30.09.2015, Tisková zpráva
Připomínky fanoušků u nás nepadají pod stůl, říká GM Bednařík
ČESKÉ BUDĚJOVICE — Nová sezona přinesla a ještě přinese spoustu novinek pro fanoušky ČEZ Motor České Budějovice. Neustále je totiž třeba něco zlepšovat, fandové se nikdy nespokojí s tím, co už mají. A moc dobře si to uvědomuje i vedení klubu. "Připomínek a námětů od diváků je vždy dost a můžu zodpovědně říct, že se jimi vždycky zabýváme, nikdy u nás nespadnou pod stůl," vysvětluje generální manažer Stanislav Bednařík. "Ne všechno jde ovšem zařídit," dodává.
Nejvíce fandové vnímají samozřejmě kvalitu hry, která v letošní sezoně snese vysoká měřítka, ale hned ve druhé řadě zajímá diváky občerstvení. "Jsme si vědomi toho, že rychlost a kvalita občerstvení je důležitá. V reakci na podněty od fanoušků v letošním roce proto přibylo hned pět výčepních míst po celém stadionu. Ani tak ale není ve stísněných prostorách Budvar arény možné uspokojit pět tisíc lidí během 18 minut přestávky, to je třeba si uvědomit," uvádí Bednařík fakta. "Stejně tak bohužel nemůžeme přidat více výdejních míst v okolí Budvar arény, brání tomu zejména únikové cesty a koridory pro hasiče, do nichž nemohou podobná zařízení zasahovat," lituje generální manažer. Prostor kolem Budvar arény je zkrátka velmi stísněný a klub, přestože má vize, jak rozvíjet služby pro fanoušky, často naráží na formální problémy.
Jaké jsou tedy možnosti? "Už před dvěma lety jsme rozjeli jednání s vedením města na téma dostavby Budvar arény s cílem zvětšení kapacit bufetů, zvýšením počtu WC, sofistikovanější systém ticketingu, zkvalitnění a rozšíření zázemí pro mládežnický hokej, zlepšení a zvětšení reprezentačních prostor pro partnery klubu a v neposlední řadě jiné uspořádání kotlů domácích a hostů. První krok je za námi, existuje studie dostavby Budvar arény. Jsme připraveni udělat pro to, co jen bude v našich silách, a věříme, že se alespoň některé z těchto věcí podaří co nejdříve. Ovšem jsme v tomto závislí na majiteli arény a tím je město České Budějovice," vyjmenovává dlouhý seznam potřeb klubu a jeho fanoušků bývalý extraligový hokejista a dnes generální manažer Bednařík. "Je třeba ale také vidět, že město do haly investuje každoročně vysoké částky, dokladem jsou například nové mantinely a tvrzená skla a samozřejmě i multifunkční kostka s novým audiosystémem."
Právě program kostky nad ledem se vylepšuje doslova každým zápasem, ale i klub si je vědom, že je to otázka delšího časového horizontu, než bude vše fungovat na sto procent. "Byli bychom rádi, aby fandové současný stav nebrali vůbec jako definitivní. Zařízení je zcela nové a trochu jiné, než kdekoliv jinde v republice. Je tedy nutné na něm vychytat všechny možné i nemožné technické problémy, které se ukazují až za plného chodu. Teprve ve chvíli, kdy bude vše technicky fungovat na sto procent, zaměříme se i na vylepšení samotného programu a jeho lepší provázanost s děním v aréně. Systém umožňuje věci, které je nutné se v něm učit tvořit, proto bude
chvilku trvat, než začne být využíván naplno. Už nyní je vidět, že došlo třeba ke změně log týmů a další možnosti nám zařízení jistě ještě
ukáže," uklidňuje fanoušky i marketingový ředitel klubu Tomáš Kučera. Samozřejmostí bude i polep kostky, který bude přidělán v dohledné době.
V posledním období se mezi častými stížnostmi objevily i oprávněné připomínky proti házení kelímků s pivem. "I tohle vnímáme a myslím, že jsme po dohodě s Budvarem našli velmi dobré řešení. Vbrzku začneme nápoje v Budvar aréně čepovat do klubových, zálohovaných a vratných kelímků, které už jsou dnes zcela běžné na festivalech, ale i na větších sportovních akcích. Nejen, že to bude ekologické, ale myslím, že si pak každý rozmyslí, zda zahodí padesát korun, nebo ne," popisuje Bednařík chystanou novinku. Již jen doplňkem k ní bude síť, kterou by mělo město instalovat mezi sektorem hostů a domácích vlajkonošů.
Motor si vetkl mezi své hlavní cíle, aby byl klubem otevřeným pro fanoušky, a to se nikdy nesmí změnit!