Diskusní fórum
![Smajlík Smajlík](/img/smajly/06.png)
![Smajlík Smajlík](/img/smajly/02.png)
Co je totiž nejhorší? Když si vedení nějaký společnosti (ale nemusí to být nutně ani vedení) o něčem začne říkat takový to "No už je to celkem dobrý, to už necháme...", prostě pocit byť jen částečnýho uspokojení. A pokud je hlavní náplní marketingových oddělení boj o zákazníka, takovej pocit nesmí nastat NIKDY.
![Smajlík Smajlík](/img/smajly/02.png)
![Smajlík Smajlík](/img/smajly/09.png)
- Hippo, dik za support : )
- Naxos, dik za castecny support a strizlivy pohled . )
- Machy, nebud mekkej . )
- Todo, neomlouvej se, je to dobry a vtipny i kdyz ten fakac miri na me : D
- Radek, dik za vyzvu, mozna se fakt dokopu a nejake namety poslu, prestoze v moji vcerejsi kritice ty navrhy na lepsi reseni v podstate jsou, byt spis v obecne rovine. No ale vy byste mi uz tady na foru mohl zodpovedet ty otazky ohledne grafika, kdyz uz jsem tady to tema rozviril. Tedy na zaklade ceho byl grafik vybran, jestli pro klub pracuje zdarma nebo za penize a kdo ma na starosti schvalovani materialu, ktere tvori. Predem diky!
- Kobson, jsi pozitivni, urcite ti poslu odpoved, i kdyz mozna spis na nejaky tvuj soukromy mail, jestli ho tu nekde najdu, abych tady netapetoval, kdyz to vetsinu diskutujicich pohorsuje : )
Určitě by stálo za zkoušku, aby sám ke kritickým větám předložil svoje řešení. Náznak tam už je, třeba ohledně těch linek na dresech.
Já, pokud někde vystupuji s něčím, beru v potaz kritika, který k A dodá ještě B. Svůj oponentní návrh. Kecálky nechám bejt.
Zaregistrujte si své uživatelské jméno a nikdo se za vás již na fóru nebude vydávat! Základní registrace je zdarma.
Jsou diskuse vaším denním chlebem? Pořiďte si profi-registraci s vlastní ikonkou, prohledáváním dalšími službami. To vše jen za jednu SMS! více o profi registraci.
- Chcete-li udělat nový řádek, stačí zařádkovat enterem, netřeba používat html tagy.
- Děkujeme, že se zde na fóru budete chovat jako slušní lidé.
Redakce si vyhrazuje právo ve výjimečných případech smazat vulgární, urážlivé nebo nesmyslné příspěvky.
Kazdopadne je treba zvazit, jestli lepsi tvar loga marketingove nad temito naklady zvitezi co nikoliv. Sezona je v zaveru, po ni bude relativne dost casu se na tyhle veci podivat a do nove sezony prekvapit necim novym a vyvedenym. Co si budeme povidat, kazda zmena k lepsimu s sebou prinasi i dalsi pozitiva. Proc by se ostatni nemohli v necem zrovna ucit od nas