Diskusní fórum
![Smajlík Smajlík](/img/smajly/07.png)
![Smajlík Smajlík](/img/smajly/13.png)
Ale pravda je, že teď mám na sobě triko objednaný z číny...nenosím ho tak často, ale zkroucenej krk narozdíl od toho z fanshopu na něm nemám.
Ale pokud vím, za poslední rok nebyl s dodávkou ani kvalitou dresů žádný problém. A snad ani s odstínem...
Koupil jsem ho loni tehdy 7-mi leté vnučce.Spí v něm prakticky pořád.Samozřejmě vyjma času kdy se pere.Po roce je stále v dobrém stavu.Tak to mám i s dresy,šálamy a dalšími předměty.Vůbec mě nikdy ani nenapadlo,že by něco koupené ve fanshopu byl šunt.Opravdu jen zírám jaké potíže mají ostatní.Asi jsem "dítě štěstěny"!
Většina trik v nabídce se mi sice nelíbí, ale koupim si tak dvě za sezónu a vybrat se rozhodně dá. Což je úplně stejný jako v libovolným kšeftě s hadrama, kdo z vás zažil, že se mu na krámě líbí všechno? S dostupností na rozdíl od Quaka těžkosti nemam, připouštim, že v dětských velikostech může bejt situace horší.
![Smajlík Smajlík](/img/smajly/06.png)
Nabídka Hockeylandu je co se týče triček bídná. Vypadaj, jak kdyby ten design, a vážně bych se nechtěl dotknout mojí osmiletý dcery, tvořila moje osmiletá dcera. Zbytek mě víceméně nezajímá.
Plně se ztotožňuju s Quakovo názorem, že kdyby to klup řešil sám a seděl tam někdo schopnej (a uvědomuju si, že problém nebude ve slově "někdo", nýbrž v tom "schopnej"), kdo by sbíral a realizoval podněty fanoušků, dalo by se z toho vymáčknou vo autobus víc. Já bych třeba před zápasem postavil stánek s nejprodávanějšíma věcma někam ven před halu. Do shopu spousta lidí ani nezajde, tak bych jim to strčil pod rypák. Navíc na stánkovej prodej nebude muset bejt EET, ne?
![Smajlík Smajlík](/img/smajly/02.png)
Samozřejmě na začátku se zvažovala i tahle možnost, ale zatím pro klub není vhodná.
Navíc i podle průzkumu je s fanshopem obecně spokojenost, dosud jsem se i domníval, že se každý rok dělají schůzky zástupců fanklubu s vedoucí provozovatele atp.
To jsem rád, že nejsem osamocen s názorem, že by měl fanshop provozovat klub sám a rozhodovat kdo a co mu bude dodávat. Já například mám kamaráda co vyrábí různý placky s připínáčkama, s otevírákama, magnetkama atd. Začal dělat i potisk textilu a kalendáře. A hlavně dělá kvalitu. A takových, který znaj někoho, kdo umí něco vyrobit bude ve fans základně mnohem víc.
Dalším problémem je dostupnost zboží. Dost věcí je jen v pár velikostech a dotazy na to, zda přijdou i další, přináší jen mlhavé a neurčité odpovědi. Fanshop se od dob Lumpenfýltu o něco posunul, ale pořád vidím hodně prostoru pro další zlepšení. Nevím, kolik jsou roční příjmy z merchandisingu a kolik z toho dostane Motor, ale možná by stálo za úvahu řešit to ve vlastní režii. Ten aktuální fanouškovský boom je škoda nevyužít naplno.
Pořád ale nevidím důvod kvůli tomu nakupovat tam. Navíc používá kromě historickýho i logo, který si nechal zpracovat náš klub. Fanshop, který nemá s klubem nic společnýho. Příživník. Fanoušek tam nekoupí nic.
Zaregistrujte si své uživatelské jméno a nikdo se za vás již na fóru nebude vydávat! Základní registrace je zdarma.
Jsou diskuse vaším denním chlebem? Pořiďte si profi-registraci s vlastní ikonkou, prohledáváním dalšími službami. To vše jen za jednu SMS! více o profi registraci.
- Chcete-li udělat nový řádek, stačí zařádkovat enterem, netřeba používat html tagy.
- Děkujeme, že se zde na fóru budete chovat jako slušní lidé.
Redakce si vyhrazuje právo ve výjimečných případech smazat vulgární, urážlivé nebo nesmyslné příspěvky.
Spis me pri objednavkach stvala laxnost druhe strany, kdyz jsme objednavku resili po emailu. Nekdy jsem mel pocit, ze moje penize ani nechteji a jsem spise pritezi. A co me stve nejvic, je plocha fanshopu, na ktere se musim mackat s ostatnimi lidmi, pokud nas tam dorazi vic jak 3. Takze po zapase i kdyz je chut, tak si navstevu FS radeji odpustim.
BTW napad s venkovnim stankem mi prijde super.