Banes Motor České Budějovice
13.06.2014, Michal Heřman

Do nové sezony bychom měli jít s vyšším rozpočtem, říká Kučera

ČESKÉ BUDĚJOVICE — Marketingový a PR ředitel ČEZ Motor České Budějovice Tomáš Kučera prozrazuje několik novinek před novou sezonou. Mimo jiné je ve hře nákup nové multifunkční kostky a úprava sektoru pro kotel. Na fotce je Tomáš Kučera (vpravo) spolu generálním manažerem Stanislavem Bednaříkem. Foto: Jan Škrle.

Pane Kučero, máte z části delší vousy, takže jste se přidal k akci Dynama, že se do jejich postupu neoholíte?
Tohle nic není (s úsměvem). Každopádně Dynamákům gratuluji a doufám, že se k nim brzo připojíme.

Dynamo si spolupráci s Motorem pochvaluje.
I z naší strany není problém. Škoda je, že hrají v pátek a my v sobotu, takže nemůžeme udělat akce na společné zápasy. Jelikož jsou ale v nejvyšší soutěži, tak se dá očekávat, že se naše zápasy díky televizním přenosům někdy potkají. Na proběhlý zápas Dynamo – Motor máme super ohlasy a podobných akcí bude více.

Jak to vypadá s partnery? Název klubu zůstane stejný? Bude v něm ČEZ?
Jednání s ČEZem jsou na dobré cestě a vypadá to, že název by měl zůstat. Ještě ale není uzavřená smlouva.

V poslední době jste podepsali několik partnerských smluv. Jak se to promítlo do rozpočtu?
Přesný rozpočet budeme oznamovat až na předsezonní tiskové konferenci. Letos ale nemusíme řešit nákup licence a veškerého vybavení. Jednání s partnery vypadají velice nadějně. S některými již máme uzavřené nové a výhodnější smlouvy. Reálný předpoklad je takový, že bychom mohli rozpočet navýšit. I díky tomu přišly zajímavé posily, které jsme si mohli vybrat cíleně. Celkem máme asi 140 sponzorů. Každý sponzor je pro nás důležitý a vážíme si ho.

Bude pokračovat Aleš Kotalík?
To je otázka na jeho osobu. Trénuje individuálně a bude se rozhodovat zcela sám. Trošku se z něj stává bafuňář, protože je ve správní radě mládeže a je zapojený i do dění klubu. Když byl ale zraněný a viděl jsem ho při play-out, jak jen sleduje zápasy z tribuny, tak byl z toho hodně špatný. Říkal jsem mu, ať si uvědomí, že když skončí, tak takhle nešťastně bude na tribuně sedět častěji a nebude s tím moct nic udělat. Odpověděl, že je to šílená představa, takže jsem ho možná trošku nalomil (s úsměvem).

Kdy se rozhodne?
Nevím, jaká je dohoda s Radkem Bělohlavem, ale předpokládám, že pokud bude pokračovat, tak se objeví v červenci na tréninku na ledě.

Podepsali jste dost zajímavých posil a kádr vypadá silnější.
Nejsem tady za sportovní stránku klubu, ale cíle musí být vyšší než v loňském roce. Kádr se dělá racionálně, stavíme to na hráčích, kteří mají vztah k jihu Čech. Vždy se pak s týmem lépe pracuje. Je to dobrá cesta a doufejme, že nás dovede do extraligy.

Jak jde prodej permanentních vstupenek?
Prodej není spuštěn zase tak dlouho, ale oproti loňské sezoně máme náskok tři měsíce (s úsměvem). Nárůst je citelný už nyní. Máme nové zájemce a věříme, že prodáme minimálně 3 000 permanentek.

Spustili jste akci Motorácký srdcař. Jaký to má úspěch?
Od některých fanoušků jsme vnímali, že mají zájem klubu pomoct. Zvolili jsme tuto formu a lidé se ozývají. Od srdcaře ale nečekáme masivní příjem. Je to další možnost pro fanoušky, jak se ke klubu zase o něco více přimknout. V žádném případě ostatní fanoušky neházíme na druhou kolej. Pro nás je důležitá každá podpora a vážíme si každého diváka.

Proběhnou změny ve webové prezentaci?
Design webu máme nový, takže tam změny nebudou. Chceme změnit obsah a to tak, že budeme více využívat sociální sítě a práci s videem. Redakce webu bude mít vlastní kameru, aby kluci mohli natáčet věci ze zákulisí klubu. Budeme dělat nový kanál na Youtube, Instagram a Google Plus.

Na co se mohou fanoušci těšit během sezony?
Vloni jsme měli retro zápas a i letos chceme některé duely zatraktivnit. Retro zápas by se měl opakovat. Nabízí se nám utkání s Kladnem, se kterým Budějovice hrály v historii asi 200 vzájemných zápasů. Budeme mít cílené akce. Třeba pro ženy, které tvoří 30% našich fanoušků. Dále chceme pracovat i se studenty a dětmi.

A programy během zápasů?
To má jeden důležitý aspekt – kostku. Město by mělo v nejbližších týdnech vypisovat tendr na novou kostku.

Máte tedy potvrzené, že kostka bude?
To je otázka spíše na město. Kostka, aby měla smysl a nebyl to za dva roky starý krám, stojí kolem osmi miliónů. Ta, která tu dříve byla, je nyní dávno za zenitem. Nemá potřebnou svítivost a dnes se kostky dělají technologicky už zcela jiným způsobem. Chceme, aby nám sloužila delší dobu. K tomu samozřejmě patří i ozvučení, vybavení režie a další věci. Je to na městě a čekáme, jak to dopadne. Pro diváky by to bylo velké zpestření a s programem se pak dá mnohem více pracovat. Další věc je kotel. I o jeho umístění jednáme, protože tribuna, kde letos kotel byl, není na zátěž stojících diváků dimenzována. Snažíme se hledat řešení a nejvíce reálné asi je, že se pro kotel dostaví tribuna v rohu u mrazíren. To jsou dvě velké věci, o kterých se s městem nejvíce bavíme. Vzájemná spolupráce je velmi dobrá a věřím, že kostka letos bude, i když možná ne od začátku sezony.

Budou mít fanoušci šanci opět soutěžit o lístky na spřátelených serverech a rádiích?
Ano a soutěže budou i na našich sociálních sítích.

Sociální sítě

Branky a nahrávky: 5. Remeš (Vachun, Lev), 6. Pitel (Willmann), 29. Vachun (Mar. Kříž, Hoch), 31. Pitel (Willmann, Hoch), 39....