Diskusní fórum
myslim, že tahle varianta je shůdná jen s rozpisem ceny zápasů až do finále. Např. čtvrtfinále 1.zápas-250, semi 1.zápas 300, finále 1.zápas 50000
![Smajlík Smajlík](/img/smajly/09.png)
Jj, proto jsem psal, že chápu tvůj směr úvahy. Bylo by to na zvážení ze strany klubu.
jasný, já tomu rozumim a bral bych to, ovšem rozumý tomu i všichni ostatní co chodí na hokej? Myslim, že ne každý se nad tím zamyslí a většina kouká jen na konečnou cenu vynaloženou za hokej
Tak jestli umí Vajgar otáčet i nepříznivý vývoj, tak se mu to dneska jednoznačně nepodařilo, všude byli dneska o krok dál a Tábor je přejel v poměru 6:3!!! Akorát jste celý zápas dotahovali
![Smajlík Smajlík](/img/smajly/02.png)
![Smajlík Smajlík](/img/smajly/06.png)
![Smajlík Smajlík](/img/smajly/09.png)
![Smajlík Smajlík](/img/smajly/09.png)
Navíc je to podobný jako například leasing na třeba notebook za 30 000. Bud to můžeš dát v hotovosti s rizikem toho, že přijde nějaká osobní ekon. krize a ty budeš mít problémy, nebo budeš platit měsiční splátky s jistotou toho, že i když přijde krize ty budeš v poho, ale přeplatíš notas třeba o 5000.
![Smajlík Smajlík](/img/smajly/09.png)
![Smajlík Smajlík](/img/smajly/08.png)
![Smajlík Smajlík](/img/smajly/06.png)
![Smajlík Smajlík](/img/smajly/09.png)
![Smajlík Smajlík](/img/smajly/09.png)
![Smajlík Smajlík](/img/smajly/10.png)
![Smajlík Smajlík](/img/smajly/10.png)
Pomoci k čemu, proboha? Chceš pomoci Ty mě? Číslo mého bankovního konta je 2621473320/0800. Děkuji.
1) permanentní vstupenka na základní část, v hodnotě 26-ti vstupenek, sleva v případě složení zálohy.
2) permanentní vstupenka v hodnotě 26-ti vstupenek, splatná hned v celé výši, na všechna utkání v sezoně. Zde bych uplatnil navýšení ceny o příspěvěk mládeži.
... jak prosté, snadné dokonce až pod odpovědné nosy naservírované ...
Během roku se tu hlasuje ve spoustě stupidních anket, na toto téma by se hodila, ať se fandovská obec vyjádří ...
![Smajlík Smajlík](/img/smajly/09.png)
![Smajlík Smajlík](/img/smajly/02.png)
![Smajlík Smajlík](/img/smajly/02.png)
![Smajlík Smajlík](/img/smajly/09.png)
![Smajlík Smajlík](/img/smajly/06.png)
![Smajlík Smajlík](/img/smajly/06.png)
TO: quak
no nechme se prekvapit, taky tomu nechci verit,ale rika se kam nemuze cert posle Bokroche..:/
![Smajlík Smajlík](/img/smajly/09.png)
![Smajlík Smajlík](/img/smajly/02.png)
![Smajlík Smajlík](/img/smajly/02.png)
![Smajlík Smajlík](/img/smajly/06.png)
![Smajlík Smajlík](/img/smajly/06.png)
Tak já si vezmu příklad z FOuna a sázím tentokrát já 10 dobrých piv, že je to pitomost...
![Smajlík Smajlík](/img/smajly/09.png)
2 Prst
Je to marný, je to marný, je to marný...
![Smajlík Smajlík](/img/smajly/06.png)
![Smajlík Smajlík](/img/smajly/10.png)
![Smajlík Smajlík](/img/smajly/02.png)
![Smajlík Smajlík](/img/smajly/06.png)
Když už čtu tvůj příspěvek - stále žádný mail nepřišel
![Smajlík Smajlík](/img/smajly/04.png)
Ale jinak mi maily normálně chodí. Mail ode mně ti zřejmě taky nedošel, neboť nepřišlo potvrzení
![Smajlík Smajlík](/img/smajly/09.png)
Jestli můžu prosit (až budeš mít čas) klidně poslat na bratrův...
Právě proto, že první nebo druhá varianta ceny a platnosti permic bude mít své zastánce i odpůrce, je nabídka obou dvou asi ideálním řešením, ale sázím 10 dobrých piv, že "ono to nejde". Jsme v Budějicích ...
Osobně rovněž preferuji spíše původní model a nemyslím si, že by případné technické potíže, které by bránily možnosti nechat funkční oba systémy současně, byly tak zásadní.
Nechci se nějak zastávat klubu, ale asi by bylo fér přiznat, že žádné řešení není optimální pro všechny. Někdo jako já preferuje spíše pohodlí, jiný kouká na cenu a případné (drahé) play-off třeba oželí.
Osobně bych se tedy rovněž přimlouval za zavedeni obou modelů ze kterých by si každý vybral co mu lépe vyhovuje.
mě by jen zajímalo kde je v našem marketingovém oddělení chyba. Jestli je to v nedostatku kompetencí, málo peněz nebo jen špatná práce... Nevidim do toho a samozřejmě můžu hodnotit jen výsledky a ty jsou u nás při rozpočtu přes sto mega směšný...
Vedoucí je ve firmě proto, aby ji vedl. Po všech stránkách. Tudíž je zodpovědný za práci všech svých podřízených. Když je nedokáže ukočírovat, nestojí jeko vedoucí za nic! Pokud marketingové oddělení pracuje špatně (A TO VŠICHNI VÍME ŽE ANO), měl by být vedoucí prvním, kdo si toho všimne. U Mauntfíldu se k problému staví vedení tak, že s ním bezpodmínečně souhlasí. Několikrát nám přece Tonda v "Ptejte se" vysvětlil, že jedinný kdo mluví jménem klubu je ON!!!
Jak čtu (a nejen Tvůj příspěvek), našla by se řada lidí, kteří by přivítali jakési pokračování loňského modelu. Třeba i paralelně se současnou "novinkou" okoukanou v Pardubicích. Tj. složení smysluplného obnosu (a třeba i s určitým bonusem směrem k mládeži) výměnou za jistotu celosezónně garantovaného místa - včetně zábavného či nudného pokračování v play-off / play-out, přičemž svůj díl rizika nesou obě strany.
Ano, marketingové oddělení současnou variantou nevykazuje příliš tvůrčího ducha. A taky ne zrovna nenápadně sune budějovický hokej do role prefabrikovaného produktu, u něhož je jedno, kdo si ho jako divák koupí. Hlavně že se prodá.
Ono to ale tak úplně jedno není.Myslím, že z určité setrvačnosti to tímto způsobem může rok či dva fungovat bez viditelných rozdílů. V případě průměrných potažmo podprůměrných výsledků si ale "lufťáci" najdou jinou hračku a hlavně může brzy dojít ke zjištění, že z 3.500 pravidelných - a řekněme věrných - fanoušků jich nemálo odpadlo a kmen skalních tak zhubl - otráven komplikacemi a zřetelnou nevstřícností zůstává u televize (své či velké v hospodách) a nebo si našel jinou zábavu. Zkrátka, že se pouto pravidelnosti přetrhlo. V něm spočívá značná míra úspěchu a jen neempatický a i jinak stran sociální inteligence slabý marketingový diletant se domnívá, že v přízni sportovního fanouška je nějaký neohrozitelný magnetismus, který ho za všech okolností přiláká do hlediště.
Mě v podstatě nezajímá, kdo tenhle model vymyslel resp. obtáhl odjinud. Jen vyjadřuju - a myslím že četný - názor, že nabídnout abonentní alternativu pro příznivce svolné k dražší leč absolutní rezervaci by byl slušným i rentabilním krokem.
A není k tomu nutný žádný moderní elektronický systém. Stačí jen starý dobrý selský rozum a obyčejná ochota vyjít (a to ani ne nezištně!) někomu vstříc.
jsem asi ten poslední, kdo hlavouny z Montfíldu obhajuje, ale nejsem si úplně jist, že toto je od A do Z jejich výmysl. Taky patřím k těm, kdo si váží svého času a jsou příznivci jednorázového vyřešení vstupu na celou sezonu. Prostě u nás zase někdo vymyslel něco jinak a jak je zvykem, v neprospěch návštěvníka. Podotýkám, že je mi úplně jedno, jak to mají řešeno jinde. Náš současný a pitomý model, bych alespoň prostě a jednoduše rozšířil i o nabídku celosezónní vstupenky za cenu vyrovnaného rizika obou stran (klub vers. divák vzhledem k vývoji sezony) a ve skutečnosti výhodné pro všechny. Marketingové oddělení by rozhodně mělo nést významnou odpovědnost za prodej permic, Bokroš nebokroš. Takhle, když je to každému jedno, to taky tak vypadá. Prstova metoda dobíjení permice přes net o odebírání kreditu čtecím zařízením u vchodu je úměrná století v němž žijeme, ale nereálná pro náš klub, proslulý diletantismem a neschopností lidí v něm.
Nemáš pravdu. Nebylo mi jedno vypláznout za permici 5000. Hodně jsem se kroutil, ale pokud by tomu odpovídali výsledky, nějak bych to nehorázný zdražení oproti minulým sezonám překous. Výsledky ale až na pár světlých vyjímek byly katastrofální. Čekal jsem, že se klub poučí a cenu minimálně vrátí zpět. Klub se nepoučil. Teď už mi to jedno není stoprocentně.
Šatavu raději nepřipomínat. Ještě teď se mi při zmínce jeho osoby dělá nevolno. Ač současní vlastníci udělali řadu chyb, tuto sezónu i fatálních, nesnaží se klub vytunelovat (to slovo sice nesnáším, ale jako označení pro počínání M.Š. sedí docela přesně......)!
bohužel mi fanoušci ano. A asi kvuli tomu, že nám opět přichystali překvapení po "vydařené" sezoně ve formě vstupného asi jiný a levnějsí a rozhodně kvalitnější klub na netu hledat nebudeme...coz je jim jasné..no a tak..nas zase oškubou..:-)))protože vědí....že zde je skupina věrných...i když si myslím, že se pomalinku..po jejich přístupu stenčuje..a pomalinku dochází trpělivost i těm co porád věří v lepsí zitřky:-(:-)
Velmi přesně vyjádřeno. Počítal jsem s tím, že cena permanentky pro příští sezónu navzdory krizi hospodářské i hokejové nezlevní a zůstane na stejných penězích jako letos. Bez řečí bych si pro ni došel, nalistoval 5 a půl tisíce a měl pokoj až do půlky března, kdy se buď vyhneme baráži, nebo shoříme v semifinále. Za možnost pohodlných návštěv stadionu bez časových omezení a stání ve frontách si rád připlatím. Nehledě na to, že na popolední běhání k zimáku prostě není prostor ani chuť.
Nyní mi Mountfield nabízí "výhodný" obchod - přihoď nám v dubnu, kdy ještě ani nevíš, jak (a jestli ?) přestavíme mužstvo, na kopici jistiny, ať máme k ruce slušnou hotovost. Bude-li sezóna vrcholit play-off a plnohodnotným hokejem (který se v zákl. části hraje jen zřídka), vystřelíme cenu k pětistovce a ty půjdeš do fronty. A jestli se ti nechce, nějaký snob, který chodí jen na Spartu a na play-off, už si tam stoupne místo tebe. Když by soubor místních hokejových profíků opět zahučel do play-out, posbíráme ten milión po dvacetikorunách za lístek.
Rozumím strachu Mountfieldu z toho, že na další sezónu ochabne zájem o celoroční předplatné. Něco podobného se dá po letošní břečce očekávat - zákon úspěchu / neúspěchu funguje bez výjimek a i v ČB odpadnou salonní fandové nalákaní před rokem na fatu morganu takřka jistého titulu. Pokud si vedení klubu myslí, že nové pojetí permanentek exodus takových diváků odvrátí, pak nemám nic proti tomu, aby je takto nabízelo. Konečně, je to jeho plné právo. Zároveň ovšem považuju za - řekněme to eufemismem - necitlivé, že neexistuje i alternativa pro ty, kteří se nehandrkují o každou stovku a chtějí si předplatit pohodlí celosezónní (včetně play-off/out) jistoty místa. To by opravdu nešlo postavit vedle sebe obě varianty?
Upřímně řečeno, za současných podmínek pro mne permanentka ztrácí na ceně a pokud se rozhodnu ji přesto koupit, nevylučuju, že to bude naposled. ČT ani O2 TV sice nenabízejí bezprostřední blízkost děje, nicméně je u nich gauč, večeře, zbudou peníze na jiné koníčky a hlavně - nestojí se tam fronta.
Nezanedbatelna investice do systemu, ale za odmenu spokojeni fans a min prace pro zamestnance klubu.
Pro úvahu uvádím několik porovnání:
Sezona 2007/2008
– cena lístku 80,-Kč
- cena permice k stání 2000,-Kč
– minulé sezony semifinále
Sezona 2008/2009
– cena lístku 120,-Kč
- cena permice k stání 3200,-Kč
– minulé sezony semifinále
– zdražení o 60%.
Sezona 2009/2010
– cena lístku 100,-Kč
- cena permice k stání 2000,-Kč
– celou minulou sezonu trapný výkon a nakonec boj o záchranu.
– Zlevnění o 62,5%.
– Ale hlavně vyjmutí PLAY OFF případně PLAY OUT.
– Tedy reálné zlevnění někde mezi mulou a zdražením!!!
Ať se na to koukám z kterékoliv strany, stále mi vychází, že mountfield po odfláknuté sezoně nezlevnil vůbec, akorát se nás opět snaží nachytat na jeho krásné řeči. Lístky na PLAY OUT byly v cenových relacích vstupného na základní část. Proto je nutné si k ceně permice připočíst ceny za případné PLAY OUT (zhruba 1000,-Kč). Pokud mužstvo postoupí do PLAY OFF (cenu lístku si jistě umí každý soudný člověk domyslet) je permice jednoznačně předražená!!!
U permic k sezení je situace obdobná. Nějaká kompenzace za minulou sezonu ani omylem.
Pochopil jsem, že si o mě HC Mountfíld myslí, že jsem úplnej pitomec, kterého je třeba oškubat!
V minulosti jsem si kupoval permici proto, abych měl klid a nemusel stát jak pako ve frontě na lístky. Zaplatil jsem mountfieldu zálohu 1500,- Kč již na jaře a zbytek doplatil v létě dva měsíce před zahájením sezony. Za to očekávám, že mohu přijít na všechny zápasy v sezoně a nějaký bonus. Letos se za stejných podmínek z mé strany dočkám toho, že opět budu muset do fronty. Tonda tvrdí, že bude otevřena zvláštní kasa.Umím si takový prodej pro pernamentkáře představit. Otevřena bude jedna kasa na jedno (možná na dvě) odpoledne zásadně ne v den zápasu. V ní jeden chlapík, co po předložení permice přehrabe kopici s lístkama a najde ty moje. Časově 3x náročnější než volný prodej. V den zápasu je takový prodej zcela nemožný, protože nelze zjistit, kolik lístků pro pernamentkáře již bylo vyzvednuto. Prodej se provádí zásadně ručně. O zavedení elektronického systému klub neuvažuje! Při prodeji zhruba 2500ks (můj optimistický odhad) permic je to zhruba 40% kapacity stadionu. Jedna kasa je naprosto nedostatečná.
Na závěr sděluji, že na tyto podmínky a tudíž i na permici kašlu a přeji všem, kdo toto hodlají podstoupit mnoho úspěchů a pevné nervy.
![Smajlík Smajlík](/img/smajly/09.png)
Zaregistrujte si své uživatelské jméno a nikdo se za vás již na fóru nebude vydávat! Základní registrace je zdarma.
Jsou diskuse vaším denním chlebem? Pořiďte si profi-registraci s vlastní ikonkou, prohledáváním dalšími službami. To vše jen za jednu SMS! více o profi registraci.
- Chcete-li udělat nový řádek, stačí zařádkovat enterem, netřeba používat html tagy.
- Děkujeme, že se zde na fóru budete chovat jako slušní lidé.
Redakce si vyhrazuje právo ve výjimečných případech smazat vulgární, urážlivé nebo nesmyslné příspěvky.
Ohledně cen permic by při zachování současného modelu nebylo na škodu poskytnout majitelům permanentek slevu na lístky na PO. Např. 20% z nepřestřelených cen. Pak by to vypadalo výhodněji...