Diskusní fórum
V minulé sezoně to bylo s ledem v Písku v pohodě, až jsem si říkal, jestli sponzoři neprotestují, protože byly reklamy na ledě celkem "vyšoupané". A o kostce nad ledem si zatím necháváme zdát (i když výhledově se o ní uvažovalo).
V O2 aréně jsou reklamy na ledě výrazné, barevné a pak je to opravdu příšerný pohled v TV na hokej z O2 arény.
A co se týká kostky, měli by si u nás právě z O2 arény vzít příklad....(časté opakování herních situací, bavení diváků, reklam minimum). :(
jistě můžeme zvýšit hlasitost reklam na kostce...
(reklamy na ledě jsou tam stejně jen kvůli televizním záběrům...)
Obecně ale souhlasím, kdo z vás si vybaví alespoň jednu reklamu na ledě z minulé sezony? Já tedy ne... (pamatuji si jen tu na Essa jak byla na kruhu pro vhazování a byla černá takže jsem neviděl puk...)
2 Quak: Tsss...Kůra chtěl dokázat, že umí i cizí slova a ty si z něj robíš prču...To od Tebe není pěkné...
My máme jednoho velkýho sponzora. Oni maj jen hromadu sponzorů menších. A taky připočti to, že jim tolik nenasypou fanoušci..
náhodou, v levým dolním rohu je ještě místo...
PS:
u nás to taky není žádná sláva...
Ty krávo, se divím, že na tom ledě ještě vidí černej puk.. To je spíš reklamní billboard..
Zaregistrujte si své uživatelské jméno a nikdo se za vás již na fóru nebude vydávat! Základní registrace je zdarma.
Jsou diskuse vaším denním chlebem? Pořiďte si profi-registraci s vlastní ikonkou, prohledáváním dalšími službami. To vše jen za jednu SMS! více o profi registraci.
- Chcete-li udělat nový řádek, stačí zařádkovat enterem, netřeba používat html tagy.
- Děkujeme, že se zde na fóru budete chovat jako slušní lidé.
Redakce si vyhrazuje právo ve výjimečných případech smazat vulgární, urážlivé nebo nesmyslné příspěvky.
když ony jsou tam hlavně kvůli tomu "zvukovému doprovodu"...
Není lehké najít kompromis mezi představami sponzorů a přáním fanoušků. Každopádně oproti předloňské sezoně, kdy mi kvůli repráku málem praskla hlava, se to loni alespoň v druhé části sezony výrazně zlepšilo.
Jsem zvědav za jakou dobu sponzoři pochopí, že reklamy na ledě jsou zbytečné. Dneska půlka lidí argumentuje "podprahovým vnímáním" ovšem do jaké míry je to návratné to bych si nedovolil odhadnout... Otázka je, za co by potom milí sponzoři platili...