V této rubrice se můžete ptát zástupců vedení klubu. Odpovídá souhrnně ředitel marketingu a PR. Upozorňujeme, že příspěvky vulgární, agresivní, nesmyslné, duplicitní či bez otázky mohou být vymazány. Děkujeme za pochopení.
Zobrazuji odpovědi 3240 - 3250 z 5705 odpovědí v této kategorii celkem.
Radek | 3.10.2017, 17:34 |
Jde o to že člověk přijde o sva oblíbená místa . jelikož kdyz neví jestli bude moct na zápas který bude až za 2 měsíce třeba ! Odpověď: Tohle řeší permanentka, která se vyplatí, i když nemůžete chodit na každý zápas. S pozdravem Tomáš Kučera |
Radek | 3.10.2017, 16:39 |
Dobrej jen menší dotaz . Nešlo by při internetovém kupování lístků aby bylo dopředu koupit jen max na 3 zápasy?dnes je tam již 7 zápasů dopředu ... Díky Odpověď: Nějak nerozumím, v čem je to problém, naopak fandové mohou nakupovat mnohem více dopředu, což jim chceme rádi umožnit. S pozdravem Tomáš Kučera |
Jaroslava Petrovičová | 2.10.2017, 17:45 |
Dobrý den,chtěla bych nechat veřejně popřát příteli k narozeninám na hokejovém utkání 9.10..Jak mám postupovat? Děkuji Jarka P. Odpověď: Zajděte na sekretariát klubu, po daru 200 Kč na mládež vám umožníme vzkaz na kostce. S pozdravem Tomáš Kučera |
Michal | 2.10.2017, 13:02 |
Zdravím, chtěl bych se zeptat ohledně hokejklubu. Bylo by možné někdy zařadit reporty z výjezdu motoráků? Jsou dobře i vtipně psané. Díky Odpověď: To je sice pravda, nicméně ty mají své čtenáře a svou platformu. Hokejklub pro to není tím ideálním místem. S pozdravem Tomáš Kučera |
Martin | 2.10.2017, 09:52 |
Dobrý den,chtěl bych se Vás zeptat proč se nepoužívá na dresech kruhové logo a jestli by nebyly červené kalhoty k modrým a žlutým dresům hezčí?Dresy máme opravdu krásné od znovuzrození HC MOTOR srovnatelné s NHL.Děkuji Martin Odpověď: Kdybychom na dres využívali hlavní logo, muselo by být hodně malé, aby nezasahovalo do zón, kam je prodaná reklama, alternativní logo je pro to vhodnější. Červené kalhoty možné jsou, ale zatím vždy zvítězila snaha o umírněnější využítí barev. U modré varianty dresů by to asi nevypadalo nejlépe. S pozdravem Tomáš Kučera |
Pepa | 1.10.2017, 16:16 |
Dobrý den, mohu se zeptat jestli někde najdu na webu motoru ceník občerstvení v BA ? Děkuji Odpověď: Ten bohužel nemáme, ceny jsou plně v gesci provozovatele občerstvení, společnosti Eurogastro. S pozdravem Tomáš Kučera |
Libor | 29.9.2017, 20:20 |
Dobrý den, neuvažujete o nějakém posílení do útočných řad v rámci střídavých startů z EHL? Třeba alespoň na měsíc? Odpověď: Ano, máme rozjednané příchody některých hráčů, tím nemyslíme jen na střídavé starty. S pozdravem Tomáš Kučera |
Honza | 29.9.2017, 13:47 |
Dobrý den, k dotaz Zdeňka Kříže: Takže, když návštěvník utkání zaplatí zálohu za kelímek a ten mu poté není umožněno (nebo je velmi ztíženo) vrátit a získat tedy zálohu zpět, tak se těch 50,-Kč za kelímek záhadně vypaří? 50,-Kč nemá ani fanoušek a podle vás ani klub, kde tedy jsou? Nebo jste tím zlepšením občerstvení mysleli, že provozovatel bufetů bude prodávat nejen pivo, ale nově i kelímky? Odpověď: Úplně nerozumím otázce. Kelímek lze zcela určitě vrátit na barech, a to nikoli jen v zápase, kdy jste si v něm pivo koupil. Pokud se všk kelímek nevrátí, profituje z něj pochopitelně provozovatel bufetů, který ho nechal vyrobit a stará se o jejich mytí atp. S pozravem Tomáš Kučera |
Zdenek Kriz | 28.9.2017, 16:18 |
Dobry den, nepsali jste ze pri odchodu z haly budou u kazdeho vychodu divky vybirat ty priblble kelimky? S Prostejovem ani Frydkem nikde nebyli. Rozhodne si domu nechci tahat ty plastove hnusi z kterych je pivo jeste hnusnejsi jak obvykle. Vase vymluva ze se nebudou hazet se s Prostejovem ukazala jako milna litali tam jak pri leteckem dni. Jen se ukazuje ze to byl dalsi tah jak vytahat z lidi co nejvic penez.. Furt si chvalite fanousky ale hazite jim klacky pod nohy jak se da.. Az prestanou chodit tak se budete divit... S pozdravem zatim verny fanousek.. Odpověď: Aby provozovatel posílil výběr kelímků, na to jsme ho již upozorňovali. Klub jinak z vratných kelímků žádné peníze nemá, takže tohle vaše nařčení je zcela mylné. Jinak je to ale rozhodně tah, který pomohl k tomu, aby kelímky nelétaly na plochu či další diváky. A samozřejmě odpad je díky tomu také minimální. Argumentovat extrémní situací při vyhroceném duelu s Prostějovem při zásahu policie, to od vás není zrovna fair. S pozdravem Tomáš Kučera |
Zdeněk Kemény | 27.9.2017, 16:38 |
Dobrý den, jen se chci zeptat, proč do sektoru A1 pouštíte lidi, kteří zde nemají koupený lístek, respektive nárok na sedadlo v tomto sektoru. Mám koupené dvě permanentky v sektoru A2 za nemalé peníze a koukat celý zápas na záda sekuriťáků mi přijde dost absurdní. V sektoru, respektive na schodech stojí hostující fanoušci, pak ochranka a já z hokeje nic nemám. Nechci aby to vyznělo špatně, upřímně jsem rád, že u tich bezmozků z Prostějova ochranka byla, ale kdyby je nenahnali do jednoho malého místa, aniž by domysleli následky, včetně toho, že jsou zde i jiní lidé v hledišti, kteří přišli na hokej, tak by třeba k incidentu ani nedošlo. Chci tim jen říct, že já když si stoupnu někam na stadionu na schody, chodbičku, místo, kde nemám co dělat, tak budu okamžitě nucen ochrankou odejít, možná i vyhozen. jenže u sektoru A1 je to nastavené jinak a ještě vlastně podporováno, ať je hostujících fanoušků co nejvíce na jednom místě, byť se tam nevejdou a jsou nuceni stát na schodech a nám překážet. Opravdu jsem si zaplatil nemálo peněz a na něčí záda koukat nehodlám ať už je to z jakéhokoliv důvodu. Odpověď: Fandové hostů, tím spíš tohoto ražení, dokonce musí být v sektoru k tomu určeném, a tím je u nás A1. Ve chvíli, kdy podobný kotel hostů dorazí, tak je prostě nutné počítat s tím, že u nich bude ochranka, s tím asi nic jiného vymyslet nejde. Pokud vám místo nevyhovuje, samozřejmě je možné ho u pana Firmana vyměnit. S pozdravem Tomáš Kučera |