Diskusní fórum
Zaregistrujte se ZDARMA nebo využijte výhody PROFI registrace. Více čtěte níže.
Filtr: výpis příspěvků ze dne "2014-6-7" | vypnout filtr
KohyCZ
Reagovat
07.06.2014, 23:31
Autor je blb, znám ho osobně.
07.06.2014, 17:23
Po mých zkušenostech s pořádáním a realizaci akci jsem už skončil. Je pravda,ze to co navrhuje tom je doplněk.tady je ale třeba oslovit ty tisíce. Volejbal nechat na svazu.ono po pravdě by nebylo od věci některé postupy změnit u marketingu Jihostrroje,jiné tam naopak funguji.tady máme Kohyho, tak doufám nezklame a ukáže nám ještě nějaké ty marketingové vychytávky v realu . Pro po byl někdo z ve zdejších na pátečním zápase?jak to vypadalo?kdyz jsem Koukal na sestavu,tak si myslím ze jihostroj bude letos extrémně silný.habr,Michálek,kriško budou velmi otrkani.k tomu Máchova a SobotkaA máme tam témeř základní sestku.
07.06.2014, 15:11
Ono je jednoduchý o tom mluvit, ale když někoho žádáš o barterovej obchod, tak se většině zkřiví huba.
07.06.2014, 10:02
Bavíme se o zaplnění těch zbylých volných míst s co nejmenší investicí. Takže žádný tisíce. A nevěřim, že když jsou prachy na jakýsi nic neříkající poutače na schody budvar Arény a podobně, že by nebylo pár tisíc na marketing. Aneb co je lepší, investovat a mít plnou halu, nebo na to hodit bobek a mít volný místa? Chápu, že druhá varianta je pohodlnější ...
07.06.2014, 09:22
Inu, pokud se bavíme o oslovení zhruba několika pár desítek lidí, pak těch dvěstě letáčků do hospod opravdu stačí. Kdyby to bylo tak jednoduchý, tak jsou hospody plný letáků a všechny kulturní a sportovní akce vyprodaný. Chceš-li oslovit tisíce lidí a aby k tomu ještě na tu akci přišli, reklamní kampaň polkne rozhodně víc, než si myslíš. Na pár letáčcích jsem se už podílel od A do Z, takže trošku přehled mám, jinak bych na ten tvůj komentář nereagoval. Ale nejdeš na to špatně, jsou to takový první krůčky v reklamě.
l
l
07.06.2014, 08:37
Kohy dresy budou stejné nebo bude nějaká změna? Není třeba v plánu i bílá varianta ve které Motor hrál tuším v 80. letech...
Kdysi bývali na webu fotky týmů od nějakých 70.-80. let až po tu poslední extraligovou. Tady jsem je nenašel, můžeš je tam dát
Kdysi bývali na webu fotky týmů od nějakých 70.-80. let až po tu poslední extraligovou. Tady jsem je nenašel, můžeš je tam dát
07.06.2014, 02:19
Tak znova, pro nechápavý lidi aneb barterový obchod:
Přijdeš do hospody, řekneš ,,Dobrý den, máme pro Vás lístky na volejbal zdarma, pokud nám vyvěsíte plakáty v šatně, wc a dáte letáky na stoly,,
Zajdu do firmy, kde tisknou letáky: ,,Dobrý den, natisknete mi 200 letáků, když vám dám pár lístků na volejbal? (Když to neudělá jedna tiskárna, udělá to druhá nebo třetí). Jak si myslíš, že to dělá motor?? ) Zrovna ty mi přijdeš rozumnej, proto nechápu tvůj postoj nezaujatce. Možná by ses divil, kolik toho má Motor barterem. Tenhle způsob marketingu je účinej, Motor ho využívá dost a myslím, že na volejbal to šlo využít taky, ale můj bussines, to neni, takže asi tak
Přijdeš do hospody, řekneš ,,Dobrý den, máme pro Vás lístky na volejbal zdarma, pokud nám vyvěsíte plakáty v šatně, wc a dáte letáky na stoly,,
Zajdu do firmy, kde tisknou letáky: ,,Dobrý den, natisknete mi 200 letáků, když vám dám pár lístků na volejbal? (Když to neudělá jedna tiskárna, udělá to druhá nebo třetí). Jak si myslíš, že to dělá motor?? ) Zrovna ty mi přijdeš rozumnej, proto nechápu tvůj postoj nezaujatce. Možná by ses divil, kolik toho má Motor barterem. Tenhle způsob marketingu je účinej, Motor ho využívá dost a myslím, že na volejbal to šlo využít taky, ale můj bussines, to neni, takže asi tak
07.06.2014, 00:47
Někdo tu psal, že by do Srdcaře šel, pokud by nikam nemusel chodit. Tak už to jde: odkaz
Zaregistrujte si své uživatelské jméno a nikdo se za vás již na fóru nebude vydávat! Základní registrace je zdarma.
Jsou diskuse vaším denním chlebem? Pořiďte si profi-registraci s vlastní ikonkou, prohledáváním dalšími službami. To vše jen za jednu SMS! více o profi registraci.
- Chcete-li udělat nový řádek, stačí zařádkovat enterem, netřeba používat html tagy.
- Děkujeme, že se zde na fóru budete chovat jako slušní lidé.
Redakce si vyhrazuje právo ve výjimečných případech smazat vulgární, urážlivé nebo nesmyslné příspěvky.