Diskusní fórum
odkaz
A novinář Jakub Konečný bude asi solidní nedouk, když ani neví, že původní německá (vymarska) vlajka byla cerno-cerveno-bila. Proto mají bílý dresy. Modrý dresy Italů zase plynou z tradiční barvy italských králů. Není nad servilniho novináře... Bohužel ten jeho nesmysl nikdo neopravil.
Já mám z fanshopu cca 5-6 věci a všechno zatím drží, takže to zkouším i osobně. A opět - netvrdím tím, že někdo jiný nemůže mít zkušenost jinou. Jen mám pocit, že tohle nepřipouštíte vy tady.
Každopádně si myslim, že nějaká kolekce určená pro běžný nošení, kde by se s logem motoru pracovalo jako s modním brandem...a bez nápisů kappa...by mohla mít úspěch. To logo samo o sobě je jednoduchý a na pohled funguje. Třeba ta úplně první varsity mikina byla úplně super.
Furt platí možnost osobní účasti pro KOHOKOLIV. Ty schůzky nejsou pouze pro členy nějakých skupin, to je jen nástroj k regulaci počtu lidí. Na začátku jsme si řekli max cca. 30 kusů, kdyby přišlo 40, tak se to taky asi dá, ale stovka se tam prostě nevleze. Ale 30 se nás nesešlo ještě nikdy, volný místa jsou vždycky.
Vlakový výjezd zrušen, zvolena náhradní varianta -> dva autobusy s celkovou kapacitou 103 lidí.
Ještě zbývá pár volných míst ! Tak na nic nečekej a přihlaš se na motorfans@email.cz
Více informací o výjezdu
odkaz
Přesně jsem věděl, že mi napíšeš to, že tržby mluví jasně. Ale když lidem nenabídneš nic lepšího, sáhnou i po h*vně. Proto jsem psal že když se přestane točit pivo, a bude se prodávat malinovka, tak si jí lidi taky koupí, protože mají žízen. Stejný je to teď s fanshopem. Jsou lidi, co si to koupí, protože prostě chtějí mít něco s motoráckým motivem Tady přece nejde vůbec o mě! Ale vem si že by se toho prodalo třebas ještě jednou tolik, kdyby to nebyl takovej hnus ty výrobky. To by se protáčeli Bednovi dolary v očích. Udělej pořádnou anketu znova, na FB i tady na webu, jak se líbí produkty ve fanshopu :D A uvidíš ....
Ale nechci tímhle příspěvkem samozřejmě tvrdit, že všechno s je eňo ňůňo.
Ten fotbal je zhovadilost nejhrubšího zrna. Fuj.
Pracovník z pumy: "čau zbyly nám tu na skladě takový de**lně zelený dresy, dáme Vám je s drobnou slevou!"
činovník na svazu: "ok, slevu nedávej ale o Váš profit se šábnem!"
(činovník na svazu se zamyslí - kua ale zelená, co s tím teď, no co zavolám kámošovi co dělá PR)
činovník: "čus, hele potřebuju zpropagovat že repre bude mít nový zelený dresy, nevymyslíš něco?"
PR kámoš: "zelená jo? na repre? no cywe... zelená, zelená... co je zelený? tráva, listí... hele listí - lípa - národní symbol! Dáme to k tomu!"
činovník: "super díky, přijď to prosím Tě okecat na tiskovku a pak pošli fakturu. Dík"
Peta69: no NKÚ se většinou zoufale snaží hlavně na nic nepřijít
Ta největší sranda je, že jednou to jsou dresy, jindy čepice, hrnečky a co já vím. Všechno je to ideální příležitost pro kamarádšofty. Tímhle je prorostlá celá státní sféra. Legendární reklamní propisky, za který MŠMT (na co ku*va potřebuje MŠMT reklamní předměty?) dalo 800 za kus, když reálná cena byla cca 25 korun, jsou jen kapka v moři.
ZČ: den doma/venku:
pondělí 2/4, středa 8/3, čtvrtek 1/0, sobota 4/8
O umístění v play off (28 kol):
pondělí 4/3, úterý 1/0, středa 2/4, čtvrtek 2/0, sobota 5/7
Sejde se např. to, že budeme hrát 3x po sobě venku: so 4.1., po 6.1., st 8.1. a pak znovu po 17.2., st 19.2., so 22.2.. Doma budeme hrát 3x po sobě st 22.1., so 25.1., po 27.1.
Takový ty podružnosti, jako například: co s penězi, které vydělám, kdy mám odejít z domova, kdy se mám vrátit, co na sebe, kdy bude oběd, kdy bude večeře, kam večer ... to rozhoduje manželka. Ale ty zásadní věci, jako například: jaký je náš poměr k Tajwanu, to dělám já.
Zaregistrujte si své uživatelské jméno a nikdo se za vás již na fóru nebude vydávat! Základní registrace je zdarma.
Jsou diskuse vaším denním chlebem? Pořiďte si profi-registraci s vlastní ikonkou, prohledáváním dalšími službami. To vše jen za jednu SMS! více o profi registraci.
- Chcete-li udělat nový řádek, stačí zařádkovat enterem, netřeba používat html tagy.
- Děkujeme, že se zde na fóru budete chovat jako slušní lidé.
Redakce si vyhrazuje právo ve výjimečných případech smazat vulgární, urážlivé nebo nesmyslné příspěvky.