Diskusní fórum
![Hubl26](https://vesna.esports.cz/weby_data/forumy_all/user_smiles/photos/default/default.jpg)
Jediná smysluplná alternativa je 6421 diváků bez jakýhokoliv omezení. Všechno ostatní si může Bába strčit do prde1e pod úhlem 45 stupňů a třikrát otočit proti směru hodinovejch ručiček.
Vidí ode mě Godeluv důkaz věty o neuplnosti, ví, čeho se týká Riemannova hypotéza a problém čtyř barev. Účastníci mých matematických akcí znají teorii grafů, vedi, že e na i*pí je - 1 a vědí, co jsou to lucasova čísla. V jejich výuce používám 3blue1brown a numberphile. Slyšeli ode mě, co jsou to 3 krize matematiky a co je to problém kontinua(mimochodem jeho řešení našel český matematik Vopěnka) .
A víš proč si to můžu dovolit? Protože na to mají.
A víš proč na to mají? Protože neměli tyhle stupidní kecy, který tu předvádíš, když jsem je v šestý třídě učil dělit čísla pod sebe a nesnažili se kamuflovat svoji vlastní lenost za "jakože prej názor" . Světě div se, i Carl Friedrich Gauss, Georg Cantor a David Hilbert začínali v matematice tím, že počítali. Ne, opravdu v 11 letech neřešili problémy tisíciletí.
Máš tam ještě nějakej dotaz?
![Smajlík Smajlík](/img/smajly/12.png)
Ještě jednou
![Smajlík Smajlík](/img/smajly/12.png)
![Smajlík Smajlík](/img/smajly/12.png)
![Smajlík Smajlík](/img/smajly/14.png)
Kolik znáš dětí, co mají její píli a cilevedomost? Píšeš stejnou blbost jako kdybys tvrdil, že Jarda díky práci na statku vyrostl v nejlepší křídlo svy doby a tak stačí mít statek a art ross trophy se jen pohrne...
A ještě mi to nedá a zareaguju na jeden gaisuv nesmysl - dělení pod sebe. Víš, zda se to možná neuvěřitelný, ale ty děti se neučí dělit proto, aby uměly dělit. Učí se to proto, že (pokud jsi to někdy zkusil, klidně vem papír a vydel si 792:17, je to fajn cvičení-a žádný, že skončis zbytkem, pěkně dopocitej periodu, ať vidíš, co všechno se tím cvičí) je to učí sčítat, nasobit, odcitat a dělit z hlavy. Musí to udělat bez chyby, jinak to nevyjde, takže je to cvičí v preciznosti. Učí je to, že mít v něčem jednotnej systém, je prospěšný. Učí je to, co je to univerzální algoritmus. Učí je to odhad při práci s čísly a posiluje vnímání výsledků. A především - připravuje je to na budoucí látku jako je dělení mnohočlenů a zlomky.
Tak vidíš, nechtěl jsem reagovat, ale nakonec jsem se neudržel. To se mi stává, když někdo píše scestný věci o matematice.
Zaregistrujte si své uživatelské jméno a nikdo se za vás již na fóru nebude vydávat! Základní registrace je zdarma.
Jsou diskuse vaším denním chlebem? Pořiďte si profi-registraci s vlastní ikonkou, prohledáváním dalšími službami. To vše jen za jednu SMS! více o profi registraci.
- Chcete-li udělat nový řádek, stačí zařádkovat enterem, netřeba používat html tagy.
- Děkujeme, že se zde na fóru budete chovat jako slušní lidé.
Redakce si vyhrazuje právo ve výjimečných případech smazat vulgární, urážlivé nebo nesmyslné příspěvky.