Loprais předvedl v Budvar Aréně dakarskou Královnu
Sobotní prvoligový zápas mezi ČEZ Motor a Duklou Jihlava přilákal na českobudějovický stadion více než šest tisíc příznivců. Vliv na to mohla mít i vzácná návštěva. Zájemci mohli před utkáním ulovit podpisy Aleše a Karla Lopraise a prohlédnout si vystavené speciály - trojnásobnou vítězku TATRA Puma, TATRU Queen 69 a RC model nového MANu. O přestávce mezi třetinami pak přišel vrchol - výjezd Královny na led Budvar arény.
Ačkoliv tatrovka zažila v dakarské rallye všelijaké nástrahy, na ledě se ocitla vůbec poprvé. Aleš Loprais měl trochu obavy, jak se kolos na ledě zachová, ale vše zvládl s bravurou, nemohlo chybět ani závěrečné zatroubení jako pozdrav fanouškům. "Užil jsem si to a jsem rád, že jsem Motoru neodvezl kus mantinelu nebo rovnou neskončil i s Královnou na střídačce," usmíval se po výjezdu na led mezi první a druhou třetinou Aleš Loprais. Ten si pochvaloval i samotný hokejový zápas. "Po celou dobu byla neskutečná atmosféra, samozřejmě jsem držel palce domácím, takže vše dopadlo podle toho nejlepšího scénáře." A co se jinak vybaví Lopraisovi ve spojení s Českými Budějovicemi? "Tak to je jasné, pivko, Budvar!"
S průběhem akce mohl být spokojen i prezident klubu ČEZ Motor Roman Turek. "Vidět takové desetitunové monstrum na ledě bylo něco speciálního. Spolu s krásným zápasem to doufám připravilo 6000 fanoušků nevšední zážitek. Alespoň já si to užil moc, Aleš je sympaťák a moc mu přeju úspěch na Dakaru. Budu jeho výsledky sledovat," odpovídá Turek.
Aleš Loprais bude v lednu dakarskou rallye zdolávat netradičně s vozem MAN. Jeho navigátorem bude Španěl Ferran Marco Alcayna, dalším členem posádky bude nizozemský mechanik Jan Van der Vaet. Na MAN byl Loprais donucen přesedlat - tři měsíce před stěhováním vozu do Jižní Ameriky totiž přišlo oznámení o technických nesrovnalostech od technického komisaře dakarské rallye a nutnosti Královnu přestavět, což bylo z časových důvodů nemožné. Závod startuje už 4. ledna v Buenos Aires, kde 17. ledna soutěž i skončí.