Zeptejte se na to, co vás pálí a zajímá ohledně chodu klubu HC MOUNTFIELD. Na této stránce bude jedenkrát týdně odpovídat generální manažer klubu František Joun.
Redakce si vyhrazuje právo smazat nesmyslné, duplicitní, či urážlivé příspěvky.
Zobrazuji odpovědi 1 - 10 z 384 odpovědí v této kategorii celkem.
Aleš Carda | 7.2.2011, 10:09 |
Dobrý den, nastoupí hráči ještě do konce základní části v modrých dresech před domácím publikem? Děkuju za odpověď, Carda Aleš. Odpověď: Dobrý den, mělo by to být proti červenobílému soupeři, čili to připadá v úvahu až v případném play-off. František Joun |
Krýdl Petr | 6.2.2011, 20:52 |
Dobrý den pane Joun. Už jste sice na téma Tipsport lóže odpovídal, ale když jsem to osobně poprvé v pátek při zápase se Zlínem viděl, tak jsem jen pro sebe kroutil hlavou. Nezlobte se na mě, ale těm fanouškům (kotli), kterým by jste měli být co nejvděčnější, tak těm vrazíte do výhledu takovéto monstrum. Chápu Vás, že vůči sponzorům a manažerům toto musíte obhájit, ale nemůžu si pomoct, že při minimálních stavebních úpravách by šla tato tribuna postavit do prázdného rohu mezi kotle domácích a hostí. Je to sice manipulační cesta a prostor, ale tato tribuna by mohla být mobilní. Mám takový dojem, že spoléháte na zdánlivě pohodovou situaci v mančaftu zkoušíte co opravdový fanoušek vydrží. To ani nemluvím o páteční situaci otevřených ventilačních oken u střechy. Že se porouchá technika to jsme chápali na místě všichni, ale když jsme po pořadateli, který tam stál chtěli aby informoval techniky nebo hlavního pořadatele, tak nám sdělil, že s tím nic nemůže dělat a čekal až tuto situaci bude řešit někdo jiný. Děkuji. Odpověď: Dobrý den, s umístěním mezi kotle Tipsport pochopitelně nesouhlasí, protože se dostává mimo záběr kamer. Znovu říkám, že je to celé na základě smlouvy s BPA, musíme Tipsportu vyhovět a jiné místo skutečně nyní není možné nalézt, jak už jsem popisoval dříve. Co se týká otevřených oken, došlo bohužel ke spuštění požárního hlásiče jedním z diváků a tím pádem systém automaticky otevře okna. Teprve poté, co dojde k opravě hlásiče, lze okna zavřít. František Joun |
Kališ Marek | 16.1.2011, 13:32 |
Dobrý den, často sleduji hokej (zápasy HC Mountfield - domácí zápasy) přes internet na stránkách www.tv.hokej.cz, abych si znovu vychutnal hokej po návštěvě na zimním stadionu. Velmi často vypadne zvuk a už celý zápas nefunguje a jen je slyšet zpětná vazba. Celý zápas je tím velmi zkažen. Do toho ještě vypadávání obrazu a to na náladě moc nepřidá. Mohl byste s tím prosím něco udělat. Nemyslím osobně, ale dohlédnout na opravu systému, ve kterém je to provozováno. Na ostatních stadionech s tím není takový problém, jako na našem stadionu a je to velká škoda. Mnohokrát děkuji nejen za odpověď, ale hlavně za nápravu. Přeji hezké dny a vítězné jaro. Marek Kališ Odpověď: Dobrý den, dle mých informací došlo k vyřešení celé záležitosti. Pokud k tomu opětovně dochází, budeme věc znovu řešit. František Joun |
Jiří Malý | 10.1.2011, 15:26 |
Dobrý den, využiju atmosféry, kdy se díky dobrým výkonům řeší provozní maličkosti a přidám své přání týkající se kuřáků. Byl bych moc rád, kdyby někdo zakázal a kontroloval kouření na schodech vedoucích z haly ven na plácky s občerstvením. Mnoho lidí při své lenosti a tuposti nesejde dolů, ale kouří na "děravých" schodech. Suverénně odklepávají popel na hlavy a bundy lidí, kteří tak líní a tupí nejsou. Na závěr ještě odhodí žhavý vajgl, aniž by se podívali, jestli někomu nepřistane za krkem. Kde chybí lidská soudnost, tam musí zasáhnout direktiva. Předem děkuji za čas věnovaný (nejen) mému přání. Hezký den. Odpověď: Dobrý den, vaší připomínku jsem přenesl na pořadatele a PCO. Jinak vám děkuji za upozornění! S pozdravem František Joun |
Dušan Pavlík | 10.1.2011, 15:15 |
Dobrý den. Na hokej chodím již mnoho let . Velice mne již mnoho let vadí neustálá kritika některých pseudofanoušků(„trenérů“),kteří hlasitě komentují jakýkoli nezdar našich borců.Místo,aby naše hráče podpořili fanděním,neustále kritizují a to především ve chvílích,kdy se mužstvu nedaří. Proto snažně prosím o vytvoření speciálního sektoru pro tyto osoby,kde by si mohli spolu svorně vylévat své výplody a nerušili normální fanoušky. Dalším řešením by byla možnost zapůjčit těmto věčným rýpalům brusle a nechat je dvakrát přejet zimák a párkrát vystřelit či přihrát,ať mají představu co ten puk na ledě dělá.Věřím,že takovéto pětiminutové „školení“,které by klub nic nestálo,osvětlilo těmto lidem o čem ten hokej vlastně je. Děkuji a přeji mnoho zdaru. Odpověď: Dobrý den, tak velký sektor bohužel nemáme :) Když si to vezmu, diváků-trenérů máme vlastně plný stadion:) Ne, a teď vážně. Divák, který si zaplatil vstupenku, má na svůj názor právo. Děkuji za podporu a přeji hezký den. František Joun |
quak - motorfans | 9.1.2011, 22:33 |
Dobrý den Františku. Rád bych se zeptal do jaké míry je pro Vás důležitá atmosféra při zápasech. Chápu, že z hlediska financí je třeba naplnit objem reklamy a tak se musíme vyrovnat třeba s absencí opakovaček na kostce. Zajímalo by mne ale, proč atmosféru kazí necitlivý DJ. Pominu hlasitost, která často přesáhne 100 dB i playlist, který nerespektuje věkové složení osazenstva Budvar arény. To vše je subjektivní záležitost. Nechápu však, proč DJ své songy a znělky pouští v každém přerušení, zcela bez ohledu na aktuální atmosféru. V reálu to bohužel čast vypadá tak, že kotel roztleská arénu a do toho v přerušené hře napálí DJ muziku. V té chvíli je s fanděním okamžitě konec. Klub pro zlepšení atmosféry platí Vimperáky, tak nechápu pro má jejich úsilí mařit necitlivý DJ. Mohl byste se z titulu své funkce pokusit zjednat nápravu? Věřte, že naprostá většina fanoušků i diváků v BA by Vám za to byla vděčná. Odpověď: Dobrý den, sám jsem si toho také všiml. Například při zápase s Mladou Boleslaví, kdy Trubači začali hrát "Pátou" a do toho DJ pustil muziku. Těžko se na tuhle věc nastavují regule. Není to tak jednostranné, jak se vám může zdát. DJ i obsluha kostky spolu musí komunikovat ohledně programu při přerušení hry, navíc sedí za tvrzeným sklem. Proto k takové situaci, kdy atmosféru v aréně přeslechnou, může dojít. Navíc dohoda s Trubači byla taková, že budou hrát při hře, při přerušení má jít muzika a reklamní blok. Ale vnímám, že atmosféra některými necitlivými zásahy opravdu trpí. Pokusíme se vymyslet nějaké řešení. S pozdravem F. Joun |
radek lavicka | 30.12.2010, 22:22 |
Dobrý den,píši ohledně nešťastného systému přednostního prodeje lístku rezervovaných přes internet. Celkový nápad je urcite v pořádku,ale lidé toho začínají zneužívat, že údajně mají rezervaci a tím pádem přednost v prodeji. Poctiví navštěvnící stojí ve frontě a jen bezmocně přihlížejí. Prodejce v okénku absolutně nemůže mít přehled co se venku děje a prodává tomu kdo řve do okénka. Není jednodušší ukončit platnost vyzvednutí lístků 30 min před začátkem a jeste urcit specialní okénko pro výdej těchto rezervací? Kazdy prodejce místo toho aby prodával rychleji listky a lide tak nechodili na druhou třetinu, hledá ve složitém seznamu rezervací a dohaduje se zda je rezervace či nikoliv na tohle jmeno! Prosím popřemýšlejte o tomto,jde to přeci velice jednoduše....a ne takto, dekuji Odpověď: Dobrý den, o tomto problému víme. Pokusíme se v co nejbližší době tuto situaci vyřešit. Momentálně nejsme schopni zajistit tisk vstupenky přes internet, aby nemohlo dojít ke zfalšování čárového kódu. Proto je systém výdeje rezervovaných lístků udělán takto. Ale souhlasím, že v situaci, jaká nyní je, je nešťastný. Hledáme speciální místo na výdej rezervovaných lístků. S pozdravem F. Joun |
Lenka Kadlecová | 30.11.2010, 21:02 |
Dobrý den, chtěla jsem se zeptat zda by nebylo možné nyní v průběhu sezóny zakoupit permanentku na zápasy, jednalo by se o dárek. Předem děkuji za odpoveď. Odpověď: Dobrý den, permanentku si můžete samozřejmě zakoupit na sekretariátu klubu. Vždy v den konání domácího utkání nebo po předchozí domluvě s hlavním pokladníkem klubu. S pozdravem František Joun |
Petr Lovčí | 28.11.2010, 20:29 |
Dobrý den! Chtěl bych se zeptat,jestli je opravdu takový problém,občas dát na kostku průběžné výsledky ostatních zápasů.O opakovačkách radši ani nemluvím.Zkuste se inspirovat na ostatních ZS a udělat něco pro diváky ,než ty stupidní reklamy s " S busem na permici zadarmo,ale on nemůže na pivo protože přijel busem " apod. Odpověď: Dobrý den, obsluha kostky má jasné zadání, aby průběžné výsledky dávala. Stejně jako u opakovaných záběrů jejich četnost souvisí s množstvím nasmlouvaných reklam s našimi klubovými partnery. S pozdravem František Joun |
Jan Mácha | 23.11.2010, 16:22 |
Ještě jednou zdravím. Přísahat mi nemusíte, já Vám věřím i tak. :-) To pódim Tipsportu mi nedá spát. V základní části tak často v televizi nejsme, to se dá přežít. Ale jak to tedy bude v případném Play off, kdy bychom v televizi byli o poznání častěji. Bude pódium i na zápasy PO? Nešlo by fanouškům, kteří si zakoupili permanentky do tohoto sektoru, nabídnout výměnu za podobný sektor? Jde i o to, že v Play off se očekává vyprodáno. A když je vyprodáno, je kotel nadupaný i normálně. Nedovedu si představit, že by ho čtvrtinu zabírala tahle věc... Nebo by se snížila kapacita v sektoru? Děkuji za odpověď. Jan Mácha Odpověď: Dobrý den, již jsem na tuto věc odpovídal. Při instalaci Tiplounge je samozřejmě kapacita sektoru snížena o příslušný počet míst. S pozdravem František Joun |