Zeptejte se na to, co vás pálí a zajímá ohledně chodu klubu HC MOUNTFIELD. Na této stránce bude jedenkrát týdně odpovídat generální manažer klubu František Joun.
Redakce si vyhrazuje právo smazat nesmyslné, duplicitní, či urážlivé příspěvky.
Zobrazuji odpovědi 40 - 50 z 384 odpovědí v této kategorii celkem.
Václav Listopad | 21.1.2010, 17:43 |
Dobrý den,chtel bych se zeptat jestli spustite objednavani suvenyru tady na strankach a jestli ten shop rozsirite o dalsi suvenyry?Děkuji za odpoved Odpověď: Dobrý den, věc ohledně rozšíření sortimentu i spuštěním e-shopu je v řešení s novým merchandisingovým partnerem klubu. V současné době se dolaďují podmínky spolupráce. František Joun |
Svatopluk Mika | 14.1.2010, 07:52 |
Vážený pane Joune, oba dobře víme, že pro mnohé fanoušky k hokeji patří i „pivo a párek“. Tristní situaci, která je při zápasech okolo výčepů uvnitř stadionu já osobně řeším tím, že tam prostě nejdu. Pohybovat se v zácpě horší jak fronta na banány za minulého režimu prostě odmítám. Navíc s cílem koupit si předražené, podměrečné pseudopivo a vlažný párek na přepáleném oleji…? Navíc z tirbuny A je k těmto prostorám tak daleko, že bych musel jít již před koncem třetiny (a kazit zážitky divákům z vyšších řad), abych vše stihl do začátku třetiny další. V ještě nedávné době však byla situace zcela jiná – otevřený sport bar za tribunou A (v budově E-ON) nabízel posezení a kvalitní nápoje již několik hodin před zápasem a samozřejmě i po zápase. Během vlastního utkání zde bylo možné koupit si „pivo a párek“ rychle a s úsměvem. A to bez strkanic, tlačení, předbíhání a vše v neporovnatelně vyšší kvalitě. Jako dlouholetý držitel permanentky z tribuny A jsem byl v tuto dobu velice spokojen. Byla to služba srovnatelná s hokejovými stadiony v Praze, Liberci … Otázky: 1) Proč není tento způsob občerstvení znovu zaveden? Jsem přesvědčen, že tento problém není zdaleka věcí majitele ZS, ale řešení leží na bedrech právě HC. Což je takový problém vyjít vstříc divákům a nabídnout jim kromě „front na banány“ i službu hodnou 21. století ? 2) Proč je provozovatelem občerstvení firma která dlouhodobě dokazuje, že evidentně tuto službu neumí poskytnout? Je to ostuda už nejen firmy ale i HC a též výrobce piva, neboť v Budvar aréně se nečepuje Budvar, ale nechutné pseudopivo (když pominu abnormálně vysokou cenu a špatnou míru načepování). Vždyť jde o renomé HC. K otázkám připojuji návrh: Stojíte-li o názory a spokojenost fanoušků, uspořádejte třeba anketu v Hokejklubu o spokojenosti s touto službou – třeba formou hlasování na útržku jako jsou organizovány soutěže“Najděte puk“ a „Spojte dvojice“. Jsme přece všichni „na jedné Mountfield lodi“ … Odpověď: Drahý Mikásku, doufám, že vám tohle oslovení vzhledem k tomu, že se známe osobně, nevadí. Vaše rozhořčení nad tlačenicemi v bufetech pochopitelně chápu, nicméně prostory v jednotlivých bufetech jsou omezené a nafouknout je nemůžeme. Co se konkrétně týká Sportbaru nad tribunou A, ten není naším majetkem, rovněž není majetkem města České Budějovice. V uplynulých měsících probíhalo s nájemcem insolvenční řízení, a z tohoto důvodu nebylo v našich silách, ani jsme nijak nemohli z právního hlediska do insolvenčního řízení zasahovat. Každopádně podle mých informací došlo mezi ním a novým provozovatelem Sportbaru k dohodě a možná už 17. ledna by měl být Sportbar otevřený. Záleží na tom, jak rychle nový nájemce těchto prostor bufet vybaví. Ohledně vaší připomínky k panu Novákovi, dovoluji si vás informovat, že v létě probíhalo výběrové řízení na nového nájemce bufetů, do kterého se však nepřihlásila jiná firma, která by byla schopna nabídnout lepší podmínky a servis. Děkujeme za názor a vážíme si každé připomínky, která by mohla vést ke zlepšení vztahů a služeb fanouškům. S přátelským pozdravem František Joun |
Aleš Carda | 14.12.2009, 11:30 |
Dobrý den, zajímalo by mě jak je možný když kapacita arény je 6421 a na zápas (ne 6.12. HC Mountfield Slavia Praha) bylo hlediště zcela zaplněné až na pár míst která zůstala neobsazená, hlasatel oznámil počet diváků 5133. Zajímalo by mě teda jak přesně se u nás sčítají diváci a jestli Vám určitě funguje ten systém jak má. (Zapojuju se do soutěže "Místo na střídačce" - proto mě to zajímá) Děkuju za odpověď, přeju hezký den. Odpověď: Dobrý den, postup při sčítání diváků je poměrně jednoduchý. Hlavní pokladník přičte k počtu prodaných permanentek prodané vstupenky na dané utkání. Jelikož nemáme povolené umístění turniketů, bere se držitel permanentky pokaždé jako že je na zápase přítomný. František Joun |
Martin Písek | 7.12.2009, 12:28 |
Přeji hezký den,nevím zda dotaz směřuji správně ale zkusím to,chtěl bych jen poukázat na jednu technickou věc ohledně BA.Když jsem včera před zápasem sledoval rozbruslení Slavie,tak mě zarazilo poměrně špatné ukotvení ochrané sítě nad jejich brankou tedy u zony VIP.Tři zhruba 7cm dlouhé a až 4cm vysoké otvory mezi hranou plexi a okrajem sítě přímo nad brankou kam míří nejvíce střel jsou poměrně nebezpečné.Když jsem se pak vrátil zpět do kotle domácích zjistil jsem,že tam je situace se sítí jen o malinko lepší.Nešlo by to nějak opravit,jde přece hlavně o bezpečnost lidí.Děkuji za odpověď,s pozdravem M.P. Odpověď: Dobrý den, děkujeme za upozornění. Tuto věc jsme již urgovali u vedení zimního stadionu. Věříme v co nejrychlejší nápravu. František Joun |
Lukáš Holek | 3.12.2009, 19:37 |
Dobrý den, chtěl bych se zeptat jestli plánujete e-shop. Děkuji Lukáš Holek Odpověď: Dobrý den, zkušenosti z e-shopem nebyly z minulých zrovna dobré, jednání zákazníků nebylo vždy solventní. Momentálně probíhají jednání s budoucím dodavatelem suvenýrů, firmou Střída Sport, zda dojde ke spuštění e-shopu. Nejsem schopen odhadnout, kdy a zda vůbec dojde k jeho spuštění. Ta jednání nejsou jednoduchá. S pozdravem František Joun |
Václav Listopad | 23.11.2009, 18:22 |
Dobrý den,chtel bych se zeptat jestli jeste rozsirite suvenyry?Chtěl bych neco koupit kamarádovi,který je velky fanousek HC a tento byběr nic moc oproti ostatnim klubum...!Treba kalendar,sklenicky,samolepky,atd.Děkuji za odpoved Listopad Odpověď: Dobrý den, nabídka Fanshopu je aktuální a je ke shlédnutí na našich stránkách v sekci Shop. Další novinky by se měly objevit po novém roce. S pozdravem František Joun |
Petr Lovčí | 25.10.2009, 20:23 |
Dobrý den.Chtěl bych se zeptat jestli ještě uvažujete o nějaké výměně(hráčské).Podle Vaší teorie by připadal v úvahu snad jen Gulaš,neboť jen ten ještě chce hrát a je nejlepší ,výměnou opět za nějakou adekvátní posilu.Pan Látal možná neměl vše čisté,ale tým uměl poskládat,Je smutné,že na takovýchto pozicích,jsou v HC absolutně nekompetetní lidé(pan Blažek,Vy atd) Odpověď: Dobrý den pane Lovčí, složení mužstva probíhá vždy po konzultaci s trenéry mužstva. Nejnovější změnou je to, že do týmu přichází na týdenní zkoušku obránce Martin Tůma. To, zda uskutečněné výměny, byly správným krokem ukáže až čas. V neposlední řadě je potřeba vidět, že za poslední čtyři roky se rozpočet klubu téměř zdvojnásobil, klub nemůže v současné době touto cestou nadále jít. František Joun |
Petr Tříska | 17.10.2009, 10:19 |
Zdravím. Jste spokojeni s výkony mužstva? Nezdá se Vám,že výkony mužstva mají sestupnou tendenci, na poslední zápasy se nedá snad ani koukat,to nemá nic společnýho s hokejem,žádná kombinace,bojovnost,prostě nic. Budete to nějak řešit,aby nebylo pozdě zas to řešit až v lednu! Třeba u juniorů to najednou funguje... Odpověď: Dobrý den, spokojeni rozhodně nejsme. Především v utkáních venku nejsou naše výkony dobré. Celou situací se usilovně zabýváme. František Joun |
karel snokhaus | 16.10.2009, 07:41 |
Dobrý den. Chtěl bych se zeptat jak funguje internetoví prodej vstupenek.něl bych o tuto nabídku zájem.Hlavně by mně yajímalo jestli si mohu vybrat vstupenku o jakou mám yájem.Jestli tedy není prodaná na permanentku.Děkuji za odpověď.Nashledanou. Odpověď: Dobrý den, své podrobné dotazy prosím směřujte na mail rezervace@hokejcb.cz, kde vám konkrétně poradí. František Joun |
Miloslav Šnejdar | 11.10.2009, 16:36 |
Dobrý den,měl bych dotaz,nebo spíše připomínku ke zdejšímu SHOPU,nabídka v něm je podle mého názoru značně zastaralá, bylo by alespoň možné tuto nabídku zaktualizovat, když zřídit e-shop jako takový je pravděpodobně nemožný úkol? Postoj klubu, potažmo jeho majitele v tomto ohledu nechápu, e-shop je standardem většiny extraligových týmů dokonce i některých týmů z první ligy. Dotazů na e-shop není málo, copak klub nestojí o takovouto formu propagaci svého jména a značky majitele? Děkuji za odpověď a přeji hodně úspěchů v nadcházejících zápasech. Odpověď: Dobrý den, v příštím týdnu by měla být na webu nová nabídka suvenýrů. Děkujeme za strpení. František Joun |