Zeptejte se na to, co vás pálí a zajímá ohledně chodu klubu HC MOUNTFIELD. Na této stránce bude jedenkrát týdně odpovídat generální manažer klubu František Joun.
Redakce si vyhrazuje právo smazat nesmyslné, duplicitní, či urážlivé příspěvky.
Zobrazuji odpovědi 170 - 180 z 384 odpovědí v této kategorii celkem.
Jan Zelenka | 16.11.2008, 22:40 |
Dobrý den p.Vanso.Pročítám si zde všechny dotazy a hodně se jich týká e-shopu,což ukazuje na to,že to spoustu fanoušků slušně řečeno trápí.I já jsem měl na toto téma již jednou dotaz.Bohužel Vaše odpovědi nás neuspokojují.Sdělení,že to představenstvo rozhodlo,je příliš jednoduché.Zřejmě čtete dotazy příliš povrchně,spousta fanoušků prostě bydlí daleko od Č.B.a kvůli nákupu suvenýrů prostě tak daleko nepojede.Zřejmě Vám ušlo,že pokud chce jakákoliv firma prosperovat,musí jít vstříc zákazníkovi a ne aby tomu bylo naopak.Pokud e-shopy provozují kluby i z nižších soutěží,je zřejmé,že to "někdo" v Č.Budějovicích dělá špatně.A problémy se mají řešit ke spokojenosti především zákazníků(fanoušků).Sdělujete,že se uvidí v další sezóně.Neměli by jste toto řešit podstatně pružněji?Montfield má po republice 53!prodejen.Myslíte si,že by byl problém prodávat suvenýry v těchto prodejnách?Bez jakýchkoliv nákladů a platba hotově.A pokud bych šel ještě dál,tak já bych uvažoval i o určitém suvenýru jako dárku k zakoupenému zboží v prodejně Mountfield.(Zboží za x Kč = suvenýr za x Kč.)Což tento podnět předat představenstvu?Spokejenost všech,bývá zárukou úspěchu,který přeju jak HC,tak Mountfieldu,ale i nám fanouškům.Děkuju. Odpověď: Dobrý den, jak jsem psal, v této věci sám za sebe nic udělat nemohu. Rád udělám prostředníka a celou věc předám kompentnějším osobám. A. Vansa |
Jiří Moravec | 16.11.2008, 08:22 |
Nechcete vyhodit Bokroše? Odpověď: Pokud by k tomu došlo, informaci naleznete na webových stránkách. A. Vansa |
Pavel Šťastný | 12.11.2008, 08:18 |
Dobrý den, z Vaší odpovědi na můj rozsáhlý dotaz jsem vyčetl jediné. A to, že permanentkáři jsou zvýhodněni jen případným PO a Mountfieldu tato situace vyhovuje. V předchozích letech to tak fungovalo a protože byly dobré výsledky nikdo na to nepoukazoval. Nyní, když jsou výsledky katastrofální je problém jak nahradit vynaložené náklady fanoušků na permanentky. Z toho vyvozuji jediný závěr, permanentkáři jsou pro klub opravdu nesmírně důležití jak píšete, ovšem klub (potažmo Mountfield) si jich neváží. Moje otázka se bude opakovat. Jsou suvenýry na LM? Odpověď: Dobrý den, suvenýry na Champions Hockey League se s pořadatelskou firmou Ovation nepodařilo dojednat. Připravujeme tak pouze dražbu originálních hraných dresů. A. Vansa |
Marek Fencl | 7.11.2008, 18:52 |
Dobrý den,chtěl bych se zeptat přečetl jsem si co o nás píší média a tam sem se dočetl že kdyby pan Bokroš odešel s Českých Budějovic tak by mohl koučovat Slovan Bratislava je tedy tento argument realný????děkuji ps.jestli ano tak ho pusťte:).... Odpověď: Dobrý den, jednalo se o výmysl některých senzacechtivých žurnalistů. Pravda to nebyla. A. Vansa |
Václav Listopad | 7.11.2008, 18:05 |
Dobrý den,chci se zeptat jestli nehodláte rozšířit e-shop?Jako nabídku a jako do dalších prodejen Mountfield v jižních čechách?Ja moc se na hokej nedostanu a Mountfiled na borku je docela daleko.Děkuji za odpověd Odpověď: Dobrý den, předali jsme tento podnět zástupcům firmy Mountfield a.s., kteří mají sortiment Fanshopu pod sebou. Rozhodnutí je nyní na jejich bedrech. A. Vansa |
josef studnicka | 6.11.2008, 19:27 |
Dobrý den, chel bych se zeptat zda je možno objedna hokejový dres na dobírku a kolik stojí. Děkuji. Odpověď: Dobrý den, dres objednávat nelze, musíte si jej osobně zamluvit na prodejně firmy Mountfield a.s. na Borku, nebo před utkáním v prodejně suvenýrů před Budvar Arénou. Na těchto místech vám ochotně poradí. A. Vansa |
Milan Dušák | 6.11.2008, 07:43 |
Dobrý den, Mám dotaz ohledně provozu arény, kdy chodím hrát hokej každý týden a někdy semnou chce jít manželka s ročním synem a není vpuštěná do prostor. tak musí cca 2 hodiny chodit po městě. Jde to nějakým způsobem zařídit a nebo je to stryktní nařízení bez možností? Odpověď: Dobrý den, tohle není otázka na klub, ale na provozovatele zimního stadionu, tj. město České Budějovice. V současné době je skutečně nařízení takové, že do útrob stadionu nikdo "jen tak" nesmí. A. Vansa |
Milan Prošek | 5.11.2008, 22:31 |
Dobrý den, sháním repliku dresu Slavoje ČB ze 60.let? Poradíte, jaké jsou možnosti? Děkuji Odpověď: Dobrý den, tyto repliky se nevyrábějí. Pokud si jej chcete vyrobit, budete si muset výrobu zadat sám, ale v tomto případě bych si prověřil zákon o autorských právech. Nejsem právník, takže tuhle otázku za vás nevyřeším. A. Vansa |
Pavel Kolář | 5.11.2008, 21:46 |
Dobrý den, HCtěl bych se zeptat jestli se bude opakowat akce s lístky na školách??? Odpověď: Dobrý den, pokud vím, tak ne. Akce byla naplánovaná organizátorem soutěže na základě slabšího zájmu o první utkání proti Slovanu Bratislava. Neočekávám, že by se ke stejnému kroku přikročilo i pro zápas s Ufou. A. Vansa |
Petr Košan | 5.11.2008, 21:39 |
Dobrý den, s tím e-shopem to je opravdu mistrovský tah,jako celá řada jiných rozhodnutí pro letošní sezonu. Raději internetový obchod zavřete, než abyste se snažili zjistit, proč není ziskový? Tak pokud nejste schopni vymyslet nic sami, pár rad si vám troufnu dát: 1. 3x jsem měl něco objednáno, sboží nepřišlo ani jednou. Co třeba zjistit, jestli není chyba u České pošty a zkusit jiný způsob doručení? Chyba nemusí být vždy u zákazníka. 2. Pestrost sortiment sboží je víc než ubohý a to nejen v ex-e-shopu. Doporučuji se podívat po nabídkách jiných klubů nejen české extraligy.Když zvýšíte počet výrobků, zvedne se i zájem o ně - každý si něco najde. Ale to chce vymyslet i jiný design/motiv než jen logo klubu a nic víc. 3. Divíte se, že si občas někdo něco objednávku rozmyslel a balík na dobírku nepřevzal? Já ne, když doručení trvalo i několik týdnů. A jak tomu předejít - 1. garantovat termín doručení a 2. platba předem: bankovní převod, platební karta... možností je víc. 4. A pokud se na to necítíte, jistě není problém uzavřít licenční smlouvu s nějakým zavedeným internetovým shopem a zde umístit odkaz přímo na jeho stránky. A platit za služby tak můžete reklamou a odkazem, čili v podstatě provoz zdarma a bez starostí. Vašemu tahu absolutně nerozumím. Snad jedině, že jsme vám, příznivci budějovického hokeje, ukradení, o čemž nás přesvědšujete čím dál, tím víc... A pokud to tak není, udělejte alespoň něco, abychom tomu mohli opět začít věřit.. Hezký den. Petr Košan Odpověď: Dobrý den, otázka e-shopu se řešila skutečně delší dobu, věděli jsme, že část fanouškovské obce se bude po jeho zrušení cítit poškozena. Rozhodnutí představenstva je pro letošní sezonu neměnné, uvidíme, zda dojde k jeho přehodnocení pro příští rok. Konkrétně va vašem případě je mi líto, že jste se oblíbeného suvenýru nedočkal, osobně nevím, kde se stala chyba, jelikož v našich záznamech o objednávkách jste ani jednou nefiguroval. S pozdravem A. Vansa |