V této rubrice se můžete ptát zástupců vedení klubu. Odpovídá souhrnně ředitel marketingu a PR. Upozorňujeme, že příspěvky vulgární, agresivní, nesmyslné, duplicitní či bez otázky mohou být vymazány. Děkujeme za pochopení.
Zobrazuji odpovědi 140 - 150 z 5763 odpovědí v této kategorii celkem.
fanda Miloš | 25.7.2024, 14:09 |
Kdo je třetím gólmanem na trénincích?
Odpověď: Momentálně chodí navíc Šimon Hrubec a obvykle jeden z juniorů. S pozdravem Tomáš Kučera |
David | 24.7.2024, 18:18 |
Dobrý den Bude sleva pro stávajícího permanentkáře platit i pokud si nestihnu koupit permanentku do 12.8? Děkuji Odpověď: Ano, nárok na slevu nezaniká, jen bude nutné ji uplatnit osobně na sekretariátu. S pozdravem Tomáš Kučera |
Jaku | 24.7.2024, 09:47 |
Dobrý den, tak opět po roce, máme před další sezónou, takže stejná otázka. Bude už možné platit v bufetech v hale za občerstvení platební kartou? Děkuji za info, mějte se pěkně. Jakub.
Odpověď: Je to na velmi dobré cestě, všechny novinky i v tomto směru ale budeme komunikovat až před sezonou, až bude vše připraveno a dotaženo. S pozdravem Tomáš Kučera |
Rr | 23.7.2024, 19:57 |
Dobrý den, je onen avizovaný nový obránce Piegl? Děkuji
Odpověď: Je to pravděpodobná varianta. S pozdravem Tomáš Kučera |
Dan | 20.7.2024, 11:56 |
Dobrý den,tréninky týmu na ledě budou probíhat na hlavní ploše? A bude možnost se přijít podívat? Děkuji
Odpověď: Většinou tréninky probíhají na hlavní ploše a je možné se na ně přijít podívat. S pozdravem Tomáš Kučera |
Malověrný | 20.7.2024, 09:15 |
Dobrý den, podnětem pro tento dotaz byl včerejší příjezd do ČB, kdy jsem na jednom nepřehlédnutelném billboardu, téměř v centru města, spatřil reklamu fotbalové Slavie. Máte pocit, že v tomto směru dělá naše marketingové oddělení maximum? Když se podívám na marketing klubů, jako je např. fotbalový Hradec či Liberec, které jsou, co se do velikosti klubu a fanouškovské základny týče na podobné úrovni jako Motor, je to bohužel zcela jiná úroveň oproti nám. V loňském roce se sice konečně objevil povedený grafický vizuál na soc. sítích, co ale reklamy přímo ve městě, potažmo jižních Čechách? (billboardy, plakáty, apod.). Domnívám se, že klub v tomto směru zkrátka spoléhá na to, že lidé si i tak cestu na stadion nějakým způsobem naleznou, samotná propagace klubu ale evidentně poměrně stagnuje. Neuvažuje se do budoucna např. o nějakém předzápasovém programu u Budvar arény, který by přilákal fanoušky ke stadionu již před začátkem zápasu, jako je tomu běžné v Evropě, ale už i u větších klubů v ČR? Děkuji a ať se daří. Odpověď: Billboardy jsou jen malá součást celé marketingové strategie. Barterově jsme je využívali v době spolupráce s jedním z provozovatelů billboardů. Když spolupráce skončila, vyhodnotilo vedení, že prozatím nebudeme využívat tento způsob propagace, protože klubu vzhledem ke své ceně nepřináší dostatečnou zpětnou vazbu. Spoléháme mnohem víc na tvorbu image přirozeně, pomocí našich vlastních fanoušků a partnerů, kteří např. formou plakátů, propagačních materiálů či samolepek na autech, obchodech, provozovnách a mnoha dalších místech, se kterými se člověk po městě a kraji setká v rozhodně obrovské míře, odvedou prakticky totéž, co drahá billboardová kampaň. I dle ohlasů jiných klubů či specializovaných agentur se jen málokde najde podobný počet log klubu po městě či kraji jako u nás, a to přesto, že nevyužíváme billboardů. Mnohem přínosnější nám v tomto směru přijde naše propagace v on-line prostředí, kterou využíváme hojně, protože tam můžeme různé věci (nejčastěji prodej lístků či permanentek, případně fanshop) promovat napřímo. A vzhledem k tomu, že návštěvnost jak v hale, tak na webu a sociálních sítích, neustále výrazně roste, považujeme naše rozhodnutí za správná. Nikoli však definitivní. Situaci si vyhodnocujeme každý rok a hledáme v tomto směru zejména spolupráce, která nám v tom mohou i nadále pomáhat. Co se týká předzápasového programu, vytváříme ho obvykle na specializovaná utkání jako jsou zápasy pro děti, retro zápasy a podobně. Úplně na každý zápas zatím program kolem haly neplánujeme, ale naši partneři se před zápsy prezentují poměrně často. S pozdravem Tomáš Kučera |
Martin | 19.7.2024, 16:03 |
Dobrý den, budou přímé přenosy z domácích přípravných zápasech popřípadě záznam z těchto utkání pro fanoušky co nebudou z nějakého důvodu být přímo na stadionu. Předem děkuji za odpověď
Odpověď: Velmi pravděpodobně ano, zatím o tom jednáme. S pozdravem Tomáš Kučera |
Milan | 19.7.2024, 11:46 |
Dobrý den, je v plánu nějaký offline rozhovor s hráčem? Děkuji za odpověď Milan Odpověď: Momentálně ne, ale v průběhu sezóny na něj určitě zase přijde řada. S pozdravem Tomáš Kučera |
Martin | 19.7.2024, 11:17 |
Budou fanoušci hlasovat o dresech na následující sezónu?
Odpověď: Letos nikoli, protože dresy budou v podobném designu jako loni a zásadní změnou bude to, že žlutá bude domácí varianta. S pozdravem Tomáš Kučera |
Lukšík | 19.7.2024, 11:16 |
Kdy se dozvíme kdo bude jedničkou v brance?
Odpověď: To je hodně předčasná otázka, počkejte si na začátek ostré sezony. S pozdravem Tomáš Kučera |