Diskusní fórum
![Haberman44](https://vesna.esports.cz/weby_data/forumy_all/user_smiles/photos/default/default.jpg)
![Smajlík Smajlík](/img/smajly/06.png)
Vím že to není úplně košer ke klubu,ale je to prostě tak.
![Smajlík Smajlík](/img/smajly/08.png)
Otázka: "Jste spokojeni?" je samozřejmě k ničemu ve vztahu k průzkumu trhu. Potřebuješ klást otázky tak, aby lidi odpovídali skutečně na co se ptáš. Na "jste spokojeni?" ti odpoví lidi, které to nezajímá a je jim to jedno, že ano. A pak ti odpoví ano i lidi, kteří neradi konfrontace. A pak ti odpoví ano lidi, kteří motor fanaticky a nekriticky milují tak, že si koupí i lejno, když na něm bude logo. Výsledek můžeš vzít a hodit do koše.
Spíš potřebuješ položit následující otázky:
Máte zájem o =M= Merch? Ano/Ne (dotazníky s NE můžeš rovnou zahodit)
Navštívili jste v posledním půl roce Fanshop v Kity Kentru? Ano/Ne (dotazníky s NE můžeš rovnou zahodit)
Koupily jste si něco? Ano/Ne
Proč jste si něco koupily/ nic nekoupily? Možnosti: kvlitní/nekvalitní, levné/přiměřené/drahé, zajímavé/nezajímavé, servis super/ servis na draka.
Koupíte si něco v následujícím půl roce?
Atd...
Plus tam zakomponuješ otázky, jejichž odpovědi se vzájemně vylučují, tak, aby jsi mohl vyřadit "dementní" data.
Až s takto promyšleným postupem dostaneš něco smysluplného (když dodržíš repre. vzorek).
Vlastně je to věda a kšeft. Kdyby to šlo pořádně dělat na koleni, není to věda a už vůbec né kšeft.
![Smajlík Smajlík](/img/smajly/06.png)
![Smajlík Smajlík](/img/smajly/08.png)
![Smajlík Smajlík](/img/smajly/06.png)
Já jsem tedy nehlasoval. Jednou za dva roky si koupím dres a raději si stejně vydražím originál. Mám tu mikinu od Kappy a je super, nic jiného bych si nekoupil, protože se mi to nelíbí. V minulém fanshopu jsem si koupil asi 2 trička, nic jiného se mi taky nelíbilo. Ale já jsem asi divnej, mě se obvykle líbí tak 2 věci z jakéhokoli fanshopu
![Smajlík Smajlík](/img/smajly/06.png)
I když co se týče dámskýho oblečení, taky bída.
Nevidel jsem tu anketu, ze ktere se vychazi ohledne spokojenosti, ale jaka je pravdepodobnost, ze nemale procento lidi povazuje za fanshop obchod, jehoz jmeno se nevyslovuje?
Takže,za dva dny fungování se kromě lindemanna nevyjádřil směrem k fanshopu kladně vůbec nikdo a to se zapojilo daleko více hlasujících než 50.Nakonec i z lindemanna vypadlo,že to bral jako recesi a kladné hodnocení napsal aby jako vůbec nějaké bylo.Pak svůj postoj přehodnotil na hodnocení opačné.
Závěrečné hodnocení tedy je NAPROSTÝ DEBAKL v neprospěch oficiálního fanshopu.
Doufám že si to tu pročetl někdo z vedení fanshopu a zapracují na velkém zlepšení.
ZROVNA VÝSLEDKY ZDEJŠÍHO FÓRA MAJÍ SAKRA VELKOU VÁHU.Děkuji všem,kdo se do ankety zapojil
![Smajlík Smajlík](/img/smajly/12.png)
"Největším překvapením je odchod zkušeného Heřmana, který navíc v klubu podepsal novou smlouvu. „V útoku ale vznikla velká konkurence a přišli kluci, kteří se nám líbili víc. Heřmi tady byl nějakou dobu a v určitých chvílích byl velmi platným hráčem. Bylo to jedno z těch těžkých rozhodnutí,“ neskrývá."
Zaregistrujte si své uživatelské jméno a nikdo se za vás již na fóru nebude vydávat! Základní registrace je zdarma.
Jsou diskuse vaším denním chlebem? Pořiďte si profi-registraci s vlastní ikonkou, prohledáváním dalšími službami. To vše jen za jednu SMS! více o profi registraci.
- Chcete-li udělat nový řádek, stačí zařádkovat enterem, netřeba používat html tagy.
- Děkujeme, že se zde na fóru budete chovat jako slušní lidé.
Redakce si vyhrazuje právo ve výjimečných případech smazat vulgární, urážlivé nebo nesmyslné příspěvky.