Na vaše otázky odpovídal generální manažer klubu ing. Jaroslav Pařízek.
Zobrazuji odpovědi 40 - 50 z 851 odpovědí v této kategorii celkem.
Tomas | 9.2.2004, 14:33 |
Dobrý den!Chteěl bych se Vás zeptat jak to vypadá s financemi na příští sezonu?Bude to stále z bláta do louže jako do ted´,nebo je zde šance,že do klubu vstoupí nějaký opravdu silný partner?-Samozřejmě za předpokladu,že se zachráníme.A pokud ano,v jakém stadiu jsou ta jednaní?Hlavně,mi neodpovídejte,že v jižních Čechách není silný sponzor!(Podívejte se na Vsetín).Kdy se my fanoušci dočkáme té slibované kostky?Děkuji za odpovědi a přeji mnoho úspěchů. Věrný fanda HCČB Odpověď Ing. Jaroslava Pařízka: Je vidět, že patříte k fanouškům, kteří nevěří tomu, co říkám. Ale na to máte plné právo, i když Vás ujišťuji, že nemám nejmenší důvod si vymyšlet. Na silném tzv. generálním partnerovi pracujeme prakticky celou sezónu a to samé se děje již nyní na sezónu následující. Nejprve jsme oslovili naše stávající nejsilnější sponzory, zda by oni nechtěli být tím, kdo vstoupí do názvu klubu a bodou generálním partnerem. na jejich vyjádření čekáme na následující správní radě. Jinak máme v úmyslu oslovit i další silné firmy z regionu. Věřte, že zrovna tak jako vy i my bychom rádi velice silného sponzora v klubu měli, abychom si ekonomicky mohli dovolit daleko více. Co se týče kostky, již jsem několikrát jasně řekl, že jsme přesvědčen, že ze strany klubu bylo uděláno vše a nyní netrpělivě čekáme na vyjádření představitelů města k této vysoké investici. Dodavatel je připraven celou akci zrealizovat do 5 týdnů. Jsem s ním v neustálém kontaktu. Ujišťuji Vás, že sám klub si takovou investici těžko kdy bude moci dovolit sám. Nehledě na to, že hala patří městu. Dle posledních zpráv by mohla celá záležitost dopadnout ku prospěchu nás všech. Věřte mi, ale že nikdo z klubu tohle nemůže rozhodnout. |
bUd | 8.2.2004, 23:52 |
Dobrý den, díky repre pauze máte před Vsetínem dostatek času na přípravu, připustil byste své selhání, pokud byste nedokázal halu na takové utkání vyprodat?Vždyť když nehrajeme PO, pak je toto jediná šance jak mít plný dům, podle mne utkání se Vsetínem je pro vás velice atraktivní zboží, za které by byl každý GM vděčný a snažil se na něm vytřískat co nejvíce peněz. Dát vstupné zdarma, jak jste dříve poznamenal, by bylo pouštění klubu žilou a podle mého názoru také útěk od problému se kterým se budete muset jednou utkat. Copak nemáte žádnou fantazii jak přilákat lidi na hokej, někdy mi připadá že se hokejem nebavíte, už ho berete pouze jako práci(jestliže fantazii nemáte jadnoduše kopírujte NHL a evropský fotbal). Pokud to letos dopadne dobře šetříte už na příští sezonu kdy přijedou hráči z NHL a každý bude chtít vlastnit nějakou připomínku Prospala, Michálka,Turka a dalších v dresu HCCB.Ještě otázka,jste spokojený s prací vašeho marketingového manažera?Asi není vhodné abyste mi odpovídal,ale jen se zamyslete zda je to funkční součástka našeho Motoru.Podle mne by p.Pouzar mel byt marketingem využíván a ne jej tvořit.Jinak hodně štěstí se Vsetínem,věřím že vy jste dost schopný,abyste jednou dokázal úspěšně prodat pocit vítězství a příslušnosti ke klubu. Odpověď Ing. Jaroslava Pařízka: Budu upřímný, svou zodopvědnost nebudu vyvozovat z toho, zda bude na utkání se Vsetínem úplně vyprodáno, i když uznávám , že i to může klub svojí propagací tohoto utkání výrazně ovlivnit. Jenom uvedu , že kromě propagace v médiích jsme měli v úmyslu se domluvit s Radiem Faktor na větší propagaci tohoto utkání formou pojízdného auta jako před play-off, ale bohužel toto auto není k dispozici. Zvažovali jsme i jiné možnosti, ale dělat z tohoto utkání nějakou show jako před play-off mě osobně nepřipadá úplně vhodné. Svojí odpovědnost vyvodím sám pro sebe po skončení základní části, ta se musí skládat ze všech fakrtorů ovlivňující tuto neúspěšnou sezónu. To by neměl ovlivnit jeden i velmi důležitý zápas této sezóny. Jak jsme správně uvedl v této chvíli se nebudu vyjadřovat k působení marketingového manažera v klubu, jsme přesvědčen, že vše je třeba vyřešit po skončení této sezóny a nyní udělat vše pro to, aby extraliga v Českých Budějovicích zůstala. Váš poznatek, že v této sezóně se hokejem asi tolik nebavím bude zřejmě správný, protože rozhodně převažuje zklamání, stres a vyčerpání z neůspěchů. |
cosik | 7.2.2004, 18:30 |
Dobry den, chtel bych se pripojit k predchozim dotazum a nametum ohledne marketingu, reklamy a podobne. Myslim si, ze po teto strance je HC hodne pozadu. Jako dalsi priklad uvedu - jak jste vyuzili prichodu Andreje Mezina po teto strance? Rekl bych ze nijak. Krom toho, ze se snad objevi nebo objevili dresy s jeho jmenem? Myslim si, ze hrac takovyho kalibru se da vyuzit lepe- tricka s jeho fotkou a podpisem, plakaty apod. A dalsi vec co bych se chtel zeptat- po utkani s KV jsem si vsiml ze pred stadionem stal varsky autobus pro fanousky. Nemyslite si, ze podobnou vec by si zaslouzil i nas fanklub? Alespon parkrat za rok pro ne vypravit autobus? A potom bych mel vytku k vykonum tymu na lede soupere. To se absolutne neda srovnavat to co hraci hrajou doma a venku. Byl jsem napr. na sparte a musim konstatovat ze s vykonem ktery predvadi hraci stabilne doma by ze sparty rozhodne bez bodu neodjeli. Nevim cim to je ale mam pocit ze do Prahy snad jezdi tym uz predem smirenej s prohrou, slusne receno. Sleduju to uz opravdu dlouho, na zapase sparta-CB sem za poslednich 5 let nechybel ani jednou a byly jen svetle vyjimky, kdyz tym zahral alespon trochu "srdcem". Myslim si, ze prave bojovnost, nasazeni a soustredeni jsou letos nejvetsi pricinou neuspechu. Doufam, ze hrozba baraz bude nakonec odvracena, ale skoda, ze trochu slusne vykony prisly tak pozde. S pozdravem Petr Kosan Odpověď Ing. Jaroslava Pařízka: K první části otázky vám musím sdělit, že z části s vámi souhlasím a tyto připomínky budu tlumočit marketingovému manažerovi Jaroslavu Pouzarovi, který je zodpovědný za propagaci našeho klubu ve všech směrech. K další části otázky musím potvrdit můj souhlas s vaším názorem, že výkony našeho mužstva na hřištích soupeřů jsou diametrálně rozdílné od výkonů na domácím hřišti. Tomu odpovídá bohužel naše postavení v tabulce v letošní sezóně a i několik mých pohovorů v šatně a nějaké prvky motivace vedly ke zlepšení jen v některých utkáních na hřišti soupeře (naposledy ve Znojmě). Věřím, že hráči si to již plně uvědomují a nyní ze sebe v posledních 7 kolech vyždímají úplně všechno doma i venku. To je to, co od nich já i trenéři chceme od začátku sezóny. |
Zdeněk | 7.2.2004, 12:20 |
Dobrý den, já bych se chtěl zeptat jestli se nepřijedete podívat na váš bývalí klub- Vimperk. Teď hraje v neděli ve Vimperku s V. Radouní. Odpověď Ing. Jaroslava Pařízka: Jestli mi to jenom trochu vyjde, tak se podívám nyní na semifinále v Českých Budějovicích s David servisem. Na Vimperk strašně rád vzpomínám, neboť tam mám plno přátel a kamarádů a jejich výsledky pozorně sleduji. |
Ondra | 5.2.2004, 13:44 |
Dobrý den.Tento dotaz je spíš návrhem ale přesto doufám že na něj odpovíte.Trenér Ťoupal a i hráči označili zápas se Vsetínem jako zápas roku.A žádají podporu díváků.V rozhovoru zaznělo i že by chtěli aby bylo vyprodáno.Tak mě tak napadlo co takhle zkusit to co proti Kladnu na začátku sezony?A to vstup zdarma.Děkuji za odpověď. Odpověď Ing. Jaroslava Pařízka: Musím Vám zcela zodpovědně říci, že o této možnosti nyní nepřemýšlíme z důvodu poškození držitelů permanentek, neboť jsme již letos udělali 1x vstup zdarma a 1x snížené vstupné. druhým důvodem, je pochopitelně ekonomická stránka klubu, neboť věříme, že v této situaci nás přijde povzbudit velký počet fanoušků i za normální vstupné. |
sajmon | 3.2.2004, 19:01 |
Chtěl bych se zeptat, kterým hráčům končí letos smlouvy a s kterými budete jednat na jejich prodloužení děkuji a hodně úspěchů. Odpověď Ing. Jaroslava Pařízka: Na tuto otázku Vám odpovím později, neboť to nyní nechci veřejně komentovat, ale jednání už začala a probíhají. |
Dejv | 2.2.2004, 22:48 |
Dobry den, mam dotaz ohledne personalu stadionu.Proc napr. je u prvni kasy otevreno pouze jedno okenko misto obou, proc listky prodava (prominte mi ten vyraz) pomaly duchodce a ne mlady student, ktery by si urcite touto cestou rad prividelal a prace by mu sla svizneji od ruky.
Dale nechapu proc nejdrive vyprodavaji listky z jedne rady a pak postupne z dalsi a tlaci divaky jednoho na druheho.
Nakonec bych mel dotaz ohledne nakupu listku pres internet jako to funguje napr.v Pardubicich a nove co vim taky na Sparte.Listek si zamluvite predem a potom si ho jenom vyzvednete u zvlastni kasy. Ja osobne dojizdim na hokej z Tabora a vzhledem k tomu, ze neprijedu drive nez deset patnact minut pred zacatkem, tak vetsinou jdu dovnitr nadoraz (ve vsedni dny).
Predem dekuji za odpoved a doufam, ze zaver sezony zavrsime postupem minimalne na 13 pozici. Odpověď Ing. Jaroslava Pařízka: Toto jsou všechno otázky, které musíme po sezóně vyřešit s hlavním pokladníkem. To samé co se týče prodeje vstupenek přes internet, rozhodně již nevyřešíme do konce této sezóny. |
bUd | 2.2.2004, 10:05 |
Dobrý den, rád bych se zeptal jak moc důvěřujete reklamě na hokeji, tedy máte nějaká čísla o její účinnosti?Proč klub nevyužívá volné reklamní audio bloky a další volné reklamní prostory pro svou potřebu?Například pokud neprodáve audio reklamu,což se mi zdá že je ted pravda, pak proč tam nedáváte reklamu na příští utkání,na suvenýry klubu. Jedna upoutávka na příští utkání po skončení je málo. Mohli by se udělat předtočené nahrávky, které neobsahují pouze strohé přečtení textu, ta upoutávka může mít děj, stejně jako ostaní reklamy v radiu. Firmy by videli. že vám se ta reklama vyplácí, může i jim. Odpověď Ing. Jaroslava Pařízka: Toto jsou náměty pro našeho marketingového manažera, věřím, že do budoucna se možnostmi jak lépe využívat reklamu na stadionu budeme zabývat. Určitě velký přínos by v tomto směru měla instalace nové velké multifunkční kostky o které se stále jedná. |
jakolef | 31.1.2004, 00:46 |
Dobrý den,videl jste co udelal Liberec, kdyz mu byl zapujcen pohar pro mistry sveta?Pokud ne, podivejte se na jejich web. Perfektni marketingova akce,vzdyt Liberec je v lize par sezon,my jsme tam kolik let a vypada to tu jako bychom byli vyjukany novacek, ktery ma problemy se zajistenim zakladniho chodu klubu a na takove akce nezbyva cas. Tak si na to najmete marketingovou agenturu, kdyz to nezvladate, ale marketing nelze prehlizet. Chapu, letosni sezona je vyjimecna ale snad uz necekate se zalozenyma rukama na konec sezony, at uz spatny, nebo "dobry".S prestupama uz nic neudelate,sponzory pred barazi asi taky nehledate,dokazete zajistit na baraz vyprodany stadion bez zavedeni vstupu zadarma? Odpověď Ing. Jaroslava Pařízka: Děkujeme za náměty, budeme se muset podle Vás asi hodně polepšit. |
King | 29.1.2004, 19:15 |
Dobry den,ac pevne verim ze se to nestane, ale maji hraci ve smlouvach nejakou klauzuli, ze v pripade sestupu do nizssi souteze mohou smlouvu rozvazat? Odpověď Ing. Jaroslava Pařízka: Nemají. |