Banes Motor České Budějovice
07.04.2014, Redakce

Motorácký průzkum: Celkově vládne spokojenost

ČESKÉ BUDĚJOVICE — Během duelu s Litoměřicemi a později i prostřednictvím stránek hcmotor.cz probíhal marketingový průzkum klubu ČEZ Motor České Budějovice. Ten ukázal zajímavá data a jejich výtah vám teď přinášíme. Jsme rádi, že vesměs vládne mezi fanoušky spokojenost.
Průzkum probíhal ve dvou etapách, přímo na stadionu vyplnilo dotazník 346 diváků, na internetu pak dalších 1476 fanoušků Motoru, což jsou skutečně reprezentativní počty, průzkumy veřejného mínění obvykle probíhají na daleko menším vzorku. 86 % vyplňujících byli muži, nejčastější skupinou pak na stadionu lidé ve věku 16 - 35 let, na internetu pak byla nejaktivnější mládež do 15 let.

Hodně důležitou otázkou byly pro klub začátky domácích zápasů. Průzkum ukázal, že ve všední dny preferuje současný čas 17:30 většina fanoušků (zejména průzkum na stadionu vyzníval drtivě), skupina preferující 17 hodinu byla podobná, ale hodně ovlivněná internetovými přispěvateli a pominout nelze ani více než 400 fanoušků, kteří by si přáli v týdnu chodit na stadion v 18 hodin či později. Současný stav, tedy 17:30 hodin je tak zřejmě nejpřijatelnějším kompromisem a zůstane i nadále v platnosti.

text


O víkendu je situace poněkud jiná. Lidé vyplňující dotazník v aréně preferují současných 17 hodin, ale na internetu vládnul spíše názor, že by se mělo začínat ještě dříve (celkově 37 % dotázaných chce začátky v 15 hodin a 24 % v 16 hodin). To je určitě podnětem k zamyšlení a zkušenost z uplynulé sezony ukázala, že dřívější začátek by mohl vyhovovat zejména rodinám s menšími dětmi. Minimálně některé vybrané zápasy tak v dřívějším víkendovém čase uspořádáme, například po dohodě s volejbalisty, kteří některé zápasy hrají také v sobotu.

Velmi dobré výsledky vyšly ve spokojenosti s fanshopem. Je jasné, že nové motorácké suvenýry fanoušky těší a pouze 4 % odpovídajících uvedla, že s fanshopem není spokojena. Doplňující informace o tom, které další suvenýry byste v nabídce přivítali, jsme samozřejmě zaznamenali a předáme je provozovateli. 36 % dotázaných pak uvedlo, že si z loňské nabídky koupilo už 4 a více věcí. Jen tak dále...

A pro hokejový zážitek je také velice podstatné, jak jsou v aréně uspokojeny chuťové buňky našich fanoušků. Tak vězte, že 65 % dotázaných považuje pivo za výborné či dobré a jako špatné ho označilo jen 5 % fanoušků. A takřka úplně stejná je situace i u klobás. S tím, že podle poznámek máte raději ty z venkovního stánku. Co do šíře sortimentu, je nespokojenců také možná až překvapivě malé množství (do 10 %), což ale neznamená, že hodláme ustrnout ve snažení. Naopak, právě vaše spokojenost je pro nás zavazující a víme, že prostor ke zlepšení existuje vždycky.

Z poznámek vybíráme hlavně ty, které nás nejvíce pobavily:
Já jsem přišla po 30 letech a nestačím koukat - perfektní.
Zlepšit hlasitost repráků - nejsou slyšet.
Musí ty repráky tak řvát?
Chtělo by to lepší sirénu. Tahle zní strašně, jako kdyby přejemnělý spoluobčan foukal na flétnu.
Nápad se sušenkami byl perfektní, ještě k tomu přidat spíš Motor pivo než energy drink a o propagaci je postaráno dokonale.
Pivo ani klobásu nekonzumuji.Motoru zdar!
Když chci koupit dítěti aspoň párek, tak neni kečup a s hořčicí to nejí.
Sociální sítě

Branky a nahrávky: 5. Remeš (Vachun, Lev), 6. Pitel (Willmann), 29. Vachun (Mar. Kříž, Hoch), 31. Pitel (Willmann, Hoch), 39....