Diskusní fórum
lllouis | České Budějovice
Reagovat
U nás jsem začal občerstvením, konkrétně klobásou, nic jiného mě v sortimentu neoslovilo, dokud k tomu nebude alespoň křen a kozí roh, tak si ji opravdu nekoupím. Smutný pohled když se rozhlédnu a vidím, jak důchodci tahají z kapes vlastní klobásy a zapíjejí z domova donesenou limonádou. Vlastní limonády si nosí i mladší ročníky.... U piva jsem tolerantnější, protože vyšší výtoč = víc peněz pro Motor, ale i těch 50kč za podmírák "desítky" je hraniční. V žádném případě to neni tak, že by na to nebylo, ale jde o to, že když se to bude podporovat, tak se bude neustále zkoušet co lidi vydrží.
Někde se psalo o novém personálu a potřebě zaučení. Máme za sebou 9 zápasů a jediné zlepšení vidím v tom, že ve frontě nestojí tolik lidí, ale rozhodně to neni tím, že by to rychleji odsejpalo... Je to pořád jeden velký chaos, někdo si objedná klobásu a ta se mu nese snad přes celý bufet. Tři děti ve frontě předemnou rovná se obava jestli stihnu začátek třetiny, protože to je 9 párků v rohlíku a dlouhé rozhodování jestli si dám colu nebo džus.
Je problém aby jedno místo bylo pouze pivní? Obzvlášť, když z toho má klub profit? Kam zmizely šikovné pivonošky, které nosily jeden nosič za druhým? Teď jsem rád, že ji během zápasu zahlédnu alespoň jednou.
Ale souhlasím, že nějakým konstruktivním řešením by bylo spíš nové logo, než návrat do devadesátek.
Dyt i to fotbalovy logo se po tom, co se ukazalo, ze je to vlastne plagiat, menilo...a na statni znak ne.
Prostě tady imo projevuješ i ty svůj profesionální markeťácký fetiš, o němž jsem psal níže - může to být pro profíka milý detail, ale ocení to většina cílových zákazníků? Já mám třeba ve svém oboru úplně stejný problém s tím, jak je napsaný současný OZ (= z velké části jako jazykový fetiš partičky ABGB nerdů). V obou případech mi přijde, že u tvorby toho produktu si nikdo nepoložil otázku, jak to bude "chutnat" těm, pro koho to primárně vařím. A že výsledek třeba i ozdobím čerstvým koriandrem, to sice třeba vizuálně v první chvíli pomůže, na chuti už to moc nezmění.
Jsem naprosto přesvědčený, že kdyby to bylo ve stylu, jaký zvolila o pár let později ACS, nebylo by teď co řešit. Se stejným tvůrcem a stejným zadáním i zpracováním je to vlastně dokonalá analogie.
A přidám ještě jednu - já vždycky nesnášel čočku. Ten hnusnej blivajz ze školní jídelny. A teď ji mám moc rád, protože manželka ji umí připravit skvěle. A je to ta stejná čočka.
) - to samozřejmě ad absurdum, ať mě tu prosím nikdo nechytá za slovíčka :-)
A podstatu toho, co se mi na něm nelíbí, lze demonstrovat na tom hezkém příkladu s okem – Štvanicí. Za prvé, kdo si tohoto specifického detailu všimne? Za druhé, komu dojde, že má tvar Štvanice? A pokud dojde, kdo si to hned spojí s významem Štvanice pro český hokej? Pokud někdo, tak imo patrně pamětník, tj. spíše tradicionalista, kterému se spíše spelicolev líbit nebude, tj. ten úžasný jinotaj asi příliš neocení. A komu se líbit bude (spíše asi mladší fandové), tak u těch zase lze předpokládat, že si Štvanice nevšimnou, resp. nebudou hned vědět, co má dělat s naším hokejem (mám podezření, že řada mileniálů by dost možná na první dobrou nepochopila narážky na Nagano, třeba i tak notoricky známé jako „takhle pálí Guma“). Tj. k čemu je snaha o procpání takové symboliky? To už se raději do takovýchto větších akcí nepouštět, práci si tím nekomplikovat a vytvořit něco, co nevypadá, jako by to uteklo z Dr. Moreauovi z ostrova.
Zajímalo by mě kolik zastánců dresu se znakem má doma opravdu originální dres a ne nepovedenou repliku z tržnice. U nás se ve všem žije akorát z nostalgie a proto se celkově jako země nikam neposouváme, protože každá změna je automaticky špatná.
Prostě se Ti ty dresy nelíbily, to beru, ale posuzovat ten nárůst jako fiasko, to už je drobet úlet :-) Každopádně uvidíme, jaký bude nárůst po tomto MS - pak budeme mít relevantní data pro srovnání.
krizi:
Repre sleduji jen, když je tam někdo od nás nebo vybrané zápasy na MS.
Je pro mě těžké přát úspěch někomu ze Sparty, Pardubic nebo Hradce
Kohy: Tak jasný, že to trhá rekordy, když před tím většina dala přednost dresu z tržnice za zlomek ceny originálu.
Marsch: ten státní znak tam byl v nějaký podobě desítky let. Odklonit se od týhle tradice byl nesmysl. No a k tomu, že budou chybět prachy z prodeje dresů - nebudou. On totiž tuhle hrůzu nikdo moc nekupoval, zájem o ty dresy prostě nebyl.
To logo se nemuselo libit, ale davat na dres statni znak je pfff... Problem byl jen to provedeni. Na fotbalovych dresech vypada ten aktualni lvicek taky daleko lip nez statni znak a nezaznamenal jsem takovou vlnu namitek jak u hokejovyho dresu.
Ve finale je mi ale jedno, jaky ma reprezentace dresy.
Takže ano, můžeme se bavit o tom, jestli to bylo povedené logo nebo ne, ale důvod změny byl jasný (a nikdo se jím netajil) -> ztráty na merchandise.
Popravdě, daleko raději bych u nároďáku potažmo svazu řešil úplně jiné věci, ale co už -> vlk se nažral a koza zůstala celá
Zaregistrujte si své uživatelské jméno a nikdo se za vás již na fóru nebude vydávat! Základní registrace je zdarma.
Jsou diskuse vaším denním chlebem? Pořiďte si profi-registraci s vlastní ikonkou, prohledáváním dalšími službami. To vše jen za jednu SMS! více o profi registraci.
- Chcete-li udělat nový řádek, stačí zařádkovat enterem, netřeba používat html tagy.
- Děkujeme, že se zde na fóru budete chovat jako slušní lidé.
Redakce si vyhrazuje právo ve výjimečných případech smazat vulgární, urážlivé nebo nesmyslné příspěvky.
















