Diskusní fórum
Zaregistrujte se ZDARMA nebo využijte výhody PROFI registrace. Více čtěte níže.
SakuLance | Motor
Reagovat
28.02.2008, 17:35
My jeli autem do Portugalska na Euro, nějakých 2600km za 30 hodin. Cesta dlouhá, ale dovolená stála za to
FANDA OBJEKTIVNÍ | CEB
Reagovat
28.02.2008, 17:18
TO: pan motor
Vyvoláváš ve mně vzpomínky ....Na Sicílii jsem jel jen na výlet právě z Kalábrie, zrovna z té nádherné Tropey. Do Kalábrie jsem přejížděl z druhé strany apeninského poloostrova, z Puglie. Tam, do Galipoli, jsem dojel z CB asi za 17 hodin, je to nějakých 1850 km. Z Lince do Bari je dálnice a čím jižněji, tím prázdnější, takže stačí jen jednu noc nespat Celkem to byla dovolená s asi 5 000 km.
Vyvoláváš ve mně vzpomínky ....Na Sicílii jsem jel jen na výlet právě z Kalábrie, zrovna z té nádherné Tropey. Do Kalábrie jsem přejížděl z druhé strany apeninského poloostrova, z Puglie. Tam, do Galipoli, jsem dojel z CB asi za 17 hodin, je to nějakých 1850 km. Z Lince do Bari je dálnice a čím jižněji, tím prázdnější, takže stačí jen jednu noc nespat Celkem to byla dovolená s asi 5 000 km.
28.02.2008, 16:58
FO: Autem na sicílii? Docela štreka ne? ale můžeš se pochlubit jak dlouho ti to trvalo,docela by mě to zajímalo. Známý se mi chlubil,že trhnul rekord když dal Kalábrii za 19 hodin,Tropea se jmenovalo cílové město
28.02.2008, 16:46
VencaCB, Dejvas:
Samozřejmě, že cestující si vybere to, co mu nejvíc vyhovuje. Jen dopravní politika ČR je oproti zahraničí trochu jinde, což je vidět konkrétně právě na subvencích železničním dopravcům od krajů a státu, které jsou v zahraničí vyšší. A když jsem napsal, že ta kompenzace u nás činí zhruba polovinu nákladů, vychází to tak, že jízdenka ve speciálně objednaném vlaku by Tě měla stát o dost víc než v běžném rychlíku ČB-Pha. S tím holt nic nenaděláš a chápu, že to lákavé není.
Jinak Jančura je tak trochu cvok, ale to je jedno. Chci vidět, jak se běžný cestující v těch jeho šesti třídách vyzná. Ono to bude nejspíš tak, že sál s projekcí bude třída jedna, oddíl pro matky s dětmi třída dvě, jídelní vůz třída tři, atd. Ale šest tříd zní dobře.. :-)
Vymlouvat se na špatný přístup na trh, pokud ještě ani nemám zaplacenou zálohu za vlaky, je také pouze strategická hra.
Jančura si doteď mohl jezdit s autobusy zalevno, pokud je jediným vlastníkem Student agency. Pokud by SA byla akciovka, tak ze zisku 15 mega při obratu 2,5 mld. Kč moc na dividendách nevyplatí. Jednomu člověku to ale stačí. Autobusy používá chytře jako reklamu, ale jeho hlavní zdroj obživy spočívá v něčem jiném.
Osobně si myslím, že se žlutými vlaky si bere na hrb víc než zvládne. Ale proč ne. Ostraváci nebo Brňáci se s ním možná rádi svezou, na další tratě se mu chtít nebude, protože jsou ztrátové.
Ale konec s dopravou :-)
Samozřejmě, že cestující si vybere to, co mu nejvíc vyhovuje. Jen dopravní politika ČR je oproti zahraničí trochu jinde, což je vidět konkrétně právě na subvencích železničním dopravcům od krajů a státu, které jsou v zahraničí vyšší. A když jsem napsal, že ta kompenzace u nás činí zhruba polovinu nákladů, vychází to tak, že jízdenka ve speciálně objednaném vlaku by Tě měla stát o dost víc než v běžném rychlíku ČB-Pha. S tím holt nic nenaděláš a chápu, že to lákavé není.
Jinak Jančura je tak trochu cvok, ale to je jedno. Chci vidět, jak se běžný cestující v těch jeho šesti třídách vyzná. Ono to bude nejspíš tak, že sál s projekcí bude třída jedna, oddíl pro matky s dětmi třída dvě, jídelní vůz třída tři, atd. Ale šest tříd zní dobře.. :-)
Vymlouvat se na špatný přístup na trh, pokud ještě ani nemám zaplacenou zálohu za vlaky, je také pouze strategická hra.
Jančura si doteď mohl jezdit s autobusy zalevno, pokud je jediným vlastníkem Student agency. Pokud by SA byla akciovka, tak ze zisku 15 mega při obratu 2,5 mld. Kč moc na dividendách nevyplatí. Jednomu člověku to ale stačí. Autobusy používá chytře jako reklamu, ale jeho hlavní zdroj obživy spočívá v něčem jiném.
Osobně si myslím, že se žlutými vlaky si bere na hrb víc než zvládne. Ale proč ne. Ostraváci nebo Brňáci se s ním možná rádi svezou, na další tratě se mu chtít nebude, protože jsou ztrátové.
Ale konec s dopravou :-)
28.02.2008, 16:20
strom: Děkuju za obsáhlý vysvětlení. O něčem z toho, co popisuješ, vím, o něčem ne. Narážel jsem na opravdu velkou pálku, kterou ČD za ten spoj chtěly. Nebudu tady říkat, kolik to bylo, bylo by to nefér. Přece jen se jedná o obchodní tajemství. Ale bylo to dost, si myslím. Z doby komunismu si ČD přenesly obrovskej dluh. Zanedbaný tratě, starej vozovej park. Uznávám, že ty problémy se nedají vyřešit ráz naráz. I já mám radost, že se konečně na trati do Pr ahy kope. Až to vlak bude jezdit za dvě hodiny, milerád ukážu autobusům prostředník a vrátím se do kupíčka. Ale pamatuj na to, že i když autobusoví přepravci nestaví a neopravujou silnice, i oni platí všelijaký poplatky, který si zahrnou do ceny jízdnýho. A podle mě není možný, aby ČD nabízely na osobu dvakrát vyšší jízdný, když přivedeš 500 lidí, než autobus, do kterého nacpeš lidí 50. O propustnosti jednokolejové trati nemá cenu mluvit, o tom vím a uznávám, že to je velkej problém.
28.02.2008, 16:17
TO: strom děkuju(em) za osvětlení problému, tohle ale asi neni bohužel náš problém, my jako spotřebitelé si prostě logicky vyberem to levnější.. to že je blbě nastavenej nějakej systém je smutný, ale co my s tim? My s tim bohužel neuděláme nic! Jako z ničim tady...
Hokejmistr | MOTOR
Reagovat
28.02.2008, 16:11
Dejvasy tohle si napsal sám? takovejch slov...To ani nepřečtu...
28.02.2008, 16:08
Dejvas:
Zejména k tomu Tvému příspěvku z 11:29.
Ano, vypravit speciální vlak (navíc po jednokolejné trati) není tak jednoduché jako vypravit autobus. Kolej není silnice!
Je přirozené, že za vlak musíš zaplatit více. Z personálu potřebuješ minimálně strojvedoucího, vlakový doprovod, úředníka, který vyjedná kapacitu dopravní cesty na vlak, který požaduješ, úředníka, který zařídí volnou lokomotivu s vagony a její pobyt v cílových stanicích a zmíněný personál, posunovače, paní na kase. Možná jsem na někoho zapomněl.
Na autobus potřebuješ řidiče a pani u telefonu, která ho spolu s volným busem zařídí. Už zde je to nákladově jednodušší.
Druhá věc je, že víc jak 99% výkonů jezdí ČD v tzv. závazku veřejné služby, kterou si stát a kraje objednávají. Když si najdeš definici tohoto pojmu, zjistíš, že je to služba, kterou by podnikatel z důvodu ztrátovosti neměl motivaci vykonávat. A pozor - toto není specialita ČR, ale je to běžné ve všech zemí, kde se železniční doprava provozuje.
Ztrátu vzniklou provozováním dopravy hradí stát, případně kraje. Tyto kompenzace činí cca 50% nákladů na provoz, necelý zbytek jde z tržeb od cestujících a protože kraje nemají peníze, vzniká nedoplatek, který se v ČD kumuloval a zatím kumuluje. Ten nedoplatek je samozřejmě z části způsoben i neefektivností ČD, to je u takového molochu přirozené, i když se v tomto ohledu za poslední léta hodně udělalo, ale nedostatek veřejných financí na ztrátovosti ČD hraje svůj podíl i přes tento fakt.
Jednoduše řečeno, kraje si s ČD nasmlouvají výkony, ČD určí, kolik by měla činit kompenzace uznatelných nákladů za služby (formou zálohy), kraj řekne, že na to nemá a ČD nezbyde než to odjezdit anebo zrušit provoz na všech lokálkách, což ale kraj nechce, ale k čemuž pravděpodobně jednou dojde.Ale hlavně co jsem chtěl zdůraznit, a jistě jsi už pochopil, stát ti na ten extra rychlík přispěje maximálně přáním šťastné cesty a to se Ti v té ceně taky promítne :-)
Další věc je například ta, že ČD hradí poplatky za užití a rezervaci dopravní cesty jejímu správci i na té poslední lokálce. To dělá za projetí takové speciální třívagónové plně obsazené soupravy na trati z ČB do Phy 3 200Kč, tedy 10Kč na jednu jízdenku, 20 Kč na zpáteční. Pokud by to jel motorák nebo motorová lokomotiva, platí samozřejmě k tomu spotřební daň z pohonných hmot jako autobus jako další poplatek do státní kasy.
Prostý hlupák si řekne, dobře, když je vlak dražší, tak to odjezdíme všechno busama nebo autama. Férové by bylo vybírat poplatky za užívání všech silnic, i těch nejzapadlejších místních komunikacích v potřebné výši a bylo by to. Chtěl bych to vidět, kdyby se za ujetý kilometr autem nebo busem muselo do státní kasy zaplatit třeba takových 5Kč navíc.
Dopravní politika této země je bohužel ubohá... Dalším toho projevem je, že nikdo není schopen veřejnou dopravu (vlaky a autobusy) integrovat do fungujících systémů, co se týká návaznosti nebo jízdného. Každý se snaží urvat to nejlepší z denních špiček, což je sice hezké, ale z dlouhodobého hlediska to funkční moc není.
Nonic, omlouvám se za to delší psaní :-) Neobhajuji ČD za jejich nedostatky, na druhou stranu mě to jednoduché tupohlavé odsuzování železniční dopravy od lidí, kteří tomu nerozumí, trochu irituje. Teď nemyslím konkrétně na nikoho zde, spíše obecné povědomí spoluobčanů.
To bych ještě mohl psát o tom, že snad každý cestující si automaticky spojuje problémy na kolejích s ČD. Jenže koleje patří někomu jinému a že se na nich staví, poškozuje dopravce. Ještě jsem neviděl, aby si někdo stěžoval na autobusového dopravce, který musí jet objížďkou, když se po cestě např. frézuje, přijede pozdě a navíc tu objížďku napočítá cestujícímu do ceny jízdenky, což ČD, které za draho musí objednat busy při výlukách, nedělají. Prostě to s veřejnou dopravou není tak jednoduché, jak kdekdo "chytrý" s chutí prezentuje.
Zejména k tomu Tvému příspěvku z 11:29.
Ano, vypravit speciální vlak (navíc po jednokolejné trati) není tak jednoduché jako vypravit autobus. Kolej není silnice!
Je přirozené, že za vlak musíš zaplatit více. Z personálu potřebuješ minimálně strojvedoucího, vlakový doprovod, úředníka, který vyjedná kapacitu dopravní cesty na vlak, který požaduješ, úředníka, který zařídí volnou lokomotivu s vagony a její pobyt v cílových stanicích a zmíněný personál, posunovače, paní na kase. Možná jsem na někoho zapomněl.
Na autobus potřebuješ řidiče a pani u telefonu, která ho spolu s volným busem zařídí. Už zde je to nákladově jednodušší.
Druhá věc je, že víc jak 99% výkonů jezdí ČD v tzv. závazku veřejné služby, kterou si stát a kraje objednávají. Když si najdeš definici tohoto pojmu, zjistíš, že je to služba, kterou by podnikatel z důvodu ztrátovosti neměl motivaci vykonávat. A pozor - toto není specialita ČR, ale je to běžné ve všech zemí, kde se železniční doprava provozuje.
Ztrátu vzniklou provozováním dopravy hradí stát, případně kraje. Tyto kompenzace činí cca 50% nákladů na provoz, necelý zbytek jde z tržeb od cestujících a protože kraje nemají peníze, vzniká nedoplatek, který se v ČD kumuloval a zatím kumuluje. Ten nedoplatek je samozřejmě z části způsoben i neefektivností ČD, to je u takového molochu přirozené, i když se v tomto ohledu za poslední léta hodně udělalo, ale nedostatek veřejných financí na ztrátovosti ČD hraje svůj podíl i přes tento fakt.
Jednoduše řečeno, kraje si s ČD nasmlouvají výkony, ČD určí, kolik by měla činit kompenzace uznatelných nákladů za služby (formou zálohy), kraj řekne, že na to nemá a ČD nezbyde než to odjezdit anebo zrušit provoz na všech lokálkách, což ale kraj nechce, ale k čemuž pravděpodobně jednou dojde.Ale hlavně co jsem chtěl zdůraznit, a jistě jsi už pochopil, stát ti na ten extra rychlík přispěje maximálně přáním šťastné cesty a to se Ti v té ceně taky promítne :-)
Další věc je například ta, že ČD hradí poplatky za užití a rezervaci dopravní cesty jejímu správci i na té poslední lokálce. To dělá za projetí takové speciální třívagónové plně obsazené soupravy na trati z ČB do Phy 3 200Kč, tedy 10Kč na jednu jízdenku, 20 Kč na zpáteční. Pokud by to jel motorák nebo motorová lokomotiva, platí samozřejmě k tomu spotřební daň z pohonných hmot jako autobus jako další poplatek do státní kasy.
Prostý hlupák si řekne, dobře, když je vlak dražší, tak to odjezdíme všechno busama nebo autama. Férové by bylo vybírat poplatky za užívání všech silnic, i těch nejzapadlejších místních komunikacích v potřebné výši a bylo by to. Chtěl bych to vidět, kdyby se za ujetý kilometr autem nebo busem muselo do státní kasy zaplatit třeba takových 5Kč navíc.
Dopravní politika této země je bohužel ubohá... Dalším toho projevem je, že nikdo není schopen veřejnou dopravu (vlaky a autobusy) integrovat do fungujících systémů, co se týká návaznosti nebo jízdného. Každý se snaží urvat to nejlepší z denních špiček, což je sice hezké, ale z dlouhodobého hlediska to funkční moc není.
Nonic, omlouvám se za to delší psaní :-) Neobhajuji ČD za jejich nedostatky, na druhou stranu mě to jednoduché tupohlavé odsuzování železniční dopravy od lidí, kteří tomu nerozumí, trochu irituje. Teď nemyslím konkrétně na nikoho zde, spíše obecné povědomí spoluobčanů.
To bych ještě mohl psát o tom, že snad každý cestující si automaticky spojuje problémy na kolejích s ČD. Jenže koleje patří někomu jinému a že se na nich staví, poškozuje dopravce. Ještě jsem neviděl, aby si někdo stěžoval na autobusového dopravce, který musí jet objížďkou, když se po cestě např. frézuje, přijede pozdě a navíc tu objížďku napočítá cestujícímu do ceny jízdenky, což ČD, které za draho musí objednat busy při výlukách, nedělají. Prostě to s veřejnou dopravou není tak jednoduché, jak kdekdo "chytrý" s chutí prezentuje.
FANDA OBJEKTIVNÍ | CEB
Reagovat
28.02.2008, 15:10
Autem jsem byl nejdál na Sicílii, busem v Barceloně a vlakem v Holubově, když jsme vyrazili na Kleť
28.02.2008, 15:08
FO: Chabarovsk bylo prvni co me napadlo, ale bohuzel jsou v tabulce Superligy posledni ... pro tvou predstavu cesta vlakem do UFY trva +/- 90 hodin, do Finskeho OULU za polarni kruh jeste o neco dele uz sew tehle yvjezdu nemuzu dockat, mozna si kvuli nim utrhnu od huby i letni dovolenou. Zajimalo by me kdy che IIHF losovat skupiny, tipuju kveten nejak kolem MS
FANDA OBJEKTIVNÍ | CEB
Reagovat
28.02.2008, 15:05
TO: Dejvas
No já jo, ale co vy, kdo hodláte cestovat vlakem jako jistý pan FOGG před stopadesáti lety ...
No já jo, ale co vy, kdo hodláte cestovat vlakem jako jistý pan FOGG před stopadesáti lety ...
FANDA OBJEKTIVNÍ | CEB
Reagovat
28.02.2008, 14:58
Do debaty o výjezdech vstoupím taky dotazem:
Jak pojedeme, až příští rok dostanem v lize mistrů třeba Chabarovsk? Na takový výjezd je třeba si dovolenou rezervovat v řádech týdnů :-)
Jak pojedeme, až příští rok dostanem v lize mistrů třeba Chabarovsk? Na takový výjezd je třeba si dovolenou rezervovat v řádech týdnů :-)
peacemaker | Motor
Reagovat
28.02.2008, 14:54
to burinek: Jo, jo to máš pravdu... Když lupeny seženu, tak je koupím, ale uvidím jak to bude vypadat po sezóně, kolik našich tam bude a podle toho se zařídím... Prodat je můžu vždycky..
28.02.2008, 14:51
to peacemaker: Ale měli by si to trošku aktualizovat. Ani Venca, ani Honza Hlaváč už v Tampě nejsou...A bůhví, kdo zbyde v Rangers po týhle sezoně. Aby to tady nemydlili jen samý Kanaďani. To už by mě moc nebralo.
peacemaker | Motor
Reagovat
28.02.2008, 14:49
to burinek: Jsem slyšel, že by měli být k mání někdy na přelomu února a března, tak uvidíme..
peacemaker | Motor
Reagovat
28.02.2008, 14:48
to burinek: No to každopádně, bude to boj o každý místečko. Hlavně když už různý cestovky to nabízejí... viz odkaz
28.02.2008, 14:45
Vůbec netušim kdy a ani v jakým počtu budou v prodeji. Ale to oni určitě daj masivní reklamou do podvědomí. Ikdyž bude asi zájem velikej.
peacemaker | Motor
Reagovat
28.02.2008, 14:42
to burinek: Já bych se tam rád podíval, ale bojím se, že s lístky to bude problém. Kdy mají jít vůbec do prodeje???
28.02.2008, 14:34
Taková trošku otázka do placu....co přítí rok vy a NHL v Praze??? Chystáte se někdo? (za předpokladu, že budou k dispozici nějaký lístky).
28.02.2008, 14:11
Jo a k ty ankete v clanku o vyjezdu na ctvrtfinale jeste podotykam, ze maj zakazano hlasovat vsichni z Pardubic a jimi navedni!
28.02.2008, 13:57
Souhlasím s Dejvasem, vlakama to je pěkně na ho..o, za dob studií bylo moře času, těd makám v Brně a během základní části jsem se i na domácí zápasy dostal párkrát, Brno - ČB 4,5 hodky a hlavně zpátky v noci se už dostat nejde...a tak to je kamkoliv, jedině z Prahy, nebo Pardubek se dá rozumně v noci dostat do Brna, protože to je na koridoru...
28.02.2008, 13:56
jenda79: já pamatuju v půl devátý, i to se ještě dalo, i když v PO kvůli hrozbě prodloužení už by se na to spolehnout taky nedalo. Nevím kvůli komu to posouvají čím dál tím víc dopředu.
28.02.2008, 13:55
Za mých mladých studentských ještě v devět jezdíval - to samý z ČB na Plzeň, taky bych byl během sezóny na hokeji častějc, kdyby to bylo postaru
28.02.2008, 13:48
Poslední vlak z Plzně jede ve 20:03, pak až ráno. Kdyby ho dali na devátou, to by byla jiná...
28.02.2008, 13:45
Na druhou stranu, když jsem chodil na vejšku a měl moře času, tak devítihodinový štreky vlakem do Třince, Vítkovic, Zlína a Vsetína patřily k těm nejlepším, co jsem za dobu fandění zažil. Jelo nás tak maximálně 20, ale o to víc byla ta banda stmelená. Ráno v 5:20 v ČB do vlaku, v 5:30 první syčení otvíraných lahváčů, v 11:00 přestup v Brně včetně dotazů na domorodce, jestli už jsme v Ostravě, 14:00 přestup na Svinově a koledování si o přesdržku urážením Baníku, o dvě hodiny později výstup na Marsu s cedulema Třinec... Paráda
28.02.2008, 13:41
Hajle: Zapomínáš na jednu zásadní věc. Pardubice leží na páteřním koridoru. Ať pojedeš kamkoli z Pardubic vlakem, pojedeš průměrnou rychlostí 100 km/h a to i běžným rychlíkem. Kdežto když jedeš z ČB, pak se Ti naskýtají tyhle možnosti:
ČB - Praha, 160 km, 3 hod (prům. rychlost 54 km/h)
ČB - Plzeň, 140 km, 2 hod (prům. rychlost 70 km/h)
ČB - Brno, 220 km, 4,5 hod (prům. rychlost 50 km/h!!!)
Upozorňuju, že mluvím o rychlících, ne osobácích. Vám z Pardubic trvá cesta vlakem do Práglu hodinu, nám tři. Vám trvá cesta do 250 km vzdálený Ostravy stejně dlouho, jako nám do 160 km daleký Prahy. A když jsme u tý Ostravy, tak tam se vlakem dostaneš z ČB za nějakých 8 hodin, zatímco busem za 5. S vlakama u nás je to fakt na pytel. Moraváci furt brečej, jak se na ně v Praze kašle, ale sem peníze od vlády tečou nesměle až teď - za 20 let od revoluce bylo postaveno 15 km dálnice na Prahu a zhruba 30 km koridoru na Prahu (včetně úseků ve středních Čechách). A pak jezdi na výjezd vlakem, když makáš a ráno musíš do práce, protože ti nedali dovolenou...
ČB - Praha, 160 km, 3 hod (prům. rychlost 54 km/h)
ČB - Plzeň, 140 km, 2 hod (prům. rychlost 70 km/h)
ČB - Brno, 220 km, 4,5 hod (prům. rychlost 50 km/h!!!)
Upozorňuju, že mluvím o rychlících, ne osobácích. Vám z Pardubic trvá cesta vlakem do Práglu hodinu, nám tři. Vám trvá cesta do 250 km vzdálený Ostravy stejně dlouho, jako nám do 160 km daleký Prahy. A když jsme u tý Ostravy, tak tam se vlakem dostaneš z ČB za nějakých 8 hodin, zatímco busem za 5. S vlakama u nás je to fakt na pytel. Moraváci furt brečej, jak se na ně v Praze kašle, ale sem peníze od vlády tečou nesměle až teď - za 20 let od revoluce bylo postaveno 15 km dálnice na Prahu a zhruba 30 km koridoru na Prahu (včetně úseků ve středních Čechách). A pak jezdi na výjezd vlakem, když makáš a ráno musíš do práce, protože ti nedali dovolenou...
Hokejmistr | MOTOR
Reagovat
28.02.2008, 13:36
Studna:
to ne!!! Ta mi spadla kousek od baráku s tim Remkem...Je to cca 5 let zpátky
to ne!!! Ta mi spadla kousek od baráku s tim Remkem...Je to cca 5 let zpátky
Hokejmistr | MOTOR
Reagovat
28.02.2008, 13:26
Ježour:
a jinak, teorie auto je pro mě lepší než teorie se psim spřežením...Náš hafan by se asi orosil kdyby tahal mejch 80 kilo
a jinak, teorie auto je pro mě lepší než teorie se psim spřežením...Náš hafan by se asi orosil kdyby tahal mejch 80 kilo
Hokejmistr | MOTOR
Reagovat
28.02.2008, 13:24
Ježour:
Já pojedu na Kladno... SNAD... A já jako každoročně vyrazím s kámošema autem...Ve čtyřech...Cesta není až tak drahá a když někde přespíme tak se i popít nechá...Na Kladně si za 1:45 někdy i dřív... Do Plzně sem nejel dlouho a na hokej nikdy takže tam nevim...
Já pojedu na Kladno... SNAD... A já jako každoročně vyrazím s kámošema autem...Ve čtyřech...Cesta není až tak drahá a když někde přespíme tak se i popít nechá...Na Kladně si za 1:45 někdy i dřív... Do Plzně sem nejel dlouho a na hokej nikdy takže tam nevim...
28.02.2008, 13:21
Hokejmistr:
teorii auto jsem kvuli jeji znacne nevyhodnosti zavrhl. Ja osobne pokud bych jel do Plzne na PO autem, musel bych ho z bezepecnostnich duvodu nechat na parkovisti u Lidlu v Rokycanech a zybtek dojet busem. Do Plzne se znackou CB snad jedine v nějakým BéVéPéčku
teorii auto jsem kvuli jeji znacne nevyhodnosti zavrhl. Ja osobne pokud bych jel do Plzne na PO autem, musel bych ho z bezepecnostnich duvodu nechat na parkovisti u Lidlu v Rokycanech a zybtek dojet busem. Do Plzne se znackou CB snad jedine v nějakým BéVéPéčku
28.02.2008, 13:10
Studna:
teorie bus: zalezi jen na tobe zda se rozhodnes pro dve cesty (500,- Kč) bez prespani, nebo jednu cestu (250,- Kč) a nocleh v Kladne/Plzni ...
teorie vlak: myslim na 99% zavrhnuta
teorie na kole, letadlem, větroněm, kluzákem, pešky, na inlajnech, na lyzich, na skejtu, na koni, se psim sprezenim nebo stopem jiz dle libosti jednotlivych fans ...
mas uz jasneji?
teorie bus: zalezi jen na tobe zda se rozhodnes pro dve cesty (500,- Kč) bez prespani, nebo jednu cestu (250,- Kč) a nocleh v Kladne/Plzni ...
teorie vlak: myslim na 99% zavrhnuta
teorie na kole, letadlem, větroněm, kluzákem, pešky, na inlajnech, na lyzich, na skejtu, na koni, se psim sprezenim nebo stopem jiz dle libosti jednotlivych fans ...
mas uz jasneji?
28.02.2008, 13:06
To Ježour:
Nedočkavý, poblázněný jelito nejsem a vím, co je napsané na motorfans, jen tu prostě lítá spousta teorií a výmyslů od mnoha lidí a člověk se v tom už přestává orientovat...
Nedočkavý, poblázněný jelito nejsem a vím, co je napsané na motorfans, jen tu prostě lítá spousta teorií a výmyslů od mnoha lidí a člověk se v tom už přestává orientovat...
28.02.2008, 12:54
Studna: proc ses tak nedockavy? Proc nemuzes pockat? Vse co je zatim jasne je na motorfans ... takovyhle jelita, ktery se zblazni jen kdyz je PO, a chteji vsechno HNED HNED HNED mam nejradsi ...
28.02.2008, 12:54
Prst: Já nejedu...páč se jede tim prašivim busem :D odkaz zatim jic htam moc nahlášenejch není. Dokážu to pochopit, ale nedokážu se stim smířit Tak udelejte nějakou anketu jak kdo chce jezdit na PO. Oháníš se tu anonymní většinou
28.02.2008, 12:51
To Studna: Nic nezamlouvat. Stejne je potreba se osobne dostavit a zaplatit cestu. A nejaky fronty nebo roztrzky kvuli nadmernymu zajmu zas nepredpokladam.
To jenda79: samozrejme je mozny zavolat a taky je mozny se kouknout na clanek, kam budem davat aktualni stavy. Tentokrat na to urcite nezapomenu tak, jako u vyjezdu do Varu
To jenda79: samozrejme je mozny zavolat a taky je mozny se kouknout na clanek, kam budem davat aktualni stavy. Tentokrat na to urcite nezapomenu tak, jako u vyjezdu do Varu
28.02.2008, 12:42
já naprosto rozumím tomu, že je ta akce primárně zařizovaná pro fanklubáky, zbytek že si musí počkat, ale já asi těžko pojedu do ČB v neděli jenom proto, abych se informoval, jakej je momentálně stav lidí. Bude možný zavolat (Prste)?
Hokejmistr | MOTOR
Reagovat
28.02.2008, 12:38
FANDA OBJEKTIVNÍ :
takovej sen má i mnoho velkých fotbalistů...Takovej Vráťa Lokvenc by ani kufry nebalil a jel by z fleku
takovej sen má i mnoho velkých fotbalistů...Takovej Vráťa Lokvenc by ani kufry nebalil a jel by z fleku
28.02.2008, 12:31
To Hajle: kdyz ty to vsechno vidis jen z toho svyho extremistickyho pohledu. Takovou variantu, ze nekdo chce na zapasy, uzit si atmosferu mezi prvnim a druhym zapasem a po druhym zapase bejt rozumne doma proste neuznavas. Pritom se k ni kloni drtiva vetsina.
FANDA OBJEKTIVNÍ | CEB
Reagovat
28.02.2008, 12:26
TO: Kvelt
takovej sen má jistě mnoho malých fotbalistů, možná bude lepší, když si k jeho splnění pomůže sám, než aby mu pomáhal nějakej jeho strejda hraním na city ...
takovej sen má jistě mnoho malých fotbalistů, možná bude lepší, když si k jeho splnění pomůže sám, než aby mu pomáhal nějakej jeho strejda hraním na city ...
28.02.2008, 12:22
Zdravím!!!Prosím,pomozte splnit jednomu malému fotbalistovi jeho velký sen-pomozte mu svými hlasy dopstat se s českými fotbalisty na fotbalové mistrovství Evropy...Vím,tady ty prosby většinou otravujou,ale já Vás prosím-udělejte jednou výjimku a označte na odkaze pod tímto příspěvkem 10 hvězdiček...Všem,kdo pomůžu ke splnění snu moc děkuji... odkaz
28.02.2008, 12:19
To Hajle: no nevim, pokud chces Wagiho nalakat pro jizdu vlakem spankem ve vlaku, tak to uz mi to lobovani pro vlak nedava smysl.
To FO: tak to ti vysvetlim uplne presne. Totalni nedostatek ridicu. Prvni pulka neni plnoleta a ta druha je pod vlivem
To FO: tak to ti vysvetlim uplne presne. Totalni nedostatek ridicu. Prvni pulka neni plnoleta a ta druha je pod vlivem
28.02.2008, 12:18
wagi: jo tak to i celkem dokážu pochopit a když si tak promítnu typově ty lidi co u nás jezdej busama tak to i tak na ten popis odpovídá + tam sou ty který nejsou z pce a bus je muže vyhodit cestou v jejich vískách ( + skupina lidí co jezdí proto že je to zdarmo). Ale na druhou stranu si řikám že je to přeci jen PO a to by se "šidit" nemělo...
FANDA OBJEKTIVNÍ | CEB
Reagovat
28.02.2008, 12:17
TO: Wagi
ve větě o orgánech, unavených celoživotním bojem s alkoholem, Ti vypadlo slůvko "marným" ...
ve větě o orgánech, unavených celoživotním bojem s alkoholem, Ti vypadlo slůvko "marným" ...
28.02.2008, 12:15
Prst :tak by si to ty lidi měli srovnat v hlavě proč na ten výjezd vubec jedou, když chtěj jít do práce. Dyk se na to v kidu můžou podívat doma...komfort,, zachod kdy chtej, pivo kdy chtej, bordel kdy chtěj Po je přeci neco co se nehraje každej rok (teda mluvim o nás:D )
28.02.2008, 12:14
2Hajle: jak pisu: pokud pojedu busem (mysleno fanklubackym), tak ten odjizdi tak, jak si urcime my a prijizdi dejme tomu z Prahy kolem 23:00. Vlak prijede kolem 3:00 rano, nez se dostanu domu a do postele, jsou 4. V 6 bych mel vstavat a jit do prace. Ano, ve 20, 25 i 30 mi nic podobneho nevadilo. Pokud jsi jiz starsiho data (viz Chinasky a 70. rocnik :-) a mas vnitrni organy unavene celozivotnim bojem s alkoholem, jsi zenaty a navic mas nebo cekas dite, pak uz snad nemusim nic vysvetlovat. Presto souhlasim: pokud se sejde parta a vezme se dovolena, pak je to jasny - vlak je nejlepsi varianta. Ale bus je rozumna varianta mezi tim, ze uvidim hokej, pokecam v buse s ostatnimi a jeste to stihnu rozumne domu. Jinak ja si na PO beru na pondeli dovolenou a zustavam v destinaci do druheho dne.
28.02.2008, 12:13
To Prst:
Tak už se tu v tom pomalu přestávám orientovat, jak tu každý píše své návrhy, jak jezdit na výjezdy, atd. Platí stále, že zamlouvání dopravy a vstupenek bude od toho 2.3., nebo je možné si to zamluvit už těd?
Tak už se tu v tom pomalu přestávám orientovat, jak tu každý píše své návrhy, jak jezdit na výjezdy, atd. Platí stále, že zamlouvání dopravy a vstupenek bude od toho 2.3., nebo je možné si to zamluvit už těd?
28.02.2008, 12:13
To Hajle: Me osobne je to celkem jedno. Ja pocitam s dostatecnym poctem dovoleny, ale je plno lidi, kteri pujdou v utery do prace nebo do skoly a prijezd ve 3:00 do CB pak v tomhle pripade neni zrovna idealni. Vyuzivani busu k bezplatny ceste u nas pada a jelikoz budem v Kladne nebo Plzni spat, tak i ta kalba je zarucena.
28.02.2008, 12:12
Olívek: u nás je to hlavne o tom že je to zadarmo...navíc jezděj furt ty samý lidi, kterejm to vyhovuje. A ty který sou proti tomu radši nejezděj. navíc pokud s tim chceš neco udelat tak se hned hlasite ozvou ty kerejm bus vyhovuje...Uvidíme co se stane až nám klub přestane cestu proplácet
28.02.2008, 12:11
burinek tak teď si mě odhalil, jsem titiž největší průserář a bordelář celýho fanklubu a proto bojuju za vlak
FANDA OBJEKTIVNÍ | CEB
Reagovat
28.02.2008, 12:10
Prst a spol:
Dobrý den. BUS, vlak ... to fakt chcete cestovat těmito dopravními protředky? Být členem fanklubu je úžasně vzrušující
Dobrý den. BUS, vlak ... to fakt chcete cestovat těmito dopravními protředky? Být členem fanklubu je úžasně vzrušující
28.02.2008, 12:10
wagi: to mi budeš muset trochu vysvětlit, jelikož nepatřim mezi pracující lid Kolik času teda ušetříš když pojedeš busem? Myslim že zas tak radikální uspora to nebude. Navíc PO je podle me dobrej důvod vzít si dovolenou a spousta lidí to unás tak dělá. Asi nejspornější je otázka cesty domů...busem seš doma dřív, ale podel mě si zase třeba cestou domů vlakem mužeš vybrat nejaký to kupečko a v pohodlí se v něm prospat...
28.02.2008, 12:10
TO: Hajle
No ještě řekni,jak jsi s tím bojem úspěšnej............když to tady čtu,tak je to o tom samým co u nás
No ještě řekni,jak jsi s tím bojem úspěšnej............když to tady čtu,tak je to o tom samým co u nás
28.02.2008, 12:06
2Bobi: to porad nevyvraci to, co jsme tu s Dejvasem napsali. Pro pracujiciho cloveka je (i pres nesporne lepsi pohodli vlaku a vetsi srandu) volba jasna: bus nebo auto.
28.02.2008, 12:04
Zase jednoduchý:
Vlak = větší pohodlí (ale o to určitě těm největším bojovníkům za vlak nejde), anonymita a možnost pro ty, co to maji zapotřebí dělat bordel, aniž by z toho byl nějaký postih.
Bus = možná menší pohodlí, dnes ale určitě větší rychlost, měně anonymity a bordel se asi moc, bez jakéhokoliv postihu buď pro jednotlivce nebo pro fanklub, dělat nedá. Nic víc v tom neni.
Vlak = větší pohodlí (ale o to určitě těm největším bojovníkům za vlak nejde), anonymita a možnost pro ty, co to maji zapotřebí dělat bordel, aniž by z toho byl nějaký postih.
Bus = možná menší pohodlí, dnes ale určitě větší rychlost, měně anonymity a bordel se asi moc, bez jakéhokoliv postihu buď pro jednotlivce nebo pro fanklub, dělat nedá. Nic víc v tom neni.
citizen.fox | Motooor
Reagovat
28.02.2008, 11:59
TO: Ježour
nj podle nich už bysme se chystali na Třinec ... ale jinak dobrý no, až na to že se tam objevilo asi 50x slovíčko veteran (doufám že je tím myšleno zkušený namísto vysloužilý )
nj podle nich už bysme se chystali na Třinec ... ale jinak dobrý no, až na to že se tam objevilo asi 50x slovíčko veteran (doufám že je tím myšleno zkušený namísto vysloužilý )
28.02.2008, 11:59
Prst: To vís sem neústupnej...U nás sem bojem za ježdění na výjezdy vlakem vyhlášenější než bojem za rozšíření pěstování tuřínů. Od tej doby co se u nás jezdí busma tak ta parta lidí co jeudí stojí za houno (muj osobní názor je že za dvě). Ty lidi mi sice tvrděj že je to pro ně pohodlnější jet busem, ale ve skutečnosti je mi jasný žě tim největším důvodem je to že je to zadarmo (platí to klub). Přitom mnohem pohodlnější je cestovat vlakem. Zachod, kouření, spaní, kalení, atd..vše mnohem konfortnější. Bus doporučuju lidem který se chtej jet podívat jen na hokej...tyhle ty rychlozajezdy sou pro ne jak dělaný
28.02.2008, 11:55
to Prst:ja to chapu jak to je,jen sem se ptal jestli uz nahodnou neni znamo jak to u nich je.Abysme nebyli bez listku kdyz pojedeme napr. po vlastni ose.No ono se to nejak vyvrbi,hlavne at se tam dostanu a je mi jedno jak a HLAVNE AT POSTOUPIME
MOTOR 4EVER
MOTOR 4EVER
28.02.2008, 11:53
To Bobina: udelej si pruzkum a zjistis, ze nejakych 95% vyjezdaku je pro bus. A nejde jen o nas, stary harcovniky, ale i o mladou gardu. Kvuli tomu, ze ty, Krivak a Hajle byste radi vlakem se nebude zbytek lidi podrizovat.
28.02.2008, 11:52
A vlastne ot bylo pekne trapný PO páč sme hned vypadli a eště se navíc jezdilo busama...bleeeee (a co bylo eště trapnejší bylo to že se jezdilo dokonce 4 autobusama, ale tehdá bylo v Plzni ještě poměrně nebezpečno...)
28.02.2008, 11:50
J oa když sme kdysi dávno hrál v Plzni my PO (To bylo tehdá když měli ještě rádia čudlíky se kterejma se točilo) tak sme ten sektor meli celej pro sebe..Teda myslim..ono je težký si neco z PO pamataovat žejo...
28.02.2008, 11:48
2Dejvas: 3:45 ... ale jinak je Tvuj prispevek presnej. Drahy se nesnazi a si to nemaji zapotrebi, i kdyz nam kazdou chvili v TV rikaji neco jineho. Ja bych na to s*al taky, kdyby muj deficit, ktery cinil pred tusim 2 lety neco kolem 11 miliard korun zamaznul stat, resp. danovi poplatnici. Pak se nediv, ze se chovaji "trzne" a jsou radeji, kdyz s nima nikam nepojedes. Jinak uznavam, my jsme (nejen) na cundr jezdili (pokud to slo) vzdycky jenom vlakem, ma to svoji romantiku, pohodli, proste preferuji vlak pred busem. Ale posledni dobou delaji CD vse proto, aby na ne clovek zanevrel. Bohuzel.
2Hajle: gentleman nikdy nepije ani nehuli pred dvanactou, uz by sis to mel vzit konecne k srdci ...
2Hajle: gentleman nikdy nepije ani nehuli pred dvanactou, uz by sis to mel vzit konecne k srdci ...
28.02.2008, 11:47
Hej nulyyyy!!! Vepřový hlavy stržený vlnou senility...že se nestydíte jezdit na Po autobusama..a eště za ně platit! Vrťte se do reality...o PO se nepracuje, nestuduje a ani se nebojuje za mír v Dagestánu!
Zaregistrujte si své uživatelské jméno a nikdo se za vás již na fóru nebude vydávat! Základní registrace je zdarma.
Jsou diskuse vaším denním chlebem? Pořiďte si profi-registraci s vlastní ikonkou, prohledáváním dalšími službami. To vše jen za jednu SMS! více o profi registraci.
- Chcete-li udělat nový řádek, stačí zařádkovat enterem, netřeba používat html tagy.
- Děkujeme, že se zde na fóru budete chovat jako slušní lidé.
Redakce si vyhrazuje právo ve výjimečných případech smazat vulgární, urážlivé nebo nesmyslné příspěvky.