Diskusní fórum
ajejej | MOTOR navždy !!!
Reagovat
Zdroj: odkaz
Jinak - koukali jste někdo na noční zápase U20? To byla rozborka. Když si vzpomenu, jakej problém jsme měli dát Škarkovi gól a tady ho Pešán vystřídal, aby jich nedostal 10. Na hokej v podání zámořských juniorů je radost koukat. Kde jsou ty časy, kdy jsme koukali s despektem na to jejich "dump and chase".
Jinak naši hráči poslední dobou nějak nechtějí vystoupit z komfortní zóny, doufám, že jim to pan Jelínek náležitě vysvětlí, případně jim půjčí nějakou svou publikaci.
odkaz
Souhlasím ale s Quakem, že jakýsi dohled ze strany klubu by nad tím fanshopem být měl, přesně z těch důvodů, co popisuje. Já osobně sice existenci, princip i výhody této exklusivní franšízy chápu, ale obecně mezi fanoušky to tak určitě není.
Ještě podotýkám, že to heslo zla, co jsem napsal místo mailové adresy, bylo původně delší, nějak ve smyslu "...komerčním subjektům dělajícím ostudu značce Motoru", nepropsalo se to z formuláře celé - no moje blbost, ale kdybych to napsal tak, jak to teď je, bylo by to ode mě vzhledem k mému mnohaletému působení v komerční sféře hodně pokrytecké.
)a pak se reklamace, respektive vydodání nového dresu táhlo přes 3 měsíce. Komunikace od fanshopu žádná - ocenil bych aspoň telefonát ve stylu "omlouváme se, ale nebylo nám dodáno, prosím, vydržte ještě..." o případné nabídce nějaké kompenzace ani nemluvě. A nově příchozí dres měl rukávy M a zbytek dresu minimálně XL. Prostě absolutní tragédie. To, že jsem při první reklamaci od prodavačky slyšel, že "tady není pan šéf, tak to musíte přijít reklamovat jindy" radši ani nebudu komentovat, neboť to odporuje reklamačnímu zákonu... Jak už tady psal Quak - ostudu to dělá klubu a tím pádem klub by se o to měl začít zajímat...
2 Kohy
Přečetl jsem si odpovědět na dotaz Vojty že Slavičína a budu upřímnej - moc se mi nelíbí. To, že nějakou službu klub outsourcuje, ho nezbavuje určité odpovědnosti. Vy jste s ním uzavřeli smlouvu, vaše loga jsou na produktech. Pokud byla objednávka zaplacena, zboží nedodáno a nikdo nekomunikuje, dělá to ostudu klubu. Vojta nebude říkat Unity mi nedodalo dres (nebo cokoli jiného). Bude říkat Motor mi nedodal dres! Tak mi zvolený přístup přijde dost alibistický, promiň. Čekal bych, že si vyžádáš detaily a pokusíš se situaci nějak napravit. Pokud ve firmě neberou telefon zákazníkovi, věřím, že ze známého telefonního čísla by hovor přijali...
Jiří Čelanský (SK Trhači Kadaň): „My jsme spokojeni s hrou, kterou jsme předváděli po celých šedesát minut. Bohužel o zápasu rozhodla naše školácká chyba, kdy jsme de facto dostali soupeře na koně přesilovkou pět na tři po našich nevynucených chybách. Já jsem tým pochválil a myslím si, že se nemáme za co stydět, že jsme odehráli velice slušný zápas. Bohužel na jeden gól se těžko vyhrává, navíc proti Budějovicím, které jsou velice ofenzivní tým. Ale znovu řeknu, myslím si, že jsme nebyli jenom rovnocenným soupeřem.“
Marian Jelínek (ČEZ Motor České Budějovice): „My jsme hráli zápas dvacet minut, poslední třetinu, jinak jsme tady byli na výletě. Tragický začátek, první dvě třetiny jsme hráli velmi špatně. Pak musím říct, že mančaft se vzchopil poslední třetinu. Udělaly se nějaké změny, aspoň to pomohlo a pak už si myslím, že jsme byli opravdu lepší mužstvo.“
Zaregistrujte si své uživatelské jméno a nikdo se za vás již na fóru nebude vydávat! Základní registrace je zdarma.
Jsou diskuse vaším denním chlebem? Pořiďte si profi-registraci s vlastní ikonkou, prohledáváním dalšími službami. To vše jen za jednu SMS! více o profi registraci.
- Chcete-li udělat nový řádek, stačí zařádkovat enterem, netřeba používat html tagy.
- Děkujeme, že se zde na fóru budete chovat jako slušní lidé.
Redakce si vyhrazuje právo ve výjimečných případech smazat vulgární, urážlivé nebo nesmyslné příspěvky.












