Diskusní fórum
Zaregistrujte se ZDARMA nebo využijte výhody PROFI registrace. Více čtěte níže.
Zbyna-CK | Dum spiro, spero
Reagovat
26.01.2019, 19:01
Reakce na denyvan: Tvl. tady se nikdo nedívá na hokej? A...
a Přerov vede nad Prostějovem, Litoměřice prohrávají, vypadá to, že první čtyřka je rozhodnutá. Klukům z Litoměřic asi někdo naznačil, že není nutný, aby udělali playoff, protože ten sešup tabulkou je solidní.
26.01.2019, 18:59
26.01.2019, 18:57
26.01.2019, 18:55
26.01.2019, 18:47
26.01.2019, 18:43
26.01.2019, 18:40
26.01.2019, 18:31
naprosto souhlasím. Jenže zkus krajskýmu úředníkovi z odboru školství vysvětlit, že učit 20 studentů je daleko efektivnější, než učit jich 30. Zkus mu vysvětlit, že tě zajímá kvalita. Úředníky kvalita nezajímá! Inspekce přijede na hloubkovou inspekci a týden kontrolujou jen to, jestli máš dobře zápis v třídnici a tématickej plán, jestli jsi vyplnil správně formuláře a jestli jsou v cajku cesťáky. Jak učíš, nikoho nezajímá.
Vyhoď ze své školy 40 studentů, kteří na to nemají. Do týdne tam máš tu inspekci a do dvou týdnů se odvolává ředitel, protože se ukáže, že ti vyhození neměli správně vyplněný a podepsaný formulář pedagogické podpory. (jo, čtete správně, když někdo propadá, protože je lempl, musí škola (!!!) sepsat plán pedagogické podpory)
Věřte mi, nebo ne, myslete si, že jsem naivní snílek a blázen, mně je to jedno. Ale já tvrdím, že učitelé a ředitelé chtějí kvalitu a chtějí kvalitní absolventy. Stát jim do toho ale háže vidle například tím, že zavedl státní maturitu, která znamená snížění nároků na cca třetinu (na gymplech) v ČJ, na desetinu v AJ a na čtvrtinu v matice. Zeptej se matikářů a češtinářů, jak jsou spokojení s tím, že jim stát kecá do toho, jak a co se má zkoušet. Jako kdyby doktor měl při operaci za zadkem úředníka, kterej by mu říkal, jak má operovat!
Problém je u nás jednoznačně v lidech, kteří školství řídí (a nemyslím ministry, myslím úředníky), ředitelé dělají, co se dá a učitelé učí, jak se dá.
A poslední postřeh, nechci to tu plevelit offtopicem... Moji studenti jsou maturanti. O tom, že by šli učit, neuvažuje ani jeden. Přitom předpoklady jich má hned několik, byli by orpavdu dobří učitelé a většina třídy má (nebo měla v průběhu gymplu) vyznamenání a jsou úspěšní v soutěžích. Zkuste hádat (máte jeden pokus), proč o kariéře učitele nikdo z nich neuvažuje. I ten devatenáctiletej student ví, kde je problém, jen zbytek společnosti dělá, že ho nevidí.
Vyhoď ze své školy 40 studentů, kteří na to nemají. Do týdne tam máš tu inspekci a do dvou týdnů se odvolává ředitel, protože se ukáže, že ti vyhození neměli správně vyplněný a podepsaný formulář pedagogické podpory. (jo, čtete správně, když někdo propadá, protože je lempl, musí škola (!!!) sepsat plán pedagogické podpory)
Věřte mi, nebo ne, myslete si, že jsem naivní snílek a blázen, mně je to jedno. Ale já tvrdím, že učitelé a ředitelé chtějí kvalitu a chtějí kvalitní absolventy. Stát jim do toho ale háže vidle například tím, že zavedl státní maturitu, která znamená snížění nároků na cca třetinu (na gymplech) v ČJ, na desetinu v AJ a na čtvrtinu v matice. Zeptej se matikářů a češtinářů, jak jsou spokojení s tím, že jim stát kecá do toho, jak a co se má zkoušet. Jako kdyby doktor měl při operaci za zadkem úředníka, kterej by mu říkal, jak má operovat!
Problém je u nás jednoznačně v lidech, kteří školství řídí (a nemyslím ministry, myslím úředníky), ředitelé dělají, co se dá a učitelé učí, jak se dá.
A poslední postřeh, nechci to tu plevelit offtopicem... Moji studenti jsou maturanti. O tom, že by šli učit, neuvažuje ani jeden. Přitom předpoklady jich má hned několik, byli by orpavdu dobří učitelé a většina třídy má (nebo měla v průběhu gymplu) vyznamenání a jsou úspěšní v soutěžích. Zkuste hádat (máte jeden pokus), proč o kariéře učitele nikdo z nich neuvažuje. I ten devatenáctiletej student ví, kde je problém, jen zbytek společnosti dělá, že ho nevidí.
26.01.2019, 18:29
S tim vším souhlasím. Ale mou nasranost z kvality zdejšího školství to nemírní. Je třeba něco změnit.
Škola by měla lidem dát možnost, dělat co chtějí a díky tomu mit větší šanci na šťastný život.
Stokrát raději bych byl, za produkci šťastných uklízeček, namísto zástupu nasraných úřednic.
Společnost, která neprodukuje šťastné lidi, považuji za větší problém, než přechodníky. Výchova befeleme robotů, je asi dobrá pro jejich snadnou ovladatelnost, ale se šťastným prožitím života to nemá nic společného. Vzdělání nás má i obohacovat a přispívat k našemu vnitřnímu rozvoji.
Při existenci tolika negativních nálad ve společnosti je jasné, že se to nedaří. A jsou například i rozvojové země, kde by jistě neměli o větném rozboru ani páru, ale lidé jsou tam šťastnější.
Možná i proto, že nežijí stresem z toho, zda je nestihne nějaký trest za to, že nezvládají látku ve škole. Možná se pro naši společnost stalo až příliš důležitým to, zda všichni umí větné rozbory. Co když je mnohem důležitější vychovat šťastnou uklízečku?
Škola by měla lidem dát možnost, dělat co chtějí a díky tomu mit větší šanci na šťastný život.
Stokrát raději bych byl, za produkci šťastných uklízeček, namísto zástupu nasraných úřednic.
Společnost, která neprodukuje šťastné lidi, považuji za větší problém, než přechodníky. Výchova befeleme robotů, je asi dobrá pro jejich snadnou ovladatelnost, ale se šťastným prožitím života to nemá nic společného. Vzdělání nás má i obohacovat a přispívat k našemu vnitřnímu rozvoji.
Při existenci tolika negativních nálad ve společnosti je jasné, že se to nedaří. A jsou například i rozvojové země, kde by jistě neměli o větném rozboru ani páru, ale lidé jsou tam šťastnější.
Možná i proto, že nežijí stresem z toho, zda je nestihne nějaký trest za to, že nezvládají látku ve škole. Možná se pro naši společnost stalo až příliš důležitým to, zda všichni umí větné rozbory. Co když je mnohem důležitější vychovat šťastnou uklízečku?
26.01.2019, 17:53
Jasně, je rozdíl učit 1 žáka a 30 žáků s různou úrovní schopností a IQ. Primárním problémem ale jsou imho požadavky dané systémem. Stát řekl, že chce víc středoškoláků a vysokoškoláků a máme je. Ovšem za jakou cenu? V těch školách je spousta žáků jejichž schopnosti na to nestačí, takže se musela snížit kritéria. A místo toho, aby schopní učitelé učili schopné žáky, musí ztrácet čas s těmi neschopnými.
Jako bychom řešili to, že nedokážeme dát gól, zvětšováním branek. Jistě, gólů bude víc..
Jako bychom řešili to, že nedokážeme dát gól, zvětšováním branek. Jistě, gólů bude víc..
26.01.2019, 17:43
On to byl takovej rodinnej podnik,čili jsi tam mohl merčit i starší ,ale i mladší ženský,než je na snímku.Chodily pomáhat hlavně na ty vypjatější zápasy,kde se čekalo víc lidí a byly hlavně u těch párků a klobás.Pípu jsem si povětšinou pohlídal sám a to jsem stíhal rozlejvat i kořku.
26.01.2019, 17:38
Nevím již jestli je to přesně ta paní... Nechci jí urazit, ale řekl bych že tam bejvala starší paní než ta na foto.Ale může to zkreslovat.Perfektní tam bylo to družení s fans jinejch klubů. Třeba jako na foto s ROPÁKAMA, nebo s perníkama, atd. To je již dnes bláhová představa.Tenkrát se bojovalo jen na ledě.U piva se běžně sedělo s fans z jiných klubů a byla pohoda. Jen s Plzní to bylo takové vostřejší i co se týče fans co pamatuji. Zdravím Pitralona a tu jeho cházku vychlastanejch trosek
26.01.2019, 17:25
26.01.2019, 17:14
26.01.2019, 16:58
26.01.2019, 16:56
Ohledně toho vzdělání, to je podle mě na samostatný fórum nebo alespoň na debatu dlouhou několik přestávek.
Podle mě to vždy závisí hlavně na učiteli. Samozřejmě, že žáci se musí chtít něco naučit, ne bojkotovat. Ono učitelu není mnoho a navíc ne každý má předpoklady učit. To bych řekl, že je dost problém. Učitelé by měli být elita národa, protože nejvíce ovlivňují celou společnost. A tím pádem i dostatečně finančně ohodnoceni. Ale to je na delší debatu.
To zbyna: od jedné učitelky jsem slyšel, že byla týden ve Vídni a kvalita jejich výuky byla oproti té naší strašná.
Zpět k hokeji, dnes bude zajímavý zápas Jihlava Kladno. A já osobně Kladnu moc nevěřím.
Podle mě to vždy závisí hlavně na učiteli. Samozřejmě, že žáci se musí chtít něco naučit, ne bojkotovat. Ono učitelu není mnoho a navíc ne každý má předpoklady učit. To bych řekl, že je dost problém. Učitelé by měli být elita národa, protože nejvíce ovlivňují celou společnost. A tím pádem i dostatečně finančně ohodnoceni. Ale to je na delší debatu.
To zbyna: od jedné učitelky jsem slyšel, že byla týden ve Vídni a kvalita jejich výuky byla oproti té naší strašná.
Zpět k hokeji, dnes bude zajímavý zápas Jihlava Kladno. A já osobně Kladnu moc nevěřím.
26.01.2019, 16:56
Gaussovo křivka se vochcat nedá a byť v případě kantorů je to oproti běžný populaci lehce posunutý směrem vpravo díky nutnosti absolvovat vysokou školu, tak odhadem půlka je jich úplně k hovnu. Ovšem nejni třeba zoufat, moje zkušenost z germánský střední školy je taková, že podíl idi0tů ve sborovně je ještě daleko vyšší než u nás.
Můj závěr z toho všeho se velmi blíží tomu tvojemu, celej ten systém je tak přeplácanej a neefektivní, že je potřeba ho obsadit tak velkým množstvím personálu, kterej prostě v potřebný kvalitě žádná společnost nejni schopná vygenerovat.
Můj závěr z toho všeho se velmi blíží tomu tvojemu, celej ten systém je tak přeplácanej a neefektivní, že je potřeba ho obsadit tak velkým množstvím personálu, kterej prostě v potřebný kvalitě žádná společnost nejni schopná vygenerovat.
Zaregistrujte si své uživatelské jméno a nikdo se za vás již na fóru nebude vydávat! Základní registrace je zdarma.
Jsou diskuse vaším denním chlebem? Pořiďte si profi-registraci s vlastní ikonkou, prohledáváním dalšími službami. To vše jen za jednu SMS! více o profi registraci.
- Chcete-li udělat nový řádek, stačí zařádkovat enterem, netřeba používat html tagy.
- Děkujeme, že se zde na fóru budete chovat jako slušní lidé.
Redakce si vyhrazuje právo ve výjimečných případech smazat vulgární, urážlivé nebo nesmyslné příspěvky.