Diskusní fórum
Me mrzi ze byla dnes Plzen v predehravce s Libercem, mohli jsme udelat zitra po skonceni nasich zapasu na pumpe za Bolkou zase nejaky happening, poklabosit, pokopat si drzky a tak, jak uz tomu ostatne byva. Bohuzel, takhle nam na zitra zbyl jenom ten nas hokej. A pritom mam v aute zase obe Olsenky, takze sestava na bitku jako víno. Bohuzel chybel by Zub s tetou Alenou, ale myslim ze ty by bohate nahradil Jenik s Afrem.
Nu což, nezbyva nez pockat na pristi rok a doufat, ze se zase nekde shledáme. Vynikajici by primo bylo, pokud bychom hrali v Trinci a Plzenaci ve Vitkach. Tezko si lze predstavit romantictejsi zpatecni cestu noční Olší
Nakonec jedu na jih již časně ráno a stíhám to ještě před hokejem zpátky domů do Práglu, takže se buď dopravím po vlastní ose nebo uspořádám nějaký výjezd s příbuzenstvem firemním autem.
to je zrejme pocitane od zacatku sezony ke dnesnimu dni ... myslis ze vydavali nove pretistene permice do Sokolova? Skyboxy, klubove patro apod.?
PS: jsi domluvený s tim Zubem na zitra?
Klub VYDAL 2,5 tisíce permanentních vstupenek? Co je to panebože za výplod? Ať už táhnou k čertu, do Sokolova.
O zápas s Kometou, který může být poslední ve Varech, je velký zájem
K dnešnímu dni vydal klub přes dva a půl tisíce permanentních vstupenek," uvedl sekretář HC Energie Jiří Holý.
"Ke zmiňovanému počtu permanentek se zatím prodalo 350 vstupenek, stejný počet je zarezervovaných. Přijedou i fanoušci z Brna a hodně vstupenek se prodá na pokladnách přímo v den zápasu. Ne všichni permanentkáři přijdou, takže se dá odhadnout, že zápas navštíví kolem 3 500 lidí," dodal s tím, že to může být i daleko více.
pokud vim, tak v pozapasovém rozhovoru rekl Guli, ze vi co Ruza sudim požehnal, nicmene ze to je vec Slavie a ze se s tim sam nechce nikde sirit. Coz samozrejme vsichni chapeme. Cekal jsem ze nekdo vyzpovídá Ruzu samotneho, ale ten masi asi ted hlavu v písku a nechce nic slyset.
S hodnocenim obrancu souhlasim, v soucasne dobe se Šulc nema sanci podivat na led. Kolarz je pro me prijemne prekvapeni - chvalim scouting
Jinak tam kladně hodnotí hru našich v obraně, což je po návratu Rendy opravdu znát, nadprůměrně hraje Snopek a navíc Kotaška je na rozdíl od Šulce a Tůmy solidní extraligový obránce, stejně jako Ptáček, Kolarz nechybuje a i Novák je už snesitelný.
Reklama na dynín by tímto ovšem splnila podmínku klamavé reklamy "neoprávněným použitím značky jakosti", neboť jmenované prase je skutečně top kvalita
lol .... vsak my motorovkovou reklamu naseho Mountfieldu - vládce náš, Slunce naše jasné - jenom nejlepsimi slovy chválíme a blahořečíme.
Ja mam takovy soukromy tip, jestli nahodou Kaja Holoubek takticky (dle domluvy), nevyklizi pole v KV Arene pro umisteni noveho klubu KHL. Soudruzi budou mit halu ve "svym" meste, letiste tam maji,no problem, Kumstata, Skuhravyho a Pecha si nechaji pro 4.lajnu, aby chodili i nejaci domorodci a budou si to hrat po svym. Fakt bych tomu i veril.
to ti reknu naprosto presne: vyhledat v historii slovni spojeni "bozi mlyny" zabralo cca 6 vterin, pak ctrl+c a ctrl+v, protoze to naslo jen jeden prispevek - a shodou okolnosti tvuj
ze jde o Vsetin mi bylo jasne hned, ale sedi to krasne ...
A ted mi rekni, jak dlouho si ten prispevek jako hledal?
BAN pro tebe Fujtajbl.
Jinak ale, aspoň u mě, když si kupuju nábytek, tak XXX bude až to poslední za tim nejdražším a nejnešikovnějším truhlářem, kterýho si dovedu představit. Na rozdíl od reklam na hokeji, kde si radši sjednám Tonstav i přes jeho extrémě vlezlou reklamu už jen proto, že do "mýho" klubu je ochotnej ty peníze dát...
Prst | Motor 19.6.2007 | 09:11 | Nick | Datum | Reagovat
... Skoro by se mi chtelo rict ono otrepany "bozi mlyny melou pomalu, ale jiste". Diky rozmaru par zvirat ste si mohli uzit bajecnych 7 let v extralize (co by za to takova Kadan, Opava nebo Trebic daly) a kdyz na ty zvirata doslo, tak ste si mysleli, ze budete moc zit z historie (i kdyz velmi kratoucky a pekne spinavy).
EDIT:
nazev clanku na iDnes hlásá: "Hokeji ve Varech zvoní umíráček, fanoušci chystají demonstraci."
napasá mě dodatek: fanousci ostatnich 13 klubů chystají manifestaci
odkaz
Jooo Holoubek dal, Holoubek vzal.
podle mého názoru byla za poslední léta nejúspěšnější tahle (cena/počet zblblých lidí)
odkaz
Náš bodlináč snídal ftipnou kaši
Mimochodem, ti dva kašpaři co jezdí už dva roky stejným busem na stejnou permici a pijou stejný pivo, se v létě na nádvoří hlubockého zámku změní k nepoznání.....
....ale ta snaha o Kuru s tim porad nejak nekoresponduje. Rozjeli tam nejakou prapodivnou hru...
Kdyby Auto Future hodilo na kapotu te sve hnusne Multiply zenskou s poradnyma ko..... charismem, tak to taky vypada jinak.
Kdyby Farmax rozdával za trestnyma lavicema Viagru se sloganem - "S námi bude hokej stát za to" - bude vyprodáno kazdy zapas.
... reklama jde delat, ale chce to fištróna a pak jde docílit i docela dobre muziky za pár peněz.
"Franto, pojd uz, at nam duchodci nezasednou v autobuse místo."
"Blaznis? Pojed na hokej autem."
"Ty vo*e, ja nejel autem na hokej ani nepamatuju."
"Pojd, sedej."
...
"Tak a ted si dáme pivko."
"Nemuzu, nechci prijit o body?"
"Tys zapomnel, vzdyt uz zadny body nemas."
"Góóól!"
V tomhle samozřejmě odporovat nemůžu a je mi jasné, že nikdo nebude každý měsíc natáčet novou reklamu kvůli přestávkám na hokejovém utkání. Nakonec, tebou zmíněný Ramirent dle mého se svojí reklamou uspěl 100%. Vždyť, je tu někdo, komu při přečtení toho jména nezačne ta oddrhovačka znít v hlavě? To samé platí třeba u Billy, jakmile je tam nějaká jednoduchá melodie, člověk si to zapamatuje. U Tonstavu naopak dodnes pořádně nevím,o čem to dítko švitoří.
Ano klipy by byly fajn, ale mezi reklamy (dobré, nijaké i vyslovně blbé) se během zápasu nevejdou a hodinu před i po tam zase nejsme my ...
ad Tonstav: Pana majitele si matně pamatuji z dob ranného kapitalismu a rozhodně tehdy nevypadal jako vůl, který se chce do podvědomí prodrat deb-lní reklamou. Krom toho myslím, že tento spot běžel už vloni, takže doufám, že ta holčička tam nebude do doby, kdy její představitelka půjde do tanečních ...
Naprostý souhlas.
Cena dobré reklamy je dle mého názoru dána rovněž nedostatkem schopných lidí na trhu. Invenci, tvořivost a nápad nepotkáte na každém kroku.
Ostatně je to dáno i poměrně krátkým fungováním marketingu (v pravém slovy smyslu) v ČR.
..myslím, že kontraproduktivní to je jen u opravdu zásadových jedinců. Ale v momentě, kdy potřebuješ využít nějaké služby (půjčit nějaký stroj v případě ramirentu) tak najedeš na google a vyjede ti mj. i Ramirent. A podvědomě, pouze díky znalosti jména (negativní či pozitivní) máš dojem, že to ty lidi prostě umí (jen neumí reklamy :-D)
Jak psal Ježour, takovej Vodafone je něco jinýho...
EDIT: Quak napíše rychleji 5 odstavců než já 1,5..To je vidět, co má na práci :-P
Přesně tak. Kterou reklamu si zapamatujeme? Tu která je pecka ale i tu, která nás drásá. Tu šeď mezi tím ne. A když se pak rozhodujeme o nějakém produktu či službě, mozek nám podvědomě "hlasuje" pro to co zná.
Problémem reklamy (nejen) Tonstavu je hlavně přílišná frekvence. Ale pokud si sponzor myslí, že je to takhle lepší, resp. pro něj účinější, neuděláme s tím nic.
Jinak souhlas s Ježourem. Dobrá reklama je hodně drahá, platíš za realizaci i za nápad. A ty dobré agentury, disponující dobrými kreativci si za své služby nechají pořádně zaplatit.
Já bych se v BA reklamou nezaobíral, změnit to nemůžeme, můžeme jen dát sponzorovi vědět, že někdy je méně více. Pojďme se bavit o věcech, které změnit lze.
Mně osobně chybí třeba nějaké klipy, třeba sestřihané profily hráčů, "highlights". Dřív to bývalo, nevím jestli to dělala stejná firma jako teď. Myslím, že by tohle zas tak drahý být nemuselo. Ostatně je tu dost lidí, který by třeba se střihem mohli a chtěli pomoci...
Musím trochu oponovat, protoze kdo se trochu pohybuje ve svete ATL marketingu, tak vi jak strasne tezke a financne nakladne je natocit, a hlavne vymyslet takovou reklamu, ktera by nebyla otravna a zustalava vtipná delší dobu. Takovou by chteli vsichni.
Casto se to resi, ze reklama na jeden aktualni produkt ma X variant, ktere se ruzne toci a meni (Redbull,Vodafonní zvířátka apod.). Tady se dociluje efektu, kdy se divak dokonce zacina tesit "co noveho pro nas zase nachystali". Tedy maximalni efekt, ktereho by si kazdy inzerent pral docilit. Nicmene, ruku v ruce s tim jdou naklady, ktere dosahuji nebeskych vysin.
Takze treba Ramirent - finska firma, ktera pusobi v cca 15 zemich Evropy, neni nejaky maly cesky zivnostnicek, nicmene jede na budgety a tady plati jasna rovnice. ČR - malle zeme - maly trh - maly rozpocet na reklamu. A nemyslim, ze to nekomu na ustredi ve Finsku vadi, ze tady nekdo v hledisti/ na fóru remcá Budˇme rádi, ze Finové maji vztah k hokeji a ze do nech sypou. Kdyby byl Ramirent řecká firma, museli bychom jim jeste za reklamu na kostce platit
No právě že nápad je to příšerný. Udělat reklamu, jež je otravná po třetím poslechu a nechat jí běžet každou sezónu, každý domácí zápas je zhůvěřilost. Ještě by třeba mohli přidat jako zvukový podkres kuňkání pikačua a začal bych považovat potíže se zvukem na online přenosech za velkou výhodu.
"Já si to nemyslím. Podle mého je naopak tak jednoduchý, že jednodušší už být nemůže."
odkaz
To je mamlas, sami v tom maji bordel, sami nevi ktery papir je na co a Ovárek rekne, ze jednodussi to byt nemuze.
To ne, ti jsou o stupínek výš než Ovar, ti už mohou žrát svému páníčkovi z ruky ...
Dokud žere pomeje z Charouzova koryta, má pozici jistou, zejména když mu ji všichni zástupci, včetně našeho, servilně furt dokola potvrzují...
Zaregistrujte si své uživatelské jméno a nikdo se za vás již na fóru nebude vydávat! Základní registrace je zdarma.
Jsou diskuse vaším denním chlebem? Pořiďte si profi-registraci s vlastní ikonkou, prohledáváním dalšími službami. To vše jen za jednu SMS! více o profi registraci.
- Chcete-li udělat nový řádek, stačí zařádkovat enterem, netřeba používat html tagy.
- Děkujeme, že se zde na fóru budete chovat jako slušní lidé.
Redakce si vyhrazuje právo ve výjimečných případech smazat vulgární, urážlivé nebo nesmyslné příspěvky.
Posun u Nováka je vidět taky v jeho statistikách +/- ... už nemá -7 ale +2