Diskusní fórum
![KohyCZ](https://vesna.esports.cz/weby_data/forumy_all/user_smiles/photos/default/default.jpg)
![](img/forum_button_down.gif)
![Smajlík Smajlík](/img/smajly/08.png)
A to je prosím kdo přesně?
Já teda nevím, jak byla smlouva mezi =M= a M nastavená, ale pokud si nejaká firma (v tomto případě Madeta) za 7 mega koupí nejlepší slot na dresu + jméno firmy v názvu klubu, nemyslím, že si může firma stěžovat na cokoliv. Je to velmi velkorysé plnění ze strany klubu.
Že se klubu nedařilo po sportovní stránce, je samozřejmě průšvih, ale nechápu, proč kvůli jedné nepovedené sezóně, navíc po postupu z pralesa, opouštět klub. Představa, že si kvůli horším výsledkům klubu na ledě někdo raději místo jogurtu od Madety koupí ten od Olmy je totální úlet.
Takže ze strany Madety je v tom něco dalšího, zřejmě prostě nebyli spokojení s komunikací, jednáním nebo já nevím čím. Ale rozhodně je nesmysl, že by byla situace taková, že by za "tu obrovskou částku" nedostali nic. Za prvé ta částka zas tak dechberoucí nebyla, za druhé dostali přesně to, co si zaplatili - promo, jaký nikdo jinej neměl. Madeta má veškeré právo libovolně spolupráci měnit a dokonce i ukončit, ale bylo by dobré uvést opravdový důvod.
O to mi jde.
Motor si musí to dominantní postavení v ČB sportu vybojovat opět zpátky.
Nemohu se ztotožnit s těmi, co jednou rukou plnou hrstí berou a druhou dělají fuck. Zvláště pokud se jedná o sponzora dlouholetého.
Nikdy jsem do letošního jara od žádného zdejšího přispěvatele dříve nečetl, že se nad těmito penězi morálně pohoršuje, či že měšec je malý a nedostatečný.
A závěrem k přirovnání, které provedl se zloději a Drbohlavem Siky, to už je opravdu diagnóza.
Bohužel, profesionální hokej v ČR je neúměrně drahý. Takže firmy (včetně korporací), které chápou význam podpory "rozkvětu" regionu, v němž působí, mají tisíce způsobů, jak vynaložit prostředky efektivněji a pro hokej zbývají srdcaři. Nebo excentričtí šílenci, kteří "to chtějí mít pod palcem". (Co z toho je Herr Mlíkař nechám na čtené úvaze každého) Ekonomika soutěží od ELH po 2.nhl prostě neodpovídá ani stavu hokeje v ČR, ani bohatství společnosti. Díky různým Veverkám, Zubikum, Syrovátkům, ale třeba i díky absenci platových stropů a zvýhodnění cizinců (bez tabulky). O dojení veřejných rozpočtů na profi sport nemluvě (zdravíme nejen do Mechau).
Motor je v tomto jeden z nejzdravějších klubů, neboť značnou část rozpočtu kryje obecenstvo. V tom v nás má klub oporu, jako málokterý. Výchozí pozice je velmi dobrá. S Mlíkařem to nestojí a nepadá. Ale...
Možná to nakonec může mít i světlé stránky. Třeba někomu konečně doteče, že další prachy leží na chodníku a že dát fanouškům prostor, nasypat do klubu víc, může být dobrý nápad. A fakt nemyslím dražší vstupné (i když...), ani odznáčky za 800. Ale třeba fanshop, služby... Těch cest jak dostat třeba dalších deset mio za sezónu (nebo těch sedm) od lidí je celá řada (a některé jsou tu omílany furt dokola).
A klub stále ještě má mou důvěru v tom, že na tom solidním základu dokáže stavět.
Za 7 mega mít prominentní místo na dresu, kdy se každej hráč jmenuje Madeta a jméno v názvu klubu je naprosto fantastický a rozumím, že Ivanek je v těchto debatách dlouhodobě na straně p. Teplého, ale tohle je objektivní věc.
Kupovat jejich výrobky budu dál, ale konec téhle spolupráce mě mrzí prostě proto, že mě snad nenapadá logičtější sponzor klubu z ČB než Madeta, budvar a koh-i-noor. První končí s podporou nového Motoru dobrovolně, druhej skončil nuceně a třetí nikdy ani nezačal. Sečteno podtrženo - průšvih.
Osobně toho člověka neznám, ale určitě je svérázný.
Všechno jednou končí a něco jinýho zase začne. Takže Madeto, dík za podporu =M=.
Jestli teď Madeta nasype Dynamu, určitě se tu na starý kolena dočkáme ligy mistrů
![Smajlík Smajlík](/img/smajly/06.png)
Zcela jednoduché a logické.
Pak je divné, že je kolem tohoto kroku tolik zděšení.
Vůbec se divím, že jsme někdy v minulosti od takového člověka nějaké peníze vzali.
Dále zapomínáš, že sponzor nemĕl za tuto částku v klubu žádný další % nárok.
Pokud si myslíš, že logem na dresu klubu stoupl prodej produktů Madety a její zisk, tak také ne.
Takže částka byla darem klubu bez jaké kolik návratnosti.
V celkovém kontextu to tedy zase až tak malé peníze nebyly.
No, a za sebe se p. Teplému ani nedivím, protože toliko jedovatých slin co padlo v době nedávné, kdy se toto téma široce rozebíralo od nĕkterých přispěvatelů, včetnĕ zamĕstnanců klubu, bylo za hranicí ....
Ať je to tedy jak chce, končí sponzor, který klub podporoval v dobách zlých a zda jeho peníze budou chybĕt ukáže čas.
![Smajlík Smajlík](/img/smajly/09.png)
V Motoru byli po několika jednáních s generálním ředitelem Madety Milanem Teplým připraveni i na podobnou variantu. „Madeta nám skutečně zaslala vyjádření, že s námi spolupráci ukončí. V tomto týdnu má ještě proběhnout komunikace s Madetou. Po ní bude teprve všechno jasné a klub se k celé situaci vyjádří,“ uvedl provozní ředitel Motoru Petr Sailer.
Tisková mluvčí Madety Martina Faktorová informaci o ukončení spolupráce potvrdila. „Mohu potvrdit, že společnost Madeta partnerství s Motorem České Budějovice ukončila,“ uvedla.
Naše největší mlékárenská firma podporovala českobudějovický hokej osm let. Od minulé sezony byla Madeta dokonce v roli generálního partnera v názvu klubu.
Ředitel Madety Milan Teplý nebyl spokojen s výkony týmu v uplynulé sezony, kdy skončil s odstupem na poslední místě. Nechtěl být spojovaný s porážkami. „Plním roli, která spočívá v charitě – každý měsíc odevzdat klubu peníze. Mělo by mi stačit, že hokejisté mají na zádech logo Madety, ale nestačí. Na poslední místo v tabulce se navíc reklama dělá blbě. Všichni se zabývají příští sezonou, která bude podstatně dražší. Ale nevím, kdo ji bude platit,“ nechal se slyšet v rozhovoru pro Deník v závěru uplynulé sezony.
Svou hrozbu nakonec vyplnil a od letošního ročníku už jeho firma hokej podporovat nebude. Pro Motor je to samozřejmě velká nepříjemnost, ale průběh nadcházející sezony by dle informací z klubu nijak ohrožen být neměl. Pro klub se tak otevírá možnost a také nutnost hledat nového generálního partnera.
![Smajlík Smajlík](/img/smajly/14.png)
Do háje kdo jinej by měl bejt velkej sponzor hokejovýho klubu, jedinýho v kraji?! To ze všech opravdu velkejch firem v regionu nemáme nadstandardní spolupráci s nikým? Jakože 0 velkých sponzorů, když tu je všeho všudy 1 fotbalovej, 1 volejbalovej a 1 hokejovej klub v nejvyšších soutěžích na CELEJ kraj?
Solidní... Ať je to jak chce, někdo dělá něco blbě (kdo a co, to by měl vědět klub), protože silnýho regionálního sponzora mají všude.
odkaz
Zaregistrujte si své uživatelské jméno a nikdo se za vás již na fóru nebude vydávat! Základní registrace je zdarma.
Jsou diskuse vaším denním chlebem? Pořiďte si profi-registraci s vlastní ikonkou, prohledáváním dalšími službami. To vše jen za jednu SMS! více o profi registraci.
- Chcete-li udělat nový řádek, stačí zařádkovat enterem, netřeba používat html tagy.
- Děkujeme, že se zde na fóru budete chovat jako slušní lidé.
Redakce si vyhrazuje právo ve výjimečných případech smazat vulgární, urážlivé nebo nesmyslné příspěvky.