Banes Motor České Budějovice

Diskusní fórum


Vložení příspěvku do fóra
Klikněte pro vložení. Klikněte pro vložení. Klikněte pro vložení. Klikněte pro vložení. Klikněte pro vložení. Klikněte pro vložení. Klikněte pro vložení. Klikněte pro vložení. Klikněte pro vložení. Klikněte pro vložení. Klikněte pro vložení. Klikněte pro vložení. Klikněte pro vložení. Klikněte pro vložení. Klikněte pro vložení. Klikněte pro vložení. Klikněte pro vložení. Klikněte pro vložení.
 pamatovat

 
prosím nevyplňovat

Zaregistrujte se ZDARMA nebo využijte výhody PROFI registrace. Více čtěte níže.
Filtr: výpis příspěvků ze dne "2013-2-26" |  vypnout filtr
 
<1234
Další diskuse: 
 
realistarealista | Ceske Budejovice & Boston
Reagovat
26.02.2013, 08:36
 
Reakce na MARSCH: Realista: Ta atmosféra v ČB je strašná...
Souhlas!
 
 
davemotordavemotor | České Budějovice
Reagovat
26.02.2013, 08:35
 
Radku ten příspěvek ohledně setkání měl být pro Tebe Smajlík
 
 
Radek_PapáčekRadek_Papáček | HC MOUNTFIELD a.s.
Reagovat
26.02.2013, 08:35
 
Reakce na Pudingo78: Radku,vy musite z titulu sve funkce...
TO Pudingo78: Korektní a věcný se nesnažím zůstávat z profesní roviny. Na základě nějakých lidských hodnot se jedná o celoživotní krédo. Upřímně jsi mě ve svém dalším příspěvku překvapil tím, že dle jeho obsahu zjevně skutečné marketingové komunikaci v širším a odborném slova smyslu rozumíš. A na základě toho bys jistě na toto téma dokázal vést konstruktivní a věcnou diskusi. A proto jistě není důvod se naopak snižovat k primitivnímu urážení a slovnímu střílení na falešné terče, jak jsi to udělal v předchozích příspěvcích. Pichlavou kritikou bez podnětných bodů se nikam neposuneme. Akorát pak ztrácíme čas, který bychom naopak mohli věnovat konstruktivní diskusi v kolektivu lidí, kteří o takovou debatu mají zájem.

TO kobson: Na případné postřehy se vždy budeme s kolegy těšit. Email k dispozici: marketing@hokejcb.cz

TO Ojka87: Díky za upozornění. Bylo napraveno.
 
 
DaveMotorDaveMotor | České Budějovice
Reagovat
26.02.2013, 08:34
 
Reakce na Pudingo78: Radku,vy musite z titulu sve funkce...
Je v plánu mezi sériemi nebo po sezóně další setkání "Přátel historie"? Smajlík
 
 
MARSCHMARSCH | Blau-Weiß Budweis | #11
Reagovat
26.02.2013, 08:23
 
Realista: Ta atmosféra v ČB je strašná škoda, ale nevěřim, že se s tim dá něco dělat. Třeba tady v tom Brně chodí řada lidí na hokej prakticky jen kvůli těm věcem okolo..vyblbnutí se u fandění..lidi zjistili, že tím dokáží bavit sami sebe..zvlášť teď, když hrajou houno. Nevěřím ani tomu, že lístky jsou drahý...jen jejich cena neodpovídá právě tý náladě po minulých letech, přesně jak píšeš - slovo od slova pravda.
 
 
MARSCHMARSCH | Blau-Weiß Budweis | #11
Reagovat
26.02.2013, 08:20
 
Nevim no...nemyslim, že by se provinil tak, aby to vyvolalo takovej flame. Jediný o co se ten člověk snažil je vyvolání diskuze ve snaze o nějakej progres. I nekonstruktivní kritika je pořád lepší než laskavá nekritičnost a pokrytecký plácání po zádech. To autorovi v sebezdokonalování nepomůže. Mně se například ten banner tady v diskuzi líbí, jen nechápu, proč je ta mezera mezi řádky jiná nalevo a napravo.

Tak jako tak je osmý místo fantazie, která zbořila všechny moje odhady. Pokud to bude dneska bez bodu, bude ta sezona co do umístění a počtu bodů stejná jako ta, kdy jsme se vrátili do ligy. Snad i v tom PlayOff to bude minimálně Semifinále. Otonovský zakončení MOTOR OLÉ!
 
 
RealistaRealista | Ceske Budejovice & Boston
Reagovat
26.02.2013, 08:06
 
Á v klubu se nám probudili a zkusili po letech, kdy nebylo na předkolo PO vyprodáno nejen že dokonce nezdražit, ale ještě ponechat snížené vstupné z konce ZČ. Klobouk dolů pánové. Sice to trvalo na to přijít ale i tak. Alespoň se definitivně rozsekne, zda-li je nezájem obyvatelstva o hokej v ČB způsoben opravdu cenou lístků, nebo spíš tím o čem jsem se tu už zmiňoval, tzn. velmi špatným herním projevem týmu v minulých letech, či nezáživným zážitkem lidí z návštěvy hokejového utkání v ČB vzhledem k jeho celkové atmosféře nebo třeba opravdu nefanouškovským a nesportovním obyvatelstvem v tomto městě.
Sám jsem na to zvědav...
 
 
DaveMotorDaveMotor | České Budějovice
Reagovat
26.02.2013, 07:21
 
Reakce na Pudingo78: Radku,vy musite z titulu sve funkce...
No.. co na to říct.. Snad jen, že nechápu když někdo nevidí, že jestli se tady něco zlepšilo, tak marketing.

Nicméně máme štěstí, že jsi šel zrovna kolem. Všem jsi nám vysvětlil, jak je tu všechno špatně, tak zase můžeš jít.
 
 
kobsonkobson | České Budějovice
Reagovat
26.02.2013, 07:17
 
Reakce na Pudingo78: Radku,vy musite z titulu sve funkce...
ano, Radek musí zůstat korektní a ty ne - v tom případě ovšem nejsi nic jiného, než nevycválanec, hulvát, primitiv atd.... diskuze ano, ale na úrovni. Tak se prosím nesnižuj na úroveń, kde doufám nejsi. Ale budu na Tebe reagovat konkrétně: Logo - osobně bych si dovedl představit lepší, nicméně obyčejně mívám průjem z jiných, převážně zdravotních důvodů. Diletantismus - pro fanoušky se změnilo mnohé k lepším, že ne vše, je samozřejmé. Všichni se učíme. Mám také své výhrady, ale když mi budou extra vadit, napíšu přímo Radkovi ( tady je na tahu, aby odpověděl - to pokládám za slušnost) a budu se snažit dát rovnou i ŘEŠENÍ. Dresy - to je to samé, co s logem (prostě v těch žlutých se už hrát nebude, smiř se s tím). Billboardy mi tedy vůbec nevadí, každé pipomenutí je dobré. Co bys dal na bilboardy ty, jakou formu reklamy bys zvolil? Web - je to udělané,co ti vadí? videosestřih - jediné,co by mohlo být titulek. Jaký tam chceš komentář? Vtipné hlášky od Hostáka, nebo od Poláka? Hudba ke klipu OK, nebo chceš podkres od Josefa Lady?.jsem za to rád. Neustále kříčíč co, nezačal jsi jak a co .... Z mnoha věcí v klupu fakt odvařený nejsem, přesto právě Tvá reakce je čiré diletantsví.
 
 
 
Reakce na Pudingo78: Radku,vy musite z titulu sve funkce...
Všechno špatně, takovýhle lidi mám nejraději.Zapoměl jsi dodat, že všechno bych udělal líp a za méně peněz.
 
 
 
Radku,vy musite z titulu sve funkce zustavat vzdy korektni a vecny, zatimco ja si muzu dovolit rypat a urazet, s tim se smirte : ) Nicmene, nenechte se formou odvadet od obsahu. Ja uz jsem proste takova drzka a kdyz me neco sere a vim proc, tak klidne reknu, ze me to sere a proc. A je mi jedno ze u toho nekoho urazim. Ostatne rika se, chytremu napovez, hloupeho trkni : D TAK TRKAM! Na to logo Play-Off zapomente, to me sere uplne nejmin a patri k tem povedenejsim kouskum. Jen me proste dneska dovedlo k tomu Jardovi Trousilovi a jeho facebookovemu profilu a spustilo stavidlo moji dlouhodobe frustrace z toho, jak to v nasem klubu chodi obecne a zejmena jak to funguje na poli marketingove komunikace a brand managementu.

DILETANTISMUS. To je to slovo, ktere se mi skoro pokazde zoufale dere na mysli, kdyz vidim nektery z klicovych prostredku vizualni komunikace smerem k fanouskovi.

- Pokazde, kdyz vidim LOGO KLUBU. Nikomu z fanousku se nelibi, vsichni vime, ze je nudne, staticke a uplne prazdne a nevypada na nicem dobre, ale jeste jsem z klubu nezaslechl, ze by to někdo resil a treba uvazoval o jeho zmene.

- Pokazde pred sezonou, kdyz se predstavuji nove DRESY. Vlastne vubec nevim proc se musi kazdou sezonu rapidne menit jejich design (vetsinou k horsimu) Vi to nekdo? A vi nekdo z jakeho duvodu mame stulpny s jednim bilym pruhem, ktery neladi absolutne s nicim, misto to toho, aby se na stulpnach zopakovala sestava bila-modra-bila z rukavu a aspon neco s necim ladilo?

- Pokazde, kdyz nekde u silnice mijim dalsi uplne zbytecny billboard HC Mountfield s mimonskym sloganem typu "TADY JSME DOMA MY", ktery nenese zadne reklamni sdeleni pro cilovou skupinu ani zadny "call to action". Kdyby alespon budoval image hokeje jako vzrusujiciho, dynamickeho, tvrdeho sportu, na ktery ma cenu se jit podivat! Jenze o tom nemuze byt vzhledem k hlavnimu vizualu s usmevavymi jelimanky oprenymi o hokejku ani rec : )

- Az do tehle sezony nekolik dlouhych let pokazde, kdyz jsem zasel na web hokejcb.cz a bafnul na me webdesign z konce devadesatych let. Mozna, ze kdyby se fanousci hlasite neozyvali a nekritizovali, vedeni by bylo se starou podobou webu spokojene dodnes?

- Pokazde, kdyz si prohlizim videosestrih z posledniho domaciho utkani, ktery je nejen bez komentare, ale dokonce i bez titulku (vyvoj skore, jmeno strelce a asistentu), bez originalniho zvuku ze stadionu, zato s vyrazne vlezlym hudebnim podkresem z nejakeho hollywoodskeho trhaku. Proste fanouskovske video z youtube jako vystrizene : )

- No a v neposledni rade taky pokazde, kdyz vidim dalsi banner, nebo plakatek na nasem webu k aktualnimu zapasu nebo nejake akci. V drtive vetsine mi prijdou hodne divne diletantske a delane na koleni.
Proto take ta narazka na kvalitu aktualniho cerveneho banneru „Na boj o play-off zlevnene vstupenky“ jako typickeho zastupce a v nadsazce otazka, jestli si ho holky z marketingovyho oddeleni delaly samy v powerpointu : ) Protoze ten banner je fakt spatnej...
A je mi celkem jedno, jestli je spatnej, kvuli tomu, ze je dodavatel divnej nebo proto, ze to dela narychlo a ze spatnych podkladu, pripadne zadarmo (nejspis od kazdeho trosku). Pro me je to proste, stejne jako vsechny predchozi body, ktere jsem vyjmenoval, vizitkou marketingoveho oddeleni...
Takze proc bych nemohl jmenovat? : )))))

 
 
Ojka87Ojka87 | Motor
Reagovat
26.02.2013, 00:17
 
Jen bych chtěl upozornit redakci že v článku o cenách vstupnenk na předkolo, by bylo dobré opravit informaci o internetovém prodeji. Určitě nebude ukončen 27.března ve 23.59. Každopádně nwchápu proč předprodej po internetu, který ještě ani není spuštěn, bude ukončen hned další den po posldním kole ZČ. CHápu že o víkendu většinou platby přes internet nechodí ale klidně mohl běžet předprodej do čtvrtka a v pátek dát volné vstupenky na poklady Smajlík
 
 

Zaregistrujte si své uživatelské jméno a nikdo se za vás již na fóru nebude vydávat! Základní registrace je zdarma.

Jsou diskuse vaším denním chlebem? Pořiďte si profi-registraci s vlastní ikonkou, prohledáváním dalšími službami. To vše jen za jednu SMS! více o profi registraci.

 
  • Chcete-li udělat nový řádek, stačí zařádkovat enterem, netřeba používat html tagy.
  • Děkujeme, že se zde na fóru budete chovat jako slušní lidé.
    Redakce si vyhrazuje právo ve výjimečných případech smazat vulgární, urážlivé nebo nesmyslné příspěvky.
 
 
Sociální sítě

Jaká byla podle zástupců vedení sezona 2023-24? pojďte si to poslechnout!

Branky a nahrávky: 5. Remeš (Vachun, Lev), 6. Pitel (Willmann), 29. Vachun (Mar. Kříž, Hoch), 31. Pitel (Willmann, Hoch), 39....