Diskusní fórum
Být tebou pomalu bych se bál,že se na tebe zaměří policejní útvar pro potírání organizovaného zločinu.
Ono to máš u těch reklam těžký.Když je moc dobrá může se ti stát to co mně.Již nevím na co to byla reklama, ale ten čínskej kuchař který přináší cosi pod poklopem na tácu s úsměvem a se slovy" bóbika"
ve mně zůstal. Naproti tomu "Tónstav servis cééé zet" ten jen tak nezapomeneš. :(
Kdybych byl muslimským spoluobčanem s mírně radikálními názory, asi bych přehodnotil své priority. Západní civilizaci jedním jebem zničit nelze, ovšem provozovna společnosti Tonstav by letěla do luftu krásně.
Já s Tebou souhlasím ale na druhý straně si myslím,že to mají dobře spočítaný.Nějaký rybky se tím bezesporu chytí.Vezmi si všelijaký ty telešopy a ty Horsty a jim podobný v nich učinkující.
Určitě na tom neprodělávaj. Anebo teď mě napadly ty soutěže typu kde žije kapr:za A ve vodě za B na stromě. Absolutně stupidní a přece se určitě najde dost hejlů a kavek,který neváhaj a volaj za pouhých 70 kč za minutu.
ale ano, to nezpochybňuju... Zpochybňuju metody. Hluk při kterém si já osobně někdy zacpávám uši a příliš časté opakování působí kontraproduktivně. Tedy alespoň na mě...
Edit:
tak jasně, někdo se chytí určitě. Jen dle mého názoru by bylo výhodnější netlačit tolik na "pilu". Přeci jen 26 utkání základní části kde se ti odhadem vystřídá 15 000 lidí, z toho řekněme 3500 stálých... Lidé na hokeji se moc nemění proto není důvod snažit se upotat hned (hluk, intenzita...)
Kdy bude zas v Čechách dobře ? Až se vdova po Paroubkovi půjde zeptat Ratha do basy, kdo zastřelil Topolánka na Klausově pohřbu.
Dovolím si jeden citát.Pokud mě paměť neklame byl to Adolfův ministr demagogie Goebels který řekl toto:Stokrát opakovaná lež se stane pravdou.Tato poučka může klidně být základním mottem mistrů moderního marketingu a reklamy.Jinými slovy:Tak dlouho to budeme lidem hustit do hlav až se to stane součástí jejich podvědomí.A podstatná část populace více nebo méně tomu podlehne.
EDIT: Když se nad tím člověk zamyslí, tak kostka je majetkem města. Klub si ji vybrečel, ale byla zakoupena ze společných prostředků budějovických občanů. Slouží ovšem výhradně k naplnění klubové kasy a k propagaci pár soukromých subjektů. Pro běžné návštěvníky nemá valný význam, informací je na ní k vidění pomálu. Klasický model komunálních výdajů: zaargumentujeme obecným blahem, zkásneme balík a použijeme ho dle vlastních představ...
V praxi to má dvě strany mince. Ano, pravdu máš v té fi.xaci. Chtě nechtě se ti ty reklamy zažerou do paměti.
Druhá stránka věci je ovšem v oblibě těch reklam (produktů). Nedávno jsem sháněl stavební materiál a s čistým svědomím mohu říct, že jen kvůli té reklamě byl Tonstav poslední kam bych šel...
Většina lidí si nekupuje věci které je otr.avují (reklamou nebo účelem). Proto se divím té násilné propagaci vlastních produktů. Ovšem je to věc každé firmy jak, co a kdy propaguje...
Fi.xace je nepovolený výraz? Kurňa to musí mít jinej význam než znám
Ono to "ohulení"těch reklam má svůj psychologický efekt.Je to vymývání mozků v praxi.Je to přesně to samý jako v televizi.Díváš se na film,nastavíš si hlasitost a najednou střih ,začne řvát reklama podstatně hlasitěji než při vysílání filmu.
Je rozdíl techno hity a rádio hitparáda ... každopádně hrajou hrozně. Když jedu někam ven, je to příjemná změna, slyšet tak veselý a rytmický songy
Ale víc rockovější muziky by to podle mě chtělo. Do hokejového prostředí se to hodí více.
A pokud jde o "hudbu", kterou v BA servírují, je to bláto. Řekl bych, že průměrný věk publika je tak někde okolo 30-35 let (možná víc) a pokud vím, lidé tohoto věku se příliš nezajímají o techno hity.
kdyz hrajem v rohu, jakoze nekdy skoro porad, koukam v BA spis po zenskych, nez na to komu se podari zaslapnout puk
1) Pravopis není problémem mládí, narazil jsem už na mnoho starších, jejichž pravopis je mizernej i ve srovnání s tim TOMovo.. Dále bych rád podotknul, že hold vzdáváme a to je asi tak všechno. Tohle se tu už mnohokrát diskutovalo a mnozí jsou holt nepoučitelní..
2) Pokud nechcete ztratit vlajky, dávejte je na jméno furt stejnejm osobám. Že se předtim ztratily, to sem slyšel, ale myslel sem si, že to bylo kvůli tomu, že nebyly na bezpečnym místě a ne kvůli tomu, že je lidi nevraceli..
3) Mně reklamy na kostce vůbec nevadí. Zvyk sem si a pokud z toho má klub prachy, tak proč ne.. Nicméně faktem zůstává, že kostka má mnoho hluchých chvil a tyto je třeba vyplnit opakovačkama, záběrama na kotel, kterej tak začne víc ječet nebo infantilníma soutěžema, polibkama atd. Nevěřim tomu, že obsluha kostky je tak složitá..
4) Mnohým (zvláště nedávno příchozím) bych před napsáním příspěvku doporučil prostudovat přínosný bestseller s názvem Stu the Cockatoo is New at the Zoo..
EDIT: TO: Ježour
Mě live přenos zajímá, neb když se hraje v rohu, tak ze svojí pozice nic nevidim, takže hru sleduju na kostce..
zacarovany kruh: kdy chces koukat na opakovacky, kdyt jsou reklamy v 90% preruseni hry. UNREAL. me by sem tam nejaka reklama nevadila, neni pravda ze jinde na stadionech reklamy nejsou, ale u nas je kostka zda se HLAVNE reklamnim nastrojem, neplni funkci kterou plnit ma. Ze tam behem hry bezi live co je na lede je mi srdecne u pr...
Zaregistrujte si své uživatelské jméno a nikdo se za vás již na fóru nebude vydávat! Základní registrace je zdarma.
Jsou diskuse vaším denním chlebem? Pořiďte si profi-registraci s vlastní ikonkou, prohledáváním dalšími službami. To vše jen za jednu SMS! více o profi registraci.
- Chcete-li udělat nový řádek, stačí zařádkovat enterem, netřeba používat html tagy.
- Děkujeme, že se zde na fóru budete chovat jako slušní lidé.
Redakce si vyhrazuje právo ve výjimečných případech smazat vulgární, urážlivé nebo nesmyslné příspěvky.
















Než odejdu do peří dám do placu ještě jeden ,do této chvíle mě neznámý citát.
Napoleon Bonaparte:"Armáda beranů,kterou vede lev je silnější než armáda lvů,kterou vede beran.
Docela důvod k rozjímání před play off.
Mimochodem nevím jak jsou na tom ústečtí Lvi a Berani ze Zlína.