Diskusní fórum
![maprin](https://vesna.esports.cz/weby_data/forumy_all/user_smiles/photos/default/default.jpg)
Případně si vypěstovat vlastní, nebo v našem případě ušít vlastní šálu. Což je nesmysl. Tržby nic neznamenají. Pouze to, že si dost lidí něco koupilo. A ne, že bylo spokojeno s výběrem a službami.
Necelá hodina stačila k tomu, aby byl po Spartě zcela vyprodaný i zápas proti úřadujícímu mistrovi - proti pražské Slavii. Klub nemá v tuto chvíli žádné volné vstupenky a malá naděje na získání vstupenek bude až v den utkání po uvolnění rezervací Ligové fotbalové asociace.
Lze souhlasit s Kohym, že vzorek zde diskutujících fandů a jejich přátel tvoří jen menší část nakupujících (mnohem větší je však u této skupiny potenciál z hlediska vynaložených finančních prostředků na jednu nakupující osobu, protože skalní fanda si nekoupí jenom šálu, ale mnohdy vybaví celou rodinu, pokud je tedy čím). Co si vzpomínám, tak ty problémy se opakují jako přes kopírák („stejné chyby, stejné známky“).
Řešením určitě není rozvázání smlouvy na základě jedné ankety. Já však čtu negativní ohlasy nejen tady, ale také je slýchávám osobně z různých dalších stran (včetně některých sponzorů). Ano, je řada spokojených, ale jsou to vesměs zákazníci, kteří koupili jednu věc (např. šálu) od roku 2013 a je jim v podstatě jedno, kdo a jak fanshop provozuje.
Argument ohledně spokojenosti provozovatele s prodejem (tržbami) může mít různou váhu. Pokud není nikdo jiný ochoten a schopen provozovat tento obchod a konkurence v daném podnikatelském odvětví je malá, pak to bude klíčové kritérium. Jestli to tak není (což si osobně myslím), tak vlastní spokojenost s prodejem u firmy, která má výsostní postavení (v podstatě monopol) a může krásně „parazitovat“ na dobrém jménu klubu a široké fanouškovské základně, za čímž stojí obrovské množství práce vedení Motoru, není jen kritérium zanedbatelné, ale v podstatě opíjení rohlíkem, neboť provozovateli chybí motivace dál se rozvíjet nebo alespoň pracovat na zásadních nedostatcích.
Toť můj názor.
![Smajlík Smajlík](/img/smajly/06.png)
fanshop: folím mořnost "Kure.sky nespokojen(a)." Jediné, co jsem ochoten koupit (ba na co se těším) je velmi povedený MARSCHův dres (pokud tedy bude) a šála, neb poslední jsem rozdal v květnu v daleké cizině. Dodnes si nadávám, že jsem nestihl koupit mikinu ve starém fanshopu.
Více na odkaz
Český hokej má prostředky, napohled hodně věcí funguje dobře. Jenže se zdaleka nevyvíjí tak rychle, aby doháněl velmoci. Spíš máte pocit, že zamrzl.
Více na odkaz
Když chci dětem něco koupit, tak musím prostě vzít i něco co se mi zrovna nelíbí. Potom tedy zbývá koupit jen dres a šálu.
A s lidmi co do Budějovic jezdíme, tak většina to má podobně. Spokojený jsou jen ty co jdou pro dres a šálu.
![Smajlík Smajlík](/img/smajly/04.png)
![Smajlík Smajlík](/img/smajly/11.png)
Zaregistrujte si své uživatelské jméno a nikdo se za vás již na fóru nebude vydávat! Základní registrace je zdarma.
Jsou diskuse vaším denním chlebem? Pořiďte si profi-registraci s vlastní ikonkou, prohledáváním dalšími službami. To vše jen za jednu SMS! více o profi registraci.
- Chcete-li udělat nový řádek, stačí zařádkovat enterem, netřeba používat html tagy.
- Děkujeme, že se zde na fóru budete chovat jako slušní lidé.
Redakce si vyhrazuje právo ve výjimečných případech smazat vulgární, urážlivé nebo nesmyslné příspěvky.