V této rubrice se můžete ptát zástupců vedení klubu. Odpovídá souhrnně ředitel marketingu a PR. Upozorňujeme, že příspěvky vulgární, agresivní, nesmyslné, duplicitní či bez otázky mohou být vymazány. Děkujeme za pochopení.
Zobrazuji odpovědi 1890 - 1900 z 5697 odpovědí v této kategorii celkem.
Jindřich Honner | 17.9.2020, 09:31 |
Dobrý den, platí za současné situace stále, že dítě do 130 cm a šesti let má vstup zdarma bez nároku na sedadlo? Když mám permanentku, mohu s sebou vzít čtyřletého syna na hokej, přestože on ji nemá? Odpověď: Každý návštěvník musí mít vlastní permanentku, jinak bohužel na utkání jít nemůže. Do kvóty na utkání se počítá každý člověk, i děti, tudíž bez permanentky jít nemohou. S pozdravem Tomáš Kučera |
šnek | 16.9.2020, 13:29 |
Pěkny den, vchod na C4 je tím schodištěm blíže k letnímu kinu nebo blíže ke koh-i-nooru? Odpověď: Blíže k letnímu kinu. S pozdravem Tomáš Kučera |
dračoun | 16.9.2020, 11:59 |
Zdravim, C4 ma vchod úplně navrchu schodiště? A bude se moct vzít občerstvení dovnitř? Diky Odpověď: To, co si nakoupíte v našich bufetech mimo halu, pokud to neodporuje návštěvnímu řádu (vnášet nelze např. plechovky, či uzavřené lahve atp.), si můžete vnést i do haly. S pozdravem Tomáš Kučera |
Tomas Fles | 16.9.2020, 11:48 |
Zdravim, Budou se na jednotlive zapasy prodavat i vstupenky nebo je veskera dostupna kapacita vycerpana permicemi? Odpověď: Za současné situace se vstupenky určitě prodávat nebudou. S pozdravem Tomáš Kučera |
Míra P. | 16.9.2020, 08:39 |
Dobrý den. Mám koupeny 2 permanentky Motor ČB . Jak bude prosím vypadat obsazení stadionu na zápasu. Budem se jako držitelé permanentek střídat? Jaká bude komunikace ? Předem dík za odpověď. Zdraví Míra P. Odpověď: Stačí si přečíst článek na našem webu. S pozdravem Tomáš Kučera |
Tomáš | 16.9.2020, 07:25 |
Ahoj Kohy, kdy máme očekávat případnou SMS o neúčasti na jednotlivých utkáních? (prosím o přesný čas) Děkuji a přeji úspěšný vstup do sezóny! Tomáš Odpověď: Dostanete vědět vždy nejpozději 24 hodin před utkáním. S pozdravem Tomáš Kučera |
Jirka Fuxa | 16.9.2020, 04:48 |
Dobrý den,dočkáme se nějakých nových posil?Děkuji za odpověď. Odpověď: Posily se mohou objevit kdykoli až do konce ledna. S pozdravem Tomáš Kučera |
Petr | 15.9.2020, 13:22 |
Ahoj, jak dlouho před zápasem musím případně uvolnit permanentku, aby mohl jít někdo jiný? Jde mi o to, že to, jestli budu hokej stíhat, se často dozvím až v den utkání, tak jestli má ještě smysl ji uvolňovat třeba 2 hodiny před utkáním v případě, že nebudu stíhat. Odpověď: V den utkání je pro nás už pozdě. S pozdravem Tomáš Kučera |
Tomáš Hájíček | 15.9.2020, 11:13 |
Zdravím Kohy, mám dotaz ohledně avizovaných emailů či SMS v případě nemožnosti jít na hokej.. Na jaké tel. číslo nebo email bude příp. avízo zasláno? Údaje které (ne)jsou v aplikaci, nebo které byly použity při nákupu permice? V aplikaci mi totiž chybí jakákoli možnost editace profilu...telefon..email..atd. Předem díky Tom Odpověď: Bude to na kontakty zadané při koupi permanentky. S pozdravem Tomáš Kučera |
Michal Petr Melichar | 15.9.2020, 08:53 |
Dobrý den. Chtěl bych se zeptat jestli má fanklub nějaký výjezd v neděli do Mladé Boleslavi? Nikdy jsem zatím na výjezd takhle nejel a tak nevím koho se ptát. Předem děkuji a držím palce Motoru ať jim všem v Extralize ukáže jak se správně hraje a vyhrává hokej. :-) Odpověď: Kvůli tomu je třeba kontaktovat přímo Motorfans. S pozdravem Tomáš Kučera |