Diskusní fórum
Zaregistrujte se ZDARMA nebo využijte výhody PROFI registrace. Více čtěte níže.
Siky | Budejce
Reagovat
26.09.2014, 23:23
Reakce na karwi18: Ahoj Kohy,když už jsme u toho fanshop...
Covece, nad timhle jsem taky premyslel. Predstavujes si ho stejny jako dres a nebo jen inspirovany ? Pokud by ti to nevadilo, az se budes chystat na realizaci, docela by me to zajimalo a mozna bych se k tobe pridal.
26.09.2014, 23:13
A když chlapci nakoupíte přímo a platíte kartou, nečtěte, v zájmu vlsatního zdraví, stvrzenku z platebního terminálu...
26.09.2014, 21:35
Ahoj Kohy,když už jsme u toho fanshopu.Psal jsem jim,jestli se nebudou dělat cyklodresy v barvách Motoru.Prej díky za nápad, ale ne.Šel by tady pověsit odkaz na přesné rozvržení dresu, ať tam nemám nějaký kraviny-nechám si ho udělat sám.Předem dík a sorry za tapetu.
26.09.2014, 21:08
Tak tomu rozumím. Taky jsem si objednal 25.6. , 11.9. mě dorazil email že si to musím vyzvednout(i když první dohoda zněla jinak) ve fanshopu. A tak jsem dorazil a nebylo tam nic. Nu a tak čekám. Rozumíš jo, MOTOR na střeše jo MOTOR na autě jo, MOTOR doma kam se podívám jo. A MOTOR na mě zapomene.
26.09.2014, 21:08
Motor - Most 1:4. Diváků 2 600, i když bych si přál míň, aby si konečně uvědomili, že pro přízeň diváků musí taky něco dělat.
26.09.2014, 20:39
Pavel Francouz se dnes málem stal prvním brankářem, který by dal gól hokejkou v naší extralize. Jeho gól přišel asi o 1 sekundu pozdě.
26.09.2014, 20:38
26.09.2014, 19:12
Využil jsem možnosti objednat zboží z eshopu a mám z toho dojmy rozporuplný teda. Příště si raději vemu dovolenou a dojedu osobně.
- 9.9.2014 cca 11:00 - Objednávka v eshopu - 7 položek cca 2400 doprava 0
-- je obvyklé, že z eshopů chodí nějakým mailerem notifikace o přijetí objednávky s rekapitulací, kontakty, fakturou...nic // Připsal jsem to svý roztržitosti a tomu, že jsem špatně vyplnil email. Píši tedy o potvrzení objednávky a upozorňuji na možnou chybu v emailu.
- 9.9.2014 11:58 - Odeslán email s informacemi o objednávce, upozorněním na pravděpodobnou chybu v emailové adrese a prosbou o doručení její přijetí.
- 9.9.2014 13:24 - Doručen email "Vážený zákazníku, Vaše objednávka se vyřizuje..." platební údaje. // V příloze faktura se správnou adresou..možná ji opravili a vygenerovali nový doklad (nebo celou objednávku)..možná ne..nevím.
- 9.9.2014 13:30 - Odeslána platba z Air Bank (ze zákona připsání D+2...v praxi nejčastěji D+1...D+0 po 13. hodině čekat nelze(samozřejmě bankovní dny))
-- ani po týdnu nepřišla žádná notifikace o přijetí platby, což je dobrým zvykem. Píši tedy druhý email.
- 15.9.2014 10:33 - Odeslán email "zaznamenali jste příchozí platbu?". V Příloze doklad.
- 16.9.2014 12:32 - Doručen email "Vážený zákazníku, Vaši platbu jsme v pořádku přijali." // Nevím, proč mám pocit, že obvyklá automatická notifikace je zde manuální notifikací vynucenou po urgenci.
- 18.9.2014 cca 13:20 - Přijatý hovor. "Mikinu v dané velikosti nemáme, placku v dané barvě nemáme." // Na dotaz, zda mikinu budou ještě naskladňovat, pracovník zákaznického servisu (či kdo to byl) sdělil, že to zjišťoval a údajně ne. (Takový proaktivní přístup chválím) Nabízel jiné podobné zboží. (Chválím) Nebyl jsem schopen se hned rozhodnout a tak jsme se domluvili, že zašlu email.
-- obě nedostupné položky objednávky jsou nicméně i v době hovoru stále v nabídce eshopu
- 18.9.2014 13:41 - Odeslán email. "Nic mimo objednávku nechci, pošlete mi rozdíl zpět".
-- po zkušenosti z předchozí emailový komunikace a obav, že se vyřízení protáhne o další týden, raději ještě volám.
- 18.9.2014 13:45 - Volám. Nikdo nebre. // Prdím na to a doufám, že bude vše ok.
- 22.9.2014 15:17 - Doručen email. "Vážený zákazníku, Vaši platbu jsme v pořádku přijali..." // V příloze faktura nereflektující změny z hovoru. Stejné zboží, stejná částka, doprava 0.
- 24.9.2014 11:30 - Balík doručen do zaměstnání. Přiložená faktura se změnami. Doprava 130 Kč. - o této změně nepadlo v tel. rozhovoru ani slovo, ale OK.
-- zboží doručeno všechno...přibalili ale živou Rybenku odkaz . Fuj.
- 24.9.2014 14:05 - Doručen email "Vážený zákazníku,.. (***) Objednané zboží bylo odesláno" // WTF?
- 24.9.2014 16:42 - Odeslán email s dotazem na doručení peněz.
-- dosud bez odpovědi. Dosud bez peněz. Tak třeba v pondělí.
Nevím tedy. Třeba se jedná o souhru náhod. Třeba to někomu připadá OK. Třeba se jedná o moje chyby. Každopádně mám dost pocit, že ta služba existuje jen pro okrasu, kašle se na to a procesy jsou sladěný, že by jeden blil.
Objednávám z celýho světa. Nestalo se mi, že by nabídka zboží neodpovídala skladovým zásobám (často dokonce uveden počet ks v reálném čase). Z Británie to člověk má za tři dny od objednání...z Číny klidně za patnáct obyčejně, když se to dobře sejde.
Tady jsem fakt neměl pocit, že mi někdo něco nabízí a snaží se, abych byl ochotnej mu dát peníze, ale čeká, že ho budu přemlouvat. Není to příjemná zkušenost.
Aspoň, že ta trika jsou parádní. odkaz Zatím jsem tedy otevřel a zkusil jen to modrý, ale nemůžu se ho nabažit ..při představě, že se sepere a ztratí na kráse, mám chuť koupit jedno dvě do zásoby.
- 9.9.2014 cca 11:00 - Objednávka v eshopu - 7 položek cca 2400 doprava 0
-- je obvyklé, že z eshopů chodí nějakým mailerem notifikace o přijetí objednávky s rekapitulací, kontakty, fakturou...nic // Připsal jsem to svý roztržitosti a tomu, že jsem špatně vyplnil email. Píši tedy o potvrzení objednávky a upozorňuji na možnou chybu v emailu.
- 9.9.2014 11:58 - Odeslán email s informacemi o objednávce, upozorněním na pravděpodobnou chybu v emailové adrese a prosbou o doručení její přijetí.
- 9.9.2014 13:24 - Doručen email "Vážený zákazníku, Vaše objednávka se vyřizuje..." platební údaje. // V příloze faktura se správnou adresou..možná ji opravili a vygenerovali nový doklad (nebo celou objednávku)..možná ne..nevím.
- 9.9.2014 13:30 - Odeslána platba z Air Bank (ze zákona připsání D+2...v praxi nejčastěji D+1...D+0 po 13. hodině čekat nelze(samozřejmě bankovní dny))
-- ani po týdnu nepřišla žádná notifikace o přijetí platby, což je dobrým zvykem. Píši tedy druhý email.
- 15.9.2014 10:33 - Odeslán email "zaznamenali jste příchozí platbu?". V Příloze doklad.
- 16.9.2014 12:32 - Doručen email "Vážený zákazníku, Vaši platbu jsme v pořádku přijali." // Nevím, proč mám pocit, že obvyklá automatická notifikace je zde manuální notifikací vynucenou po urgenci.
- 18.9.2014 cca 13:20 - Přijatý hovor. "Mikinu v dané velikosti nemáme, placku v dané barvě nemáme." // Na dotaz, zda mikinu budou ještě naskladňovat, pracovník zákaznického servisu (či kdo to byl) sdělil, že to zjišťoval a údajně ne. (Takový proaktivní přístup chválím) Nabízel jiné podobné zboží. (Chválím) Nebyl jsem schopen se hned rozhodnout a tak jsme se domluvili, že zašlu email.
-- obě nedostupné položky objednávky jsou nicméně i v době hovoru stále v nabídce eshopu
- 18.9.2014 13:41 - Odeslán email. "Nic mimo objednávku nechci, pošlete mi rozdíl zpět".
-- po zkušenosti z předchozí emailový komunikace a obav, že se vyřízení protáhne o další týden, raději ještě volám.
- 18.9.2014 13:45 - Volám. Nikdo nebre. // Prdím na to a doufám, že bude vše ok.
- 22.9.2014 15:17 - Doručen email. "Vážený zákazníku, Vaši platbu jsme v pořádku přijali..." // V příloze faktura nereflektující změny z hovoru. Stejné zboží, stejná částka, doprava 0.
- 24.9.2014 11:30 - Balík doručen do zaměstnání. Přiložená faktura se změnami. Doprava 130 Kč. - o této změně nepadlo v tel. rozhovoru ani slovo, ale OK.
-- zboží doručeno všechno...přibalili ale živou Rybenku odkaz . Fuj.
- 24.9.2014 14:05 - Doručen email "Vážený zákazníku,.. (***) Objednané zboží bylo odesláno" // WTF?
- 24.9.2014 16:42 - Odeslán email s dotazem na doručení peněz.
-- dosud bez odpovědi. Dosud bez peněz. Tak třeba v pondělí.
Nevím tedy. Třeba se jedná o souhru náhod. Třeba to někomu připadá OK. Třeba se jedná o moje chyby. Každopádně mám dost pocit, že ta služba existuje jen pro okrasu, kašle se na to a procesy jsou sladěný, že by jeden blil.
Objednávám z celýho světa. Nestalo se mi, že by nabídka zboží neodpovídala skladovým zásobám (často dokonce uveden počet ks v reálném čase). Z Británie to člověk má za tři dny od objednání...z Číny klidně za patnáct obyčejně, když se to dobře sejde.
Tady jsem fakt neměl pocit, že mi někdo něco nabízí a snaží se, abych byl ochotnej mu dát peníze, ale čeká, že ho budu přemlouvat. Není to příjemná zkušenost.
Aspoň, že ta trika jsou parádní. odkaz Zatím jsem tedy otevřel a zkusil jen to modrý, ale nemůžu se ho nabažit ..při představě, že se sepere a ztratí na kráse, mám chuť koupit jedno dvě do zásoby.
26.09.2014, 18:22
Klucka,raději ten výsledek netipujte,víte jak to skoro vždy dopadne!Když ve většině případů tipujete vítězství tak prohrajem. Já bych v naší mometální situaci bral i 1:0 a to i třeba náhodným gólem od červený.Hlavně že budou 3 body,někdy je 1:0 líp než 8:1 a je jedno jestli je to proti Mostu nebo někomu jinému.
26.09.2014, 17:59
Bojuje? Místo toho, aby se obchodní oddělení činilo a shánělo sponzory, mají kadanští za snadnější stát s nastavenou dlaní a čekat, že jim město přisype zdarma z peněz ukradených lidem daněmi. Budou fungovat bez dotací a nebo hrát nebudou...ten region holt neutáhne takový množství špičkových sportovních klubů...a to nechť platí nejen pro hokej a sport...a v hokeji i pro Motor. Principy jsou vždy nejvýš. Veverkův komentář naprostá drzost..a stejně jen vyhrožování.
Most měl i loni šikovný hráče a dokázal zatápět..letos to doplnili parádně a na výsledcích je to znát. Očekávám, že do příštího zápasu dojdou peníze a přijedou bez prvních dvou lajn...do tý doby je holt musíme porážet tak, jak jsou. Tedy 4:2 (3 Nouza, 1 Punčochář)
Most měl i loni šikovný hráče a dokázal zatápět..letos to doplnili parádně a na výsledcích je to znát. Očekávám, že do příštího zápasu dojdou peníze a přijedou bez prvních dvou lajn...do tý doby je holt musíme porážet tak, jak jsou. Tedy 4:2 (3 Nouza, 1 Punčochář)
26.09.2014, 17:57
2 Kemir
Veverka je kašpar, copak si nepamatuješ jeho srdceryvná prohlášení z konce loňské sezóny? A za pár týdnů bylo vše jinak. Cirkus ne nepodobný tomu, co jsme tu měli my.
Veverka je kašpar, copak si nepamatuješ jeho srdceryvná prohlášení z konce loňské sezóny? A za pár týdnů bylo vše jinak. Cirkus ne nepodobný tomu, co jsme tu měli my.
26.09.2014, 17:28
26.09.2014, 16:28
26.09.2014, 16:10
26.09.2014, 15:25
... 4 : 1 Nouza, Pajič, Kuchejda, Suchánek ..2800 platících (hezké počasí - nevhodný čas pro vyšší návštěvu)
26.09.2014, 15:02
26.09.2014, 14:32
odkaz
tohle byl asi posledni hrebicek do rakve minulou sezonu, je treba napravit..! takze 5:3
tohle byl asi posledni hrebicek do rakve minulou sezonu, je treba napravit..! takze 5:3
Zaregistrujte si své uživatelské jméno a nikdo se za vás již na fóru nebude vydávat! Základní registrace je zdarma.
Jsou diskuse vaším denním chlebem? Pořiďte si profi-registraci s vlastní ikonkou, prohledáváním dalšími službami. To vše jen za jednu SMS! více o profi registraci.
- Chcete-li udělat nový řádek, stačí zařádkovat enterem, netřeba používat html tagy.
- Děkujeme, že se zde na fóru budete chovat jako slušní lidé.
Redakce si vyhrazuje právo ve výjimečných případech smazat vulgární, urážlivé nebo nesmyslné příspěvky.