Diskusní fórum
Zaregistrujte se ZDARMA nebo využijte výhody PROFI registrace. Více čtěte níže.
Filtr: výpis příspěvků ze dne "2020-6-12" | vypnout filtr
Hubl26 | Česke Budějovice/MoooToooR!!!
Reagovat
12.06.2020, 23:58
Tak tu máme novou nahrávkovou kauzu, tentokrát z Brna. odkaz
12.06.2020, 22:22
12.06.2020, 22:12
12.06.2020, 22:06
12.06.2020, 22:05
Problém je v tom, že to vychází na 3000 lidí.
Jediná smysluplná alternativa je 6421 diváků bez jakýhokoliv omezení. Všechno ostatní si může Bába strčit do prde1e pod úhlem 45 stupňů a třikrát otočit proti směru hodinovejch ručiček.
Jediná smysluplná alternativa je 6421 diváků bez jakýhokoliv omezení. Všechno ostatní si může Bába strčit do prde1e pod úhlem 45 stupňů a třikrát otočit proti směru hodinovejch ručiček.
12.06.2020, 21:51
12.06.2020, 21:41
12.06.2020, 21:37
12.06.2020, 21:36
Všichni, co dojdou k maturitě a mají volitelnou matematiku, která prokazuje, že mají na pochopení těchto věcí. Tam se učíme komplexní čísla, matice, kvaterniony, limity, derivace a integrály.
Vidí ode mě Godeluv důkaz věty o neuplnosti, ví, čeho se týká Riemannova hypotéza a problém čtyř barev. Účastníci mých matematických akcí znají teorii grafů, vedi, že e na i*pí je - 1 a vědí, co jsou to lucasova čísla. V jejich výuce používám 3blue1brown a numberphile. Slyšeli ode mě, co jsou to 3 krize matematiky a co je to problém kontinua(mimochodem jeho řešení našel český matematik Vopěnka) .
A víš proč si to můžu dovolit? Protože na to mají.
A víš proč na to mají? Protože neměli tyhle stupidní kecy, který tu předvádíš, když jsem je v šestý třídě učil dělit čísla pod sebe a nesnažili se kamuflovat svoji vlastní lenost za "jakože prej názor" . Světě div se, i Carl Friedrich Gauss, Georg Cantor a David Hilbert začínali v matematice tím, že počítali. Ne, opravdu v 11 letech neřešili problémy tisíciletí.
Máš tam ještě nějakej dotaz?
Vidí ode mě Godeluv důkaz věty o neuplnosti, ví, čeho se týká Riemannova hypotéza a problém čtyř barev. Účastníci mých matematických akcí znají teorii grafů, vedi, že e na i*pí je - 1 a vědí, co jsou to lucasova čísla. V jejich výuce používám 3blue1brown a numberphile. Slyšeli ode mě, co jsou to 3 krize matematiky a co je to problém kontinua(mimochodem jeho řešení našel český matematik Vopěnka) .
A víš proč si to můžu dovolit? Protože na to mají.
A víš proč na to mají? Protože neměli tyhle stupidní kecy, který tu předvádíš, když jsem je v šestý třídě učil dělit čísla pod sebe a nesnažili se kamuflovat svoji vlastní lenost za "jakože prej názor" . Světě div se, i Carl Friedrich Gauss, Georg Cantor a David Hilbert začínali v matematice tím, že počítali. Ne, opravdu v 11 letech neřešili problémy tisíciletí.
Máš tam ještě nějakej dotaz?
12.06.2020, 21:28
PS: Tuším, že alternativní a individuální myšlení jedince je pro tebe synonymem sprostoty, ale těmi problémy tisíciletí myslím známých sedm matematických problémů tisíciletí (dnes již bez jednoho již vypočítaného), na kterých jako matematik můžeš názorně studentům předvést, jak nedokonalá současná matematika je, co současná matematika řeší a že si mohou vydělat milion dolarů za výpočet jednoho z nich a tím je třeba také motivovat. Nebo snad současné školství takovouto atraktivní matematickou úlohu k výpočtu studentům tají a jako úspěch raději podbízí dělení pod sebe se zbytkem?
12.06.2020, 20:35
12.06.2020, 20:34
Mně třeba přijde jako hloupej argument říct, že není třeba učit se počítat pod sebe, protože máš přece kalkulačku. Nechci ti kazit iluze ale minimálně u přijímaček na VŠ je na většině škol zakázáno mít kalkulačku nebo tabulky. Mám pocit, že je to zakázaný i u přijímaček na SŠ, ale tím si nejsem tak úplně jist.
12.06.2020, 20:27
12.06.2020, 20:25
Děkuji za neuvěřitelně přesně popsaný příklad, sám jsem ti chtěl argumentovat naprosto stejným příkladem , ale netušil jsem, že ty sám vyučuješ přesnost, preciznost, zodpovědnost, cílevědomost tím, že dáš k výpočtu tento příklad. Opravdu se pořád vyučuje tímto způsobem, abys někomu dokázal jeho vlastní stupiditu? Smutné. Kolik tvých studentů například ví o problémech tisíciletí?
12.06.2020, 16:21
Taktéž souhlasím, je vidět, že tomu rozumíš. A pozor: alternativní školství opravdu ve většině případů nevytváří chytřejší či lepší jedince, jak si někdy rodiče zbožně přejí. Btw. Gaisi, ta korokrize právě zahýbala českým školstvím docela radikálně a mnoho učitelů se začalo IT dovzdělávat, což je pozitivní trend do budoucna. Samozřejmě existují výjimky.
12.06.2020, 15:29
Zbyňďo, rád tě čtu, i když ne vždy s tebou nesouhlasím. Co se týče tvých školských příspěvků máš absolutní pravdu a tvé argumenty jsou myslím naprosto nezpochybnitelné . Asi učíš i matematiku a nepochybuji o tom, že žáci mají tento dnes tolik diskutovaný předmět mají rádi
Ještě jednou
Ještě jednou
12.06.2020, 15:21
Jenomže tohle lze vztáhnout na starší děcka, která jsou samostatnější. V 7 letech prcek tohle neposoudí a je potřeba, aby to rozhodnutí za něj udělal rodič. A na to rozhodnutí by nemělo mít vůbec vliv, jestli člověk podlehl panice (a podrobil se slepě ovčímu systému) a nebo si o tom myslel své a vyhodnotil, že je potřeba, aby se to děcka naučila doma, když to nejde ve škole.
12.06.2020, 15:07
Není nad to argumentovat extremem je to jediná ženská v historii, co vyhrála oh ve dvou různých disciplínách a budeme z ní dělat příklad k následování, protože takhle se vzdělává líp. To jako vážně?
Kolik znáš dětí, co mají její píli a cilevedomost? Píšeš stejnou blbost jako kdybys tvrdil, že Jarda díky práci na statku vyrostl v nejlepší křídlo svy doby a tak stačí mít statek a art ross trophy se jen pohrne...
A ještě mi to nedá a zareaguju na jeden gaisuv nesmysl - dělení pod sebe. Víš, zda se to možná neuvěřitelný, ale ty děti se neučí dělit proto, aby uměly dělit. Učí se to proto, že (pokud jsi to někdy zkusil, klidně vem papír a vydel si 792:17, je to fajn cvičení-a žádný, že skončis zbytkem, pěkně dopocitej periodu, ať vidíš, co všechno se tím cvičí) je to učí sčítat, nasobit, odcitat a dělit z hlavy. Musí to udělat bez chyby, jinak to nevyjde, takže je to cvičí v preciznosti. Učí je to, že mít v něčem jednotnej systém, je prospěšný. Učí je to, co je to univerzální algoritmus. Učí je to odhad při práci s čísly a posiluje vnímání výsledků. A především - připravuje je to na budoucí látku jako je dělení mnohočlenů a zlomky.
Tak vidíš, nechtěl jsem reagovat, ale nakonec jsem se neudržel. To se mi stává, když někdo píše scestný věci o matematice.
Kolik znáš dětí, co mají její píli a cilevedomost? Píšeš stejnou blbost jako kdybys tvrdil, že Jarda díky práci na statku vyrostl v nejlepší křídlo svy doby a tak stačí mít statek a art ross trophy se jen pohrne...
A ještě mi to nedá a zareaguju na jeden gaisuv nesmysl - dělení pod sebe. Víš, zda se to možná neuvěřitelný, ale ty děti se neučí dělit proto, aby uměly dělit. Učí se to proto, že (pokud jsi to někdy zkusil, klidně vem papír a vydel si 792:17, je to fajn cvičení-a žádný, že skončis zbytkem, pěkně dopocitej periodu, ať vidíš, co všechno se tím cvičí) je to učí sčítat, nasobit, odcitat a dělit z hlavy. Musí to udělat bez chyby, jinak to nevyjde, takže je to cvičí v preciznosti. Učí je to, že mít v něčem jednotnej systém, je prospěšný. Učí je to, co je to univerzální algoritmus. Učí je to odhad při práci s čísly a posiluje vnímání výsledků. A především - připravuje je to na budoucí látku jako je dělení mnohočlenů a zlomky.
Tak vidíš, nechtěl jsem reagovat, ale nakonec jsem se neudržel. To se mi stává, když někdo píše scestný věci o matematice.
12.06.2020, 15:06
Asi jsi mě nepochopil. Mluvim konkrétně, jak to funguje u nás, takže si to necucám z prstu v obecný rovině. Například fyzika a matematika v naší rodině tabu rozhodně není.
Siky: Nepochopení ovčího systému přece neznamená, že nechceš, aby tvoje děti nebyly vzdělané a ani já nikoho snižovat takto nechtěl. I já chci vzdělané děti, proto mám radost, že starší chtěl mít samé jedničky na vysvědčení. Asi je mít nebude, byť tomu dal hodně, jak už jsem psal, ale byl koroňák, takže se dá pochopit, že samý jedničky prostě nebudou. Že se učil a jinej ne a budou mít třeba i stejný známky, ačkoliv by si ten muj zasloužil známku lepší? No vždyť říkám, že je škola kostlivec a koroňák ukázal nedostatky v plný nahotě. A jestli se v dospělosti ukáže, kdo bude blbější, jestli ten, co na to sral, když byl koroňák, tak aspoň tohle ty tři měsíce bez školy ukážou líp. Tzn.: Potvrdí to jen to, že ty chytrý koroňáková karanténa na život připravila líp.
Siky: Nepochopení ovčího systému přece neznamená, že nechceš, aby tvoje děti nebyly vzdělané a ani já nikoho snižovat takto nechtěl. I já chci vzdělané děti, proto mám radost, že starší chtěl mít samé jedničky na vysvědčení. Asi je mít nebude, byť tomu dal hodně, jak už jsem psal, ale byl koroňák, takže se dá pochopit, že samý jedničky prostě nebudou. Že se učil a jinej ne a budou mít třeba i stejný známky, ačkoliv by si ten muj zasloužil známku lepší? No vždyť říkám, že je škola kostlivec a koroňák ukázal nedostatky v plný nahotě. A jestli se v dospělosti ukáže, kdo bude blbější, jestli ten, co na to sral, když byl koroňák, tak aspoň tohle ty tři měsíce bez školy ukážou líp. Tzn.: Potvrdí to jen to, že ty chytrý koroňáková karanténa na život připravila líp.
12.06.2020, 14:42
12.06.2020, 14:34
Hele, nezlob se, ale reagovat na to nebudu, protože bych měl připomínky snad ke každý vete...
Jen v obecný rovině - zazil jsem hodně těch tvých alternativně vzdělaných a světě div se, většina jich nedošla ani k maturitě a matfyz, medicínu nebo VŠCHT nemá ani jeden z nich. Spíš ptákoviny typu gender studies.
A blábol o nasobilce a kalkulacce, to snad jen
Jen v obecný rovině - zazil jsem hodně těch tvých alternativně vzdělaných a světě div se, většina jich nedošla ani k maturitě a matfyz, medicínu nebo VŠCHT nemá ani jeden z nich. Spíš ptákoviny typu gender studies.
A blábol o nasobilce a kalkulacce, to snad jen
12.06.2020, 14:28
12.06.2020, 14:17
Děti na druhým stupni si třeba mohly dát předsevzetí do konce roku mít samý jedničky na vízo, takže se i v době koroňáka mohly dobrovolně učit i v sobotu do dvou do rána, aniž by to někdy před tím praktikovaly. Navíc nikdo děti nemusí nikam nutit, funguje i výchova k alternativnějšímu přístupu ke vzdělávání, že školu dělat v podstatě nemusí, ale chtít můžou a měly by.
Myslím si, že se role školy v souvislosti se vzděláním dětí často přeceňuje. Systém je tak zastaralý, až je někdy kontraproduktivní a koroňák toto ukázal v úplné nahotě. Výhody školy vidím hlavně sociální.
Dokonce si myslím, že by si dítě mohlo vybírat na druhým stupni sick days, čehož by tím právěže nezneužívalo a tudíž by pak bylo už po tejdnu hodně smutný z toho, že do školy třeba krz covida nemůže.
Kdežto ti mladší se zákonitě musí budit ze sna ve dvě ráno, byť na prvním stupni, ale jen díky zkostnatělýmu systému, kde panuje přesvědčení, že napsáním tisíců příkladů násobilky na papíře v domácích sešitech a jedině bez kalkulačky dostanu z modelky a princezny inženýrku teprve použitelnou pro život. Obdobným nesmyslem je pro mě výuka dělení se zbytkem pod sebe a vedle sebe a podobný nesmysly k ničemu. To se nedivim, že i ostatní rodičové kvetou z takovýho zabíjení času a hodnot.
Patřim ke skupině rodičů, kteří od státu nic nedostali, byť by dostat potřebovali, páč jim opatření téměř zrušila podnikání. Píšu z vlastní zkušenosti i to, jak to máme s našima dětma a školou.
Přesto si myslím, že i děti prožívaly v celorepublikový karanténě obdobný strachy, co prožívali jejich rodičové, což mě přimělo k názoru, co je pro prožití spokojeného života přednější. Zda tři měsíce školy se stupidníma zastaralýma osnovama, aby si někdo pohonil svoje ego, nebo zkouška z praktickýho života s projevem vlastní zodpovědnosti.
Na začátku nikdo nevěděl, jestli tu všichni vychcípáme a určitě i mnoho lidí tady napadlo, že to klidně můžou bejt jejich poslední tři společný měsíce v jejich životech. Takže já ty tři měsíce bez školy podporuju celou dobu, jsem za ně rád a všem je ze srdce přeju. Blb zůstane blbem a těm chytrým to jedině prospělo. Všem ostatním, kteří ovčí systém nepochopili a dobrovolně ho na sebe s problémy aplikovali, se hluboce klaním. Muselo to bejt docela těžký a věřim vám.
Myslím si, že se role školy v souvislosti se vzděláním dětí často přeceňuje. Systém je tak zastaralý, až je někdy kontraproduktivní a koroňák toto ukázal v úplné nahotě. Výhody školy vidím hlavně sociální.
Dokonce si myslím, že by si dítě mohlo vybírat na druhým stupni sick days, čehož by tím právěže nezneužívalo a tudíž by pak bylo už po tejdnu hodně smutný z toho, že do školy třeba krz covida nemůže.
Kdežto ti mladší se zákonitě musí budit ze sna ve dvě ráno, byť na prvním stupni, ale jen díky zkostnatělýmu systému, kde panuje přesvědčení, že napsáním tisíců příkladů násobilky na papíře v domácích sešitech a jedině bez kalkulačky dostanu z modelky a princezny inženýrku teprve použitelnou pro život. Obdobným nesmyslem je pro mě výuka dělení se zbytkem pod sebe a vedle sebe a podobný nesmysly k ničemu. To se nedivim, že i ostatní rodičové kvetou z takovýho zabíjení času a hodnot.
Patřim ke skupině rodičů, kteří od státu nic nedostali, byť by dostat potřebovali, páč jim opatření téměř zrušila podnikání. Píšu z vlastní zkušenosti i to, jak to máme s našima dětma a školou.
Přesto si myslím, že i děti prožívaly v celorepublikový karanténě obdobný strachy, co prožívali jejich rodičové, což mě přimělo k názoru, co je pro prožití spokojeného života přednější. Zda tři měsíce školy se stupidníma zastaralýma osnovama, aby si někdo pohonil svoje ego, nebo zkouška z praktickýho života s projevem vlastní zodpovědnosti.
Na začátku nikdo nevěděl, jestli tu všichni vychcípáme a určitě i mnoho lidí tady napadlo, že to klidně můžou bejt jejich poslední tři společný měsíce v jejich životech. Takže já ty tři měsíce bez školy podporuju celou dobu, jsem za ně rád a všem je ze srdce přeju. Blb zůstane blbem a těm chytrým to jedině prospělo. Všem ostatním, kteří ovčí systém nepochopili a dobrovolně ho na sebe s problémy aplikovali, se hluboce klaním. Muselo to bejt docela těžký a věřim vám.
12.06.2020, 14:15
12.06.2020, 14:06
12.06.2020, 13:26
Já to řešil tak, že jsem celé dopoledne provozoval doma školu, po obědě vyhnal děti ven (alespoň že to počasí bylo příznivé) a až do večera doháněl práci. Takže kluci měli regulérně 3h intenzivního učení - až mi jich bylo někdy líto, když jsem viděl lítat venku jejich vrstevníky, ale ono se jim to neztratí :-)
12.06.2020, 13:25
Hele, a to si nemyslim. Ty moje jsou schopný o prázdninách chrápat do jedný do vodpoledne, přesto jak začne škola, ze dne na den se přepnou do plně funkčního módu. Jezděj autobusem, vstávaj samy, neni třeba je kontrolovat. Teď je to na prd, protože ten stav u nich budí falešnej dojem volna. Ale až to začne normálně, tak se hoděj do normálu.
12.06.2020, 13:06
Tak serióznější odborníci na zdravotnictví (resp. tedy ti skuteční odborníci) už o tom, že přílišná koncentrace na koronu začne produkovat "přidružené ztráty" z jiných důvodů, mluví dost dlouho. Počítám ovšem, že tyto statistiky budou v lepším případě marginalizovány a v horším se někdo rozhodne je demokraticky nezveřejnit, neb by mohly mírně kazit agroführerovi jeho gloriolu spasitele národa.
12.06.2020, 13:02
Jenže to je právě ono. To učivo je nejmenší problém, o to vůbec nejde. Jde o disciplínu, píli, smysl pro řád, fungování v kolektivu atd. To všechno je zásadní pro další fungování nejen ve škole, ale i v práci a společnosti obecně.
A obávám se, že nahodit tyhle ročníky zpátky k pracovitosti bude na dlouho. Zvlášť, když se pořád řeší jen to, jak po nich chtít min a min, aby nebyly chudinky dětičky přetížený.
A obávám se, že nahodit tyhle ročníky zpátky k pracovitosti bude na dlouho. Zvlášť, když se pořád řeší jen to, jak po nich chtít min a min, aby nebyly chudinky dětičky přetížený.
12.06.2020, 12:57
Tak u těch mrňat jo, tam je to problém. Já mam 6. a 9. třídu a nemyslim, že to na nich zanechá nějaký fatální následky. Akorát je necháváme doma samotný, zlenivěly a přinutit je k jakýkoliv činnosti je nadlidskej úkol. Ale dohnat učivo beru že bude "pouze" organizační problém a zvýšená zátěž kantorů a dětí.
Já furt koukam spíš na tu ekonomiku. Jestli Bába projebal dvě třetiny státního rozpočtu kvuli sezónní chřipce, tak jsem třeba zvědavej, z čeho hodlá ty učitele platit. Zdravotnictví je taky odraz ekonomiky, hospodářskej propad bude znamenat adekvátní propad peněz felčarům. Prymulovo haldy mrtvejch na rýmu se sice dle očekávání projevily jako fata morgana, ale podfinancovaný špitály začnou ty mrtvolky produkovat co nevidět. A ne na rýmu, ale na infarkty, mrtvice, rakoviny a všechno ostatní, až dojdou prachy na léky a vejplaty.
Já furt koukam spíš na tu ekonomiku. Jestli Bába projebal dvě třetiny státního rozpočtu kvuli sezónní chřipce, tak jsem třeba zvědavej, z čeho hodlá ty učitele platit. Zdravotnictví je taky odraz ekonomiky, hospodářskej propad bude znamenat adekvátní propad peněz felčarům. Prymulovo haldy mrtvejch na rýmu se sice dle očekávání projevily jako fata morgana, ale podfinancovaný špitály začnou ty mrtvolky produkovat co nevidět. A ne na rýmu, ale na infarkty, mrtvice, rakoviny a všechno ostatní, až dojdou prachy na léky a vejplaty.
12.06.2020, 12:15
12.06.2020, 12:08
12.06.2020, 11:56
A to je docela štěstí, že se nakonec ta maturita normálně dělala a nedošlo na tu kravinu z průměrem za poslední tři vysvědčení. Když vím, jak je ta státní maturita těžká a teď by to všichni dostali jen za docházku, takže by to dostal každej lempl, kterej do toho čtvrťáku prolez jen ze soucitu učitelů, tak mi z toho bylo normálně fyzicky špatně.
12.06.2020, 11:23
Je to tak, děti z prvního stupně to mají nejtěžší, nejde je nechat, ať úkoly udělají samy a přesně jak píšeš - umět psát a učit dítě psát jsou dvě naprosto odlišné věci.
Třeba to společnost naučí si víc vážit učitelů, když teď rodiče vidí, že není sranda učit jedno dítě, natož 25...
Gymplaci ve věku 15-19 let teď mohli ukázat,
jestli je opravdu pravda, že je škola brzdí v rozletu. Někdo ukázal, co v něm je a někdo bohužel ukázal, že v něm nic není... Zajímavý je, že v domácí individuální výuce si nejlíp vedou ti, kdo si nejlíp vedou i ve škole. Jestli náhodou ty kecy o nemoderni vyuce celou dobu nejsou jen výmluvy těch, kterym se prostě nechce makat...
Třeba to společnost naučí si víc vážit učitelů, když teď rodiče vidí, že není sranda učit jedno dítě, natož 25...
Gymplaci ve věku 15-19 let teď mohli ukázat,
jestli je opravdu pravda, že je škola brzdí v rozletu. Někdo ukázal, co v něm je a někdo bohužel ukázal, že v něm nic není... Zajímavý je, že v domácí individuální výuce si nejlíp vedou ti, kdo si nejlíp vedou i ve škole. Jestli náhodou ty kecy o nemoderni vyuce celou dobu nejsou jen výmluvy těch, kterym se prostě nechce makat...
12.06.2020, 11:17
Re: Kohy Ono to samozřejmě souvisí se situací v dané rodině,
jsme na tom stejně (tedy bez mimina ) u těch prvňáků vidím další 2 problémy:
- nevíme jak některé věci vysvětlit aby to prvňák chápal (učit se jak učit na to není při chození do práce prostor)
- není porovnání s dětmi ve třídě, jestli jsme pozadu, nebo je to co vidíme pro daný věk a dobu normální, zkrátka co je OK a kde je potřeba cíleně přidat.
jsme na tom stejně (tedy bez mimina ) u těch prvňáků vidím další 2 problémy:
- nevíme jak některé věci vysvětlit aby to prvňák chápal (učit se jak učit na to není při chození do práce prostor)
- není porovnání s dětmi ve třídě, jestli jsme pozadu, nebo je to co vidíme pro daný věk a dobu normální, zkrátka co je OK a kde je potřeba cíleně přidat.
12.06.2020, 11:09
No vzhledem k tomu, že jsem doma pracoval a na jeho úkoly jsme měli tak 40 minut denně, bych neřekl, že byl pretizenej.
Ale jak psal Siky - nůžky se rozevrely, část decek se naučila akorát flakat, protože rodiče zaujali postoj "proč máme dělat práci za učitele" a ti budou v září jen zírat...
Nejhorší je, že u nás se tradičně ustupuje neschopným, takže to dopadlo tak, že nesmíme dát pětku ani decku, co se tři měsíce neozvalo a neudělalo jedinej úkol.
Ale jak psal Siky - nůžky se rozevrely, část decek se naučila akorát flakat, protože rodiče zaujali postoj "proč máme dělat práci za učitele" a ti budou v září jen zírat...
Nejhorší je, že u nás se tradičně ustupuje neschopným, takže to dopadlo tak, že nesmíme dát pětku ani decku, co se tři měsíce neozvalo a neudělalo jedinej úkol.
12.06.2020, 11:03
Ono to samozřejmě souvisí se situací v dané rodině, ale já si myslím, že zejména těm malým školákům to opravdu může dost uškodit. Taky máme prvňáka a od chvíle, co chodím do práce, ho měla moje žena doma s miminem a ještě dalším dítětem a v takové situaci ho ještě učit číst, psát a počítat, když kolem běhají další malý děti a potřebují dělat úplně jiné věci, byl poměrně očistec.
12.06.2020, 10:57
12.06.2020, 10:53
Čoveče, já myslim, že i na děcka dojde. Píšu tedy pouze o prvním stupni, kterej máme z první ruky Zaregistroval jsem kolem sebe několik vzorců chování rodičů a dětí. Od extrémního: "Oba pracujeme, střídáme se na home office a k tomu jsme si vzali vedlejšák zdarma - výuku vlastních dětí. Kousli jsme se, leze nám to všem na mozek, ale dali jsme to." po druhej extrém: "jsme na OČR, bereme 80%, máme spoustu času na ´zábavu´ a děcka maj prázdniny o pár měsíců dřív." A už teď vidím diametrální rozdíl mezi těma prckama, protože na tom prvním stupni se učí totální základy, bez kterých nezvládnou ty další roky -> tj. číst, psát a počítat. A garantuju Ti, že už teď někteří spolužáci mejch kluků zakončí rok v pohodě se známkama z pololetí, ale s totálně nezvládnutou výukou (u prvňáčků např. neznalost něklterých písmen, u starších neznalost malé násobilky atd.) A paradoxně jejich rodiče viní z této situace stát, protože školy uzavřel "on" a měl by to taky "nějak" napravit :-(
12.06.2020, 10:44
12.06.2020, 10:02
12.06.2020, 09:54
Moje děti jsou teda v přísným punku. Chod běžný rodiny prostě neni nastavenej na to, že jsou krakeni doma.
Ale důsledky zavřenejch škol se podle mně netýkaj primárně dětí. Třeba některý úřady jsou v podstatě nefunkční, protože úředníci dřepěj doma s dětma. Kámoš projektant mi třeba říkal, že na stavebním úřadě věc, na kterou maj ze zákona 30 dní, trvá aktuálně 3 měsíce. V tuhle chvíli stavební firmy jedou, ale na povolení s loňským razítkem. Na příští rok stavební povolení buď mít nebudou nebo s velkým zpožděním, což může paralyzovat velkou část tý branže, včetně jejího dodavatelskýho řetězce. A tak dál, a tak dál...
10 let bude trvat, než se z těchdle sraček vyhrabem.
Ale důsledky zavřenejch škol se podle mně netýkaj primárně dětí. Třeba některý úřady jsou v podstatě nefunkční, protože úředníci dřepěj doma s dětma. Kámoš projektant mi třeba říkal, že na stavebním úřadě věc, na kterou maj ze zákona 30 dní, trvá aktuálně 3 měsíce. V tuhle chvíli stavební firmy jedou, ale na povolení s loňským razítkem. Na příští rok stavební povolení buď mít nebudou nebo s velkým zpožděním, což může paralyzovat velkou část tý branže, včetně jejího dodavatelskýho řetězce. A tak dál, a tak dál...
10 let bude trvat, než se z těchdle sraček vyhrabem.
12.06.2020, 09:45
Jihočech zamířil do Budějovic. Na změnu byl nejvyšší čas, tvrdí Indrák
Zdroj: odkaz
Zdroj: odkaz
12.06.2020, 09:31
12.06.2020, 09:17
12.06.2020, 08:57
Taky si říkám, že by tak mohli dopadnout, těch stejných, nebo aspoň hodně podobných kroků dělá čím dál víc. Dle mého je to ten typ trenéra, který dokáže dělat výsledky pouze s dobrým materiálem, který měl onehdá u sešívek díky prachům od Skansky. Pak už to šlo jen dolů. Upřímně si v ELH nedovedu představit jiný klub, kde by sním podepsali smlouvu, zkrátka vrána k vráně...
12.06.2020, 08:28
Nechci to takhle při pátku přehánět s optimismem, ale když vidím, jak Žvejk „posiluje“ ve zmrtfieldu stejnejma persónama jako ve Slavii a poté u Veverek, jímá mě naděje, že by ten tým mohl dovézt přesně tam, kam sešívky i Veverky. Čili do Arschlochny a do exekuce. Asi jen zbožné přání. Bohužel. Ale nějaké to trápení by jim tam Žvejk přinést mohl.
Zaregistrujte si své uživatelské jméno a nikdo se za vás již na fóru nebude vydávat! Základní registrace je zdarma.
Jsou diskuse vaším denním chlebem? Pořiďte si profi-registraci s vlastní ikonkou, prohledáváním dalšími službami. To vše jen za jednu SMS! více o profi registraci.
- Chcete-li udělat nový řádek, stačí zařádkovat enterem, netřeba používat html tagy.
- Děkujeme, že se zde na fóru budete chovat jako slušní lidé.
Redakce si vyhrazuje právo ve výjimečných případech smazat vulgární, urážlivé nebo nesmyslné příspěvky.