Diskusní fórum
Zaregistrujte se ZDARMA nebo využijte výhody PROFI registrace. Více čtěte níže.
Filtr: výpis příspěvků uživatele "EliskaAsenbrylova" | vypnout filtr
EliskaAsenbrylova | České Budějovice
Reagovat
07.09.2024, 01:15
Reakce na VojtaS.: Nechte si zaplatit i za úsměv......
Zkuste se podívat na příspěvek z loňského října (za jiných cen dodavatelů) odkaz a ukažte mi, kde mají kozí roh. Někde se tedy křen našel, abych někomu nekřivdila.
EliskaAsenbrylova | České Budějovice
Reagovat
07.09.2024, 01:12
Já tu zásadní věc, co vás tíží, chápu. Proto vám i jiným vysvětluji, že dle vašich vyjádření, nenakazujeme lidem čepovat podmíry, ale v množství personálu, co tam je, za každým nemůžeme stát jako policajti a koukat všem pod ruce, co na bufetu vydají, i když od nás instrukce mají. A pokud s tím nejste spokojeni, jsme v naprostém souhlasu s tím, se slušně ozvat. To, že nepřijdeme o halíř, je nesmysl. My na podmíře přeci ani nevyděláme, což jste snad z mého příspěvku pochopil.
EliskaAsenbrylova | České Budějovice
Reagovat
07.09.2024, 00:51
Ano, venkovní bufety spadají pod nás. Jelikož jsme se nechtěli dostat s cenou klobásy přes 100 korun, museli jsme kozí roh a křen (zdražení surovin) zrušit. Ale pokud bude zájem (což podle příspěvků vypadá, že ano), tak je za příplatek vrátíme.
EliskaAsenbrylova | České Budějovice
Reagovat
07.09.2024, 00:15
Důvod ke zdražení se vždy najde, třeba když zdraží dodavatel. To je pravda. Podobně reagují i supermarkety Už jsem ale odpovídala, že to není na pořadu dne.
Hnusný podmírák i studenou klobásu bez váhání vraťte, ani my nestojíme o to, aby vám někdo z našeho personálu něco takového podal, i když jsou od nás poučeni. Jednorázové kelímky jsou provizorní řešení, než s bankou dojednáme jiné možnosti.
Hnusný podmírák i studenou klobásu bez váhání vraťte, ani my nestojíme o to, aby vám někdo z našeho personálu něco takového podal, i když jsou od nás poučeni. Jednorázové kelímky jsou provizorní řešení, než s bankou dojednáme jiné možnosti.
EliskaAsenbrylova | České Budějovice
Reagovat
06.09.2024, 23:59
Zdravím všechny.
Je za námi další zápas, čas na další odpovědi. Asi nepokrývá všechny, tak aspoň pár.
Jak kontrolujeme míru piva při inventuře, když nemáme účtenky? Jednoduše…mají počáteční stav piva a konečný - tam je počet plných sudů a zvážený rozčep a za rozdíl se odvádí peníze v tržbě. Sud máme kalkulován na 100 piv. Tzn. půllitr.
“Zahradní hadice” - tedy dopěňovač, je k Beerjetu namontován automaticky. Určitě ne pro znehodnocení piva.
Pípy na bufetech jistě nezejí práznotou. Na některých je výčep pro Kofolu a Malinovku. Zbývající dvě na bufetu C jsou využívány na prvním a čtvrtém okně. Druhé a třetí pokryje Beerjet.
Samostatný výdej pro pivo je ve třetím okně na C, je tam i cedule.
Kvalita zelňáků a klobás je o chuti, např. zelňáky jsou většinou na konci zápasu vyprodané. Komické spekulovat o velikosti klobásy nám přišlo také, proto máme dodavatele, kde je zaručena jedna jako druhá.
Starost o to, zda při přestávce stihnete být obslouženi, je dle našich zkušeností zbytečná. Při začátku třetiny bývá v bufetu jen minimum zákazníků.
Pánymu už jsme odpovídali soukromě, kdy mimo jiné bez souhlasu natáčel personál a urážel je. Fronta ve čtvrtém okně byla na platbu kartou, kdy si lidé nekupovali jen pivo, ale i další věci, což pochopitelně navíc s manipulací s terminálem trvá déle. Na třetím okně by byla obsluha okamžitá, jelikož tam nikdo ve frontě nebyl.
Poslední příspěvek ke zdražení…to se konat nebude. Už na přípravu jsme ceny a sortiment (Pepsi -> Kofola) na cedulích upravovali a zůstane to tak i do konce roku.
Je za námi další zápas, čas na další odpovědi. Asi nepokrývá všechny, tak aspoň pár.
Jak kontrolujeme míru piva při inventuře, když nemáme účtenky? Jednoduše…mají počáteční stav piva a konečný - tam je počet plných sudů a zvážený rozčep a za rozdíl se odvádí peníze v tržbě. Sud máme kalkulován na 100 piv. Tzn. půllitr.
“Zahradní hadice” - tedy dopěňovač, je k Beerjetu namontován automaticky. Určitě ne pro znehodnocení piva.
Pípy na bufetech jistě nezejí práznotou. Na některých je výčep pro Kofolu a Malinovku. Zbývající dvě na bufetu C jsou využívány na prvním a čtvrtém okně. Druhé a třetí pokryje Beerjet.
Samostatný výdej pro pivo je ve třetím okně na C, je tam i cedule.
Kvalita zelňáků a klobás je o chuti, např. zelňáky jsou většinou na konci zápasu vyprodané. Komické spekulovat o velikosti klobásy nám přišlo také, proto máme dodavatele, kde je zaručena jedna jako druhá.
Starost o to, zda při přestávce stihnete být obslouženi, je dle našich zkušeností zbytečná. Při začátku třetiny bývá v bufetu jen minimum zákazníků.
Pánymu už jsme odpovídali soukromě, kdy mimo jiné bez souhlasu natáčel personál a urážel je. Fronta ve čtvrtém okně byla na platbu kartou, kdy si lidé nekupovali jen pivo, ale i další věci, což pochopitelně navíc s manipulací s terminálem trvá déle. Na třetím okně by byla obsluha okamžitá, jelikož tam nikdo ve frontě nebyl.
Poslední příspěvek ke zdražení…to se konat nebude. Už na přípravu jsme ceny a sortiment (Pepsi -> Kofola) na cedulích upravovali a zůstane to tak i do konce roku.
EliskaAsenbrylova | České Budějovice
Reagovat
01.09.2024, 03:30
Dobrý večer všem.
Abychom vše nenechávali na panu Kučerovi, hodí se odpovědět na několik výtek týkajících se občerstvení. Vezmu to postupně, na co si vzpomenu z došlých stížností. Prvně chci napsat, že to není obhajoba, námětů na zlepšení služeb je dost a konstruktivní návrhy ráda uvítám, spíše je to vysvětlení určitých skutečností. Snažíme se vše dělat co nejlépe tak, jak je v silách našich a lidí, co s námi spolupracují. Sami vše nezvládneme, na každý zápas je nutné mít na stadionu spoustu lidí, kteří ještě mají zájem pracovat, což je v dnešní době nutné ocenit, což možná většina podnikatelů z gastra dokáže pochopit. A doufám, že to děláme dostatečně - finančně i na osobní rovině, abych předešla dalším dotazům.
Přejdu k tématům, co se řeší nejvíc.
Míra piva - na vysvětlenou. Ano, na ceduli je míra 0,47l pro to, že v množství načepovaných piv při zápase je možné, že ryska 0,50l nedojde přesně. Avšak inventura bufetů je stavěna na tom, že načepují půllitr a míra nižší než zmíněných 0,47l je nepřípustná !!! jak pro vás, tak i pro nás. My z toho netěžíme a případné podmíry s personálem intenzivně řešíme.
Sami bychom neradi byli v situaci si vystát frontu, zaplatit nemalé peníze a nedostat to, co jsme si objednali.
Další, k čemu bych se chtěla vyjádřit, jsou klobásy a uzeniny. V loňské sezóně jsme odebírali od jihočeského dodavatele. Kvalita byla dobrá, avšak vyskytly se problémy s velikostí klobás - jedna byla delší, druhá kratší…gramáž byla stejná, ale vizuelně to bylo vůči zákazníkovi nevyhovující a tak jsme se vrátili k předchozímu dodavateli, se kterým spolupracujeme i v této sezóně.
Ohledně připomínek, že zelňáky na prvním přípravném zápase tam musely zůstat od minulé sezóny, snad ani nejde brát vážně. Vyzvedávaly jsme je čerstvě upečené v poledne v den zápasu. Stejně tak jako bramboráky a topinky jsou připravované v den zápasu na stadionu.
“Blonďatý poklad z Áčka”, jak zmiňoval Mexikan84, nezmizel, jen září už rok na bufetu D a jsme za to rádi. Tak ji třeba můžete navštívit tam.
Nosičky - na začátku zápasu dostanou základ, ne 200, ale 600 a kdykoliv během zápasu (s každým odneseným košem) mohou rozměnit na bufetu, kam si chodí pro pivo. Nevím, kde tato informace vznikla. Ale děkuji za upozornění, promluvím o tom s nimi.
Asi poslední, co bych chtěla dodat je, že provozovateli na kvalitě služeb záleží a věnuje tomu nemálo práce a snahy. Vždyť koho by těšilo to, že lidé nejsou spokojení a stěžují si. Za neschopného manažera ho nepovažuji, a to ne proto, že mu jsem po boku už 16 let, ale proto, že vím, kolik práce a starostí je předtím, než se otevřou dveře arény (či jakéhokoliv podniku, co dříve vedl - ať to byla Krajinská 27 nebo Hotel Malý pivovar, který řídil 11 let).
Ještě pro upřesnění - od července má Gerbera nového provozovatele, jelikož jsme se tento podnik po 18ti letech rozhodli opustit.
A to, že třeba nechodí každý zápas po bufetech, protože má další práci např. ve VIP - raut, personál a další povinnosti s provozem, si dovoluji vyvážit já, co jsem vás od čtvrtka do soboty obsluhovala na bufetech a neviděla nikoho s telefonem v ruce mimo kalkulačky a mimo jiné se snažila dohlédnout na míru piva a případně si vyslechnout vaše připomínky, které si můžeme sdělit i během sezóny, kdy se na různých bufetech budu snažit vypomoct a vidět situaci na obou stranách baru 🙂 Díky za přečtení mého “slohu”, ale považovala jsem za vhodné se k některým věcem vyjádřit a uvést je na pravou míru…a vašim dalším připomínkám se budu snažit dál věnovat, pokud se to bude držet na úrovni věcných připomínek v rámci možností našich a kapacit stadionu a ne osobních urážek plynoucích z případných nesympatií. Naviděnou na bufetu 🙋♀ Eliška
Abychom vše nenechávali na panu Kučerovi, hodí se odpovědět na několik výtek týkajících se občerstvení. Vezmu to postupně, na co si vzpomenu z došlých stížností. Prvně chci napsat, že to není obhajoba, námětů na zlepšení služeb je dost a konstruktivní návrhy ráda uvítám, spíše je to vysvětlení určitých skutečností. Snažíme se vše dělat co nejlépe tak, jak je v silách našich a lidí, co s námi spolupracují. Sami vše nezvládneme, na každý zápas je nutné mít na stadionu spoustu lidí, kteří ještě mají zájem pracovat, což je v dnešní době nutné ocenit, což možná většina podnikatelů z gastra dokáže pochopit. A doufám, že to děláme dostatečně - finančně i na osobní rovině, abych předešla dalším dotazům.
Přejdu k tématům, co se řeší nejvíc.
Míra piva - na vysvětlenou. Ano, na ceduli je míra 0,47l pro to, že v množství načepovaných piv při zápase je možné, že ryska 0,50l nedojde přesně. Avšak inventura bufetů je stavěna na tom, že načepují půllitr a míra nižší než zmíněných 0,47l je nepřípustná !!! jak pro vás, tak i pro nás. My z toho netěžíme a případné podmíry s personálem intenzivně řešíme.
Sami bychom neradi byli v situaci si vystát frontu, zaplatit nemalé peníze a nedostat to, co jsme si objednali.
Další, k čemu bych se chtěla vyjádřit, jsou klobásy a uzeniny. V loňské sezóně jsme odebírali od jihočeského dodavatele. Kvalita byla dobrá, avšak vyskytly se problémy s velikostí klobás - jedna byla delší, druhá kratší…gramáž byla stejná, ale vizuelně to bylo vůči zákazníkovi nevyhovující a tak jsme se vrátili k předchozímu dodavateli, se kterým spolupracujeme i v této sezóně.
Ohledně připomínek, že zelňáky na prvním přípravném zápase tam musely zůstat od minulé sezóny, snad ani nejde brát vážně. Vyzvedávaly jsme je čerstvě upečené v poledne v den zápasu. Stejně tak jako bramboráky a topinky jsou připravované v den zápasu na stadionu.
“Blonďatý poklad z Áčka”, jak zmiňoval Mexikan84, nezmizel, jen září už rok na bufetu D a jsme za to rádi. Tak ji třeba můžete navštívit tam.
Nosičky - na začátku zápasu dostanou základ, ne 200, ale 600 a kdykoliv během zápasu (s každým odneseným košem) mohou rozměnit na bufetu, kam si chodí pro pivo. Nevím, kde tato informace vznikla. Ale děkuji za upozornění, promluvím o tom s nimi.
Asi poslední, co bych chtěla dodat je, že provozovateli na kvalitě služeb záleží a věnuje tomu nemálo práce a snahy. Vždyť koho by těšilo to, že lidé nejsou spokojení a stěžují si. Za neschopného manažera ho nepovažuji, a to ne proto, že mu jsem po boku už 16 let, ale proto, že vím, kolik práce a starostí je předtím, než se otevřou dveře arény (či jakéhokoliv podniku, co dříve vedl - ať to byla Krajinská 27 nebo Hotel Malý pivovar, který řídil 11 let).
Ještě pro upřesnění - od července má Gerbera nového provozovatele, jelikož jsme se tento podnik po 18ti letech rozhodli opustit.
A to, že třeba nechodí každý zápas po bufetech, protože má další práci např. ve VIP - raut, personál a další povinnosti s provozem, si dovoluji vyvážit já, co jsem vás od čtvrtka do soboty obsluhovala na bufetech a neviděla nikoho s telefonem v ruce mimo kalkulačky a mimo jiné se snažila dohlédnout na míru piva a případně si vyslechnout vaše připomínky, které si můžeme sdělit i během sezóny, kdy se na různých bufetech budu snažit vypomoct a vidět situaci na obou stranách baru 🙂 Díky za přečtení mého “slohu”, ale považovala jsem za vhodné se k některým věcem vyjádřit a uvést je na pravou míru…a vašim dalším připomínkám se budu snažit dál věnovat, pokud se to bude držet na úrovni věcných připomínek v rámci možností našich a kapacit stadionu a ne osobních urážek plynoucích z případných nesympatií. Naviděnou na bufetu 🙋♀ Eliška
Zaregistrujte si své uživatelské jméno a nikdo se za vás již na fóru nebude vydávat! Základní registrace je zdarma.
Jsou diskuse vaším denním chlebem? Pořiďte si profi-registraci s vlastní ikonkou, prohledáváním dalšími službami. To vše jen za jednu SMS! více o profi registraci.
- Chcete-li udělat nový řádek, stačí zařádkovat enterem, netřeba používat html tagy.
- Děkujeme, že se zde na fóru budete chovat jako slušní lidé.
Redakce si vyhrazuje právo ve výjimečných případech smazat vulgární, urážlivé nebo nesmyslné příspěvky.