Diskusní fórum
Zaregistrujte se ZDARMA nebo využijte výhody PROFI registrace. Více čtěte níže.
Ojka87 | Motor
Reagovat
13.12.2012, 23:09
Reakce na jabadu: No není nic jednodušího než tak jak si...
Tohle momentálně nemá vůbec cenu. Výdyť si stačí koupit lístek za 100 kč a sedneš si tam kde je místo. Bohužel je BA tak blbě naprojektovaná že prakticky nejde kontrolovat lidi u vstupu do sektorů. Je to utopie.
13.12.2012, 21:58
tak lehký to taky nebude, i když by to bylo super. Ti, kteří mají permanentky by se oprávněně rozčilovali a o ty se klub musí starat a pak hlavně - i takové informace, než se plošně dostanou do podvědomí, tak to chvíli trvá... tj. spíš by to mělo být vzato jako námět před další sezonou a podle toho rozvrhnout ceny permanentek i jednotlivých vstupenek... ale vzhledem k tomu, že to nevyřešíme, tak by bylo zajímavější, dozvědět se něco z prostředí týmu. Vzhledem k tomu, že když se vyhrává, nikdo nemá potřebu řešit ideální sestavu, posily, taktiky, či různé rady, jak zlepšit situaci, těchto témat na fóru výrazně ubylo...
13.12.2012, 20:50
13.12.2012, 20:42
vůbec netvrdím, že jsou ideálně nastavené cenové rozdíly pro jednotlivé sektory. Věřím že by mohlo být nalezeno lepší nastavení. Třeba se nad tím někdo zamyslí před příští sezonou. Nemyslím si, že by to celkový výnos ze vstupného nějak úplně radikálně změnilo, ale třeba nějaký to procento by to celkově mohlo přidat. Není moc reálné že dva tisíce lidí čeká doma a začne pravidelně chodit na stadion až se vstupenka do nějakého sektoru zlevní třeba o třicet korun. Je třeba brát v úvahu že cena není jediným rozhodujícím faktorem pro počet lidí v hledišti.
13.12.2012, 20:38
13.12.2012, 20:32
Psal jsem zjednodušený příklad. Ono je to pravděpodobně strašně těžký stanovovat před sezonou ceny vstupného. Je tam spousta faktoru, který se dopředu nedaji dost dobře odhadnout. Návštěvy hodně závisí na tom jak se bude týmu dařit v porovnání s ostatníma, jak bude hra atraktivní. Experimentovat s cenami v průběhu sezony nejspíš vůbec nejde. Je to omezený tim, že se cena stanovuje pevně na celou sezonu, i např. kvůli cenám pernamentek. Nemyslím si, že při mírném zlevnění, řekněme kupříkladu o 15 % by najednou začalo chodit v průměru o dva tisíce lidí víc. Cíl je tam pořád zajistit co nejvíc peněz ze vstupného a proto si myslím že nějaké výrazné zlevnění neni vůbec reálné.
13.12.2012, 20:28
ještě na to jde kouknout takhle:
hlavní sektory - cena, jakou uvádíš - budou za tuto cenu zaplněné - tj. cenu nechám.
vedlejší sektory - aktuálně skoro prázdné - by možná při poloviční ceně byly plné - takže lepší než např. 2000 x 0 by bylo 2000 x 100 ...
hlavní sektory - cena, jakou uvádíš - budou za tuto cenu zaplněné - tj. cenu nechám.
vedlejší sektory - aktuálně skoro prázdné - by možná při poloviční ceně byly plné - takže lepší než např. 2000 x 0 by bylo 2000 x 100 ...
13.12.2012, 20:20
13.12.2012, 20:11
Ne úplně správný přístup, cílem je pravděpodobně maximalizace zisku ze vstupného, což nemusí znamenat za každou cenu vyprodaný stav. Zjednodušený příklad 4000 * 200 = 800000 tj. více než třeba 6421 * 100 = 642100
Nechci tím tvrdit, že se mi ceny líbí, ale chápu, že v zájmu klubu je na vstupném vydělat co nejvíc.
Nechci tím tvrdit, že se mi ceny líbí, ale chápu, že v zájmu klubu je na vstupném vydělat co nejvíc.
13.12.2012, 19:40
13.12.2012, 19:33
Ok, já bych zase jako úkol marketingu viděl, najít na trhu kompromis mezi nabídkou a poptávkou a maximálně jej využít... tedy pokud nasadím cenu pro daný počet míst příliš vysokou (ve srovnáním s konkurencí, tj. v tomto případě všechno kromě hokeje, ať už sport, nebo jiné zájmy), mohu dělat co chci, ale neprodám... tj. kdybych měl stadion s kapacitou 4000 lidí, pak jsem při současně nastavené ceně nalezl optimum...
13.12.2012, 19:26
Pouze bych chtěl reagovat na ten příspěvek se St. Pauli. Pokud se nepletu, je to klub sídlící v Hamburgu, který má 1,7 mil. obyvatel. Navíc my tady neřešili, jaký klub má nejvíce fanoušků, ale největší návštěvnost. (upřímně nevím a nechce se mi nyní hledat, zda nemá Allianz Arena v Mnichově větší kapacitu a tam je vyprodáno pravidelně). Tj. i zde by se nechalo potvrdit, že čím větší počet obyvatel v regionu, kde klub sídlí, tím více fanoušků. S tím brazilským příkladem nevím, tam nemám konkrétní informace. Každopádně Ti nechci brát Tvůj názor...
13.12.2012, 18:02
Celkem zajimavej kalendar. Tak hosi priznejte se kdo z vas by si ho koupil? isport.blesk.cz/clanek/svet-hvezd/134756 (dlouhý řetězec byl zkrácen)
13.12.2012, 16:17
souhlasím, každá taková věc pomáhá. :-) čím víc, tím asi lépe. ale i u nás jsou takové příklady. Třeba to Brno. Nebo Bohemka ve fotbale...
Radek_Papáček | HC MOUNTFIELD a.s.
Reagovat
13.12.2012, 15:10
Osobně souhlasím. Vidím to velice podobně. Ve snaze shrnout úkol sportovního marketingu by se jeho definice dala totiž formulovat asi takto: "Úkolem sportovního marketingu je eliminovat vliv sportovní výkonnosti na návštěvnost a celkový zájem o klub." Úkol složitý, zejména v české společnosti, která je nastavena trochu jinak než třeba v zahraničí. Ovšem zase ne tak složitý, aby se trpělivě nedal postupnými kroky naplňovat. Třeba i formou takových těch kapek ve smyslu nošení klubového trika ve volném čase, jak zmiňuje mav8. To je ten správný prostředek pro identifikaci a ztotožnění fanouška s klubem, podle mého názoru.
13.12.2012, 14:58
ahoj,
měl by někdo zájem o originální hraný dres brankáře MARTINA ALTRICHTERA a MILANA TOMANA? nevím jaká už to přesně byla sezona, oba dresy jsou podepsané některými hráči z týmu. Mám je doma pověšené ve skříni, na hokej už chodím mizivě, tak nějakému fanouškovi by možná udělaly větší radost kontakt: graffitistyleinthecity@seznam.cz SMS: 723672573
měl by někdo zájem o originální hraný dres brankáře MARTINA ALTRICHTERA a MILANA TOMANA? nevím jaká už to přesně byla sezona, oba dresy jsou podepsané některými hráči z týmu. Mám je doma pověšené ve skříni, na hokej už chodím mizivě, tak nějakému fanouškovi by možná udělaly větší radost kontakt: graffitistyleinthecity@seznam.cz SMS: 723672573
13.12.2012, 13:30
Kde je tedy zakopanej pes ohledne naplneni haly? No co si budeme povidat, neni to jen cena listku (v Praze za ty samy penize a kde je kupni sila lidi na jihu a v Praglu, ze?) potom jde samozrejme o nevyhovujici (male) prostory bufetu a chodeb. Vzdycky kdyz bylo vic jak 6000 lidi, tak se prakticky nedalo byt na konec/zacatek tretiny na svem miste, kdyz si chctel clovek neco koupit nebo dojit na zachod. I tohle muze spoustu lidi odradit. O prestavkovem programu se nema cenu bavit, ledcos se dela, ale porad je uroven diskutabilni. Dalsi vec je dlouhodoba prace s fanouskem, ktera tady za posledni dobu byla prakticky nulova snad to s novym fanshopem a akcemi s hraci nebude jen labuti pisen teto sezony. Inspiraci jak to delat dal a lepe je mnoho, staci pouzivat hlavu a internet. Treba retro triko s napisem MOTOR si klidne vezmu normalne na sebe a nemusim se za nej stydet, ze to vypada jak z lidovky za pade. Jen houst a vetsi kapky...
Prostoru k prilakani vice priznivcu do hlediste je stale spousta, jen je treba vytrvat a pokracovat v zacate praci.
Prostoru k prilakani vice priznivcu do hlediste je stale spousta, jen je treba vytrvat a pokracovat v zacate praci.
13.12.2012, 13:25
řekl bych taky dlouhodobá identifikace fanousku s klubem... kdy prakticky na vysledcih uz moc nezalezi.
13.12.2012, 12:55
koukám podle aukce těch artefaktů že bych mohl vydělat pár kaček na odznakách.... mám jich doma spousty.....
13.12.2012, 11:37
Třeba tam dělá přestávkový program nějakej místní Zahrada. To by byl teprve odvaz.
Zaregistrujte si své uživatelské jméno a nikdo se za vás již na fóru nebude vydávat! Základní registrace je zdarma.
Jsou diskuse vaším denním chlebem? Pořiďte si profi-registraci s vlastní ikonkou, prohledáváním dalšími službami. To vše jen za jednu SMS! více o profi registraci.
- Chcete-li udělat nový řádek, stačí zařádkovat enterem, netřeba používat html tagy.
- Děkujeme, že se zde na fóru budete chovat jako slušní lidé.
Redakce si vyhrazuje právo ve výjimečných případech smazat vulgární, urážlivé nebo nesmyslné příspěvky.