Diskusní fórum
Cením si zde Vašeho příspěvku.
Jak jsem psal již dříve..
Chápu že vše nejde hned - prostory, personál, technologie..
Ale pokud se bavíme o kvalitě.. Zelňáky, klobásy apod...
I provozovatel má svého dodavatele a může ho změnit.
Pokud je více lidí znepokojeno s kvalitou prodáveného sortimentu, asi to nebude výkřik do tmy jedince a změna by neměla být snad až tak složitá
Prvotně bych poprosil o přeškolení personálu (hlavně věkově staršího, u mladých děvčat jsem to nikdy nezaznamenal) co se týče míry piva. Několikrát mi bylo řečeno, že mají čepovat zmiňovaných 0,47 snažející se mi vysvětlit, kde se tato pomyslná ryska nachází. Ze zvědavosti jsem si to zkusil přeměřit a opravdu to neni centimetr a více pod ryskou... Řeči o tom jak ve správně načepovaném pivě je polovina tekutiny v pěně už nejde ani brát vážně. Měl bych několik dotazů.
- Beerjety nejde nějakým způsobem zkalibrovat aby z nich vycházelo 0,5 litru? V životě jsem od nich požadovanou míru nedostal a pokud ano, bylo to dopuštěno z nějaké hadice!
- Proč některé pípy zejí prázdnotou, nepoužívají se jako podpora pro beerjety a čeká se pouze na to, až jim bude pivo doneseno?
-Proč na "C" neni jeden samostatný výdej pouze pro pivo, kdy výdej jídla prokazatelně zdržuje ty co chtějí jenom pivo?
-Proč obsluha začne točit pivo až když si ho někdo objedná, když v jedné frontě stojí přes 20 lidí?
- Přidání mobilních výčepů neni možné? V Brně se například točí u stolečku nepřsahující 1x1 metr....
Klobásy hodnotit bohužel nemohu, protože je z principu nekupuji od té doby co zmizel křen a kozí roh.
U zelňáků a bramboráků mám problém hlavně s tím, že nad nimi prskají desíty lidí čekající ve frontě.
Bramboráky pečené před zápasem bych trochu zpochybňoval, protože svojí teplotou připomínají bramboráky vytažené od někud z mrazáku.
měl bych prosbu, zda by nešla vymýtit a promiňte mi ten název, tzv zahradní hadice. Funguje to tak, že z beerjetu vytahuje obsluha pivo a vezme tzv. zahradní hadici a flus do kelímku, aby měl míru. Tohle se mi vůbec nelíbí a vypadá to hrozivě. Takto nakládat z pivem si nezaslouží snad ani Starobrno..
Abychom vše nenechávali na panu Kučerovi, hodí se odpovědět na několik výtek týkajících se občerstvení. Vezmu to postupně, na co si vzpomenu z došlých stížností. Prvně chci napsat, že to není obhajoba, námětů na zlepšení služeb je dost a konstruktivní návrhy ráda uvítám, spíše je to vysvětlení určitých skutečností. Snažíme se vše dělat co nejlépe tak, jak je v silách našich a lidí, co s námi spolupracují. Sami vše nezvládneme, na každý zápas je nutné mít na stadionu spoustu lidí, kteří ještě mají zájem pracovat, což je v dnešní době nutné ocenit, což možná většina podnikatelů z gastra dokáže pochopit. A doufám, že to děláme dostatečně - finančně i na osobní rovině, abych předešla dalším dotazům.
Přejdu k tématům, co se řeší nejvíc.
Míra piva - na vysvětlenou. Ano, na ceduli je míra 0,47l pro to, že v množství načepovaných piv při zápase je možné, že ryska 0,50l nedojde přesně. Avšak inventura bufetů je stavěna na tom, že načepují půllitr a míra nižší než zmíněných 0,47l je nepřípustná !!! jak pro vás, tak i pro nás. My z toho netěžíme a případné podmíry s personálem intenzivně řešíme.
Sami bychom neradi byli v situaci si vystát frontu, zaplatit nemalé peníze a nedostat to, co jsme si objednali.
Další, k čemu bych se chtěla vyjádřit, jsou klobásy a uzeniny. V loňské sezóně jsme odebírali od jihočeského dodavatele. Kvalita byla dobrá, avšak vyskytly se problémy s velikostí klobás - jedna byla delší, druhá kratší…gramáž byla stejná, ale vizuelně to bylo vůči zákazníkovi nevyhovující a tak jsme se vrátili k předchozímu dodavateli, se kterým spolupracujeme i v této sezóně.
Ohledně připomínek, že zelňáky na prvním přípravném zápase tam musely zůstat od minulé sezóny, snad ani nejde brát vážně. Vyzvedávaly jsme je čerstvě upečené v poledne v den zápasu. Stejně tak jako bramboráky a topinky jsou připravované v den zápasu na stadionu.
“Blonďatý poklad z Áčka”, jak zmiňoval Mexikan84, nezmizel, jen září už rok na bufetu D a jsme za to rádi. Tak ji třeba můžete navštívit tam.
Nosičky - na začátku zápasu dostanou základ, ne 200, ale 600 a kdykoliv během zápasu (s každým odneseným košem) mohou rozměnit na bufetu, kam si chodí pro pivo. Nevím, kde tato informace vznikla. Ale děkuji za upozornění, promluvím o tom s nimi.
Asi poslední, co bych chtěla dodat je, že provozovateli na kvalitě služeb záleží a věnuje tomu nemálo práce a snahy. Vždyť koho by těšilo to, že lidé nejsou spokojení a stěžují si. Za neschopného manažera ho nepovažuji, a to ne proto, že mu jsem po boku už 16 let, ale proto, že vím, kolik práce a starostí je předtím, než se otevřou dveře arény (či jakéhokoliv podniku, co dříve vedl - ať to byla Krajinská 27 nebo Hotel Malý pivovar, který řídil 11 let).
Ještě pro upřesnění - od července má Gerbera nového provozovatele, jelikož jsme se tento podnik po 18ti letech rozhodli opustit.
A to, že třeba nechodí každý zápas po bufetech, protože má další práci např. ve VIP - raut, personál a další povinnosti s provozem, si dovoluji vyvážit já, co jsem vás od čtvrtka do soboty obsluhovala na bufetech a neviděla nikoho s telefonem v ruce mimo kalkulačky a mimo jiné se snažila dohlédnout na míru piva a případně si vyslechnout vaše připomínky, které si můžeme sdělit i během sezóny, kdy se na různých bufetech budu snažit vypomoct a vidět situaci na obou stranách baru 🙂 Díky za přečtení mého “slohu”, ale považovala jsem za vhodné se k některým věcem vyjádřit a uvést je na pravou míru…a vašim dalším připomínkám se budu snažit dál věnovat, pokud se to bude držet na úrovni věcných připomínek v rámci možností našich a kapacit stadionu a ne osobních urážek plynoucích z případných nesympatií. Naviděnou na bufetu 🙋♀ Eliška
Zaregistrujte si své uživatelské jméno a nikdo se za vás již na fóru nebude vydávat! Základní registrace je zdarma.
Jsou diskuse vaším denním chlebem? Pořiďte si profi-registraci s vlastní ikonkou, prohledáváním dalšími službami. To vše jen za jednu SMS! více o profi registraci.
- Chcete-li udělat nový řádek, stačí zařádkovat enterem, netřeba používat html tagy.
- Děkujeme, že se zde na fóru budete chovat jako slušní lidé.
Redakce si vyhrazuje právo ve výjimečných případech smazat vulgární, urážlivé nebo nesmyslné příspěvky.