Zeptejte se na to, co vás pálí a zajímá ohledně chodu klubu HC MOUNTFIELD. Na této stránce bude jedenkrát týdně odpovídat generální manažer klubu František Joun.
Redakce si vyhrazuje právo smazat nesmyslné, duplicitní, či urážlivé příspěvky.
Zobrazuji odpovědi 240 - 250 z 384 odpovědí v této kategorii celkem.
Květa | 11.10.2008, 09:12 |
Chci se zeptat, proč už při nástupu týmu nehraje hymna motoru, byl to skvělý začátek a týmu to dodalo sebevědomí, které teď bohužel nemají. Nebo že by to bylo trenérem? Odpověď: Dobrý den, jedno je jasné. V hymnách nelichotivé výkony týmu nespočívají. A. Vansa |
Apollyon.Trelos | 11.10.2008, 08:49 |
Dobrý den, podruhé. Jen jsem se zapomněl zeptat jestli nepřemýšlíte o změně masky Vašeho webu, protože nadpis ,, Míříme výš, jsme opět silnější,, platilo možná minulé sezony, teď je to spíše výsměch. Odpověď: Dobrý den, po úvodních kolech jsme nechtěli malovat čerty na zeď, ale po sedmi porážkách v řadě to skutečně působilo až příliš velkohubě. Masku jsme změnili. A. Vansa |
Apollyn.Trelos | 11.10.2008, 08:45 |
Dobrý den, Chtěl bych se Vás zeptat na pro mě trochu nesmyslný transfer hráčů. Pro podporu ofenzivy berete obránce? Nemá to býti spíše naopak? Jistě dostáváme spoustu zbytečných golů, ale zdá se lepším řešením výměna našeho obránce za útočníka nebo alespoň vyměnit obránce za obránce. Za odpověď předem děkuji. Odpověď: Dobrý den, je zajímavé, že se vždycky volá po tom, aby hráli mladí hráči typu Mertla, Gulaše a když mají dostat šanci díky odchodu někoho ze zkušenějších, opět je to špatně. Nikdy se nezavděčíte každému. A. Vansa |
Tadeaš | 11.10.2008, 01:14 |
Zdravím, o proti loňskému roku podražily permanentní vstupenky cca o 40% a běžné vstupné cca o 25%, nicméně předvedená hra tomu neodpovídá. Jak dlouho chcete zkoušet trpělivost diváků..? Nebylo by na místě sáhnout k razantnějšímu opatření..? Finanční postih, změny v kádru ( tím nemyslím výměnu Šimánka :) to není na místě ), či změnu trenéra..???..všímáte se atmosféry při zápase..? i oko diváka vidí, že předvedený výkon není maximem a necháním srdce na ledě...až na několik málo, ale opravdu málo vyjímek...už, s tím prosím, něco udělejte...T Odpověď: Dobrý den. Doufáme, že tým se co nejdříve vzchopí. Rozhodně však netestujeme trpělivost fanoušků. Vážíme si toho, že i v nejtěžších časech jich chodí kolem 4 500. Za to jim patří obrovský dík. A. Vansa |
Listík | 10.10.2008, 17:13 |
Dobrý den,chtěl bych se zeptat jestli by prodej suvenýru nešel rozšířit do dalších prodejen Mountfield aspon v jižních čechach?Děkuji za odpověd. Odpověď: Dobrý den, předáme regionálnímu vedení firmy Mountfield a.s. a bude záležet na jeho rozhodnutí. A. Vansa |
Ondrej Macák | 10.10.2008, 16:05 |
I kdyz se nekomu prispevek nelibi, je zakladem slusnosti a PR aspon dat vedet, ze se prispevek maze a z jakeho duvodu. Ale v pripade HCM me uz asi neprekvapi nic. Odpověď: Vysvětlení je už v podmínkách této sekce. A. Vansa |
Honza Ježek a Ondrej Macák | 10.10.2008, 15:36 |
Řítíme se do zkázy, neboť náš klub opustil i smysl pro lehkou ironii a hlavně humor. Omlouváme se všem, kterých jsme se naším příspěvkem dotkli. Nicméně pánové, chyťte se za nos ... raději si necháte v rubrice PTEJTE SE ubohé příspěvky plné nadávek ... jako dlouholetý fanda HC CB mám opravdu kyselý úsměv na tváři Odpověď: Dobrý den, smysl pro humor mě skutečně na nějaký čas opustil. Váš příspěvek byl skutečně spíše ironický a za jiných okolností by vzbudil úsměv. Nicméně za současné vypjaté situace jsem nenašel sílu na něj cokoliv odpovědět. Ostatně, žádný dotaz ani neobsahoval. Doufám ve vaši další přízeň. A. Vansa |
PenizePenizeHybouSvetem | 10.10.2008, 09:48 |
Dobrý den, ač si většinou nedovolím nic kritizovat, tak... to, že byl zrušen e-shop, je ostudné:(. Jiste, Mountfieldu, jako spolecnosti dekujeme za finance, ale... je fakt trapne, ze si fanousci musi jezdit pro veci primo do Mountfieldu. Pritom ucel je jediny, ze? Natahnout co nejvice potencialnich zakazniku do prodejny. Opravdu se stydim za to, ze nemame e-shop. V dnesni dobe?.. Komedie. P.S. Prispevek "pro nikoho".. Vyjadreni ani necekam... Jinak bych chtel pochvalit redakci, protože odpovída na dotazy opravdu pravidelně. Dříve jsme museli čekat strasne, strasne dlouho... diky a jen tak dal!:) Odpověď: Dobrý den, zrušení e-shopu se diskutovali dlouho, nakonec se představenstvo pro tento krok rozhodlo. Věřím, že svůj oblíbený suvenýr i tak získáte. A. Vansa |
Ketty | 9.10.2008, 19:04 |
Dobrý den, chtěla jsem se zeptat, zda lístky na LM bude možno taky rezervovat na internetu? Předem děkuji za odpověď Odpověď: Dobrý den, na Slovan to kvůli předpokládánému zájmu bratislavských fanoušků možné nebylo. Na Ufu však rezervaci plánujeme. A. Vansa |
Pavel | 9.10.2008, 14:20 |
Dobry den. Prosim, viridte tohle klukum v kabine: Poradne se SEMKNETE, a zacnete VSICHNI hrat tak, jako minule sezony - SRDICKEM. BOJUJTE SPOLECNE proti souperi (ne mezi sebou v kabine), at vidime, ze hrajete pro nas, FANOUSKY. Dejte do zapasu VSE, co muzete, UKAZTE souperum, ze JSTE NEJLEPSI. Nam nevadi prohry, nam nevadi obcasne chyby - MY CHCEME TYM, KTERY CHCE VYHRAT, KTERY JE OCHOTEN NECHAT NA LEDE VSE, KTERY SE SEMKNE V NEPRIZNIVYCH SITUACICH A UKAZE NAM, ZE TAHNE ZA JEDEN PROVAZ! My, FANOUSCI, JSME STALE S VAMI, UKAZTE NAM I VY, ZE JSTE STALE S NAMI! Diky za vyrizeni, a hodne stesti Pavel Odpověď: Dobrý den. Díky za podporu. A. Vansa |