Diskusní fórum
ivan.h | Ceskej Motor
Reagovat
Video samotne bylo v koukatelne kvalite, zvuk byl pozadu o odhadem 3-5 sekund. Hadam, ze kvalitu samotneho streamu urcuje technika na stadionu, ale byla daleko za mym ocekavanim placene sluzby.
Cele to na me pusobi dojmem, ze je to site po vecerech horkou jehlou a obavam se, kdy a za jakych podminek to bude dostupne u nas...
Gratuluji a přeji ať se nám ta výsledková tabule zelená pořád.
Z našeho fanshopu toho moc nemám, protože nehodlám nosit věci co se mi nelíbí, jenom kvůli tomu, že je na tom logo Motoru. Za ty 3 roky jsem si koupil jen trenky, který jsem neměl ani jednou na sobě, pak mosaznej přívěšek, kterej mě zklamal že byl jen jednostranej a bohužel jsem si toho při koupi nevšiml, protože jsem to nějak neřešil, ale stejně se mi po 3 měsících utrhl řetízek a někde jsem ho ztratil ... a pak mám tu univerzitní mikinu, která stála 1200 Kč a s tou jsem spokojenej, naučil jsem se jí nosit fakt často. Takže bych jako většina zdejších volal spíš po kvalitnějších a hezčích věcech. Chápu, že je těžku do toho kecat někomu, kdo to má na starost, ale můj osobní názor je, že fanshop je vizitka klubu a když to jde jinde, mohlo by to jít i u nás. Na druhou stranu posun kupředu je vidět každým rokem.
Například v táboře jsem viděl ve fanshopu stínítka do oken, hezkej nápad
odkaz Doporučuju kouknout, mají tam zajímavý věci
Vyloženě nekvalitní byl jen pásek. Z prvního odpadávala písmena po týdnu. Následovala reklamace. Z druhého pak písmena mizela hned druhý den. Byly mi vráceny peníze. Ze silikonového náramku- starší verze mizí logo -M-, které je před a za nápisem Motor. U povlečení je příšerné hlavně to, že má potisk jen z jedné strany a z druhé je bílé. Jinak nemám výhrad ani k trikům ani k mikinám. A to jich v rodině máme opravdu plno druhů.
Mimo jiné firma, která napálila i V. Nedorosta krachuje (viz odkaz
Na závěr jedno přirovnání. Sparťanovi by také asi vadilo, kdyby obdržel dres v červené slávistické barvě (v mém případě ten rozdíl odstínů není až tak velký)
Spis me pri objednavkach stvala laxnost druhe strany, kdyz jsme objednavku resili po emailu. Nekdy jsem mel pocit, ze moje penize ani nechteji a jsem spise pritezi. A co me stve nejvic, je plocha fanshopu, na ktere se musim mackat s ostatnimi lidmi, pokud nas tam dorazi vic jak 3. Takze po zapase i kdyz je chut, tak si navstevu FS radeji odpustim.
BTW napad s venkovnim stankem mi prijde super.
Ale pravda je, že teď mám na sobě triko objednaný z číny...nenosím ho tak často, ale zkroucenej krk narozdíl od toho z fanshopu na něm nemám.
Ale pokud vím, za poslední rok nebyl s dodávkou ani kvalitou dresů žádný problém. A snad ani s odstínem...
Koupil jsem ho loni tehdy 7-mi leté vnučce.Spí v něm prakticky pořád.Samozřejmě vyjma času kdy se pere.Po roce je stále v dobrém stavu.Tak to mám i s dresy,šálamy a dalšími předměty.Vůbec mě nikdy ani nenapadlo,že by něco koupené ve fanshopu byl šunt.Opravdu jen zírám jaké potíže mají ostatní.Asi jsem "dítě štěstěny"!
Většina trik v nabídce se mi sice nelíbí, ale koupim si tak dvě za sezónu a vybrat se rozhodně dá. Což je úplně stejný jako v libovolným kšeftě s hadrama, kdo z vás zažil, že se mu na krámě líbí všechno? S dostupností na rozdíl od Quaka těžkosti nemam, připouštim, že v dětských velikostech může bejt situace horší.
Sem tam si vezmu nějakou šálu, tam mam ovšem problém s designem, těžko se mi vybírá. Další blbiny moc nekupuju, nemůžu hodnotit. Obecně taky nerad kupuju nekvalitní věci, naopak za držáky rád zaplatim, tudíž souhlas s většinou. Nabídka Hockeylandu je co se týče triček bídná. Vypadaj, jak kdyby ten design, a vážně bych se nechtěl dotknout mojí osmiletý dcery, tvořila moje osmiletá dcera. Zbytek mě víceméně nezajímá.
Plně se ztotožňuju s Quakovo názorem, že kdyby to klup řešil sám a seděl tam někdo schopnej (a uvědomuju si, že problém nebude ve slově "někdo", nýbrž v tom "schopnej"), kdo by sbíral a realizoval podněty fanoušků, dalo by se z toho vymáčknou vo autobus víc. Já bych třeba před zápasem postavil stánek s nejprodávanějšíma věcma někam ven před halu. Do shopu spousta lidí ani nezajde, tak bych jim to strčil pod rypák. Navíc na stánkovej prodej nebude muset bejt EET, ne?
Samozřejmě na začátku se zvažovala i tahle možnost, ale zatím pro klub není vhodná.
Navíc i podle průzkumu je s fanshopem obecně spokojenost, dosud jsem se i domníval, že se každý rok dělají schůzky zástupců fanklubu s vedoucí provozovatele atp.
To jsem rád, že nejsem osamocen s názorem, že by měl fanshop provozovat klub sám a rozhodovat kdo a co mu bude dodávat. Já například mám kamaráda co vyrábí různý placky s připínáčkama, s otevírákama, magnetkama atd. Začal dělat i potisk textilu a kalendáře. A hlavně dělá kvalitu. A takových, který znaj někoho, kdo umí něco vyrobit bude ve fans základně mnohem víc.
Dalším problémem je dostupnost zboží. Dost věcí je jen v pár velikostech a dotazy na to, zda přijdou i další, přináší jen mlhavé a neurčité odpovědi. Fanshop se od dob Lumpenfýltu o něco posunul, ale pořád vidím hodně prostoru pro další zlepšení. Nevím, kolik jsou roční příjmy z merchandisingu a kolik z toho dostane Motor, ale možná by stálo za úvahu řešit to ve vlastní režii. Ten aktuální fanouškovský boom je škoda nevyužít naplno.
Pořád ale nevidím důvod kvůli tomu nakupovat tam. Navíc používá kromě historickýho i logo, který si nechal zpracovat náš klub. Fanshop, který nemá s klubem nic společnýho. Příživník. Fanoušek tam nekoupí nic.
Každopádně mikina, co mi manželka loni koupila, je po jednom (!!!) vyprání vhodná tak na sekání dřeva na chalupě (obrovsky se rozšířily konce rukávů, začaly z různých míst lézt nitě a celé látka tak nějak podivně změkla. Práno samozřejmě dle pokynů, naopak při mých zkušenostech s tričky z našeho fanshopu jsem manželku nabádal, ať to pere raději na menší teplotu nežli je doporučována. Jinde bych to reklamovat, v případě Motoru jsem to dělat nechtěl, holt mám jednu pracovní mikinu.
Ponožky jsem dostal jedny omylem, ty se prakticky nosit nedají - ty snížené mi vydrží přes patu tak 2 minuty a po vyprání se záhadně roztáhly do šířky.
Když nad tím tak přemýšlím, nemám nakonec špatnou pračku???
1) Dlouhý termín dodání.
8.2.2015 jsem modrý dres (s vlastním číslem a jmenovkou) objednal
9.2.2015 jsem dres zaplatil
25.2.2015 jsem obdržel e-mail o přijetí mé platby a že se objednávka vyřizuje
24.3.2015 jsem opět obdržel e-mail o přijetí mé platby a že se objednávka vyřizuje
26.3.2015 jsem obdržel e-mail, že byla objednávka odeslána
2) Odstín modré barvy dresu je výrazně jiný, než byly originální modrá dresy v sezoně 2014/2015.
Dlouhý termín dodání mi tolik nevadil, ale jiný odstín modré barvy dresu jsem rozdýchával hodně dlouho. Kroky k nápravě jsem však nepodnikl, neměl jsem na to sílu, ale dres si ve fanshopu již nekoupím.
S dalšími nákupy jsem byl již spokojen.
Pásek - půlka písmen se odloupla do tejdne.
Trička - materiál vypadá celkem slušně, ale barva lehce vyšísuje a hlavně ten pruh kolem krku je po pěti nošeních zvlněnej.
Na ponožky brácha taky nadával hned při druhym nošení.
Kšiltovka a "mosaznej" přívěsek bez problémů.
Za tu cenu...Chápu, že je to podpora klubu a kvůli tomu jsou ceny vyšší, ale přece jen by člověk čekal aspoň o trochu vyšší kvalitu.
Tady odkaz na fotku z jejich FB: odkaz
Zaregistrujte si své uživatelské jméno a nikdo se za vás již na fóru nebude vydávat! Základní registrace je zdarma.
Jsou diskuse vaším denním chlebem? Pořiďte si profi-registraci s vlastní ikonkou, prohledáváním dalšími službami. To vše jen za jednu SMS! více o profi registraci.
- Chcete-li udělat nový řádek, stačí zařádkovat enterem, netřeba používat html tagy.
- Děkujeme, že se zde na fóru budete chovat jako slušní lidé.
Redakce si vyhrazuje právo ve výjimečných případech smazat vulgární, urážlivé nebo nesmyslné příspěvky.

















