Diskusní fórum
Vítkovice jsou ale letos nevyzpytatelnej soupeř...dokažou vyhrát a absolutně vyhořet s kýmkoliv.
Jsem hodne zvedav na nasi sestavu v patek a sobotu, jestli budeme moc pouzit Kohna, Vogela nebo dokonce Mikuse.
Každopádně poslední čtvrtina soutěže fantastická. Draisaitl ukázal všem, že byl správnou volbou a sním i všichni hráči v týmu. Za mě letos spokojenost...cokoli v Play Off už jen jako bonus. Díky!
Prosim neslo by s timhle neco udelat? Vim, ze je to asi neresitelny ukol jedina cesta by byla zpoplatneni registrace, ale obavam se, ze spousta normalnich serioznich lidi, kteri muzou mit dobre pripominky a navrhy by svou registraci prehodnotila. Mozna by stacilo mazani techto hloupych prispevku.
2 dejvidzkamenicky
To se holt poznaj diletanti ve vedení! Zápas ve kterém nám vůbec o nic nejde, zatímco Slavia může pomýšlet na celkové prvenství a my ho od ní koupíme ... a přitom by se ty peníze mohli krásně šoupnout třeba grafikovi na zpracování lepšího loga do PO, fakt neuvěřitelné...
Kazdopadne je treba zvazit, jestli lepsi tvar loga marketingove nad temito naklady zvitezi co nikoliv. Sezona je v zaveru, po ni bude relativne dost casu se na tyhle veci podivat a do nove sezony prekvapit necim novym a vyvedenym. Co si budeme povidat, kazda zmena k lepsimu s sebou prinasi i dalsi pozitiva. Proc by se ostatni nemohli v necem zrovna ucit od nas
Co je totiž nejhorší? Když si vedení nějaký společnosti (ale nemusí to být nutně ani vedení) o něčem začne říkat takový to "No už je to celkem dobrý, to už necháme...", prostě pocit byť jen částečnýho uspokojení. A pokud je hlavní náplní marketingových oddělení boj o zákazníka, takovej pocit nesmí nastat NIKDY.
- Hippo, dik za support : )
- Naxos, dik za castecny support a strizlivy pohled . )
- Machy, nebud mekkej . )
- Todo, neomlouvej se, je to dobry a vtipny i kdyz ten fakac miri na me : D
- Radek, dik za vyzvu, mozna se fakt dokopu a nejake namety poslu, prestoze v moji vcerejsi kritice ty navrhy na lepsi reseni v podstate jsou, byt spis v obecne rovine. No ale vy byste mi uz tady na foru mohl zodpovedet ty otazky ohledne grafika, kdyz uz jsem tady to tema rozviril. Tedy na zaklade ceho byl grafik vybran, jestli pro klub pracuje zdarma nebo za penize a kdo ma na starosti schvalovani materialu, ktere tvori. Predem diky!
- Kobson, jsi pozitivni, urcite ti poslu odpoved, i kdyz mozna spis na nejaky tvuj soukromy mail, jestli ho tu nekde najdu, abych tady netapetoval, kdyz to vetsinu diskutujicich pohorsuje : )
Určitě by stálo za zkoušku, aby sám ke kritickým větám předložil svoje řešení. Náznak tam už je, třeba ohledně těch linek na dresech.
Já, pokud někde vystupuji s něčím, beru v potaz kritika, který k A dodá ještě B. Svůj oponentní návrh. Kecálky nechám bejt.
TO kobson: Na případné postřehy se vždy budeme s kolegy těšit. Email k dispozici: marketing@hokejcb.cz
TO Ojka87: Díky za upozornění. Bylo napraveno.
Tak jako tak je osmý místo fantazie, která zbořila všechny moje odhady. Pokud to bude dneska bez bodu, bude ta sezona co do umístění a počtu bodů stejná jako ta, kdy jsme se vrátili do ligy. Snad i v tom PlayOff to bude minimálně Semifinále. Otonovský zakončení MOTOR OLÉ!
Sám jsem na to zvědav...
DILETANTISMUS. To je to slovo, ktere se mi skoro pokazde zoufale dere na mysli, kdyz vidim nektery z klicovych prostredku vizualni komunikace smerem k fanouskovi.
- Pokazde, kdyz vidim LOGO KLUBU. Nikomu z fanousku se nelibi, vsichni vime, ze je nudne, staticke a uplne prazdne a nevypada na nicem dobre, ale jeste jsem z klubu nezaslechl, ze by to někdo resil a treba uvazoval o jeho zmene.
- Pokazde pred sezonou, kdyz se predstavuji nove DRESY. Vlastne vubec nevim proc se musi kazdou sezonu rapidne menit jejich design (vetsinou k horsimu) Vi to nekdo? A vi nekdo z jakeho duvodu mame stulpny s jednim bilym pruhem, ktery neladi absolutne s nicim, misto to toho, aby se na stulpnach zopakovala sestava bila-modra-bila z rukavu a aspon neco s necim ladilo?
- Pokazde, kdyz nekde u silnice mijim dalsi uplne zbytecny billboard HC Mountfield s mimonskym sloganem typu "TADY JSME DOMA MY", ktery nenese zadne reklamni sdeleni pro cilovou skupinu ani zadny "call to action". Kdyby alespon budoval image hokeje jako vzrusujiciho, dynamickeho, tvrdeho sportu, na ktery ma cenu se jit podivat! Jenze o tom nemuze byt vzhledem k hlavnimu vizualu s usmevavymi jelimanky oprenymi o hokejku ani rec : )
- Az do tehle sezony nekolik dlouhych let pokazde, kdyz jsem zasel na web hokejcb.cz a bafnul na me webdesign z konce devadesatych let. Mozna, ze kdyby se fanousci hlasite neozyvali a nekritizovali, vedeni by bylo se starou podobou webu spokojene dodnes?
- Pokazde, kdyz si prohlizim videosestrih z posledniho domaciho utkani, ktery je nejen bez komentare, ale dokonce i bez titulku (vyvoj skore, jmeno strelce a asistentu), bez originalniho zvuku ze stadionu, zato s vyrazne vlezlym hudebnim podkresem z nejakeho hollywoodskeho trhaku. Proste fanouskovske video z youtube jako vystrizene : )
- No a v neposledni rade taky pokazde, kdyz vidim dalsi banner, nebo plakatek na nasem webu k aktualnimu zapasu nebo nejake akci. V drtive vetsine mi prijdou hodne divne diletantske a delane na koleni.
Proto take ta narazka na kvalitu aktualniho cerveneho banneru „Na boj o play-off zlevnene vstupenky“ jako typickeho zastupce a v nadsazce otazka, jestli si ho holky z marketingovyho oddeleni delaly samy v powerpointu : ) Protoze ten banner je fakt spatnej...
A je mi celkem jedno, jestli je spatnej, kvuli tomu, ze je dodavatel divnej nebo proto, ze to dela narychlo a ze spatnych podkladu, pripadne zadarmo (nejspis od kazdeho trosku). Pro me je to proste, stejne jako vsechny predchozi body, ktere jsem vyjmenoval, vizitkou marketingoveho oddeleni...
Takze proc bych nemohl jmenovat? : )))))
Zaregistrujte si své uživatelské jméno a nikdo se za vás již na fóru nebude vydávat! Základní registrace je zdarma.
Jsou diskuse vaším denním chlebem? Pořiďte si profi-registraci s vlastní ikonkou, prohledáváním dalšími službami. To vše jen za jednu SMS! více o profi registraci.
- Chcete-li udělat nový řádek, stačí zařádkovat enterem, netřeba používat html tagy.
- Děkujeme, že se zde na fóru budete chovat jako slušní lidé.
Redakce si vyhrazuje právo ve výjimečných případech smazat vulgární, urážlivé nebo nesmyslné příspěvky.