V této rubrice se můžete ptát zástupců vedení klubu. Odpovídá souhrnně ředitel marketingu a PR. Upozorňujeme, že příspěvky vulgární, agresivní, nesmyslné, duplicitní či bez otázky mohou být vymazány. Děkujeme za pochopení.
Zobrazuji odpovědi 1030 - 1040 z 5697 odpovědí v této kategorii celkem.
Tomík | 14.9.2022, 19:31 |
Martin Bučko aktuálně hraje zápas za Pardubice B (19:29 hodin). Bude hrát za Motor nebo jak to vypadá?
Odpověď: Bučko je hráčem Pardubic a záleží jen na nich, jak s ním naloží. S pozdravem Tomáš Kučera |
Filip H. | 14.9.2022, 15:51 |
Na webu je uvedeno že před prvním duelem je pro fanoušky připraven malý dárek. Můžete naznačit co by to bylo a hlavně jestli to bude pro všechny a kolik bude cca kusů. Děkuji předem a snažte se mi odpovědět na všechno v otázce. Filip H. Odpověď: Naznačit můžeme, ale nechceme, nějaké překvapení je také potřeba ;) S pozdravem Tomáš Kučera |
Fedor | 13.9.2022, 17:08 |
Vyměníte foto v nabídce permanentek klubu 1928, kde máte nepreferovanou žlutou barvu fanouška dresu???
Odpověď: Žlutá je i nadále jednou ze základních barev klubu, máme ji i na obou verzích našich dresů pro následující sezonu, takže určitě nebudeme předstírat, že už k nám nepatří. S pozdravem Tomáš Kučera |
Pavel | 13.9.2022, 13:08 |
Reaguji dotaze na dnešní forum: Konkrétně tuto Tvoji odpověď Kohy: Jednu věc upřesním. Nájemce bufetů vybírá klub. Ale neurčuje mu cenu klobás, ani ho podle ní nevybírá. Zvažoval klub dělat soutěž / VŘ na každý bufet zvlášť (myšleno podle sektoru?) Pokud by byl v každém bufetu jiný provozovatel, byl by tlak ne cenu / kvalitu a možná i pestrost sortimentu. Případně, mě zaujal i systém na Bayernu Mnichov, kde si každý fanoušek nabije ”klubovou kartu” přes internet, případně přes automaty, kterých je stovky v areálu stadionu a v jeho blízkosti a tím platí všude během utkání (bufety, fanshopy). Eliminuje se tím doba vracení peněz a zrychluje se počet odbavených fanoušků během přestávky. Což je současný problém BA. Uvažujete o něčem podobném v budoucnu? Odpověď: Tenhle vámi popisovaný systém není v Budvar aréně reálný, protože k bufetům potřebujete zázemí a to je sotva dostatečné pro jednoho provozovatele. Nicméně co se týká eliminace vracení peněz a možnosti urychlení nákupu, tak to umožňuje už systém objednávání občerstvení přes aplikaci. S pozdravem Tomáš Kučera |
Marty | 13.9.2022, 11:16 |
Dobrý den,dají se zakoupit dresy s kruhovým logem co mají děcka základna a na hlavní straně?V modré a žluté variantě?Děkuji
Odpověď: Tyto dresy se objednávali speciálně pro mládežnické týmy a bohužel není možné je koupit ve volném prodeji. S pozdravem Tomáš Kučera |
Roman | 12.9.2022, 21:53 |
Dobrý den, zamýšlíte bílé dresy jako dlouhodobý koncept, nebo je ve hře v následujících sezonách návrat ke žluté? Děkuji :)
Odpověď: Momentálně jde skutečně jen o dresy pro nadcházející sezonu, ty následující jsou zcela otevřené. S pozdravem Tomáš Kučera |
Filip | 12.9.2022, 18:05 |
Dobrý den. Kdo byl zvolen druhým asistentem kapitána za Jana Piskáčka?
Odpověď: Novým asistentem kapitána je Jan Štencel. S pozdravem Tomáš Kučera |
Filip | 12.9.2022, 16:59 |
Dobrý den,někde jsem četl že se domácí zápasy budou hrát ve světlé variantě,je to pravda nebo se dají zvolit jako domácí dresy i modré,mám koupenou permici a ty bílé dresy se žlutým plakátem wedos místo jména jsou fakt odporný,děkuji za odpověď
Odpověď: Variantu dresů určuje herní řád a pro následující ročník bude domácí ta světlá. S pozdravem Tomáš Kučera |
Martin z Dobré Vody u Českých Budějovic | 12.9.2022, 16:02 |
Dresy jste vybrali opravdu dobře. Moc se mi líbí. Je to moc příjemná změna těším se na zápasy až se motoraci budou prohánět v bílé. :) Moji otázkou je zdali motor bude venku hrát také v bílé nebo jiné barvě. Děkuji, vybrali jste dobře Martin. Odpověď: Venkovní sada bude pro tuto sezonu modrá. S pozdravem Tomáš Kučera |
Roman | 12.9.2022, 13:38 |
Dobry den , jako adlouholety priznivec byvyly sponzor a dnes predplatitel permanentky se ptam, proc byl pro fanousky ukoncen prenos z tiskove konference pred ... pravdepodobne predstavenim movych dresu ?? Dekuji za odpoved, ktera se pravdepodobne schova pod nefungujici techniku Roman M.
Odpověď: Z naší strany určitě nebyl přenos ukončen úmyslně, zřejmě opravdu došlo k nějakému technickému výpadku. S pozdravem Tomáš Kučera |