Diskusní fórum
TO kobson: Na případné postřehy se vždy budeme s kolegy těšit. Email k dispozici: marketing@hokejcb.cz
TO Ojka87: Díky za upozornění. Bylo napraveno.
Tak jako tak je osmý místo fantazie, která zbořila všechny moje odhady. Pokud to bude dneska bez bodu, bude ta sezona co do umístění a počtu bodů stejná jako ta, kdy jsme se vrátili do ligy. Snad i v tom PlayOff to bude minimálně Semifinále. Otonovský zakončení MOTOR OLÉ!
Sám jsem na to zvědav...
DILETANTISMUS. To je to slovo, ktere se mi skoro pokazde zoufale dere na mysli, kdyz vidim nektery z klicovych prostredku vizualni komunikace smerem k fanouskovi.
- Pokazde, kdyz vidim LOGO KLUBU. Nikomu z fanousku se nelibi, vsichni vime, ze je nudne, staticke a uplne prazdne a nevypada na nicem dobre, ale jeste jsem z klubu nezaslechl, ze by to někdo resil a treba uvazoval o jeho zmene.
- Pokazde pred sezonou, kdyz se predstavuji nove DRESY. Vlastne vubec nevim proc se musi kazdou sezonu rapidne menit jejich design (vetsinou k horsimu) Vi to nekdo? A vi nekdo z jakeho duvodu mame stulpny s jednim bilym pruhem, ktery neladi absolutne s nicim, misto to toho, aby se na stulpnach zopakovala sestava bila-modra-bila z rukavu a aspon neco s necim ladilo?
- Pokazde, kdyz nekde u silnice mijim dalsi uplne zbytecny billboard HC Mountfield s mimonskym sloganem typu "TADY JSME DOMA MY", ktery nenese zadne reklamni sdeleni pro cilovou skupinu ani zadny "call to action". Kdyby alespon budoval image hokeje jako vzrusujiciho, dynamickeho, tvrdeho sportu, na ktery ma cenu se jit podivat! Jenze o tom nemuze byt vzhledem k hlavnimu vizualu s usmevavymi jelimanky oprenymi o hokejku ani rec : )
- Az do tehle sezony nekolik dlouhych let pokazde, kdyz jsem zasel na web hokejcb.cz a bafnul na me webdesign z konce devadesatych let. Mozna, ze kdyby se fanousci hlasite neozyvali a nekritizovali, vedeni by bylo se starou podobou webu spokojene dodnes?
- Pokazde, kdyz si prohlizim videosestrih z posledniho domaciho utkani, ktery je nejen bez komentare, ale dokonce i bez titulku (vyvoj skore, jmeno strelce a asistentu), bez originalniho zvuku ze stadionu, zato s vyrazne vlezlym hudebnim podkresem z nejakeho hollywoodskeho trhaku. Proste fanouskovske video z youtube jako vystrizene : )
- No a v neposledni rade taky pokazde, kdyz vidim dalsi banner, nebo plakatek na nasem webu k aktualnimu zapasu nebo nejake akci. V drtive vetsine mi prijdou hodne divne diletantske a delane na koleni.
Proto take ta narazka na kvalitu aktualniho cerveneho banneru „Na boj o play-off zlevnene vstupenky“ jako typickeho zastupce a v nadsazce otazka, jestli si ho holky z marketingovyho oddeleni delaly samy v powerpointu : ) Protoze ten banner je fakt spatnej...
A je mi celkem jedno, jestli je spatnej, kvuli tomu, ze je dodavatel divnej nebo proto, ze to dela narychlo a ze spatnych podkladu, pripadne zadarmo (nejspis od kazdeho trosku). Pro me je to proste, stejne jako vsechny predchozi body, ktere jsem vyjmenoval, vizitkou marketingoveho oddeleni...
Takze proc bych nemohl jmenovat? : )))))
Zaregistrujte si své uživatelské jméno a nikdo se za vás již na fóru nebude vydávat! Základní registrace je zdarma.
Jsou diskuse vaším denním chlebem? Pořiďte si profi-registraci s vlastní ikonkou, prohledáváním dalšími službami. To vše jen za jednu SMS! více o profi registraci.
- Chcete-li udělat nový řádek, stačí zařádkovat enterem, netřeba používat html tagy.
- Děkujeme, že se zde na fóru budete chovat jako slušní lidé.
Redakce si vyhrazuje právo ve výjimečných případech smazat vulgární, urážlivé nebo nesmyslné příspěvky.