Diskusní fórum
Ty barvy!!!
Všechno!!!
:(
Snad Venca hokejky připravil na sezonu o dost lépe než ty dvě akce zde zmiňované.
To budes tolik klikovat?
A nepamatuju si už dlouho, že by mě tu nějaká zpráva nadzvedla, natož abych skákal salta, to se opravdu velmi mýlíš.
Tenhle týden je opravdu hodně pracovní, budu se na tu práci víc soustředit a méně psát sem. Ty reakce mi totiž přijdou naprosto neadekvátní a pokud jsem já katalyzátor, je recept snadný.
Našli jste způsob vysílání tiskovek... Ne, nenašli. Ten způsob už je dávno vymyšlenej, stačí ho použít. Dnes snad neni žádnej problém streamovat živě na FB nebo na YT. Dobrý, asi dokážu pobrat, že jste se pro to rozhodli pár hodin před akcí a o něco se pokusili narychlo. Pak ale tvá reakce nemá bejt: Nemáme rozpočet na to, abychom udělali profi tiskovku a já to slyšim v pohodě. Měla bejt: Zkusili jsme narychlo streamovat tiskovku, nepovedlo se to, nebylo to slyšet, příště to zkusíme líp. To jsi v podstatě napsal postupně až když se na tebe ostatní sesypali. Podle mě oprávněně. Chce to kritiku přečíst a hned začít pracovat na nápravě. A potom teprve psát sem tu skvělou zprávu, že už to příště bude lepší
Feedback pomáhá věci zlepšovat. To nejhorší, co by klub mohlo potkat by byla lhostejnost. Tak si dej 20 kliků a příště ať je to lepší.
Já jsem každopádně rád, že konečně je od letoška v klubu na marketing nový člověk, který mi spoustu věcí pomáhá zlepšit. Za ten okamžitej nápad, že by nastreamoval tiskovku mobilem, ho ale samozřejmě zejtra zmlátím
Ten fanshop - sorry, ale ten sortiment je prostě hroznej a působí kolotočářsky...já nevim, jak probíhal výběr firmy kappa, ale to si nikdo nezkouknul před výběrem dodavatele, jaký dělaj věci? Z jakýho materiálu, jak to vypadá...to si klub neumí vyjednat, že má takovou a makovou představu? Že navrhovaný dresy sou hrozný a musí se opět ozvat fanoušci, aby došlo ke změně varianty na kterou se dá už koukat...to v klubu neni člověk s trochou vkusu?
Tiskovka - co si budem, tyhle tiskovky všeobecně moc o něčem nejsou. Hlavně, že dresy nepředstavovaly "modelky". :D Ale to video se vyzkoušet mohlo...den předem...Pokud sis to chtěl Kohy vyzkoušet, abys věděl co a jak, tak si to nemusel pouštět do světa, ale pustit si to doma a vyhodnotit...nemyslim, že dělat pokus omyl u ofiko tiskovky je vhodný..
Sociální sítě - třeba na twittru se dneska dala fotka Kutliho, jak stojí venku s tim dresem...stojíc venku a držejíc dres tak, že se část pokroutila....to nešlo udělat někde uvnitř a držet to chvilku pořádně? (hádám, že venku bylo lepší světlo, protože kalkulačka ve vnitř neumí fotit)...to je prostě snaha pustit ven cokoliv, aniž by si někdo dal záležet.
Na fb stránkách klubu..ta úvodka, jako pozvánka na zápas...proč to musí bejt tak přetláskaný? Klidně by stačil černej podklad a na tom znaky a info..ty pruhy a obrázek města maj hroznej kontrast. Ještě bych mohl něco k youtubu, ale to by bylo už moc dlouhý..
Hele..já to nechci hrotit, ale jen prostě ta prezentace a úroveň marketingu neni ideální...To co je popsáno výše je prostě fakt, jakým navenek klub působí..Vim, že lepší technika stojí peníze a stojí to všechno hodně času, kterej třeba ani nemáte, ale pokud má klub přebytek 3 a půl mega, tak jeden lepší digi foťák, jeden mikrofon, stativ a jedno světlo by nemusel bejt pro klub takovej problém..? Já nejsem naivní, aby to tu bylo, jako v NHL, ale Motor je značka a je třeba jí budovat..bohužel to zatim působí velmi kolotočářsky
Další dobrá věc za pár korun odkaz
Ale z čeho jsem nadšenej...je číslo prodejů těch permic. Lehkým překvapením je pro mě i výše rozpočtu. Tu nevím, jestli jsem v minulých sezonách tolik nevnímal ji pozapomněl.
Těšim se na sobotu jako malej...
Ke kritice se jinak stavím velmi konstruktivně, myslím, že zrovna ty by sis mohl pamatovat, co všechno už se i jen v reakci na výtky na fóru dokázalo v klubu změnit. Pokud jsou některé poznámky, které mám, vnímány jako nějaké stírání, tak mě to upřímně mrzí, protože osobně to vnímám úplně naopak jako odlehčení celé situace. Problémy ale přirozeně zaznamenávám, snažím se je řešit a taky nabídnout důvody, které k nim vedly a které je ovlivňují. To je celé.
Jinak jsem rád, že vyhrál dres, pro který jsem hlasoval! Logo Chance je samozřejmě hrozný, ale s tím se nic moc dělat nedalo. Jedné, co mi tam tak trochu chybí (třeba to jen není z fotek poznat) je státní vlaječka hráče
A co se týče počtu prodaných permic, tak jsem takové číslo vůbec nepředpokládal
Trochu jsem čekal, že se budou řešit dresy, kapitán...
Za mě z takhle z fotek to nevypadá špatně, povedlo se odstíny celkem vyvážit. Jsem zvědavý na realitu a taky na žlutou variantu, ale modré budou pruhy slušet asi víc. Trochu mě zarazila barevná násilnost reklam Chance, i když některé jiné týmy dopadly ještě hůř.
Btw. Z instagramu - hlasování o dresech:
1. varianta: 369 hlasů
2. varianta: 529 hlasů
3. varianta: 774 hlasů
Škoda, že už tu není Josef: "Naštvali jste mě, nedám si dnes ke kafi oblíbenou koblihu."
2 Kohy
Stačí tvůj iPhone, stativ, kus kabelu a třeba tenhle mikrofon odkaz , který posuneš tomu, kdo zrovna mluví, případně nějaká bezdrátová varianta. Uplatnění by našel i při přenosech z tiskovek po utkání. Pokud na to nejsou prachy, vyhlaš sbírku, troufnu si tvrdit, že prachy na mikrofon a stativ se tu vyberou za pár hodin. My nejsme Kadaň, my máme mít touhu být nejlepší - ve všem.
. Čas od času něco zvučím, ten jeden mikrofon metr od těch lidí je furt 10x lepší, než žádnej mikrofon, resp. vestavěnej mikrofon v mobilu 10 metrů od lidí. Ale jinak je samozřejmě dobře, že se to zkusilo. Jen se chci zeptat - ta tiskovka je vždycky takhle krátká? (nikdy jsem na žádný nebyl, že jo...) Čekal bych, žepřed sezonou je toho víc, co se dá říct. Zvlášť ve složení management, trenér, kapitán, sponzor. Prakticky to byly obecný fráze (až na pár věcí).
Jestli má ten mobil jackovej vstup na mikrofon, třeba by mohlo pomoct něco takovýho?
odkaz
Na takový natáčení není třeba technika za desetitisíce, možná ani za tisíce. Stačí pořešit mikrofon. Případně stačí bedna/kombo s mikrofonem a říkat do něj odpovědi, to ten mobil v pohodě vezme.
Každopádně zpětnou vazbu beru.
Myslím, že někteří ho možná doma stále mají a můžou tedy být v retrodresech i fanoušci...
Reagoval jsem na tvůj zbytečnej příspěvek, že ty to slyšíš..
Já jsem to nakonec taky slyšel, ale za cenu vyhoulených sluchátek, zavřenýho okna a vypnutýho rádia. Ostatní věci si v klidu pustím s otevřeným oknem, zapnutým rádiem a dokonce jen se sluchátkama na jednom uchu.
Jiný streamy vohulený mít nemusím = chyba není na přijímači. Ale dobrej pokus
Nám fanouškům by to bylo v zásadě jedno, hokej si dokážeme užít i motoráckýho trika či mikiny, důležitější je, jak to vypadá na ledě. Ale za tím kverulantstvím (jak to možná z pohledu Kohyho vypadá) je spíše lítost nad promarněným potenciálem klubu, neb v konečném důsledku jsou to peníze, za které by se třeba mohl na rozhodující část sezóny pořídit dobrý útočník. A nejen to. Ten Motor brand nám tak trochu spadl do klína důsledkem lumpárny PZO a sounáležitosti lidí po té křivdě a po rozčarování z minulé sezóny dostal adrenalinovou injekci v podobě Vinny Prospala. Ale nebude to tak navždy a i na této frontě bychom měli chtít víc. Nejde jen o ty přímé tržby, ale právě o to budování a upevňování značky. Bez toho půjde dolů i ochota hlavních partnerů do klubu dávat peníze.
Ok něco stojí eshop, to beru.
A k tý grafice. Je tu zcela určitě jeden člověk, kterýho by třeba ve volným čase bavilo dělat grafiku pro klubový věci - protože to je fanoušek Motoru. Je samozřejmě možný, že by si za to něco řekl, třeba by to však bylo formou barteru. I kdyby to bylo např. nějakým podílem na prodaných kusech (zároveň pro něj motivační) je to win - win pro všechny.
Nechci samozřejmě mluvit za MARSCHE, ale minimálně by mohl klub zkusit postrčit věci tímto směrem. Třeba by to nevyšlo, ale proč to nezkusit, že?
Zaregistrujte si své uživatelské jméno a nikdo se za vás již na fóru nebude vydávat! Základní registrace je zdarma.
Jsou diskuse vaším denním chlebem? Pořiďte si profi-registraci s vlastní ikonkou, prohledáváním dalšími službami. To vše jen za jednu SMS! více o profi registraci.
- Chcete-li udělat nový řádek, stačí zařádkovat enterem, netřeba používat html tagy.
- Děkujeme, že se zde na fóru budete chovat jako slušní lidé.
Redakce si vyhrazuje právo ve výjimečných případech smazat vulgární, urážlivé nebo nesmyslné příspěvky.
























Na druhou stranu jsme my fanoušci sice na začátku zaplesali, že máme online tiskovku jako první v širém světě Chcanky ligy, ale připadali jsme si mnohdy jako na workshopu odezíračů z úst, navíc ne každý může otočit monitor do 90 stupňů. To je oč tu běží. Věřím, že se tiskovka jako taková povedla, ale přenos byl o něčem jiném, to je zkrátka fakt a dá se označit za propadák.
Osobně už se v tom už nemíním vrtat, nedopadlo to, to se zkrátka někdy stane. Většinu z nás prostě mrzí, že se někdy prezentujeme jako HC Horní Dolní z nedělní ligy, to je celý...