Diskusní fórum
Zaregistrujte se ZDARMA nebo využijte výhody PROFI registrace. Více čtěte níže.
Filtr: výpis příspěvků ze dne "2019-1-26" | vypnout filtr
VojtaS. | Slavičín / ≡M≡
Reagovat
26.01.2019, 23:49
26.01.2019, 23:10
26.01.2019, 23:09
Motor jede do Prostějova, v sestavě už by měl být i uzdravený kapitán Kutlák
Zdroj: odkaz
Zdroj: odkaz
26.01.2019, 22:54
26.01.2019, 22:35
Chlast ne. Třeba až Vlček napíše knihu jako Řepka, tak se to z ní dozvíš.
Jo a autobus plnej kurev to taky nebyl.
Jo a autobus plnej kurev to taky nebyl.
26.01.2019, 22:02
Tohle moc nechápu, nepsal jsem nic o nějakých favoritech na baráž, jen že se Vsetínem nebude pr*el. Jeden zápas v tomto kontextu samozřejmě nic neznamená. Kdybych chtěl psát o favoritech na baráž, tak uvedu, že z posledních 15 utkání má Vsetín 37 bodů a my 25...
A to čtvrtfinálové překvapení na náš úkor by jako bylo, že by zázračně a zcela proti veškeré logice avšeobecným očekáváním vyřadil pátý čtvrtého, přestože měl po základní části o dva body míň?
A to čtvrtfinálové překvapení na náš úkor by jako bylo, že by zázračně a zcela proti veškeré logice avšeobecným očekáváním vyřadil pátý čtvrtého, přestože měl po základní části o dva body míň?
26.01.2019, 21:39
26.01.2019, 21:18
26.01.2019, 20:44
v roce 2017 jsme porazili tehdy celkem silnej Přerov, kterej hrál o playoff 8:0. Loni jsme takhle přejeli právě Vsetín. Nemyslím si, že to z nás tehdy dělalo bůhvíjaký favority na baráž. Od toho jsou jiný zápasy.
Stejně tak ze Vsetína nedělá favority na baráž to, že doma přejedou naprosto marný Ústí. Jasně, my jsme nebyli schopný doma s Ústím udělat ani bod, ale to z nás zase nedělá totální hňupy bez šance. Jihlava v postupový sezoně prohrála s Kadaní a i Vary měly loni překvapivý prohry.
Zkrátka - v playoff se uvidí, letos by při vyrovnanosti týhle ligy na její playoff sázel jen naprostej blázen. Čekám i to, že už ve čtvrtfinále dojde k nějakýmu překvapení. Jen budeme doufat, že to nebude na náš úkor.
Stejně tak ze Vsetína nedělá favority na baráž to, že doma přejedou naprosto marný Ústí. Jasně, my jsme nebyli schopný doma s Ústím udělat ani bod, ale to z nás zase nedělá totální hňupy bez šance. Jihlava v postupový sezoně prohrála s Kadaní a i Vary měly loni překvapivý prohry.
Zkrátka - v playoff se uvidí, letos by při vyrovnanosti týhle ligy na její playoff sázel jen naprostej blázen. Čekám i to, že už ve čtvrtfinále dojde k nějakýmu překvapení. Jen budeme doufat, že to nebude na náš úkor.
26.01.2019, 20:34
26.01.2019, 20:28
Taky mě to napadlo. Dneska příděl rovnoměrně rozdělen mezi všechny lajny. Jako jo, se Vsetínem letos pr*el nebude. Ale osobně bych byl rád, kdybychom se v semi potkalia zopakovali fantastické semifinálové série z 90. let, jen s opačným výsledkem.
26.01.2019, 20:23
Tak si počkám, až tu začne zase někdo vykládat, že Vsetín táhne jen jedna lajna. Na tenhle mančaft jsem letos v play off náramně zvědavej
26.01.2019, 20:13
Tak Jihlava udolala Kladno 5:4 za 2.bodíky...To máme pořád šanci dostat se před Kladno na 3.místo...Teď, aby uhráli nějaký body v Prostějově
26.01.2019, 20:13
26.01.2019, 20:12
26.01.2019, 20:08
Pokud na soukromém gymplu, kde platím školné, připočtu ještě dotace od státu (dle Výroční zprávy), tak mi vychází ročně na studenta asi 65 000 Kč. Průměrné zdanění jednoho zaměstnance je ročně brutálních asi 300 000 (včetně odvodů zaměstnavatele a včetně DPH), t.j. asi 60%. V případě zeštíhlení státního rozpočtu platícího stále více nesmyslů a snížení daňové zátěže by financování studenta z rodinného rozpočtu žádné sci fi nebylo. Stejně jako po deregulaci nájmů nevznikly davy babiček žijících pod mosty, tak by se to srovnalo i tady. V té naší socialistické republice ale naprosto nereálné.
26.01.2019, 20:08
26.01.2019, 20:05
26.01.2019, 20:03
26.01.2019, 20:03
26.01.2019, 20:01
26.01.2019, 19:57
26.01.2019, 19:53
26.01.2019, 19:52
26.01.2019, 19:51
Koukám podle toho bordelu na objektivu, že v Jihlavě je ta stejná kamera, co byla ve středu v Budějovicích. Kdyby jim někdo hodil na ten objektiv kemra, tak zřejmě koukáme do konce sezony na placené přenosy skrz kemra...
26.01.2019, 19:46
Tak si to pamatuju správně. Na pravém dolním rohu kotle (nejblíž schodišti na dnešní B2) stával týpek, kterej cítil v kostech, že už půjdeš. Vždycky jsme ho viděli, jak se přehrabuje ve šrajtofli, a do 30 vteřin potom ses objevil na schodech s basou. Neskutečně jsme se tomu chechtali, jak funguje pivní intuice či telepatie nebo co to bylo.
26.01.2019, 19:42
Tak dneska Ústí ve Vsetíně dva vlastní góly. Vsetínu tam teď padne i gól ze šatny. Jinak jsem sledoval Přerov s Prostějovem a Přerov zaslouženě 3 body s přehledem. Ještě hromadu šancí zahodili. Uvidíme co v Prostějově předvedeme.
26.01.2019, 19:29
26.01.2019, 19:28
26.01.2019, 19:24
Ono by stačilo, kdyby kraje zrušily některé střední školy nebo učební obory s maturitou.Studentů málo a maturitních oborů mnoho.Pokud ho nevezme jedna škola(bude chtít kvalitu), vezme ho druhá a penízky má ona.Takže ta první škola nebude pouštět studenta(peníze) konkurenci.A na učební obory jsou přijímáni žáci ze ZŠ, které mají z M, Aj, Čj čtyřky.A asi se shodneme, že tito studenti nejsou vhodní na maturitní obor.Ale úředníci, jak správně píšeš, nemají kou.le některé školy zrušit.
26.01.2019, 19:22
Tak ono s tou pravou putykou je to čím dál větší katastrofa obecně. Dokonce jsou místa, kde je to katastrofa s jakoukoli hospodou. Např. u nás (6500 obyvatel) se dá v pracovní dny jít na oběd do dvou hospod (pizzerie + vývařovna), o víkendu do jedné (pizzerie). Na večeři se dá jít celý týden do dvou hospod (pizzerie + pizzerie). Normální hospoda je tu jen jedna, tam se ale nevaří...
Jinak na ten zlatý věk Motoru v 90. letech mám stejné vzpomínky jako ty. Asi takto bych to řekl: odkaz
Jinak na ten zlatý věk Motoru v 90. letech mám stejné vzpomínky jako ty. Asi takto bych to řekl: odkaz
26.01.2019, 19:02
Myslim, ze to je hokej pro oko, utocny a rychly. Snad to Jihlava da. Rozhodne se bavim. Jihlava Go!
26.01.2019, 19:01
26.01.2019, 18:59
26.01.2019, 18:57
26.01.2019, 18:55
26.01.2019, 18:47
26.01.2019, 18:43
26.01.2019, 18:40
26.01.2019, 18:31
naprosto souhlasím. Jenže zkus krajskýmu úředníkovi z odboru školství vysvětlit, že učit 20 studentů je daleko efektivnější, než učit jich 30. Zkus mu vysvětlit, že tě zajímá kvalita. Úředníky kvalita nezajímá! Inspekce přijede na hloubkovou inspekci a týden kontrolujou jen to, jestli máš dobře zápis v třídnici a tématickej plán, jestli jsi vyplnil správně formuláře a jestli jsou v cajku cesťáky. Jak učíš, nikoho nezajímá.
Vyhoď ze své školy 40 studentů, kteří na to nemají. Do týdne tam máš tu inspekci a do dvou týdnů se odvolává ředitel, protože se ukáže, že ti vyhození neměli správně vyplněný a podepsaný formulář pedagogické podpory. (jo, čtete správně, když někdo propadá, protože je lempl, musí škola (!!!) sepsat plán pedagogické podpory)
Věřte mi, nebo ne, myslete si, že jsem naivní snílek a blázen, mně je to jedno. Ale já tvrdím, že učitelé a ředitelé chtějí kvalitu a chtějí kvalitní absolventy. Stát jim do toho ale háže vidle například tím, že zavedl státní maturitu, která znamená snížění nároků na cca třetinu (na gymplech) v ČJ, na desetinu v AJ a na čtvrtinu v matice. Zeptej se matikářů a češtinářů, jak jsou spokojení s tím, že jim stát kecá do toho, jak a co se má zkoušet. Jako kdyby doktor měl při operaci za zadkem úředníka, kterej by mu říkal, jak má operovat!
Problém je u nás jednoznačně v lidech, kteří školství řídí (a nemyslím ministry, myslím úředníky), ředitelé dělají, co se dá a učitelé učí, jak se dá.
A poslední postřeh, nechci to tu plevelit offtopicem... Moji studenti jsou maturanti. O tom, že by šli učit, neuvažuje ani jeden. Přitom předpoklady jich má hned několik, byli by orpavdu dobří učitelé a většina třídy má (nebo měla v průběhu gymplu) vyznamenání a jsou úspěšní v soutěžích. Zkuste hádat (máte jeden pokus), proč o kariéře učitele nikdo z nich neuvažuje. I ten devatenáctiletej student ví, kde je problém, jen zbytek společnosti dělá, že ho nevidí.
Vyhoď ze své školy 40 studentů, kteří na to nemají. Do týdne tam máš tu inspekci a do dvou týdnů se odvolává ředitel, protože se ukáže, že ti vyhození neměli správně vyplněný a podepsaný formulář pedagogické podpory. (jo, čtete správně, když někdo propadá, protože je lempl, musí škola (!!!) sepsat plán pedagogické podpory)
Věřte mi, nebo ne, myslete si, že jsem naivní snílek a blázen, mně je to jedno. Ale já tvrdím, že učitelé a ředitelé chtějí kvalitu a chtějí kvalitní absolventy. Stát jim do toho ale háže vidle například tím, že zavedl státní maturitu, která znamená snížění nároků na cca třetinu (na gymplech) v ČJ, na desetinu v AJ a na čtvrtinu v matice. Zeptej se matikářů a češtinářů, jak jsou spokojení s tím, že jim stát kecá do toho, jak a co se má zkoušet. Jako kdyby doktor měl při operaci za zadkem úředníka, kterej by mu říkal, jak má operovat!
Problém je u nás jednoznačně v lidech, kteří školství řídí (a nemyslím ministry, myslím úředníky), ředitelé dělají, co se dá a učitelé učí, jak se dá.
A poslední postřeh, nechci to tu plevelit offtopicem... Moji studenti jsou maturanti. O tom, že by šli učit, neuvažuje ani jeden. Přitom předpoklady jich má hned několik, byli by orpavdu dobří učitelé a většina třídy má (nebo měla v průběhu gymplu) vyznamenání a jsou úspěšní v soutěžích. Zkuste hádat (máte jeden pokus), proč o kariéře učitele nikdo z nich neuvažuje. I ten devatenáctiletej student ví, kde je problém, jen zbytek společnosti dělá, že ho nevidí.
26.01.2019, 18:29
S tim vším souhlasím. Ale mou nasranost z kvality zdejšího školství to nemírní. Je třeba něco změnit.
Škola by měla lidem dát možnost, dělat co chtějí a díky tomu mit větší šanci na šťastný život.
Stokrát raději bych byl, za produkci šťastných uklízeček, namísto zástupu nasraných úřednic.
Společnost, která neprodukuje šťastné lidi, považuji za větší problém, než přechodníky. Výchova befeleme robotů, je asi dobrá pro jejich snadnou ovladatelnost, ale se šťastným prožitím života to nemá nic společného. Vzdělání nás má i obohacovat a přispívat k našemu vnitřnímu rozvoji.
Při existenci tolika negativních nálad ve společnosti je jasné, že se to nedaří. A jsou například i rozvojové země, kde by jistě neměli o větném rozboru ani páru, ale lidé jsou tam šťastnější.
Možná i proto, že nežijí stresem z toho, zda je nestihne nějaký trest za to, že nezvládají látku ve škole. Možná se pro naši společnost stalo až příliš důležitým to, zda všichni umí větné rozbory. Co když je mnohem důležitější vychovat šťastnou uklízečku?
Škola by měla lidem dát možnost, dělat co chtějí a díky tomu mit větší šanci na šťastný život.
Stokrát raději bych byl, za produkci šťastných uklízeček, namísto zástupu nasraných úřednic.
Společnost, která neprodukuje šťastné lidi, považuji za větší problém, než přechodníky. Výchova befeleme robotů, je asi dobrá pro jejich snadnou ovladatelnost, ale se šťastným prožitím života to nemá nic společného. Vzdělání nás má i obohacovat a přispívat k našemu vnitřnímu rozvoji.
Při existenci tolika negativních nálad ve společnosti je jasné, že se to nedaří. A jsou například i rozvojové země, kde by jistě neměli o větném rozboru ani páru, ale lidé jsou tam šťastnější.
Možná i proto, že nežijí stresem z toho, zda je nestihne nějaký trest za to, že nezvládají látku ve škole. Možná se pro naši společnost stalo až příliš důležitým to, zda všichni umí větné rozbory. Co když je mnohem důležitější vychovat šťastnou uklízečku?
26.01.2019, 17:53
Jasně, je rozdíl učit 1 žáka a 30 žáků s různou úrovní schopností a IQ. Primárním problémem ale jsou imho požadavky dané systémem. Stát řekl, že chce víc středoškoláků a vysokoškoláků a máme je. Ovšem za jakou cenu? V těch školách je spousta žáků jejichž schopnosti na to nestačí, takže se musela snížit kritéria. A místo toho, aby schopní učitelé učili schopné žáky, musí ztrácet čas s těmi neschopnými.
Jako bychom řešili to, že nedokážeme dát gól, zvětšováním branek. Jistě, gólů bude víc..
Jako bychom řešili to, že nedokážeme dát gól, zvětšováním branek. Jistě, gólů bude víc..
26.01.2019, 17:43
On to byl takovej rodinnej podnik,čili jsi tam mohl merčit i starší ,ale i mladší ženský,než je na snímku.Chodily pomáhat hlavně na ty vypjatější zápasy,kde se čekalo víc lidí a byly hlavně u těch párků a klobás.Pípu jsem si povětšinou pohlídal sám a to jsem stíhal rozlejvat i kořku.
26.01.2019, 17:38
Nevím již jestli je to přesně ta paní... Nechci jí urazit, ale řekl bych že tam bejvala starší paní než ta na foto.Ale může to zkreslovat.Perfektní tam bylo to družení s fans jinejch klubů. Třeba jako na foto s ROPÁKAMA, nebo s perníkama, atd. To je již dnes bláhová představa.Tenkrát se bojovalo jen na ledě.U piva se běžně sedělo s fans z jiných klubů a byla pohoda. Jen s Plzní to bylo takové vostřejší i co se týče fans co pamatuji. Zdravím Pitralona a tu jeho cházku vychlastanejch trosek
26.01.2019, 17:25
26.01.2019, 17:14
26.01.2019, 16:58
26.01.2019, 16:56
Ohledně toho vzdělání, to je podle mě na samostatný fórum
nebo alespoň na debatu dlouhou několik přestávek.
Podle mě to vždy závisí hlavně na učiteli. Samozřejmě, že žáci se musí chtít něco naučit, ne bojkotovat. Ono učitelu není mnoho a navíc ne každý má předpoklady učit. To bych řekl, že je dost problém. Učitelé by měli být elita národa, protože nejvíce ovlivňují celou společnost. A tím pádem i dostatečně finančně ohodnoceni. Ale to je na delší debatu.
To zbyna: od jedné učitelky jsem slyšel, že byla týden ve Vídni a kvalita jejich výuky byla oproti té naší strašná.
Zpět k hokeji, dnes bude zajímavý zápas Jihlava Kladno. A já osobně Kladnu moc nevěřím.
nebo alespoň na debatu dlouhou několik přestávek. Podle mě to vždy závisí hlavně na učiteli. Samozřejmě, že žáci se musí chtít něco naučit, ne bojkotovat. Ono učitelu není mnoho a navíc ne každý má předpoklady učit. To bych řekl, že je dost problém. Učitelé by měli být elita národa, protože nejvíce ovlivňují celou společnost. A tím pádem i dostatečně finančně ohodnoceni. Ale to je na delší debatu.
To zbyna: od jedné učitelky jsem slyšel, že byla týden ve Vídni a kvalita jejich výuky byla oproti té naší strašná.
Zpět k hokeji, dnes bude zajímavý zápas Jihlava Kladno. A já osobně Kladnu moc nevěřím.
26.01.2019, 16:56
Gaussovo křivka se vochcat nedá a byť v případě kantorů je to oproti běžný populaci lehce posunutý směrem vpravo díky nutnosti absolvovat vysokou školu, tak odhadem půlka je jich úplně k hovnu. Ovšem nejni třeba zoufat, moje zkušenost z germánský střední školy je taková, že podíl idi0tů ve sborovně je ještě daleko vyšší než u nás.
Můj závěr z toho všeho se velmi blíží tomu tvojemu, celej ten systém je tak přeplácanej a neefektivní, že je potřeba ho obsadit tak velkým množstvím personálu, kterej prostě v potřebný kvalitě žádná společnost nejni schopná vygenerovat.
Můj závěr z toho všeho se velmi blíží tomu tvojemu, celej ten systém je tak přeplácanej a neefektivní, že je potřeba ho obsadit tak velkým množstvím personálu, kterej prostě v potřebný kvalitě žádná společnost nejni schopná vygenerovat.
26.01.2019, 16:43
tak já strávil nějakej čas na stážích v zahraničí a řekl bych, že nejšílenější zážitky mám ze škol z Dánska, Švédska atd. Celkem hrůzný zkušenosti máme s tím, co se studenti (ne)naučili za rok v Německu nebo Francii. O čem píšu? Jo, ono je krásný, že se tam neučí "memorovat" a učí se "kriticky myslet", ale má to svoje mouchy. Viděl jsem borce, co měl prezentaci o Brazílii a celou dobu o ní mluvil jako o africký zemi. Viděl jsem hodinu matiky v posledním ročníku v Dánsku, kde se učili 50 minut v kuse, jak se pomocí kalkulačky zjistí hodnota funkce sinus. O tom, co to ta funkce vůbec je, se tam vůbec neučí. Když jsem se ptal, proč jim nevysvětlí, co to vůbec je, řekla mi ta kolegyně "ale vždyť je hlavní vědět, kde je to na kalkulačce"... Když jsem se jí zeptal, proč jim nevysvětlila, proč ta funkce nikdy nemá hodnotu vyšší než 1, koukala na mě, jak kdybych spadl z Marsu.
Myslím, že tohle ofrňování nad naším systémem vzdělání plyne jen z toho, že jste nikdy neviděli, jak to probíhá jinde
Myslím, že tohle ofrňování nad naším systémem vzdělání plyne jen z toho, že jste nikdy neviděli, jak to probíhá jinde
26.01.2019, 16:41
Jo jo, přesně tam.Scházeli se tam i lidi z kotle.Ještě mladej Pajky, Arpád,Bean atd. Za pultem byla i příjemná paní.Pěkná útulná hospůdka a super sortiment.Jídla,pití, všeho velký výběr.Všude před halou nádherná vůně klobás a párků.Tehdy jsem byl i u toho, když málem dostal Brada na bradu od kluků z kotle
Krásný časy z mého mládí
Krásný časy z mého mládí
26.01.2019, 16:35
Dívej, za jednu individuální hodinu jsem schopnej naučit gymnazistu měsíční učivo a ještě u toho budu pít kafe. To absolutně nejde srovnávat s výukou celý třídy. Když jsem měl studentku, co byla rok v zahraničí, doučil jsem jí roční učivo z nadstavbový matematiky (matice, determinanty, parametrický rovnice, komplexní čísla) za 3-4 sezení. Tj. 80 hodin výuky ve škole za 3-4x2 hodiny. Myslíte, že chceme 32 lidí ve třídě? Ne, taky bychom byli radši, kdyby bylo 16 lidí ve dvou třídách, ale on to snad někdo zaplatí? V ČR, kde se na financování škol kašle? (a pozor, vůbec teď nemyslím výši platů, o tom se absolutně nechci bavit)
A co se memorování týče... každou chvíli řešíme s kolegy spíš to, že všechno spadlo do opačnýho extrému - děcka se neumí naučit nazpaměť skoro nic a hroutí se z toho, že si mají pamatovat značky chemických prvků...
No a k tomu profilování - na ZŠ se výrazněji profilovat nejde, protože je to prostě ZŠ. A na střední škole se buď profiluju oborem jako takovým, nebo jsem na gymplu. A gympl je všeobecně vzdělávací škola (důraz na slovo "všeobecně"). Těžko můžu studenta profilovat, když sám ještě neví, co chce dělat, co mu půjde. Maturanti běžně v lednu netuší, na jakou VŠ si dají v únoru přihlášku (cca 20 z 25). A navíc - na gymplech se většinou vedou volitelný předměty a v tom je ta profilace. Třeba u nás (a nejsme sami) má maturant češtinu, dva cizí jazyky, matiku, tělocvik a 5 předmětů, který si sám zvolil v průběhu posledních 3 let studia. To je, řekl bych, sakra silná profilace.
Víc to fakt nejde. Kraje odmítají financovat víc profilovanou výuku - už tak na nás mají kecy. Takže dochází k "parádám" typu 25 lidí ve skupině na konverzaci z cizího jazyka, protože kraj nám odmítl rozdělení na 12 a 13.
A co se memorování týče... každou chvíli řešíme s kolegy spíš to, že všechno spadlo do opačnýho extrému - děcka se neumí naučit nazpaměť skoro nic a hroutí se z toho, že si mají pamatovat značky chemických prvků...
No a k tomu profilování - na ZŠ se výrazněji profilovat nejde, protože je to prostě ZŠ. A na střední škole se buď profiluju oborem jako takovým, nebo jsem na gymplu. A gympl je všeobecně vzdělávací škola (důraz na slovo "všeobecně"). Těžko můžu studenta profilovat, když sám ještě neví, co chce dělat, co mu půjde. Maturanti běžně v lednu netuší, na jakou VŠ si dají v únoru přihlášku (cca 20 z 25). A navíc - na gymplech se většinou vedou volitelný předměty a v tom je ta profilace. Třeba u nás (a nejsme sami) má maturant češtinu, dva cizí jazyky, matiku, tělocvik a 5 předmětů, který si sám zvolil v průběhu posledních 3 let studia. To je, řekl bych, sakra silná profilace.
Víc to fakt nejde. Kraje odmítají financovat víc profilovanou výuku - už tak na nás mají kecy. Takže dochází k "parádám" typu 25 lidí ve skupině na konverzaci z cizího jazyka, protože kraj nám odmítl rozdělení na 12 a 13.
26.01.2019, 16:26
Základní školy se svojí unifikací a direktivou nejlíp ze všeho naučí k odporu k učení se, který přesává být nástupem do ZŠ hrou a zábavou, ale stresem provázející povinností s trestem a negativní nálepkou v případě jakýhokoli selhání. Taková je i moje zkušenost a můj dojem po tom, co jsem tim prošel. V každým případě jsou země na světě, kde je to ještě horší. Většinou autoritativní a kolektivistický, kde štěstí a touhy jednotlivce nejsou důležitý.
26.01.2019, 16:26
Pokud jsi chodil po zápase na pivko do bufetu na "dvojce", můžu ti říct,že jsem ti ho natočil já sám osobně
Jukni na toto: odkaz
Jukni na toto: odkaz
26.01.2019, 16:22
Jen drobnost ke školství. V dnešní době, by se mělo dbát hlavně na kritické myšlení:
Kritické myšlení, kritický postoj nebo také kritičnost (z řeckého κριτικa (dlouhý řetězec byl zkrácen) - schopnost rozhodnout či rozlišit, od κρίνω/krinó - rozlišuji, soudím) znamená schopnost:
-nepodléhat prvnímu dojmu, obecnému mínění nebo naléhavosti nějakého sdělení,
-naivně nepřebírat tradované názory,
-dokázat zaujmout odstup a připustit odlišný pohled,
-vytvořit si vlastní názor na základě vědomostí a zkušeností jak vlastních, tak i jiných kvalifikovaných osob.
Kritické myšlení, kritický postoj nebo také kritičnost (z řeckého κριτικa (dlouhý řetězec byl zkrácen) - schopnost rozhodnout či rozlišit, od κρίνω/krinó - rozlišuji, soudím) znamená schopnost:
-nepodléhat prvnímu dojmu, obecnému mínění nebo naléhavosti nějakého sdělení,
-naivně nepřebírat tradované názory,
-dokázat zaujmout odstup a připustit odlišný pohled,
-vytvořit si vlastní názor na základě vědomostí a zkušeností jak vlastních, tak i jiných kvalifikovaných osob.
26.01.2019, 16:12
S tím, v jak žalostném stavu je školství souhlasím, ostatně důsledky toho všeho jsou zřetelné v tom, jak se lidi chovají nejen na diskuzních fórech. Omezenost se šíří geometrickou řadou a srážka s blbcem je v dnešní době skoro každodenním chlebem.
26.01.2019, 15:39
Specializaci je opravdu težké do základního vzdělání nacpat. Spíš to bylo myšleno jako jedna z cest oproti té katastrofě, co se děje nyní. Základní vzdělání by mělo maximálně otevřít možnosti pro výběr další specializace.
Jak k tomu napomáhá befel, který umím do další písemky, netuším.
Lepšího člověka to ze mě neudělalo. Nasranějšího rozhodně ano. Učitelé sotva stihaji opsat látku na tabuli a poté jí vyzkoušet. To nepovažuji za učení. To může opravdu dělat opice.
Samozřejmě nehovořím o všech. A za hlavni příčinu považuju přeplňené osnovy, znemožňující jakýkoliv individuální přístup. Zda za to může větný rozbor, nebo princip učení postavený na strachu a trestu, nechávám na posouzení povolanějším.
Jak k tomu napomáhá befel, který umím do další písemky, netuším.
Lepšího člověka to ze mě neudělalo. Nasranějšího rozhodně ano. Učitelé sotva stihaji opsat látku na tabuli a poté jí vyzkoušet. To nepovažuji za učení. To může opravdu dělat opice.
Samozřejmě nehovořím o všech. A za hlavni příčinu považuju přeplňené osnovy, znemožňující jakýkoliv individuální přístup. Zda za to může větný rozbor, nebo princip učení postavený na strachu a trestu, nechávám na posouzení povolanějším.
26.01.2019, 15:39
Tak jinak.Kohy v jeho příspěvku z 13.1. neřekl Doležala konkrétně,ale psal že vetovat můžeme pouze jednoho.Tomu už jsem porozuměl.Ale furt mi není jasné, proč na otázku myslím od alkáče, z jakého důvodu Doležala klub nevetuje, mu byla podána tato odpověď od Kohyho.Vetovat smíme pouze jednoho.To znamená, že klub už v té době vetoval jiného adepta.Tomu taky rozumím. Ale dneska jsem tu četl, že si klub může vetovat dle libosti,ale vždy jen jednoho.Tak proč by to nemohl být zrovna ten OSEL z Havlbrodu? Když libovolně tak libovolně. Prostě kus za kus.
26.01.2019, 15:21
Moje dcera vloni dokončila základku. Kdybych tu popisoval své pocity, bylo by to hodně smutné čtení. Jinde to samozřejmě může být lepší, ale moje zkušenost je taková, že ty učitelky jsou mimo školství těžko použitelné. Jak se říká, zadarmo drahé. Jsme na sportovních stránkách, tak uvedu 1 příklad - během celého druhého pololetí se holky na tělocviku ani jednou nepřevlekly; pokyn zněl - nějak se tu zabavte.
26.01.2019, 14:53
Nespletl ses? Jsem si prakticky jist, že Kohy ví, jak ten systém funfuje a nic takového jsem od něj nečetl.
K debatě o vzdělávání. Myslím, že základní vzdělání je základní a tady prostor pro specializaci a výběr předmětů moc nevidím. Dál naopak ano. Jinak ale budu do značné míry souhlasit s Pistonem, že je kladen až přílišný důraz na pouhé memorování látky a systém nenutí žáky učivo pochopit. Je divné, když učím neteř matematiku a za hodinu ji naučím víc, než do ní nacpe škola (střední) za týden. Tím se vůbec nechci strefovat do Zbyňka, co učitel to jiný přístup. Bohudík a zároveň bohužel. Každopádně vzdělávací systém jako celek imho dobře nefunguje.
Co se týká mateřského jazyka, jsem spíše konzervativní. Souhlas s úpravou velkých písmen, odstraněním archaismů atd. Jazyk se prostě vyvíjí. Ale rozhodně ne s odstraněním rozdílů v příčestí minulém či mně. To už není vývoj, to už je pro mě prasárna.
K debatě o vzdělávání. Myslím, že základní vzdělání je základní a tady prostor pro specializaci a výběr předmětů moc nevidím. Dál naopak ano. Jinak ale budu do značné míry souhlasit s Pistonem, že je kladen až přílišný důraz na pouhé memorování látky a systém nenutí žáky učivo pochopit. Je divné, když učím neteř matematiku a za hodinu ji naučím víc, než do ní nacpe škola (střední) za týden. Tím se vůbec nechci strefovat do Zbyňka, co učitel to jiný přístup. Bohudík a zároveň bohužel. Každopádně vzdělávací systém jako celek imho dobře nefunguje.
Co se týká mateřského jazyka, jsem spíše konzervativní. Souhlas s úpravou velkých písmen, odstraněním archaismů atd. Jazyk se prostě vyvíjí. Ale rozhodně ne s odstraněním rozdílů v příčestí minulém či mně. To už není vývoj, to už je pro mě prasárna.
26.01.2019, 14:23
Jóó,to byli nádherný časy hokeje v ČB.Tedy aspoň pro mě.V nějakém devadesátém čtvrtém jsem začal jezdit.Starej zimák,pokladny ve stavebních buňkách,klobásky před staďákem super,po zápasech občerstvení ve starej hospodě vedle zimáku.Vždy akorát dávali BBV, tak jsem s chutí pozoroval v opakovačce jak jsme před chvílí vyprovodili toho, nebo onoho.V kotli nadupanej Kaštan (ještě na druhé straně,pod hodinama).V nádherných modrobílích dresech se proháněli borci jako Ruda Suchánek, Ťoupalové,Arpád,Vošta,Olda Svoboda atd. Jako mladý ucha začínali Štrbič,Martínek,Šimi..... Nádhera,díky za připomenutí té doby
26.01.2019, 13:54
Můžeš si udělat z mého textu i takový závěr. Základní škola mi dala tolik, kolik bych se naučil sám za jeden rok domácí výuky.
Naopak VŠ mě bavila, nemusel jsem tam chodit. Rozhodně nepíšu, že se nemá nic učit. Klidně ať je výuky 2 x tolik. Ale ať si každý může vybrat. Mluvim o obrovském množství h.ven, které se musíš učit nazpaměť a které zapomeneš týden potom. Někoho toto asi obohatilo. Já říkám, že tento 200 let starý systém je zloděj času a zlo. Rozhodně to je na delší debatu a mám respekt ke všem, které základní škola bavila a výuku si užívali. Já bych raději pracoval s Karabachem v krematoriu, než koukal na otrávené učitele, které jejich práce sere.
Naopak VŠ mě bavila, nemusel jsem tam chodit. Rozhodně nepíšu, že se nemá nic učit. Klidně ať je výuky 2 x tolik. Ale ať si každý může vybrat. Mluvim o obrovském množství h.ven, které se musíš učit nazpaměť a které zapomeneš týden potom. Někoho toto asi obohatilo. Já říkám, že tento 200 let starý systém je zloděj času a zlo. Rozhodně to je na delší debatu a mám respekt ke všem, které základní škola bavila a výuku si užívali. Já bych raději pracoval s Karabachem v krematoriu, než koukal na otrávené učitele, které jejich práce sere.
26.01.2019, 13:53
No tak nevím,proč tu nedávno psal Kohy,že už nemůžeme vetovat Doležala.Jestli se to může měnit dle libosti,tak v čem je problém odstřihnout na naše zápasy toho zaujatého vejra? Napadá mě jen varianta,že se klubu jeho výkony líbí, nebo že alespoň nevybočují z normálu.Tak to ale potěš prd.l
26.01.2019, 13:51
26.01.2019, 13:32
26.01.2019, 13:15
Ano je to tak, viz článek, kterej tu nedávno někdo odkazoval: odkaz
Podle mě je to tak správně, i když asi málokdo to veto nějak často mění. Je třeba myslet na to, že není potenciální problém jen to, že by nějaký rozhodčí konkrétnímu klubu vědomě škodil, ale i to (a možná i spíše), že by nějakému konkrétnímu klubu připískával.
Podle mě je to tak správně, i když asi málokdo to veto nějak často mění. Je třeba myslet na to, že není potenciální problém jen to, že by nějaký rozhodčí konkrétnímu klubu vědomě škodil, ale i to (a možná i spíše), že by nějakému konkrétnímu klubu připískával.
26.01.2019, 12:58
A jak to tedy funguje v praxi?To že jako jeden tejden nám vadí rozhodčí X, tak ho vetujeme a druhej tejden nám vadí rozhodčí Y, tak se automaticky deaktivuje veto rozhodčího X a aktivuje se pro rozhodčího Y? A takhle furt dokola?To je panečku pěknej guláš.Já myslel že veto rozhodčího který klubu nevyhovuje je dlouhodobé.Ale jestli to funguje jak píšeš,tak mi tam prostě chybí to veto řezníka z Havlbrodu.
26.01.2019, 12:54
26.01.2019, 12:42
Existuje jeden zápas, kde padly 3 ks v ještě kratším čase než v tom Znojmě, celé se to odehrálo v poslední minutě a obrátilo se tím skóre... Dodneška je mi z toho zle, když si na to vzpomenu, a divím se, že takový pamětník jako Kurt si to nepamatuje, zřejmě to vytěsnil...
odkaz
odkaz
26.01.2019, 12:29
Reakce na jeníček: ...škoda Petra! ;(...
promrhala obrovskou šanci v sedmým gamu prvního setu, tam vedla 40-0 a měla 3 bb. Pak se sice zvedla, ale ve třetím setu jí dohnalo to, že jakmile přivedla soupeřka míček do hry, tak v delších výměnách Petra nestíhala. Je to veliká škoda, protože mohla vyhrát. Škoda i momentu v tiebreaku, kdy jasně při podání hrála páska, ale neopakovalo se podání. Navíc hned to další šlo do autu, ale Kvitová si nevzala challenge, protože si toho asi nevšimla a pokračovala ve výměně, kterou prohrála.
26.01.2019, 12:26
26.01.2019, 12:22
26.01.2019, 12:22
26.01.2019, 12:13
26.01.2019, 12:08
26.01.2019, 12:00
26.01.2019, 11:54
Kohy,naznačoval jsi tu nedávno,že už nemá klub možnost veta.Mohl bys prosím napsat na kterém rozhodčím jsme ji vyčerpali? Zajímá mě,kdo byl ještě větší adept než Doležal....
26.01.2019, 11:26
ok, takže chápu to správně, že tebe nebavila škola, proto je všechno špatně? Nechci se do toho pouštět, protože by to chtělo probrat spíš osobně. Každopádně to, že se není třeba nic učit, protože jde všechno najít na webu, je největší ptákovina, jakou se jde dočíst. Jakože doktor, až bude operovat, si vygooglí, kde je jaká kost, protože si to přece nebude pamatovat, když to jde najít?
26.01.2019, 10:59
Proti proudu. Můj názor je, že se nyní 8 hodin dřepí ve škole a v reálu dáváš pozor cca 1 hodinu. To je pro mě větší zlo, než větný rozbor. Několik ztracených let o něčem, co znát nechci a pamatovat si nebudu. Systém nenabizi oblasti na které se můžeš zaměřit. Učení nesmyslů, které si na netu najdeš za 3 vteřiny. Učitelé, které nezajímá žák, ale jak rychle odvykládat osnovy. Hnus hnus hnus. Školství je takovej hnus, že větný rozbor je ten nejmenší problém.
26.01.2019, 10:35
26.01.2019, 10:33
26.01.2019, 10:26
...sláva! ..Dnes na veselský zimáček přijede "mega persona". Náboru malých hokejových adeptů se zůčastní, sám velký Sláva! Na svazové úrovni již doj.ebal kde co ..tak teď objíždí malé kluby (kde to ještě funguje) a kálí zde své rady a "svá" moudra.
26.01.2019, 09:53
nevím jestli je to "novodobé", ale v zápase se Znojmem to =M= zvládl rychleji odkaz
26.01.2019, 09:38
26.01.2019, 09:33
26.01.2019, 09:25
26.01.2019, 09:07
Už je to pár let, co jsem někde četl na téma psacího písma nějaký příběh z Kanady. Jakási paní tam dala nějaké holčičce dárek s lístkem, na kterém bylo napsané věnování či co. Holčička prý na to nešťastně koukala, a když se jí přítomní dospělí ptali, proč je smutná, tak odpověděla, že to neumí přečíst. Ona se prý vě škole vůbec neučila psací písmo. Ten článek byl tedy tuším primárně o tom, jak tím, že dneska děti už často jen "datlují", se mj. ztrácí vyšší motorické schopnosti lidské ruky. Inu - všechno souvisí se vším. I kdyžtedy třeba já, který píšu jako čuně, jsem na velké tiskací přešel již dávno, jinak bych ani sám po sobě nepřečetl, co jsem vlastně napsal
26.01.2019, 08:59
Sice jsem míval z češtiny resp.z pravopisu jedničky dvojky,ale přesto sem tam chybu udělám. Dnes,když jsou např.při psaní emailu či sms zprávy ty různé opravy pravopisu,tak se člověk ani nějakým y/i resp. mě/mně, nezabývá. Ono se to přece opraví samo a co je psáno,to je dáno.Málokdo si to po sobě pak ještě přečte. Co mě však sejří je,že čím víc datluju na počítadle,tak zapomínám psát normálně ručně tužkou na papír. Nedávno mi došlo,že mám co dělat i s psaním psacího písma.Jó tiskace to je prča,ale psát jak jsme se to učili od první třídy? No už to nedávám.Třebas už na to skoro v padesáti mám nárok
Ale vrátím se k hokeji.Včera jsem sledoval Bolku, jak si podala Hradec.Myslím,že v naší nejvyšší lize vytvořili domácí hráči novodobý rekord,protože dát tři góly během 56 vteřin ,navíc necelé čtyři minuty do konce zápasu,ani nevím,jestli kdo dal. Tak zdar borci.
Ale vrátím se k hokeji.Včera jsem sledoval Bolku, jak si podala Hradec.Myslím,že v naší nejvyšší lize vytvořili domácí hráči novodobý rekord,protože dát tři góly během 56 vteřin ,navíc necelé čtyři minuty do konce zápasu,ani nevím,jestli kdo dal. Tak zdar borci.
26.01.2019, 08:59
26.01.2019, 08:35
Hele, to jsem chtěl použít já! A úplně stejně!
Zbyňa: četl jsem a mám cca stejný názor. Bod 1 jednoznačně ano, to je prostě nelogický binec. Aby jste/ aby jsme - tam mi to hlava nebere ani proto, že se tam liší výslovnost správného a špatného tvaru. Co by mi třeba ze stejného důvodu až tak nevadilo, je bod 6. Tam mi přijde, že mluvený jazyk se v tomto směru opravdu posunuje. Obecně si myslím, že pravidla zápisu jazyka by měla co nejvíce vycházet z mluvené řeči a každý jazyk se samozřejmě neustále vyvíjí, takže rozumné změny (a to podtrhuji) v pravidlech zápis mají čas od času smysl.
Zbyňa: četl jsem a mám cca stejný názor. Bod 1 jednoznačně ano, to je prostě nelogický binec. Aby jste/ aby jsme - tam mi to hlava nebere ani proto, že se tam liší výslovnost správného a špatného tvaru. Co by mi třeba ze stejného důvodu až tak nevadilo, je bod 6. Tam mi přijde, že mluvený jazyk se v tomto směru opravdu posunuje. Obecně si myslím, že pravidla zápisu jazyka by měla co nejvíce vycházet z mluvené řeči a každý jazyk se samozřejmě neustále vyvíjí, takže rozumné změny (a to podtrhuji) v pravidlech zápis mají čas od času smysl.
26.01.2019, 08:32
Porovnavat to s matikou je nefer. V matice se pravidla pro scitani zlomku zmenit nemohou, ale jazyk se vyviji a meni neustale.
Nektery body mi prijdou hodne radikalni, ale rozumim jeho pohledu. Proc prvni cizi jazyk, ktery se ve skole ucime, musi byt spisovna cestina, kterou naprosta vetsina naroda nemluvi?
Nektery body mi prijdou hodne radikalni, ale rozumim jeho pohledu. Proc prvni cizi jazyk, ktery se ve skole ucime, musi byt spisovna cestina, kterou naprosta vetsina naroda nemluvi?
26.01.2019, 08:07
26.01.2019, 07:30
Však jsem to sem dal hlavně pro odlehčení. S něčím se ve větší či menší míře souhlasit dá. Já osobně jsem rád hlavně za otevření jakékoliv diskuse. Fakt že se z přečtení článku v někom může začít vařit žluč vítám pouze jako zpestření
Toto fórum ovšem považuji za zajímavý zdroj informací a rád si přečtu názory místních na jakékoliv téma. (i ty politické disputace mě kupodivu baví)
Toto fórum ovšem považuji za zajímavý zdroj informací a rád si přečtu názory místních na jakékoliv téma. (i ty politické disputace mě kupodivu baví)
26.01.2019, 07:00
NHL si se svými odbory zatím nevjela do vlasů, oznámil Gary Bettman:
Mnohé přítomné zaujala nejvíce Bettmanova zpráva, že NHL bude od nastávající sezóny používat zvláštní zařízení, které bude přesně a okamžitě měřit výkon každého hráče (rychlost, kolik nabruslí a řadu dalších údajů), ba dokonce bude měřit putování puku.
Zdroj: odkaz
Mnohé přítomné zaujala nejvíce Bettmanova zpráva, že NHL bude od nastávající sezóny používat zvláštní zařízení, které bude přesně a okamžitě měřit výkon každého hráče (rychlost, kolik nabruslí a řadu dalších údajů), ba dokonce bude měřit putování puku.
Zdroj: odkaz
26.01.2019, 06:51
Tak vezmi vidle a louče - a jdi 😀 Napsal slušně svůj názor a my s ním můžeme,ale nemusíme souhlasit. Novináři byli, jsou a budou dobří i špatní (ostatně jako jiné profese),ale napsat,že jen novinář může něco tvrdit,tak to je trochu divné. Nemůže to také tvrdit třeba nějaký učitel?
26.01.2019, 06:06
Souhlasím s bodem 1, ten binec ve velkých písmenech je třeba narovnat. Není dobře, aby na správné napsání názvu bylo nutné znát historii nebo zeměpis daného místa.
Ale jinak? Zrušit "mně"? Jen proto, že si banda deb*lů neumí říct "ti, tobě"? Neučí se to náhodou někde ve třetí, čtvrté třídě? Nezrušíme náhodou celou chemii? Ta je taky nějaká těžká... (pokud vám to přijde absurdní, před cca 2 lety vyšel v Reflexu článek o tom, že je třeba zrušit fyziku na středních školách, protože "nikoho nebaví". To, že by pak ty vědomosti tak trochu chyběly doktorům, stavařům, strojařům atd. panu novináři jaksi nedošlo.)
Zrušit i/y ve shodě podmětu s přísudkem? A jediným důvodem je, že chuděrky dětičky se to musí učit? Za zbytečnost jde označit cokoliv - proč se mají děti učit francouzskou revoluci, vždyť jsou Češi, proč se mají učit prvoky, stejně nejsou vidět, k čemu se učit německy, celej svět mluví anglicky... A všechno je to stejná ptákovina - to, že je někdo línej, ještě neznamená, že je to argument pro vypuštění tématu z učiva.
Nechat "aby jsme", protože se to používá jakože prej častěji, než správnej tvar? Hm, zlomky taky spousta lidí sčítá tak, že prostě sečte čitatele a jmenovatele a nějak nevidím důvod měnit pravidla.
bod číslo 7 psal někdo, kdo v životě neslyšel o transkripci a transliteraci.
pro někoho, kdo je schopnej napsat číslo 8, nemám slušnej výraz. Fakt ne. Ten člověk bude asi novinář. Protože jen novinář může tvrdit, že větný rozbory jsou k ničemu. Ve skutečnosti prohlubujou pochopení psanýho jazyka, pomáhají zorientovat se ve složitějším textu a především - učí studenty, jak psát zajímavějším způsobem. Kdyby nebylo větných rozborů, používají všichni leda holých vět, maximálně holou větu rozvitou a Hrabala nikdy nepochopí. Ano, uznávám, že většina novinářů víc neumí, ale jazyk bych kvůli tomu teda neměnil.
Zkrátka pan "publicista a manažer" Josef Bouška by se měl místo psaní o řeči a pravidlech věnovat činnosti jakékoliv, ale jiné. Celej ten článek je jen výkřik do tmy od někoho, kdo vůbec nechápe řeč a její výuku v souvislostech.
Zaplať pánbůh, že nepsal o matematice...
Ale jinak? Zrušit "mně"? Jen proto, že si banda deb*lů neumí říct "ti, tobě"? Neučí se to náhodou někde ve třetí, čtvrté třídě? Nezrušíme náhodou celou chemii? Ta je taky nějaká těžká... (pokud vám to přijde absurdní, před cca 2 lety vyšel v Reflexu článek o tom, že je třeba zrušit fyziku na středních školách, protože "nikoho nebaví". To, že by pak ty vědomosti tak trochu chyběly doktorům, stavařům, strojařům atd. panu novináři jaksi nedošlo.)
Zrušit i/y ve shodě podmětu s přísudkem? A jediným důvodem je, že chuděrky dětičky se to musí učit? Za zbytečnost jde označit cokoliv - proč se mají děti učit francouzskou revoluci, vždyť jsou Češi, proč se mají učit prvoky, stejně nejsou vidět, k čemu se učit německy, celej svět mluví anglicky... A všechno je to stejná ptákovina - to, že je někdo línej, ještě neznamená, že je to argument pro vypuštění tématu z učiva.
Nechat "aby jsme", protože se to používá jakože prej častěji, než správnej tvar? Hm, zlomky taky spousta lidí sčítá tak, že prostě sečte čitatele a jmenovatele a nějak nevidím důvod měnit pravidla.
bod číslo 7 psal někdo, kdo v životě neslyšel o transkripci a transliteraci.
pro někoho, kdo je schopnej napsat číslo 8, nemám slušnej výraz. Fakt ne. Ten člověk bude asi novinář. Protože jen novinář může tvrdit, že větný rozbory jsou k ničemu. Ve skutečnosti prohlubujou pochopení psanýho jazyka, pomáhají zorientovat se ve složitějším textu a především - učí studenty, jak psát zajímavějším způsobem. Kdyby nebylo větných rozborů, používají všichni leda holých vět, maximálně holou větu rozvitou a Hrabala nikdy nepochopí. Ano, uznávám, že většina novinářů víc neumí, ale jazyk bych kvůli tomu teda neměnil.
Zkrátka pan "publicista a manažer" Josef Bouška by se měl místo psaní o řeči a pravidlech věnovat činnosti jakékoliv, ale jiné. Celej ten článek je jen výkřik do tmy od někoho, kdo vůbec nechápe řeč a její výuku v souvislostech.
Zaplať pánbůh, že nepsal o matematice...
26.01.2019, 06:00
26.01.2019, 03:38
...volové! ..Buďte rádi, že jste mládi! ..Užívejte života a ser_ te již na toho otravnýho, nadutýho Dědka .. již z toho začínáte dědkovatět.
..Jeho výkon nebyla žádná hitparáda, ale kdyby nám neposlal do šatny "palivce" Karabáčka, tak po něm neštěkne ni pes.
..Jeho výkon nebyla žádná hitparáda, ale kdyby nám neposlal do šatny "palivce" Karabáčka, tak po něm neštěkne ni pes.
26.01.2019, 00:07
Jestli to nepostřehl, tak by měl být pro silný astigmatismus vyřazen z listiny sudích. Na záznamu je totiž jasně vidět i to, že celou situaci má sudí od začátku doslova a do písmene před nosem: odkaz Jinak to jeho šklebení se potvrzuji, viděl jsem jej taktéž. A nebylo jediné, Dědek se tam našim tlemil do xichtu vícekrát. Asi se celkově velmi dobře bavil. Dále je i na záznamu např. vidět, že před třetím gólem Slávie někdo ze sešívanců vyškubl Žigovi hokejku a takových (neodpískaných) situací tam bylo více - asi máme pěkné hokejky a sešívkám se líbily. Neříkám, že nám rozhodčí ten zápas prohráli, ale jejich výkon byl tedy dost výrazně i pod pralesním průměrem.
Zaregistrujte si své uživatelské jméno a nikdo se za vás již na fóru nebude vydávat! Základní registrace je zdarma.
Jsou diskuse vaším denním chlebem? Pořiďte si profi-registraci s vlastní ikonkou, prohledáváním dalšími službami. To vše jen za jednu SMS! více o profi registraci.
- Chcete-li udělat nový řádek, stačí zařádkovat enterem, netřeba používat html tagy.
- Děkujeme, že se zde na fóru budete chovat jako slušní lidé.
Redakce si vyhrazuje právo ve výjimečných případech smazat vulgární, urážlivé nebo nesmyslné příspěvky.



















