Diskusní fórum
Přijde mi, že na spoustu věcí se tady používá formulace, to my ne, ale někdo jiný. Chápu, je to jednoduché, "vymluvit se" na subdodavatele, než tlačit na vylepšení služeb. Zajímalo by mne, jaká je celková náplň našeho marketingového oddělení, když bylo třeba najmout dalšího člověka, předpokládám, že těch věcí bude opravdu hodně. Mohl bys nám sem vypsat, na čem všem se podílíte s kolegou, aby bylo jasno na co si má cenu stěžovat a na co ne? Myslím, že se tím možná i spousta věcí vysvětlí a nebudeme vše svalovat jen na Vás.
Optimismus před dnešním utkáním taky hledám těžko. Rozhodně nesmíme předvést stejně naivní hurá hokej jako v tom prvním utkání, nebo ve středu, jinak to skončí ostudou. A po dlouhé době tam nejedu. Když jsem s hlavou v dlaních sledoval závěrečných 10 minut našeho posledního utkání v Paleozoikum Iglau Arena a fakáče, které tam na nás, za našeného přihlížení tatínka, ukazoval asi desetiletý obézní chlapeček, míra schopnosti absorbovat ponížení v této lokalitě se naplnila, víc už se nevejde.
Zaregistrujte si své uživatelské jméno a nikdo se za vás již na fóru nebude vydávat! Základní registrace je zdarma.
Jsou diskuse vaším denním chlebem? Pořiďte si profi-registraci s vlastní ikonkou, prohledáváním dalšími službami. To vše jen za jednu SMS! více o profi registraci.
- Chcete-li udělat nový řádek, stačí zařádkovat enterem, netřeba používat html tagy.
- Děkujeme, že se zde na fóru budete chovat jako slušní lidé.
Redakce si vyhrazuje právo ve výjimečných případech smazat vulgární, urážlivé nebo nesmyslné příspěvky.