Diskusní fórum
Zaregistrujte se ZDARMA nebo využijte výhody PROFI registrace. Více čtěte níže.
ajejej | MOTOR navždy !!!
Reagovat
21.12.2017, 23:53
Reakce na zmetek: Náš fanshop je jedna velká ostuda a ja...
Půjdu proti proudu. Ohledně komunikace fanshopu si nemohu vůbec stěžovat. Poslední dvě objednávky, co jsem měl byly komunikačně zvládnuty na úrovni. Byl jsem o všem informován i o tom, že ne vše může být do vánoc. Osobně jsem byl část zásilky reklamovat a i reklamace proběhla naprosto v pohodě. Až mne to samotného překvapilo.
21.12.2017, 20:14
Od momentu, kdy jsme s novým realizačním týmem k mužstvu přišli, chceme, aby skončily výmluvy na to, že se na nás chce soupeř vytáhnout a nemá co ztratit. V této soutěži jsme favorité, a tak k tomu také musíme přistupovat. V každém utkání. To znamená i s poslední Kadaní,“ začíná hodnocení zápasu tak trochu ze široka asistent trenéra Luboš Rob starší.
Zdroj: odkaz
Zdroj: odkaz
21.12.2017, 19:07
21.12.2017, 18:13
Co se týče fanshopu.. Pak se nemůže nikdo divit že lidi si jdou radši koupit např. šály, čepice, dresy do Motorlandu k p.Eliášovi, kde přístup a ochota je úplně na jiným levlu, zrovna tak co se týče ceny x kvality a rychlost objednávek. Vím že klubu nejde odtud žádnej peníz....ale tak to prostě je
21.12.2017, 17:44
21.12.2017, 17:42
21.12.2017, 17:26
Náš fanshop je jedna velká ostuda a jak vidno, tak klubu je to celkem fuk. Znám několik lidí co mají od září objednané dresy a stále nic. Nedivím se, že pak někdo raději zajde k Eliášovi.
21.12.2017, 17:03
21.12.2017, 15:34
Vzal by někdo ze Vsetína jednu Motoračku autem do ČB? Předání ve Vsetine. Dik za pomoc 👍
Bejvalejfanda | Č Budějovice
Reagovat
21.12.2017, 14:45
Jo, přesně toho. Jeho slova, byť nespadají pod EL křídla, si asi vzali pruhovaní hodně k srdci a dokazujou to tu zápas co zápas. Jeden z posledních kousků ( zalehnutí puku v brankovišti ) volá dle těchto parametrů po velké pochvale a vypovídá o nesmírné odvaze.
21.12.2017, 13:57
Jedna zásadní informace ze Vsetína.Kdo chcete vstupenky do sektoru na stání(bude rozšířen o nějaká místa ze sezení a o balkon za bránou),tak mi napište počet lidí.Vedení klubu poté připraví tento počet na pokladně před zápasem.Pokud chcete vstupenku na sezení,tak si ji můžete koupit přes net.Jinak to bohužel nejde,protože sektor je oficiálně pro 130 lidí a my už teď máme 165 a zájem vidím na třeba 250 :-)MOTORU ZDAR!
21.12.2017, 13:25
Souhlasím, ten fanshop nefunguje dobře dlouhodobě. Kemir dostal loni k Vánocům od sousedů poukaz na povlečení s logem, který od listopadu nebyli schopni dodat. Pak sliby a sliby, až si v únoru koupil něco jinýho. O své anabázi s dresem jsem už psal. Já chápu, že ne vždy jde všechno na jejich vrub, ale včasná komunikace se zákazníky je pro e-commerce naprosto zásadní věc. A ta u nich dlouhodobě vázne. Doufám, že pro další sezóny dostane šanci někdo jiný.
Jinak - koukali jste někdo na noční zápase U20? To byla rozborka. Když si vzpomenu, jakej problém jsme měli dát Škarkovi gól a tady ho Pešán vystřídal, aby jich nedostal 10. Na hokej v podání zámořských juniorů je radost koukat. Kde jsou ty časy, kdy jsme koukali s despektem na to jejich "dump and chase".
Jinak - koukali jste někdo na noční zápase U20? To byla rozborka. Když si vzpomenu, jakej problém jsme měli dát Škarkovi gól a tady ho Pešán vystřídal, aby jich nedostal 10. Na hokej v podání zámořských juniorů je radost koukat. Kde jsou ty časy, kdy jsme koukali s despektem na to jejich "dump and chase".
21.12.2017, 13:00
Já myslím, že největší pozitivum včerejšího utkání s Kadaní je to, že Neďákovi, doufám, zase neukradli chrániče na brusle. Jinak naši hráči poslední dobou nějak nechtějí vystoupit z komfortní zóny, doufám, že jim to pan Jelínek náležitě vysvětlí, případně jim půjčí nějakou svou publikaci.
Bejvalejfanda | Č Budějovice
Reagovat
21.12.2017, 12:53
Omlouvám se všem co to již četli ( slyšeli) , ale pro mne docela zajímavé. Hlavně mne zaujal výrok pana Šindlera ve videu v čase kolem 10,24 " Oceňujeme sudí, kteří dokáží písknout proti domácím před mnoha diváky".
odkaz
odkaz
21.12.2017, 12:38
Každopádně už je to vyřešené. Přítelkyně nelhala, byl jsem osobně u toho, když jí včera dopoledne sami od sebe z fanshopu volali, že jedna z položek není skladem, jinak jsou schopni okamžitě expedovat. Dokonce pak nabídli, že o něco dražší alternativu dodají bez doplatku. Nechce se mi ale věřit, že to byla opravdu jen shoda náhod, spíš bych tipoval, že ses jich nenápadně dotázal, zda všechno stíhají a nemají problémy s komunikací. Možné je samozřejmě i to, že "Ptejte se" začal nedávno číst papež a zařídil Boží vnuknutí...
Souhlasím ale s Quakem, že jakýsi dohled ze strany klubu by nad tím fanshopem být měl, přesně z těch důvodů, co popisuje. Já osobně sice existenci, princip i výhody této exklusivní franšízy chápu, ale obecně mezi fanoušky to tak určitě není.
Ještě podotýkám, že to heslo zla, co jsem napsal místo mailové adresy, bylo původně delší, nějak ve smyslu "...komerčním subjektům dělajícím ostudu značce Motoru", nepropsalo se to z formuláře celé - no moje blbost, ale kdybych to napsal tak, jak to teď je, bylo by to ode mě vzhledem k mému mnohaletému působení v komerční sféře hodně pokrytecké.
Souhlasím ale s Quakem, že jakýsi dohled ze strany klubu by nad tím fanshopem být měl, přesně z těch důvodů, co popisuje. Já osobně sice existenci, princip i výhody této exklusivní franšízy chápu, ale obecně mezi fanoušky to tak určitě není.
Ještě podotýkám, že to heslo zla, co jsem napsal místo mailové adresy, bylo původně delší, nějak ve smyslu "...komerčním subjektům dělajícím ostudu značce Motoru", nepropsalo se to z formuláře celé - no moje blbost, ale kdybych to napsal tak, jak to teď je, bylo by to ode mě vzhledem k mému mnohaletému působení v komerční sféře hodně pokrytecké.
21.12.2017, 11:31
Asi hloupost to srovnávat vzhledem k poměru fanouškovských základen, ale před dvěma týdny jsem kupoval personalizovaný dres Dynama, hotové to bylo během pár dní a chovali se tam ke mně jako k habešskému císaři. Takové chování člověka naopak velice potěší.
21.12.2017, 11:01
Ten problém bohužel hlubší je, a to už delší dobu. Loni jsem tam objednával dres pro přítelkyni k narozeninám. Napřed místo velikosti M poslali XL (strašák do zelí hadr... )a pak se reklamace, respektive vydodání nového dresu táhlo přes 3 měsíce. Komunikace od fanshopu žádná - ocenil bych aspoň telefonát ve stylu "omlouváme se, ale nebylo nám dodáno, prosím, vydržte ještě..." o případné nabídce nějaké kompenzace ani nemluvě. A nově příchozí dres měl rukávy M a zbytek dresu minimálně XL. Prostě absolutní tragédie. To, že jsem při první reklamaci od prodavačky slyšel, že "tady není pan šéf, tak to musíte přijít reklamovat jindy" radši ani nebudu komentovat, neboť to odporuje reklamačnímu zákonu... Jak už tady psal Quak - ostudu to dělá klubu a tím pádem klub by se o to měl začít zajímat...
21.12.2017, 10:45
Zaregistrujte si své uživatelské jméno a nikdo se za vás již na fóru nebude vydávat! Základní registrace je zdarma.
Jsou diskuse vaším denním chlebem? Pořiďte si profi-registraci s vlastní ikonkou, prohledáváním dalšími službami. To vše jen za jednu SMS! více o profi registraci.
- Chcete-li udělat nový řádek, stačí zařádkovat enterem, netřeba používat html tagy.
- Děkujeme, že se zde na fóru budete chovat jako slušní lidé.
Redakce si vyhrazuje právo ve výjimečných případech smazat vulgární, urážlivé nebo nesmyslné příspěvky.