Banes Motor České Budějovice

Diskusní fórum


Vložení příspěvku do fóra
Klikněte pro vložení. Klikněte pro vložení. Klikněte pro vložení. Klikněte pro vložení. Klikněte pro vložení. Klikněte pro vložení. Klikněte pro vložení. Klikněte pro vložení. Klikněte pro vložení. Klikněte pro vložení. Klikněte pro vložení. Klikněte pro vložení. Klikněte pro vložení. Klikněte pro vložení. Klikněte pro vložení. Klikněte pro vložení. Klikněte pro vložení. Klikněte pro vložení.
 pamatovat

 
prosím nevyplňovat

Zaregistrujte se ZDARMA nebo využijte výhody PROFI registrace. Více čtěte níže.
Filtr: výpis příspěvků ze dne "2019-11-12" |  vypnout filtr
 
<1234>
Další diskuse: 
 
-tom--tom- | České Budějovice
Reagovat
12.11.2019, 19:19
 
Chápu, že prodat značku =M= firmě Kappa bylo nejsnažší řešení. Peníze přišly a o nic se nikdo nemusí starat. Ale je to prezentativní? Nebo spíše znouzecnost? Proč je většina lidí nespokojená? Není to škoda? Argumentovat nějakou anketou, je nesmysl. Neznám ani jednoho člověka, co by fanshop pochválil. Myslím, že co se Motoru týče, tak fungujeme na veliký úrovni, co se prosesionality vedení a zaměstnanců týče, zázemí pro hráče, jednání s partnerama ... ale ať se na mě nikdo nezlobí, fanshop je od začátku nejslabší článek a je to ostuda, při tom kolik tady chodí na hokej lidí a všude se píše jaký máme návštěvnosti. To je jako kdyby jsme přestali točit na hokeji pivo, začli lidem lejt nějakou malinovou sr*čku a argumentovat tim že se to prodává a že anketa byla v pohodě, protože abstintům nevadí, že neni pivo. Fakt nechápu, kdo na tu anketu klikal, ale tenhle stav rozhodně není prezentativní klubu s průměrnou domácí návštěvností přes 5000 fanoušků.
 
 
MaartyJayMaartyJay | České Budějovice
Reagovat
12.11.2019, 19:17
 
Reakce na Zbyna-CK: Pochopitelně, jenže ten hráč má kvůl...
Chápu, že se podobných věcí bude držet někdo, kdo má odreprezentovány dva zápasy, a to ještě v době, kdy u starej mázáků řádila salmonelovo-chřipková epidemie... Tak nějak si nedokážu představit, že by třeba brazilský fotbalový reprezentaci řekli: "hele kucí, my vám místo kanárkově žlutý dáme hnědou. Vona je to pro nás symbolika, protože voda v Amazonce je přeci taky nahnědlá a Amazonka je něco jako náš symbol, žejo..." A takhle bychom mohli pokračovat dál a dál - Itálie a azurová modř, Argentina a jejich modro-bílá kombinace ("pojďme hrát v červený barvě - vždyť to je barva krásnýho krvavýho stejku, kterým jsme proslulí..."). Sakra, na každou barvu si můžu vymyslet tucet krawin, abych to okecal. Nejsem extrémní tradicionalista, ale na druhou stranu jsem hrdej Čech a když jsem viděl Radka Štěpánka v dresu s obrovským lvem a Daviscupem v náručí, bulel jsem jak krokodýl... Smajlík
 
 
-Tom--Tom- | České Budějovice
Reagovat
12.11.2019, 19:12
 
Troufnu si říct, že kdyby si někdo schopnej vzal na starost fanshop na plnej úvazek, tak je z toho slušnej bussines. Přece jen zadat někomu grafický návrhy, nechat vybrat vedení (fanoušky) ty nejlepší a pak to zadat do výroby, neni až tak velikej problém. I ty skladový prostory neni až takovej problém přece, jak tu kdysi Kohy psal. Ten fanshop má potenciál a je děsně nevyužitej. Já když si stáhnu loga motoru, tak do konce tejdne si nechám udělat mnohem hezčí věci, než se prodávají ve fanshopu a za menší ceny! A to se bavim o ceně za 1 kus a né množstevní slevy. V tom je takových prachů ... škoda no Smajlík Klub by se po týhle stránce mohl prezentovat mnohem lépe. Já osobně si tam nic nevyberu, i když bych nosil rád hrdě víc věcí s logem =M= . Spočítal bych na prstech ruky věci, co jsem si nakoupil za těch 7 let a není to tím, že bych nechtěl, jen se mi to prostě nelíbí.
 
 
HukothHukoth | Nejhorší fanoušek Motoru
Reagovat
12.11.2019, 19:06
 
Já s tím hokejovým logem taky nemam žádnej problém. Aspoň se to dá jasně vodlišit vod čínskejch fejků. Beztak bych si tipnul, že nejhalasnější kritici stejně na ofiku nikdy nic nekoupili a choděj pro čínu do Tesca. V tom jim ani do budoucna koneckonců nikdo nebrání, dyž jim ofiko nevoní.

Ten fotbal je zhovadilost nejhrubšího zrna. Fuj.
 
 
 
Reakce na Peta69: Právě pro tohle mě strašně zajímalo ja...
U nás na malém rybníčku je to těžké. Je tam pár aspektů, které rozhodly pro Novotňáckou linii Kappa - Bauer - Motor. Obdobně je to se snahou něco změnit se stadionem. Tam je ta linie trošku jiná.
 
 
 
Právě pro tohle mě strašně zajímalo jakým způsobem funguje =M=otor, protože fanshop outsourcujeme. Zajímalo mě tehdy jakým způsobem se vybrala kappa. Jaký byly kritéria, kdo byli rozhodovatelé...
 
 
 
Reakce na Haberman44: Jak pro koho skvělej ;) Za mě je...
Co člověk, to názor, já v Česku nic moc lepšího v oblasti merche neviděl. Nebavím se teď o logu samotném.
 
 
 
Ty fotbalový zelený dresy jsou uplně paskvil. Na tom není snad jedinej nápad, prej "lípa"... to by mě z toho čumák prask. Přijde mi to přesně jak píšou na isportu.
Pracovník z pumy: "čau zbyly nám tu na skladě takový de**lně zelený dresy, dáme Vám je s drobnou slevou!"
činovník na svazu: "ok, slevu nedávej ale o Váš profit se šábnem!"
(činovník na svazu se zamyslí - kua ale zelená, co s tím teď, no co zavolám kámošovi co dělá PR)
činovník: "čus, hele potřebuju zpropagovat že repre bude mít nový zelený dresy, nevymyslíš něco?"
PR kámoš: "zelená jo? na repre? no cywe... zelená, zelená... co je zelený? tráva, listí... hele listí - lípa - národní symbol! Dáme to k tomu!"
činovník: "super díky, přijď to prosím Tě okecat na tiskovku a pak pošli fakturu. Dík"
 
 
Zbyna-CKZbyna-CK | Dum spiro, spero
Reagovat
12.11.2019, 18:28
 
Reakce na MaartyJay: Já myslím, že kdyby se kostra naší ...
Pochopitelně, jenže ten hráč má kvůli repre smlouvu se svazem, ve který je určitě kromě sportovních věcí ošetřeno i to, že bude svaz a jeho marketingový tahy vždycky jen chválit. Spíš čekám, co na to řeknou Nedvěd, Rosa, Koller, Čech a další top hráči minulosti. Berdych to napsal přesně. A chtěl bych vidět, jak by v tomhle někdo donutil reprezentovat třeba právě Radka Štěpánka.

Peta69: no NKÚ se většinou zoufale snaží hlavně na nic nepřijít Smajlík
 
 
12.11.2019, 18:15
 
reakce na: Cr0SbY
 
 
 
Reakce na KohyCZ: V případě hokeje to takhle stopro neby...
Jak pro koho skvělej Smajlík
Za mě je to paskvil Smajlík
 
 
12.11.2019, 18:15
 
No minule sem, tuším, z onoho setkání někdo dával podrobnější výtah (nebo odkaz?). Napadá mě Quak nebo Hukoth, ale vůbec si nejsem jistý.
 
 
MaartyJayMaartyJay | České Budějovice
Reagovat
12.11.2019, 18:12
 
Reakce na zbyna-ck: Tak já teď myslel hlavně fotbal, tam...
Já myslím, že kdyby se kostra naší fotbalové repre semkla a vyhlásila, že v podobných dresech jsou ochotný si zahrát maximálně předzápasový bago, na zápasy ale požadují OPRAVDOVÉ reprezentační dresy, tak by se aspoň ukázal charakter. Ať mi nikdo neříká, že když si takoví formáti (SIC) jako Radek Štěpánek s Tomášem Berdychem nad tou hrůzou odplivli, že se to čutálistům líbí... Smajlík
 
 
 
Reakce na Zbyna-CK: To je jednoduchý - A je s B kámoš a ...
No já to právě vidím stejně. A neskutečně mě to s**e. Do obou svazů nateče mrtě státních peněz, ale řídí si to takovýhle diletanti, kteří jedou jenom přes kamarádšofty. Přitom jsou to "naše" peníze z daní. přes 300 mega na fotbal, přes 100 mega na hokej... na to nešlápně NKÚ? Pak mám na výplatní pásce míň než 60% přímých nákladů na moje pracovní místo...
 
 
zbyna-ckzbyna-ck | Dum spiro, spero
Reagovat
12.11.2019, 18:03
 
Reakce na KohyCZ: V případě hokeje to takhle stopro neby...
Tak já teď myslel hlavně fotbal, tam to tím smrdí dost. O dresech na hokej jsme tu psali mockrát, já bych teda uvítal něco, co se víc podoba lvovi a min znaku Scanie Smajlík
 
 
 
Dotaz: Bude nekde soupis otazek a odpovedi ze setkani s fanousky? Tady to info je moc strucny.
 
 
 
Reakce na Zbyna-CK: To je jednoduchý - A je s B kámoš a ...
V případě hokeje to takhle stopro nebylo, to náhodou vím. A za tím rebrandem je vidět spousta práce a smysl pro detail. Merchandising repre považuju za skvělej. Dres se mi tolik nelíbí, nechápu tam třeba nápis “Czech Republic”.
 
 
Zbyna-CKZbyna-CK | Dum spiro, spero
Reagovat
12.11.2019, 16:48
 
Reakce na Peta69: Fakt by mě zajímalo jakým způsobem pro...
To je jednoduchý - A je s B kámoš a potřebujou si trochu vydělat. A rozhoduje o penězích ze svazu a tak se dohodne s B, kterej vlastní reklamní agenturu, že mu pošle malou domů. O výdělek se ve výsledku pochopitelně šábnou. Protože jsou to jistý prachy, B se na zakázku úplně vykašle a věnuje se jí cca 10% času, kterej by normálně takovou zakázkou strávil. Že se ten výsledek někomu nelíbí? Na to s**e pes, protože si zaplatíme 57 PR článků o tom, jak jsou fanoušci spokojení se změnou. Na místo, kde se natáčí rozhovor s hráči, naženeme 10 jediných fanoušků v nových dresech, aby to vypadalo, jako že ho má každej.

Ta největší sranda je, že jednou to jsou dresy, jindy čepice, hrnečky a co já vím. Všechno je to ideální příležitost pro kamarádšofty. Tímhle je prorostlá celá státní sféra. Legendární reklamní propisky, za který MŠMT (na co ku*va potřebuje MŠMT reklamní předměty?) dalo 800 za kus, když reálná cena byla cca 25 korun, jsou jen kapka v moři.
 
 
 
Fakt by mě zajímalo jakým způsobem probíhá tvorba téhle grafické identity na našich dvou největších sportovních svazech. Mrtě peněz k nim plyne z veřejných peněz a pak si to tam tlupy okolo Berbra a Krále rozhazujou de facto bez kontroly za paskvily jako je logo hokejovýho svazu nebo nové zelené dresy fotbalové reprezentace. Nevěřím že v tom není malá domů!
 
 
 
Lundström je na odchodu z Jihlavy! Klub mu hledá angažmá
odkaz
 
 

Zaregistrujte si své uživatelské jméno a nikdo se za vás již na fóru nebude vydávat! Základní registrace je zdarma.

Jsou diskuse vaším denním chlebem? Pořiďte si profi-registraci s vlastní ikonkou, prohledáváním dalšími službami. To vše jen za jednu SMS! více o profi registraci.

 
  • Chcete-li udělat nový řádek, stačí zařádkovat enterem, netřeba používat html tagy.
  • Děkujeme, že se zde na fóru budete chovat jako slušní lidé.
    Redakce si vyhrazuje právo ve výjimečných případech smazat vulgární, urážlivé nebo nesmyslné příspěvky.
 
 
Sociální sítě

Branky a nahrávky: 5. Remeš (Vachun, Lev), 6. Pitel (Willmann), 29. Vachun (Mar. Kříž, Hoch), 31. Pitel (Willmann, Hoch), 39....