Diskusní fórum
To není moc prozákaznickej přístup. Očekával bych v týhle situaci, kdy to nefungovalo globálně, že provozovatel hromadně všechny dotčený sám osloví s omluvou a návrhy kompenzací. Nefungovalo to vůbec a nefungovalo to zřejmě už v moment, kdy mě to pustilo do platební brány a přenos jsem zaplatil. Obyčejná slušnost...když už nic jinýho.
//popravdě jsem ale čekal už tý den a kontroloval, že provozovatel nechá hned stornovat karetní blokaci. Dnes jsem se dozvěděl, že se musím kompenzace doprošovat. Dobrý.
Přečetl jsem si odpověď na dotaz k vrácení peněz za online přenos. Nechci do toho nijak zvlášť rejpat, selhání HW se dá pochopit. Ale tak jak popisuješ, to může TVCOM vyřešit pouze tehdy, když s tím zákazník bude souhlasit. Pokud nebude, znamená to jediné - nebylo plnění = vraťte prachy. Nelze to tedy vyřešit jen dalším přenosem zdarma.
Zaregistrujte si své uživatelské jméno a nikdo se za vás již na fóru nebude vydávat! Základní registrace je zdarma.
Jsou diskuse vaším denním chlebem? Pořiďte si profi-registraci s vlastní ikonkou, prohledáváním dalšími službami. To vše jen za jednu SMS! více o profi registraci.
- Chcete-li udělat nový řádek, stačí zařádkovat enterem, netřeba používat html tagy.
- Děkujeme, že se zde na fóru budete chovat jako slušní lidé.
Redakce si vyhrazuje právo ve výjimečných případech smazat vulgární, urážlivé nebo nesmyslné příspěvky.