákladově jednodušší.
Druhá věc je, že víc jak 99% výkonů jezdí ČD v tzv. závazku veřejné služby, kterou si stát a kraje objednávají. Když si najdeš definici tohoto pojmu, zjistíš, že je to služba, kterou by podnikatel z důvodu ztrátovosti neměl motivaci vykonávat. A pozor - toto není specialita ČR, ale je to běžné ve všech zemí, kde se železniční doprava provozuje.
Ztrátu vzniklou provozováním dopravy hradí stát, případně kraje. Tyto kompenzace činí cca 50% nákladů na provoz, necelý zbytek jde z tržeb od cestujících a protože kraje nemají peníze, vzniká nedoplatek, který se v ČD kumuloval a zatím kumuluje. Ten nedoplatek je samozřejmě z části způsoben i neefektivností ČD, to je u takového molochu přirozené, i když se v tomto ohledu za poslední léta hodně udělalo, ale nedostatek veřejných financí na ztrátovosti ČD hraje svůj podíl i přes tento fakt.
Jednoduše řečeno, kraje si s ČD nasmlouvají výkony, ČD určí, kolik by měla činit kompenzace uznatelných nákladů za služby (formou zálohy), kraj řekne, že na to nemá a ČD nezbyde než to odjezdit anebo zrušit provoz na všech lokálkách, což ale kraj nechce, ale k čemuž pravděpodobně jednou dojde.Ale hlavně co jsem chtěl zdůraznit, a jistě jsi už pochopil, stát ti na ten extra rychlík přispěje maximálně přáním šťastné cesty a to se Ti v té ceně taky promítne :-)
Další věc je například ta, že ČD hradí poplatky za užití a rezervaci dopravní cesty jejímu správci i na té poslední lokálce. To dělá za projetí takové speciální třívagónové plně obsazené soupravy na trati z ČB do Phy 3 200Kč, tedy 10Kč na jednu jízdenku, 20 Kč na zpáteční. Pokud by to jel motorák nebo motorová lokomotiva, platí samozřejmě k tomu spotřební daň z pohonných hmot jako autobus jako další poplatek do státní kasy.
Prostý hlupák si řekne, dobře, když je vlak dražší, tak to odjezdíme všechno busama nebo autama. Férové by bylo vybírat poplatky za užívání všech silnic, i těch nejzapadlejších místních komunikacích v potřebné výši a bylo by to. Chtěl bych to vidět, kdyby se za ujetý kilometr autem nebo busem muselo do státní kasy zaplatit třeba takových 5Kč navíc.
Dopravní politika této země je bohužel ubohá... Dalším toho projevem je, že nikdo není schopen veřejnou dopravu (vlaky a autobusy) integrovat do fungujících systémů, co se týká návaznosti nebo jízdného. Každý se snaží urvat to nejlepší z denních špiček, což je sice hezké, ale z dlouhodobého hlediska to funkční moc není.
Nonic, omlouvám se za to delší psaní :-) Neobhajuji ČD za jejich nedostatky, na druhou stranu mě to jednoduché tupohlavé odsuzování železniční dopravy od lidí, kteří tomu nerozumí, trochu irituje. Teď nemyslím konkrétně na nikoho zde, spíše obecné povědomí spoluobčanů.
To bych ještě mohl psát o tom, že snad každý cestující si automaticky spojuje problémy na kolejích s ČD. Jenže koleje patří někomu jinému a že se na nich staví, poškozuje dopravce. Ještě jsem neviděl, aby si někdo stěžoval na autobusového dopravce, který musí jet objížďkou, když se po cestě např. frézuje, přijede pozdě a navíc tu objížďku napočítá cestujícímu do ceny jízdenky, což ČD, které za draho musí objednat busy při výlukách, nedělají. Prostě to s veřejnou dopravou není tak jednoduché, jak kdekdo "chytrý" s chutí prezentuje.
"...a výzva, kterou sis doplnil svůj nick, se píše..."
V tomto souvětí Ti chybí čárka.
Mně osobně tyhle výměny přijdou jako nevyzrálost z obou stran spíš než nějaké silné ego :-)...
Jinak je pravdou, že na češtinu psanou bez diakritiky se mi také špatně kouká, byť jsem študovanej zedník.
Ale asi je to jenom tím, že v čele tabulky se vyskytuje hlavně někdo mimopražskej, mimozlínskej (mimovítkovickej), mimoplzeňskej, mimovarskej, jedno kdo... :-)
Proč? Tohle upozornění jsi posílal na fóra i ostatních klubů? Osobně bych do přiblblé celoextraligové ankety zkoumající počet fans jednotlivých klubů, kteří čtou rubriku sportu na idnes, dal hlas Martinu Vojtkovi. O doby, co nastoupil do branky, se Třinec zvedal a nahrál dost bodů na reálné boje o p-o, dost tým podržel. Rád bych viděl v nominaci místo dvojice ubrečený Hnilička - Duba dvojici Vojtek - Trvaj. U Vojtka to krátkodobé vzepětí formy s úspěšností zásahů přes 94% v týmu s mizernou obranou trvá již 35 zápasů, Lojzo...
Ve většině případů je chyba novivářů, že se neumí zeptat na nic jinýho, než na co se dá odpovídat stále stejnými větami a vlastně to ani jinak nejde.
Jinak způsob, jakým komentuje Miroslav Hlinka odchod z Pardubic, je plný těch vašich klišé. Podle jeho slov je v klubu skoro všechno skvělé... Posmyk je ťunťa, který klišé jeden čas přestal používat, pak zase začal a teĎ je za blba.
Pořád to tam nevidím. Ta poslední věta znamená, že bych vzhledem k Šejbově kariéře očekával přístup profesionálnější, než to, co předvedl v mediích po svém nástupu. To psychicky zlomenému týmu, který vloni hrál finále, asi moc nepřidalo. Propočty získaných bodů na zápas jsou o ničem.
Já jsem někde napsal, že Šejba byl špatný hokejista? Přečti mi to. No nic...
Zaregistrujte si své uživatelské jméno a nikdo se za vás již na fóru nebude vydávat! Základní registrace je zdarma.
Jsou diskuse vaším denním chlebem? Pořiďte si profi-registraci s vlastní ikonkou, prohledáváním dalšími službami. To vše jen za jednu SMS! více o profi registraci.
- Chcete-li udělat nový řádek, stačí zařádkovat enterem, netřeba používat html tagy.
- Děkujeme, že se zde na fóru budete chovat jako slušní lidé.
Redakce si vyhrazuje právo ve výjimečných případech smazat vulgární, urážlivé nebo nesmyslné příspěvky.









