Diskusní fórum
![Speeder](https://vesna.esports.cz/weby_data/forumy_all/user_smiles/photos/default/default.jpg)
A pokud se budou u hostů chovat k vám jako my k hostům, tak se nemáte čeho obávat. Při včasném kontaktu je možné domluvit prakticky cokoli, dokonce i pokud nás nikdo nekontaktuje, není problém si lístky obstarat. Lepší situaci neznám.
A znovu píšu - celé je to o tom, že kladenský fanklub zaspal a celou situaci podcenil, nic jiného se nestalo. Je mi to líto, ale není to naše chyba.
Děláš si to moc jednoduchý. Sice je pravda, že každej si může bez problémů koupit co chce, ale pak budeš mít fandící hosty rozplizlý po celým zimáku a v kotli partu bulvárních Jardomilů, který nezajímá hokej, ale Jágr, a který nefandí.
A souhlasim s argumentama výjezdníků. Aby jsme se nedočkali přístupu "Jak vy k nám, tak my k vám".
Já hlavně nerozumím, komu a kde chceš nějaký týdenní deadline oznamovat a jaký je vlastně jeho účel? Se Slavií by mimochodem ani takový postup nezabránil tomu "incidentu". Navíc jsem už jednou psal, že internetový prodej má i další výhody oproti hromadnému nákupu.
Napíšu to pro jistotu ještě jednou - mně je líto, pokud se někteří "zasloužilí" kladenští fans nedostanou na zápas. Ale stejně tomu moc nevěřím. Buď ty lístky už mají, nebo je dostanou z kvóty pro hráče.
Já se tě jednoduše ptal (po tom, co jsi na tutéž otázku neodpověděl, zřejmě záměrně, quakovi a ještě někomu) kde je problém udělat nějaký JASNÝ deadline blokování sektoru pro hosty, nic víc nic míň.
Jednoduchá otázka - neodvolávám se na minulost, nebo na cokoliv jinýho.
(Mimochodem tuhle situaci a případnou změnu, kterou naznačuju v přípspěvku by mohl klub umě využít k nahnání bodů tak, že oznámí změnu systému na základě již druhého "incidentu" s hostujícími fans - klub to, předpokládám, nic stát nebude a vstřícnost to bude takřka maximální.)
Že se to dřív dělalo jinak, aby někdo nemusel stát po příjezdu ještě frontu, to chápu. Ale to je dávno pryč a tenhle argument dávno padnul.
![Smajlík Smajlík](/img/smajly/12.png)
Jakej problém je, říct - hele týden před zápasem je deadline objednání lístků, pokud se nikdo neozve, systém to AUTOMATICKY odblokuje a jde to do internetovýho prodeje. Beztak si většina lidí, co jde na hokej nekupuje lístky víc jak týden před hokejem (a pokud ano, určitě to není takovej počet lidí, aby je nesehnali jinde). Navíc fakticky je to pouze o tom, že jeden sektor se na netu otevře déle.
tldr - výhody internetového prodeje se neztratí a je to vstřícný krok. Pokud si "hrajeme" na skvělou organizaci, měla by být součástí strategie klubu i vstřícnost.
Naučili jsme i naše fanoušky kupovat on-line, přestože zkraje na to leckdo nadával, naučí se to určitě i hosti.
A když se někdo z Kladna diví, že pan Firman v 0:56 v noci nezareagoval na jeho e-mail, přičemž ráno už nebylo co blokovat, tak na to už fakt nemam co napsat.
Zaregistrujte si své uživatelské jméno a nikdo se za vás již na fóru nebude vydávat! Základní registrace je zdarma.
Jsou diskuse vaším denním chlebem? Pořiďte si profi-registraci s vlastní ikonkou, prohledáváním dalšími službami. To vše jen za jednu SMS! více o profi registraci.
- Chcete-li udělat nový řádek, stačí zařádkovat enterem, netřeba používat html tagy.
- Děkujeme, že se zde na fóru budete chovat jako slušní lidé.
Redakce si vyhrazuje právo ve výjimečných případech smazat vulgární, urážlivé nebo nesmyslné příspěvky.