V této rubrice se můžete ptát zástupců vedení klubu. Odpovídá souhrnně ředitel marketingu a PR. Upozorňujeme, že příspěvky vulgární, agresivní, nesmyslné, duplicitní či bez otázky mohou být vymazány. Děkujeme za pochopení.
Zobrazuji odpovědi 2210 - 2220 z 5771 odpovědí v této kategorii celkem.
Karel | 1.4.2020, 13:49 |
Dobrý den, na fanouškovském foru Komety jsem vyčetl, že Kometa vlastní práva na Jakuba Kováře. Je na tom něco pravdy? Odpověď: O tomhle nemáme povědomí, práva na Jakuba Kováře byla bohužel z Českých Budějovic při přesunu v roce 2013 převedena do Hradce Králové, jak ten s nimi nakládá, to je otázka pro ně. S pozdravem Tomáš Kučera |
Martin | 1.4.2020, 07:04 |
Dobrý den Zajímalo by mě,pakliže Motor jedná s nějakým zámořským hráčem který je aktuálně ”doma” jak moc jsou ta jednání vzhledem k nejasné současné situaci komplikovaná a druhá otázka,jestli si vy osobně myslíte zda-li se extraliga rozjede v obvyklém termínu nebo nikoliv,děkuji Odpověď: Jednání se všemi hráči jsou pochopitelně složitá, protože za současné situace není vůbec zřejmé, jakým způsobem budeme schopni splnit jejich požadavky. Nicméně stále věříme tomu, že se extraliga rozjede v normálním termínu. S pozdravem Tomáš Kučera |
Tom | 31.3.2020, 11:54 |
Dobrý den, FK Viktoria Žižkov pořádá pro fanoušky turnaj v piškvorkách, kterého se účastní i hráči a vedení. Neplánuje Motor něco podobného? Děkuji Odpověď: I my se samozřejmě zamýšlíme nad tím, jak se s fanoušky propojit v době, kdy musíme sedět doma. Piškvorky přenecháme jiným, ale pokusíme se s nějakou zábavou také přijít. S pozdravem Tomáš Kučera |
Karel Šíma | 31.3.2020, 09:37 |
Dobrý den, bylo by možné udělat virtuální zápas pro fanoušky, kde by bylo možné si zakoupit jednotlivé vstupenky, díky kterým bychom dostali od vás třeba možnost zhlédnutí sestřihu z postupové sezóny 04/05? Určitě by se hodně lidí připojilo a tím bychom poděkovali alespoň částečně za celou tuto sezónu. Díky za odpověď Odpověď: My pořád věříme, že brzy budeme moci prodávat skutečné lístky na skutečnou rozlučku s postupovou sezonou. Navíc bohužel archiv klubu po přesunu není ve stavu, že bychom mohli fandům nabízet podobné lahůdky, protože je prostě nemáme. S pozdravem Tomáš Kučera |
Michal Pergl | 30.3.2020, 00:52 |
Dobrý den,gratuluji k postupu do extraligy. Jaké umístění je cílem klubu? Odpověď: To je opět velmi předčasná otázka, o cílech vždy hovoří vedení klubu na předsezónní tiskové konferenci. S pozdravem Tomáš Kučera |
Neadekvátní sektor | 28.3.2020, 16:26 |
Ok, doufám že klub dělá co může, ale neodpustím si ještě jednu poznámku - Sektor hostů je výhradně sektor pro hosty a i kdyby přijel byť jen jeden fanoušek hostí, není možné aby se tam dostala skupina fandů Motoru, prostě ne.Nikde na hokeji ani na fotbale jsem to neviděl, aby byl v sektoru pro hosty jiný fanoušek než ten hostující. Je to výhradně jejich sektor i kdyby přijeli ve více než malém počtu... Pokud to nehodláte respektovat jako klub, jsme opět rarita. Odpověď: Podobný problém jsme v uplynulé sezoně, pokud vím, neřešili. S pozdravem Tomáš Kučera |
Neadekvátní sektor | 28.3.2020, 15:47 |
V reakci na Jana níže bych se chtěl zeptat v čem argumentoval nesrozumitelně (špatně)? Na B5 dříve fungoval sektor pro hosty normálně, tak jaký by to byl problém přesunout sektor pro ně zpět? Mám pocit že jde jen o ”pohodlí” vedle sedících bafuňářů a tak se radši hledají výmluvy.Ten současný stav je opravdu velice nešťastný a je třeba to řešit. Jako fanoušek Motoru jsem se s tím jinde nesetkal a v tomto je náš klub opravdu raritou. Nejde jen o sektor jako takový, ale i o určitý ”komfort” kolem (dostupnost občerstvení a WC).Jen doufám,že nám to nebudou u soupeřů oplácet stejnou mincí. Odpověď: My jako klub si nemůžeme svévolně přesouvat sektorem hostů po stadionu, máme ho určený ve smlouvě s majitelem haly. Takže skutečně o nějaké pohodlí bafuňářů vůbec nejde. Dřívější poloha byla změněna údajně z mnoha důvodů (my jsme u toho každopádně nebyli), ale šlo prý zejména o důvody bezpečnostní, protože fandové hostů nebyli dostatečně odděleni a neměli vlastní přístup do sektoru, jak požaduje pro případ vyhrocených duelů policie. Vnímáme, že komfort ve stávajícím sektoru hostů není ideální, ale mohl jste si všimnout, že právě u něj pro případ většího počtu fandů hostů na takové duely přibyly mobilní toalety a občerstvení pro hosty bylo také zařízeno separátně. Takže skutečně není pravda, že v tomto směru klub nic nedělá. Dělá, ale v rámci svých omezených možností. Komplexnímu řešení bychom se ale pochopitelně nebránili a věříme, že na něj dojde. S pozdravem Tomáš Kučera |
Míra | 28.3.2020, 11:01 |
Dobrý den, jak dlouho bude možné hlasovat pro nejlepšího hráče sezony? Děkuji za odpověď. Odpověď: Do pondělí. S pozdravem Tomáš Kučera |
Jan | 28.3.2020, 10:33 |
Kohy jinou odpověd jsem na sektor hostů ani nečekal...Furt stále dokola. Na vše odpovědi typu : za zavřené dveře můžou hasiči, za mega fronty a bídnou nabídku v bufetu může nájemce, za komickej sektor hostů může město, ale s městem intenzivně jednáme ( to je dobrá práce.7 let se nezměnilo nic a město jen nesmyslně utrácí za xx kusů kamer atd.) za jeden z nejhorších fanschopů v lize může jeho provozovatel...Opravdu bych vám přál aby chodilo 1500 lidí a bojovasli jste o každého diváka. Ty odpovědi jsou stejné 7 let. Nevěřim, že klub na který chodí v průměru skoro 6000 lidí nemá takovou vyjednávací pozici, aby věci po kterých tu lidi volají x let dal do pohybu.. Proč na Dynamu po pár zápasech, kde došlo pivo ve 40 min a klobása ve 30 a bouřilo se asi 15 lidí byl najednou nájemce novej a od té doby vše funguje v pohodě? Fanschop to je kapitola sama pro sebe, to je takový mrhání potenciálem a neskutečného výděllku, že to je až k pláči.. Nezlob se na mě ale ten výběr je naprosto nedostačující a některé věci vypadají až komicky..Pokud je aspon jedna mikina k nošení je neskutečně drahá. A anketa se spokojeností myslim jasně ukázala co si o tom motoráci myslí..Ale neudělalo se s tím opět nic..Max odpověd za to může Kappa a info předám..Pokud by si vzal fanschop klub pod sebe, tak ti napíšu x lidí i z řad fans, který vám udělaj takový věci, že se nebude stačit vyrábět a za uplně jiný ceny..Ted např. letí roušky..Proč by se někdo obtěžoval udělat třeba motrorácky kterých by se opět prodala kopice.. A ještě ten sektor.B5 ma vchod od řeky, kdy jak bývalo zvykem fans hostí co přijeli busem, který nechavavali u sportovky, přešli lávku a byli u vchodu..Bez kontaktu s domácími fans a šli nahoru do oblouku kde byl oplocenej sektor. To samé po zápase. Ale to by se holt muselo chtít.. S pozdravem Odpověď: Co se týká haly, jsme v pozici nájemce, která je už z principu jendoduše slabá. Ano, vyjednáváme o změnách v hale 7 let a není pravda, že se nepovedlo nic, každopádně pokud máte nějaké lepší páky, které dají věci víc do pohybu, rádi se necháme poučit. Bohužel nemáte povědomí o tom, co všechno musí být splněno, proto docházíte k mylným závěrům. I představa o tom, jak si klub sám bude provozovat fanshop a všechno bude rázem jednodušší, je neskonale naivní, nemluvě o tom, že průzkum k fanshopu nevyšel nikterak zle. Téměř žádný klub si neprovozuje fanshop sám, protože jedna úzkoprofilová prodejna prostě nemá šanci dosáhnout na ceny jako větší provozovatel. Nemluvě o nutnosti zaměstnanců, držení obrovských financí ve skladových zásobách a podobně. Prakticky vše, na co se ptáte, jsme probírali s fanoušky na schůzkách, tam vám můžeme argumentovat velmi dlouho, pokud máte skutečně zájem, klidně na některou z dalších přijďte. Nezříkáme se vůbec zodpovědnosti, ale realita je opravdu složitější, než představy jednoduchých řešení složitých problémů, jaké jste předvedl. S pozdravem Tomáš Kučera |
Stanislav Bláha | 27.3.2020, 19:09 |
Dobrý den ve Švédsku skončil Roman Horák, nemá o něj Motor zájem? Odpověď: Jsme v kontaktu takřka se všemi našimi odchovanci působícími v zahraničí, ale to je tak všechno, co k tomu lze momentálně říct. S pozdravem Tomáš Kučera |