MOTOR ČESKÉ BUDĚJOVICE
12.09.2022, Petra Bicková

Shrnutí tradiční předsezonní tiskové konference

V pondělí 12. září ve 13.00 začala tradiční předsezonní konference HC Motor České Budějovice, která se konala v autosalonu Mercedes Milan Král. Na místo dorazili prezident klubu Roman Turek, generální manažer Stanislav Bednařík, trenér Jaroslav Modrý a kapitán mužstva Milan Gulaš.

Na začátek tiskové konference vystoupil majitel autosalonu Milan Král, který se ujal úvodního slova: „Velmi si vážíme toho, že si klub z řad partnerů vybral právě nás. Všichni pevně věříme, že zde Motor úspěšně odstartuje sezonu," netajil radost Milan Král, sám bývalý útočník Motoru z 80. let. Poté dostal slovo Stanislav Bednařík, který mluvil především k ekonomické situaci klubu. Hovořil o těžké minulé sezoně, která skončila se ztrátou téměř sedmi milionů korun. Plánovaná ztráta ale byla ještě o tři miliony vyšší. „Ztráty, které se týkají áčka, sanujeme z nerozdělených zisků z minulých let. U mládeže jsme zase ztráty vykryli z rezervního fondu," vysvětlil generální manažer Stanislav Bednařík. Také prozradil, že co se týká nakupování hráčů, skončil klub poprvé za deset let v plusu. Víc financí tak Motor prodejem a hostováními hráčů získal, než musel sám vynaložit.

Prezident klubu Roman Turek mluvil o cílech do nové sezony: „Po loňské vydařené sezoně to letos bude hrozně těžké, a to v tom ohledu, abychom mohli být stejně spokojení. Jak my, tak fanoušci, máme po bronzové medaili velká očekávání. Chceme se dostat do play off a poté uvidíme, jakou budeme mít sílu proti ostatním týmům," sdělil myšlenky ohledně nové sezony Roman Turek.

Kapitán Milan Gulaš představil nové dresy. Motor v sezoně 2022/23 bude v domácích zápasech oblékat zbrusu nové bílé dresy s červeným logem a modro-žlutými prvky. Kromě ukázky nových dresů také kapitán promluvil o tom, že by si přál, aby se nový tým naučil to, čím oplýval kádr minulou sezonu, a to především v sebedůvěře a poctivosti, která Motor podle slov Milana Gulaše dovedla k bronzu.

Marketingový ředitel Tomáš Kučera pak prozradil, že Motor bude celou sezonu provázet kampaň s heslem #najdicestu: „Nemuseli jsme nic složitě vymýšlet, vše vychází přirozeně z toho, co zafungovalo loni, jen jsme celé kampani dali jednotný styl,“ narazil Tomáš Kučera na fakt, že, když trenér Modrý a cesta, tak logicky vyplynula i modrá turistická značka. Fandové se navíc mohou těšit, že jeden z nich dostane v každém utkání šanci vyhrát v přestávkové soutěži Mercedes v hodnotě půl milionu korun!

Sociální sítě

Nová sezona se blíží! A na co nového se můžete těšit? Třeba na to, že z hokeje pojedete svým novým...

Vstupenky na nedělní domácí premiéru s Kometou už jsou v prodeji! Moc se na vás těšíme a vy se zase můžete těšit na malý dárek,...

hcmotor.cz/clanek.asp?id=…V pondělí 12. září se konala tradiční předsezonní konference . Na místo dorazili prezident klubu Roman...

Více než 100 let provází bílá barva českobudějovický hokej. Projděte si, jak vypadali českobudějovičtí hráči v bílých dresech...